Van wat ik zie is dat ver boven het budget.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:25 schreef Edskimo het volgende:
[..]
Met een Vespa van de laatste jaren zal je niet snel met startproblemen komen te zitten, en ze zien er ook nog is lang niet verkeerd uit.
Ja ik zeg dan toch, ga voor een schakelbrommer, dat komt op mij altijd toch een stuk sportiever over.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:24 schreef Blester het volgende:
Vrijwel elke advertentie somt een grote hoeveelheid op met vervangen onderdelen, dan krijg ik al meteen mijn vraagtekens aangezien iemand blijkbaar aan de scooter heeft zitten prutsen. Ik heb hier achter nu een Aprillia SR staan die vrij goedkoop was een tijd geleden gekocht. Echter op de weg naar huis al problemen mee gekregen de reperatie was toen ongeveer evenduur als de scooter en reeds werkt nog de elektrische start niet, is de accu kapot (waardoor de toeter, verlichting, richting etc) allemaal niet werkt en als hij heet een tijd stilstaat moet er eerst 10 minuten op de kickstarten worden getrapt.
Ben wel van plan om een degelijke scooter te kopen en aangezien ik zelf ook onder de categorie "jongeren" val wil ik toch een iets of wat sportief model. Is de Peugot Streetfight 2 wat volgens jullie?
Blijkt maar weer dat mijn kennis op dit gebied zeer beperkt is. Ik was namelijk ook helemaal niet op de hoogte dat er een schakelbrommer is en een automaat. Van wat ik hoor is het gewoon rijden en gaan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:27 schreef Yreal het volgende:
[..]
Ja ik zeg dan toch, ga voor een schakelbrommer, dat komt op mij altijd toch een stuk sportiever over.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:33 schreef Blester het volgende:
Valt foto 2 nou echt nog onder scooter? En is dat schakelen? Hoe gaat dat dan op zo'n scooter want ik kan me er niets bij voorstellen.
De aprilia rs is echt een bromfietsquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:37 schreef mitchelll0181 het volgende:
Nee dat is zelfs een motor
Schakelen doe je met je linkervoet, 1 omlaag rest omhoog.
Koppelingshendel zit links op t stuur en je achterrem is een voetrem, rechts.
Allemaal tzelfde als een motor
Gilera = piaggio :quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef mitchelll0181 het volgende:
Owja koop iets van piaggio of gilera.
Beter is er niet
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:39 schreef mitchelll0181 het volgende:
Owja koop iets van piaggio of gilera.
Beter is er niet
Zit nu al vrij erg in de kosten bij deze scooter, en om hem nog verder op te laten knappen zie ik in het eerst ogenblik niet zitten, er is al gewoon teveel gekut aan deze scooter denk ik en ik heb er zelf geen verstand van.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:37 schreef Life2.0 het volgende:
Je hebt nu een scooter maar ipv deze even te fixen koop je een andere
Sterk argument.quote:
Tja ... Maar tis wel 20 jaar oud..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:47 schreef Yreal het volgende:
Ik linkte er al eentje![]()
http://www.speurders.nl/o(...)965.html?q=honda+mtx
Bij zo'n opmaak krijg ik meestal al een warm gevoel.
Echt niks extreems hoor, mtx'en. Anders kan elke zelfsrespecterende brommerboer zo'n ding compleet reviseren zonder enige problemen. Mijne welquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:50 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Tja ... Maar tis wel 20 jaar oud..
Kwaliteit dat wel..
Ik vrees dat 500 echt te weinig is als je zelf niet kan sleutelen ..
Staan ook een paar leuke gilera zulu's op MP
Italiaans rotzooiquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:49 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]
Sterk argument.
En gilera staat op zichzelf maar gebruikt piaggio onderdelen..
Net als smart en mercedes en bmw en mini
nog altijd beter dan chinese rommel. De piaggo blokken bestempel ik toch zeker niet als rommel hoor. Ducati is een ander verhaalquote:
quote:
Verstand ervan leer je dan weer in een dagquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:42 schreef Blester het volgende:
[..]
Zit nu al vrij erg in de kosten bij deze scooter, en om hem nog verder op te laten knappen zie ik in het eerst ogenblik niet zitten, er is al gewoon teveel gekut aan deze scooter denk ik en ik heb er zelf geen verstand van.
scooterjeugdquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:26 schreef mitchelll0181 het volgende:
[..]Faalhaas
http://www.scooterlandscootertest.nl/2_kymco_piaggio%20.html
Ooit wel is aan piaggio gesleuteld, alleen aan de afwerking zie je al dat et beter is ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |