Nee, ik heb steeds gekozen voor B. Maar anderen propageren voor methode A. Alle respect, maar ik denk dat je dan teveel betaalt.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:59 schreef Lienekien het volgende:
Nou, kennelijk vind jij het een inhoudelijke discussie waard.
Ik vind dat je een punt hebt. Het zou best wel eens kunnen werken maar alleen als de verkoper enigszins wanhopig is/wordt. Als er meer bieders zijn dan grijp je ernaast.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 14:58 schreef koekwausss het volgende:
[..]
Precies. Bied wat jij voor een huis wilt geven, accepteert men dat niet en komt men met een tegenbod, laat gewoon niks meer van je horen.
Dan laten ze het toch lekker een paar maanden/jaren leeg staan. Er is momenteel een enorm aanbod en geringe vraag.
Ach, ik weet van huizen waar al 2 jaar geen kijker is langsgeweest. Om over bieders maar te zwjgen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:01 schreef Kloonhommel het volgende:
Ik vind dat je een punt hebt. Het zou best wel eens kunnen werken maar alleen als de verkoper enigszins wanhopig is/wordt. Als er meer bieders zijn dan grijp je ernaast.
C Je verkondigt iets wat niet tegengesproken kan en mag worden op een discussieforum.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:01 schreef blomke het volgende:
[..]
Nee, ik heb steeds gekozen voor B. Maar anderen propageren voor methode A. Alle respect, maar ik denk dat je dan teveel betaalt.
Vraag me af...zit ik hier nou
A mensen (kopers) te helpen of
B zit ik mensen die al (te duur) een huis gekocht hebben, op stang te jagen?
Schiet u maar?
Kijk, dat is inside informatie. Ik denk niet dat TS daar ook over beschikt. Anders zou ze een andere strategie hanteren lijkt me?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:03 schreef blomke het volgende:
[..]
Ach, ik weet van huizen waar al 2 jaar geen kijker is langsgeweest. Om over bieders maar te zwjgen.
Je bedoelt methode B?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:04 schreef Kloonhommel het volgende:
C Je verkondigt iets wat niet tegengesproken kan en mag worden op een discussieforum.
Je zitquote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:01 schreef blomke het volgende:
[..]
Nee, ik heb steeds gekozen voor B. Maar anderen propageren voor methode A. Alle respect, maar ik denk dat je dan teveel betaalt.
Vraag me af...zit ik hier nou
A mensen (kopers) te helpen of
B zit ik mensen die al (te duur) een huis gekocht hebben, op stang te jagen?
Schiet u maar?
Als dat een vraag is aan mij, ik heb geen koophuis. Nooit moeite gedaan ook er 1 te kopen. Verder heb je me niet eens op de kast of waar dan ook, ik zit gewoon op mijn stoel nu, en neem deel aan een discussie.quote:
Dat zeg ik, oogkleppen. Om Rene van der Gijp maar eens te quoten: 'Als heel het stadion roept 'Je moeder is een hoer', dan zal er vast een kern van waarheid in zitten'.quote:
Ik bedoelde aankoopmethode B., niet de B uit de mogelijkheden wat&hoe ik in dit topic adviseer.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:07 schreef Kloonhommel het volgende:
Als dat een vraag is aan mij, ik heb geen koophuis. Nooit moeite gedaan ook er 1 te kopen. Verder heb je me niet eens op de kast of waar dan ook, ik zit gewoon op mijn stoel nu, en neem deel aan een discussie.
Ja vast, dat zal het zijn. Ga nu maar weer wieberen naar AEX ofzo.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:12 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik bedoelde aankoopmethode B., niet de B uit de mogelijkheden wat&hoe ik in dit topic adviseer.
Ik probeer alleen de huizenkoper(s) te helpen, uiteraardis die vrij mijn advies op te volgen (blijkbaar wordt m'n advies niet opgevolgd).
Verder reageert men hier nogal op de man af, blijkbaar geprikkeld door continu dalende huizenprijzen waar men nog steeds niet aan wil geloven.
Dat een meerderheid iets over mij zegt, wil nog niet zeggen dat wat die meerderheid zegt, waar is. Meestal loopt men achter de grootste schreeuwers aan. Kijk in een voetbalstadion; één begint te roepen en het hele stadion blèrt er (zonder nadenken) achteraan "je moeder is...." zonder te weten waar het over gaat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:11 schreef Scorpie het volgende:
En zo is het ook met jou. In dit topic zegt 95% van de mensen dat je aan het drammen bent, je geen discussie aan het voeren bent, dat je geen tegenspraak duld en dat je denkt de waarheid in pacht te hebben.
Mag jij raden hoeveel van wat die mensen zeggen waar is.
quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:32 schreef blomke het volgende:
[..]
Strategie: bied 190.000,- en laat niet meer van je horen. Geef geen antwoord op vragen van de verkoper.
quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:17 schreef blomke het volgende:
Ach jongelui, wanneer gaan jullie de ogen nou eens open.....et is allemaal perceptie waar het om draait. De kopers "geloven" in hun droomhuis en betalen daar de hoofdprijs voor.
Ja inderdaad, hier laat je duidelijk blijken dat er meerdere strategieen zijn en blijf je genuanceerd jegens je opvattingen over verschillende strategieen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 08:46 schreef blomke het volgende:
[..]
Als ik verkoper zou zijn, zou ik denken: "die koper is erg serieus qua belangstelling voor het pand. Maar z'n biedingen zijn niet serieus, hij gooit er elke keer een schepje bovenop. Ik wacht gewoon af, hoe langer ik wacht, hoe hoger het volgende bod. Da's een leuk spel, da's nog eens lachen........."
Dat zal dan om voetbal gaan. Als je gelooft wat een stadion roept, weet ik er ook nog wel een.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:11 schreef Scorpie het volgende:
Om Rene van der Gijp maar eens te quoten: 'Als heel het stadion roept 'Je moeder is een hoer', dan zal er vast een kern van waarheid in zitten'.
Het is hoe jij doet en hoe men daarop reageert.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:12 schreef blomke het volgende:
[..]
Verder reageert men hier nogal op de man af
Dat zijn ook verschillende mogelijke strategieën: van de koper en van de verkoper.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:19 schreef Scorpie het volgende:
Ja inderdaad, hier laat je duidelijk blijken dat er meerdere strategieen zijn en blijf je genuanceerd jegens je opvattingen over verschillende strategieen.
Dat laatste is flauwekul. Het is mij enkel om jouw merkwaardige manier van adviseren en argumenteren te doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:12 schreef blomke het volgende:
[..]
Ik bedoelde aankoopmethode B., niet de B uit de mogelijkheden wat&hoe ik in dit topic adviseer.
Ik probeer alleen de huizenkoper(s) te helpen, uiteraardis die vrij mijn advies op te volgen (blijkbaar wordt m'n advies niet opgevolgd).
Verder reageert men hier nogal op de man af, blijkbaar geprikkeld door continu dalende huizenprijzen waar men nog steeds niet aan wil geloven.
Nee, ik zeg jouw merkwaardige manier van adviseren, niet jouw merkwaardige advies.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:34 schreef blomke het volgende:
Dat het een inhoudelijk "merkwaardig" advies is, ben ik gelijk met je eens. Het is nl. een manier van doen die ongebruikelijk is.
Het is geen slow chat.quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:36 schreef Heinlein het volgende:
Van mij mag die discussie over de discussie elders gevoerd worden, jullie slow-chat vult het hele topic.
Aha, da's ook duidelijk. Ook dat klopt. Ik ben "kort door de bocht".quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:36 schreef Lienekien het volgende:
Nee, ik zeg jouw merkwaardige manier van adviseren, niet jouw merkwaardige advies.
Eerst discussie noemen, en daarna slowchat. Haal je je eigen bewering nu onderuit?quote:Op vrijdag 9 maart 2012 15:36 schreef Heinlein het volgende:
Van mij mag die discussie over de discussie elders gevoerd worden, jullie slow-chat vult het hele topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |