abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108775953
De peuters:

5 maart 2008: Mika, zoon van vrouwtje-theelepel
20 maart 2008: Lilah Marie, dochter van k_i_m
*** 26 maart 2008: Nienke Maria Simone, dochter van ET en Swets ***
27 maart 2008: Maja, dochter van Macka66
30 maart 2008: Annika, dochter van Popples en Prowl
***16 april 2008: Piet Stijn, zoon van Sjak en Schanulleke***
03 mei 2008: Rebecca, dochter van flowerbox
14 mei 2008: Bink, zoon van Mammietje
*** 18 mei 2008: Yade April, dochter van Silmarwen en Knut***
27 mei 2008: Marlien, dochter van Grijs
29 mei 2008: X (kitten), dochter van Pvoesss
24 juni 2008: Dana Jamie, dochter van Bla_Bla_Bla
28 juni 2008: Nika, dochter van KD-fotografie
28 juni 2008: Lotte, dochter van Mrien
*** 01 juli 2008: Koen, zoon van LovelyLady en Cryothic ***
14 juli 2008: Jade, dochter van Luxaja
06 augustus 2008: Selene, dochter van simmu en sangdrax
22 augustus 2008: Sten, zoon van Kaarr
15 september 2008: Isis, dochter van Jojogirl
21 oktober 2008: Mavie Cecilia Louise, dochter van geppie en poepoog
18 november 2008: Maarten Alexander, zoon van marie79
08 december 2008: Tyler Jeroen, zoon van _Ingrid_ en djeez
10 december 2008: Merel Joanna Elisabeth, dochter van Fuente en Buurvrouw_Rietman
28 december 2008: Jan, zoon van DJMO
03 januari 2009: Elin, dochter van Kleurdoos
05 januari 2009: Annicka Maria, dochter van GreatWhiteSilence
06 januari 2009: Sebastian Julius (Seb), zoon van Estrys en Tubby
11 januari 2009: Mila, dochter van Raissa en Milanese
11 januari 2009: Elodie, dochter van Bass-Miss
23 januari 2009: Lennon Thom Jeb, zoon van Diaan en peaceman
23 januari 2009: Ruben Sebastiaan, zoon van Jelief
23 januari 2009: Levi Dinand zoon van admiraal-anaal
28 januari 2009: Danique Nova, dochter van Fruppel
*** 30 maart 2009: Hannah Niesje, dochter van Texelonia en Micha ***
31 maart 2009: Bram Teunis George, zoon van Sugarsnap
12 mei 2009: Tessel Eloïse, dochter van Noli.
05 juni 2009: Morris, zoon van Memmel
07 juni 2009: Ko, zoon van Oeke
08 juni 2009: Tess, dochter van Vicky
14 juni 2009: "tweeling", zonen van mikoxx
14 juni 2009: Deniz Arda, zoon van JaleesaJoia
27 juni 2009: Jorja, dochter van Jeetjejom
12 juli 2009: Thijs, zoon van McLaura
17 juli 2009: Jaël, dochter van MamaPurk
*** 20 juli 2009: Senna, dochter van miss_sly en het_fokschaap ***
01 augustus 2009: Timo Ruben, zoon van Chan
03 augustus 2009: Iris, dochter van Nijna
08 augustus 2009: Willow, dochter van innepin
23 augustus 2009: Thomas, zoon van Ca.ra
*** 23 augustus 2009: Evi Mare, dochter van DuchessX en Juup©***
*** 24 augustus 2009: Oscar Morrison, zoon van Brighteyes en Stinkie ***
27 augustus 2009: Toby Benjamin, zoon van Kersjes
31 augustus 2009: Lena, dochter van Poppedein
11 september 2009: Lars, zoon van XXXKarinXXX
17 september 2009: Esmee, dochter van Stiemie
23 september 2009: Lente, dochter van Ssserpente
27 september 2009: 'Flip', zoon van RockabeIIa
28 september 2009: 'Driekus', zoon van mefke79
29 september 2009: 'Xeentje', dochter van Xenia
02 oktober 2009: Alexa, dochter van Takkembah
02 oktober 2009: Sem Yesse, zoon van Rekkie
12 oktober 2009: Isabeau, dochter van sorbootje
16 oktober 2009: Jamie, zoon van martine1984
19 oktober 2009: Jochem, zoon van Troel
22 oktober 2009: Niels, zoon van Twinkly
27 oktober 2009: Mette, dochter van Wickie
13 november 2009: Ivan, zoon van Claudia_x
18 november 2009: Thyn, zoon van DutchieBre
23 november 2009: Emma, dochter van WupWup
24 november 2009: Stef, zoon van Incantrix
27 november 2009: Ties, zoon van ziggyziggyziggy
05 december 2009: Evie Elleke, dochter van Beessie-Jen
10 december 2009: Wolf, zoon van Poppejans
15 december 2009: Elyas Yaël, zoon van Tan
17 december 2009: Rienk, zoon van Vlindur
18 december 2009: Dyon, zoon van Meimeltje
23 december 2009: Minke, dochter van lijnloos
30 december 2009: Isa dochter van NieuweUser
07 januari 2010, Aviva, dochter van DaviniaHR
15 januari 2010: Dijon Trevor, zoon van faja-lobi

22 januari 2010: Tirza, dochter van Elmo76
14 februari 2010: 'F', zoon van Freecell
15 februari 2010: 'Harry' van Asyniur
15 februari 2010: Hannah, dochter van Octopussy
19 februari 2010: Ravi, zoon van simmu en sangdrax
***24 februari 2010: Daan, zoon van happyme28 en Marky***
24 februari 2010: Zoë, dochter van Spewey

Graag de lijstjes NIET zelf aanpassen, er verdwijnen nog wel eens kindjes van lijsten op die manier. De modjes lopen de lijstjes af en toe na.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_108776885
Wickie :*
Ik durf het om die reden hier niet aan, ookal is Tyler al 3.
Tis hier zwaar kut nu Kim vrij heeft. Tyler mept en knijpt er lekker op los en krijst dan natuurlijk omdat Kim het terug doet en andersom. Pfff! Gelukkig gaat hij nog 2 uurtjes naar de psz, heb ik alleen Kim.
pi_108778904
Ik val ook weer eens even binnen, wat gaat t hard hier zeg!

Tot nu toe nemen we alleen tijdelijk woorden over van de peuter. Zo hadden we een tijdlang 'manna' (banaan) en 'simmakaas' (pindakaas), maar die zegt ze nu allang goed. Op dit moment heeft ze geloof ik alleen 'beneden', wat ze uitspreekt als iets wat lijkt op 'leire'. Die gebruiken wij niet.

Het is ook erg in om ons bij de voornamen te noemen ipv papa en mama. Ben ik niet heel gelukkig mee...

Wickie: naar dat ze zo heftig reageerde! Misschien inderdaad toch maar even doorzetten? Mijnes heeft nooit een speen gehad, dus ik weet niet goed hoe gehecht een kindje eraan raakt.

Ik wil haar wel eindelijk écht van de flesjes af hebben. Sinds de baby er is, wil ze daar weer veel vaker uit drinken, en manlief geeft haar daar nogal eens haar zin in. Nu dus haar flessen in een kast gezet waar ze ze niet kan zien. Toch nog maar niet helemaal weggedaan... (ik heb heel neurotisch nieuwe flessen gekocht voor de baby...)
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:22:00 #4
185640 vrouwtje-theelepel
Vrouwtje-theelepel
pi_108779365
Wij zijn 6 weken terug gestopt met de speen (6 weken voor zijn 4e verjaardag) Overdag kreeg hij hem allang niet meer maar s'nachts gingen er 6 mee. We hebben hem heel goed voorbereid en daarna elke week 1 speen weg gedaan. Ik had grote drama's verwacht maar niks! En waar ik super blij mee ben is dat je het nu al ziet aan zijn tandjes!
  dinsdag 6 maart 2012 @ 13:25:26 #5
35189 Troel
scherp en bot
pi_108779489
Ja, maar voor een vierde verjaardag is nog wel een verschil dan "net twee" natuurlijk :)

En ik denk persoonlijk dat wickie het goed op waarde in kan schatten of ze de juiste keuze heeft gemaakt. Ik heb ook wel eens op advies van anderen doorgezet, achteraf gezien had ik dat ook beter niet kunnen doen :) Peuters kunnen soms heel kleine dingen nog echt hard nodig hebben :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL dinsdag 6 maart 2012 @ 14:02:14 #6
147316 crew  DJMO
#trut
pi_108780971
Hier heeft Jan ook nog gewoon z'n slapie met speen hoor .. mee naar buiten mag hij niet, maar als hij dat ding nou echt zo nodig heeft om in slaap te vallen, wie ben ik om hem dat af te nemen? :@
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_108781896
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 13:08 schreef Bleie het volgende:
Ik val ook weer eens even binnen, wat gaat t hard hier zeg!

Tot nu toe nemen we alleen tijdelijk woorden over van de peuter. Zo hadden we een tijdlang 'manna' (banaan) en 'simmakaas' (pindakaas), maar die zegt ze nu allang goed. Op dit moment heeft ze geloof ik alleen 'beneden', wat ze uitspreekt als iets wat lijkt op 'leire'. Die gebruiken wij niet.

Het is ook erg in om ons bij de voornamen te noemen ipv papa en mama. Ben ik niet heel gelukkig mee...

Wickie: naar dat ze zo heftig reageerde! Misschien inderdaad toch maar even doorzetten? Mijnes heeft nooit een speen gehad, dus ik weet niet goed hoe gehecht een kindje eraan raakt.

Ik wil haar wel eindelijk écht van de flesjes af hebben. Sinds de baby er is, wil ze daar weer veel vaker uit drinken, en manlief geeft haar daar nogal eens haar zin in. Nu dus haar flessen in een kast gezet waar ze ze niet kan zien. Toch nog maar niet helemaal weggedaan... (ik heb heel neurotisch nieuwe flessen gekocht voor de baby...)
oh dat deed mijn oudste ook, die wilde ineens ook een beetje baby zijn. Ik maakte er een showtje van, mocht ze bij me op schoot liggen zoals een baby en kreeg ze flesje en dezelfde gekke toestandjes doen enzo. Ze vond het prachtig :D stukje aandacht wat ze zag dat de baby kreeg en wat haar ook wel wat leuk. Mij best. Het was vrij snel niet interessant meer.

ik heb trouwens een foto van mezelf in de wieg van mn broertje :') mn moeder heeft erbij geschreven "ook een beetje kleine baby". Blijkbaar deed ik het zelf ook :D
:)
pi_108781970
Haha, zelfs Lente doet het, en die heeft niet eens een kleiner broertje of zusje.

Als je zegt dat ze een peutertje is, roept ze standaard: "Nee! Ik is een groot baby'tje!"
pi_108782016
zoals mignonne deden (en doen) we ook met selene. die had met ravi's verjaardag ook weer even zo'n jaloers spree. ik ga er gewoon wel een beetje in mee. tis snel genoeg weer over ook. zodra ze in de gaten heeft dat ze nu eenmaal ook meer mag en iets ontdekt wat zij wel mag en ravi niet trekt ze snel genoeg weer bij. tis een beetje een golfjesbeweging die we met zn allen steeds maken. alleen niet tegelijk :+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
  Moderator dinsdag 6 maart 2012 @ 14:31:07 #10
5428 crew  miss_sly
pi_108782212
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 14:24 schreef Ssserpente het volgende:
Haha, zelfs Lente doet het, en die heeft niet eens een kleiner broertje of zusje.

Als je zegt dat ze een peutertje is, roept ze standaard: "Nee! Ik is een groot baby'tje!"
Ow, dat doet Senna ook!

Ik denk dat het ook best verwarrend is, soms. Van een kant wil ze heel graag heel snel groot worden (mag ze in de ballenbak bij Ikea, mag ze naar school, mag ze sturen (de auto, ja :') ), maar van de andere kant wil ze ook nog wel graag een klein baby'tje zijn met de bijbehorende aandacht. Ach, we waaien maar een beetje met de heersende stemming mee :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_108782292
Dat idd, Miss. :)
pi_108782948
ja dat denk ik ook idd, dat ze zich ineens beseffen dat er een verschil is tussen groot en klein enzo. Ieder kind doet dat denk ik, mn buurjongetje deed het ook iig en die heeft ook geen siblings. Maar als er een broertje of zusje komt dan wordt het kind in kwestie natuurlijk wel in 1 keer met de neus op de feiten gedrukt. Het was hier echt iets wat zn intrede deed zo'n beetje aansluitend op de kraamweek :P

Maar ik vond het wel een drollige fase :D
gaf mij en B. de gelegenheid om ongegeneerd te knuffelen en te tutten met onze grote O+

mn kleine heeft nu het actief zelf kusjes geven helemaal ontdekt en ik was vergeten hoe leuk ik die fase vond bij grote. :D ze wil ook kusjes geven aan grote die dan hard zuchtend dr spel onderbreekt, een kusje geeft en weer verder speelt :+
pi_108783072
mwihihi sorbo, weet je nog?

ongelofelijk. Het is nog maar zo kort geleden maar het lijkt echt een eeuwigheid.
pi_108793731
Dank voor al jullie reacties :*
Octo door jullie 'succesverhaal' durfde ik het aan. Gisteren werd ze gewoon echt rampzalig wakker. Daar waren we even niet op voorbereid.
Vandaag op het kdv heeft ze zonder speen geslapen. Ze had er voor het slapen gaan om gevraagd, maar ging zonder mokken slapen. We gaan het dadelijk dus gewoon weer zonder proberen.

Mignonne je oudste met Isabeautje O+
Tijd voor wat anders.. maar wat dan..
pi_108799159
Update, eerst in eigen bedje geprobeerd, dat was gelijk gillen en krijsen. Toen maar gelijk hartig woordje (dat we gingen slapen en niet spelen maar dat we wel samen konden gaan slapen. Maar dat we dan niet gingen keten, want dan moest ze terug naar haar eigen bed) met haar gepraat en besloten dat we dan samen in het grote bed zouden gaan slapen. Na wat gezing, zacht gespeel en gedraai is ze heel rustig na 20 minuutjes in slaap gevallen. Ik lig nu onder de deken te typen :')
Vanavond slaap ik samen met haar. Ik denk vooral dat het wakker worden 's nachts nog erg desorienterend kan zijn, zoals gisteren.
pi_108799296
slaap lekker wickie :*
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_108802503
Wickie, ik hoop dat Mette lekker slaapt (en jij dus ook) :*

Hannah is echt zo aan het kwakkelen, ik word er niet goed van. Ze is nu al een maand af en aan ziek. Eerst een dubbele oorontsteking, daarna de 5e ziekte, daarna verkouden en hoestbuien en nu iets van een buikgriep. Ze moest zondag ineens flink spugen (hele auto onder, er zat zelfs drek in de usb-poort :r ) en flinke buikkrampen. Ze ligt 's nachts telkens te huilen in haar slaap :'( Sinds gisteren heeft ze diarreeluiers.
  Moderator dinsdag 6 maart 2012 @ 23:38:15 #18
5428 crew  miss_sly
pi_108804600
Wickie, ik hoop dat het een goede nacht wordt! En als jullie er vertrouwen in hebben dat nu doorzetten de juiste stap zou kunnen zijn, is het goed dat jullie het doen!

Octo, wat rot, zo'n kwakkelend meisje. Beterschap!

Het opstapje voor de wc is hier een hit! We hoeven alleen nog maar haar billen te controleren als ze gepoept heeft. Ze gebruikt het opstapje om het licht aan te doen en door te trekken, dus ze heeft ons niet meer nodig :D
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 6 maart 2012 @ 23:49:02 #19
22740 Grijs
en eigenwijs
pi_108804978
Mijn meissie is ook al een paar dagen ziek. Ze heeft (alleen) koorts en is erg hangerig. Ze wil geen zetpillen meer, maar daar knapt ze wel aardig van op. Gisteren dacht ik dat het over was en is ze weer naar de psz geweest en naar een verjaardag, maar waarschijnlijk was dat toch teveel van het goede. Vandaag had ze weer koorts en hebben we rustig aan gedaan. Morgen ook nog maar rustig aan doen.
Ze begint nu wel aardig te snotteren en te hoesten.
"Het meeste werk is onbegonnen werk
...eenmaal begonnen wordt het al snel minder"
- [i]Rikkert Zuiderveld[/i]
pi_108805040
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 maart 2012 14:50 schreef mignonne het volgende:
ja dat denk ik ook idd, dat ze zich ineens beseffen dat er een verschil is tussen groot en klein enzo. Ieder kind doet dat denk ik, mn buurjongetje deed het ook iig en die heeft ook geen siblings. Maar als er een broertje of zusje komt dan wordt het kind in kwestie natuurlijk wel in 1 keer met de neus op de feiten gedrukt. Het was hier echt iets wat zn intrede deed zo'n beetje aansluitend op de kraamweek :P

Maar ik vond het wel een drollige fase :D
gaf mij en B. de gelegenheid om ongegeneerd te knuffelen en te tutten met onze grote O+

mn kleine heeft nu het actief zelf kusjes geven helemaal ontdekt en ik was vergeten hoe leuk ik die fase vond bij grote. :D ze wil ook kusjes geven aan grote die dan hard zuchtend dr spel onderbreekt, een kusje geeft en weer verder speelt :+
O+
  woensdag 7 maart 2012 @ 08:48:28 #21
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_108810226
wickie, hoe is het vannacht gegaan?
pi_108810444
Oh migonne, die foto :D O+

`Wij gebruiken ook wel wat Isabeau woordjes. B. gaat soms zelfs zover dat hij Isabeau gaat "verbeteren" als ze het júiste woord zegt. Dan zegt ze glijbaan en dan zegt B. hipaka.

Maar goed, die gebruiken wij dus nog, hipaka. En Sannanita is kinderdagverblijf (Sandra en Anita, leidsters), zelf zegt ze inmiddels kinnerdaggoeblijft. Oh en kakase gebruiken wij ook nog wel eens. Zo noemde ze ooooit eendjes.
pi_108810458
Isabeau had toen echt een bolle kop :D en uitgroei :D
pi_108810565
Vannacht ging super. Ik heb voor het eerst in tijden 8 uur geslapen en ook nog eens aan een stuk!
Vanochtend maakte ze me wakker met heel zachtjes 'mamaaaaa mama ook wakker?' Te zeggen. En daarna 'Mette ook wakker, samen wakker' O+
pi_108810583
Help mijn kind maakt de dienst uit! Ik heb Seb vanmorgen wakker gemaakt, zijn vader was al werken. Hij heeft zeker 20 minuten liggen gillen, schoppen en zich verzet tegen uit bed komen. 'papaaaaa doehoen'. Ik heb genegeerd, ben boos geworden, heb normaal gedaan. Hij bleef erin hangen. Uiteindelijk huilend mijn moeder gebeld, ik wist het echt niet meer. Die heeft Seb toegesproken via de telefoon. Over falen gesproken...
ti amo più di ieri ma meno di domani
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')