In positieve zin.quote:
Ik zou het maar editten.quote:
Wat betreft muziek om je in te stemmen op oorlog vind ik onderstaande nummer briljant, de zwaarmoedigheid / dramatiek die het uitstraalt vind ik prachtig, daar kan ik echt van genieten. Als ik dan mijn ogen sluit zie ik de pantservoertuigen rollen door de straten, de soldaten marcheren en een executive committee van het leger de regeringsmacht overnemen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:26 schreef Voorschrift het volgende:
Geweldig die Joden en die Yanks.
War is brewing people!
Precies, "NIEUWE FORMATIES IN HET CATSHUIS MENSEN, LET OP! I KNOW THE TRUTH!".quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:37 schreef 3-voud het volgende:
[..]
De mensen die het retweeten op op fora copy/pasten, zijn ook aardig pletje.
twitter:Koningin_NL twitterde op dinsdag 06-03-2012 om 16:38:56Nee, mijnheer Wilders, Wij denken niet dat cassettebandjes beter zijn dan cd's. #PVV #Gulden #Wilders reageer retweet
Te dramatisch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat betreft muziek om je in te stemmen op oorlog vind ik onderstaande nummer briljant, de zwaarmoedigheid / dramatiek die het uitstraalt vind ik prachtig, daar kan ik echt van genieten. Als ik dan mijn ogen sluit zie ik de pantservoertuigen rollen door de straten, de soldaten marcheren en een executive committee van het leger de regeringsmacht overnemen.
Bovenstaande muziek en onderstaande beelden, wat een geweldige combinatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Emo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:39 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wat betreft muziek om je in te stemmen op oorlog vind ik onderstaande nummer briljant, de zwaarmoedigheid / dramatiek die het uitstraalt vind ik prachtig, daar kan ik echt van genieten. Als ik dan mijn ogen sluit zie ik de pantservoertuigen rollen door de straten, de soldaten marcheren en een executive committee van het leger de regeringsmacht overnemen.
Bovenstaande muziek en onderstaande beelden, wat een geweldige combinatie.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Only half in jest is it sometimes said that a better use for Germany’s money than pouring it down the drain of further bail-outs would be to sponsor a Greek military coup and solve the problem that way.
Hahaah, die Turken, wat een helden zijn het ook.quote:Le Monde diplomatique wrote that "the CIA used proponents of the Greater Turkey to stir up anti-sovietic passions at the heart of Turkish Muslim minorities in the Soviet Union" Thus, in 1992, colonel Türkes went to newly-independent Azerbaijan, where he was acclaimed as a hero. He supported Grey Wolves sympathiser Abulfaz Elchibey's candidacy to the presidency. Once elected, Elchibey chose as ministry of Interior İsgandar Hamidov, a member of the Grey Wolves who plead for the creation of a Greater Turkey which would include northern Iran and extend itself to Siberia, Central Asia, Afghanistan, Pakistan and north western China (Uighuristan). Isgandar Hamidov resigned in April 1993 after having threatened Armenia with a nuclear strike.
Net Joden die Turken.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:48 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Hahaah, die Turken, wat een helden zijn het ook.
Nee:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:50 schreef Voorschrift het volgende:
Gewoon deze muziek uit luidsprekers laten komen van B2's terwijl ze bunkerbusters werpen op Iran.
Perfect getimed uiteraard met het stuk, dat moet dan wel.
Het is de vriendin van een vriend, maar hij vindt het niet erg zei hij.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:13 schreef GSbrder het volgende:
[..]
En waarom voel jij dan een moreel bezwaar als deze meid, ouder dan dat jij bent, een betaling in natura voorstelt?
Bij de NRC werken allemaal verstokte vrijgezellen met katten. Niet objectief dus.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:12 schreef remlof het volgende:
Er staat ook een leuk stuk over mannen met katten in de NRC.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Het is de vriendin van een vriend, maar hij vindt het niet erg zei hij.
Grapje zeker. Of was dat in België?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan is ie kasthomo, of hij wil van haar af.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:12 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Als je een ruggengraatloze idioot bent wellicht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In dat geval dus voor de punani gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |