Nja, zelfs de fans draaien niet dus het is echt iets met de elektriciteitstoevoer. Het zal wel de PSU zijn als de fans daar direct op aangesloten zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:24 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Jawel....
Zitten je geheugenreepjes wel goed in het slot.
Ken dit probleem van mijn P1.
Grote kans dat het de voeding isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:16 schreef Picchia het volgende:
Soms als ik mijn computer probeer te booten lijkt de stroom niet aan te gaan en soms start hij gewoon.
Het zal wel de PSU of moederbord zijn. Is er een trucje om de oorzaak te vinden zonder de boel te vervangen?
quote:
Godverdomme zeg........ Jij springt in de houding en salueert zeker ook bij een begrafenis als je voorbij de kist loopt?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jaaaaa, tijdens het marcheren door Den Haag denk ik ook altijd aan die tekst terwijl ik mij aan mijn FAL vastklamp.
Tijdens de crematieplechtigheid van m'n grootvader zijn wij als mannelijke familieleden idd in de houding gaan staan en hebben de militaire groet uitgebracht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:38 schreef betyar het volgende:
[..]
Godverdomme zeg........ Jij springt in de houding en salueert zeker ook bij een begrafenis als je voorbij de kist loopt?![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:38 schreef Drugshond het volgende:
Dit is mijn speeltuintje..... maar goed ik heb vele PC's gebouwd / samengesteld (niet alleen mijzelf)..
En menig verkoper in de hoek gedreven.... kan ik u helpen ?.... Rot op lul.
Bij de kassa een A4 afgeven met alle onderdelen (printout).... +5-10 % korting anders bye.
Staken je leraren?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:35 schreef KoosVogels het volgende:
Ik ben vrij vandaag, dus ik denk dat ik vanmiddag wel een tukkie ga doen. Gewoon, omdat het kan.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tijdens de crematieplechtigheid van m'n grootvader zijn wij als mannelijke familieleden idd in de houding gaan staan en hebben de militaire groet uitgebracht.
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo vreemd.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:40 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Tijdens de crematieplechtigheid van m'n grootvader zijn wij als mannelijke familieleden idd in de houding gaan staan en hebben de militaire groet uitgebracht.
Laat dat aan de actieve militairen over.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:07 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ik vind het eerlijk gezegd niet zo vreemd.
Als dit past bij het leven van je grootvader, lijkt het me een mooi gebaar.
Laat Carnaval over aan mensen met daadwerkelijk een persoonlijkheidsstoornis.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:08 schreef betyar het volgende:
[..]
Laat dat aan de actieve militairen over.
Maar Friek_, er is wel minder concurrentie voor jou zoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:09 schreef Friek_ het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)wijs-te-werken.dhtml
Even weer de waarheid die gesproken wordt.
Sinds 20 jaar is het onderwijs overspoelt met watjes, zelf benoemde psychologen en "praat-alles-uit" figuren.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:09 schreef Friek_ het volgende:
http://www.volkskrant.nl/(...)wijs-te-werken.dhtml
Even weer de waarheid die gesproken wordt.
Maar wie staat 1e? Daar draait het om.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:24 schreef GSbrder het volgende:
Nederland staat 3e qua cupmaat trouwens.
Italie laatste, las ik net. Ik meen het daar ooit met remlof over te hebben gehad.
UKquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:25 schreef Friek_ het volgende:
[..]
Maar wie staat 1e? Daar draait het om.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |