Waardigheid, daar moeten nog eens een topic aan besteden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je een ruggengraatloze idioot bent wellicht.
Als een of ander kneusje jezelf laten afpijpen door andermans vriendin omdat haar laptop kapot was, de tering zeg daar gaat ook al je waardigheid de deur uit.
Gaylogic, kan je totaal niet volgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:18 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Als je een ruggengraatloze idioot bent wellicht.
Als een of ander kneusje jezelf laten afpijpen door andermans vriendin omdat haar laptop kapot was, de tering zeg daar gaat ook al je waardigheid de deur uit.
Hahahaha, dan weet ik al wie er niet hoeven te posten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:19 schreef waht het volgende:
[..]
Waardigheid, daar moeten nog eens een topic aan besteden.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:20 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahahaha, dan weet ik al wie er niet hoeven te posten.
Gaylogic?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:19 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Gaylogic, kan je totaal niet volgen.
Hangt trouwens wel van de dame in kwestie af, als het een lelijk mokkel is dan heb je een punt.
Ik zie het eerder als een win-win situatie voor beiden, jij bent meteen in je mannelijke eer aangetast.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:20 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gaylogic?
Een echte kerel met ballen laat zich niet misbruiken door zo'n sletje.
Je blijft een hoer. Hoe je ook wurmt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik zie het eerder als een win-win situatie voor beiden, jij bent meteen in je mannelijke eer aangetast.
Bwuuuh, alle vrouwen zijn hoeren, die les zou je op jouw leeftijd wel eens door moeten hebben gehad.quote:
Kul excuus. Je wil gewoon die bj hebben en probeert het voor jezelf goed te praten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:23 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Bwuuuh, alle vrouwen zijn hoeren, die les zou je op jouw leeftijd wel eens door moeten hebben gehad.
Als er iemand de hoer is, dan is het de vrouw, die verleent immers seksuele diensten tegen betaling.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:24 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Kul excuus. Je wil gewoon die bj hebben en probeert het voor jezelf goed te praten.
Per saldo blijf je een hoer.
Nee. De dienst is de reparatie, de betaling die bj.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:26 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als er iemand de hoer is, dan is het de vrouw, die verleent immers seksuele diensten tegen betaling.
In dat geval zou je een hoerenloper zijn, maar goed, zo werkt het nu eenmaal in deze wereld. Ook als je ermee getrouwd bent.
Dus je bent een illusie rijker...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:30 schreef robin007bond het volgende:
Maar, die vriend zei dat hij het eerst zelf probeert op te lossen. Hij is alleen niet zo handig met computers.
Ik wou het sowieso al niet doen. Als ze mijn vriendin was zou ik het dus echt niet leuk vindenquote:
Het is een Dell?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is de vriendin van een vriend, maar hij vindt het niet erg zei hij.
Held.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |