abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109045654
Haha Simmu :D Ziet er leuk uit zo!

Hmmm Serpente, das wel van het ene uiterste in het andere. Het duurt natuurlijk ook wel even voor die darmen weer vol zijn?
pi_109045686
En soms heb ik het idee dat ik naar mezelf luister: "Pas op, hè, dat je niet van de bank valt."
"Neehee! Wéét ik!"
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:56:01 #278
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109045881
Ssserpente, zul je altijd zien <rolt met ogen>

Harry had zich goed bezig gehouden op de psz. Hij gaat vooral zijn eigen gangetje en af en toe doet hij mee met de groep (voorlezen, verven). Maar hij voelt zich in elk geval vrij genoeg om rond te lopen en zelf dingen te pakken. Fijn om te horen O+
pi_109045966
missch toch een virusje ssserpente? hier alsnog toch wel koorts (selene. maar geen hoge en ze eet en drinkt en plast en poept nog altijd prima). na een uurtje bankhangen kwam er fut in het spul. maar ze zijn allebei echt afgepeigerd! dus heb ik ze zonet allebei naar bed gedirigeerd (en getempt) en het klinkt alsof ze allebei al pittem.

nu dus drie verontwaardigde katten op de bank. kind-kat ruil van bank naar bed :+
Your mind don't know how you're taking all the shit you see
Dont believe anyone but most of all dont believe me
God damn right it's a beautiful day Uh-huh
pi_109045982
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:56 schreef Asyniur het volgende:
Ssserpente, zul je altijd zien <rolt met ogen>

Harry had zich goed bezig gehouden op de psz. Hij gaat vooral zijn eigen gangetje en af en toe doet hij mee met de groep (voorlezen, verven). Maar hij voelt zich in elk geval vrij genoeg om rond te lopen en zelf dingen te pakken. Fijn om te horen O+
^O^
pi_109048218
Fijn Asy! *O*

Hier zit ik me ook af te vragen of er ziekte aan zit te komen. F is ontzettend moe en L is tamelijk...uhm... uitdagend!
Gelukkig is het speeltuinweer *O*
  dinsdag 13 maart 2012 @ 14:50:58 #282
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109049121
Er heerst blijkbaar overgeven en koorts...

Ow en mijn peuter heeft de hele middag niet geslapen, terwijl de wallen op zijn schoenen hangen. Wordt gezellig dadelijk op het cb :X
pi_109050916
het was geloof ik een 1-uurs koortsje. na een dubbel slaapje (om 2 uur werd ze even wakker, die had ik gespot, maar mevrouw besloot gewoon lekker te blijven liggen) heeft ze een keurige 37.3, praatjes voor 10 een een berg energie waar 10 paarden jaloers op zouden zijn
pi_109053411
Mijn kind kijkt te veel televisie :X Zit ze een treinbaan in elkaar te zetten, maar er mist één stuk spoor. Dus madame pakt haar plastic Dora telefoon ( :') ) en gaat even bellen hoor. "Team Umizoomi? Komen jullie mijn spoor maken? Kom maar in mijn huis okee? Ja? Doei!"
:')
POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
  dinsdag 13 maart 2012 @ 18:47:08 #285
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109057684
Harry is weer goedgekeurd op het cb. Hij kon zelfs dingen die hij nog niet hoorde te doen voor zijn leeftijd :D *trots*
Nou nog praten :P
Oja, stats: ongeveer 84 cm en 10,2 kilo O+
pi_109059485
quote:
2s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 18:47 schreef Asyniur het volgende:
Harry is weer goedgekeurd op het cb. Hij kon zelfs dingen die hij nog niet hoorde te doen voor zijn leeftijd :D *trots*
Nou nog praten :P
Oja, stats: ongeveer 84 cm en 10,2 kilo O+
*O*
  dinsdag 13 maart 2012 @ 20:28:55 #287
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109062936
Asy zou je het leuk vinden kan ik je wel wat opsturen van de cursus die wij volgen om Roy aan het praten te krijgen.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_109063012
Fijn, Asy! Wie weet gaat ie de komende tijd wel wat meer naar de andere kindjes toetrekken. En zo niet, ook goed, toch? Wat kon ie allemaal bij het CB? En zeiden ze verder nog iets over z'n praten?

In! :D

Oh, nou Simmu, dat was ook maar even dan. Heeft Lente ook al de hele week. Een paar uurtjes hangerig om dan plots weer helemaal op te knappen.

Nou, mevroi heeft gepoept. Eerst een onmogelijk harde keutel waar ze een kwartier om gehuild heeft, gevolgd door een donkergroene, zalvige maar slijmerige en onmenselijk stinkende smurrie. We Nils heeft het in het potje geschept en het ligt nu al te stinken in de brievenbus. c_/

Ze vindt scheten trouwens hilarisch. Net in de Zeeman op vol volume: "Ik liet een scheet!"
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:31:06 #289
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109069937
Ssserpente, we merken nu al dat hij meer probeert te praten. Heel grappig :Y
Op cb maakten ze zich geen zorgen (ik ook niet hoor). Hij was gewoon motorisch altijd al heel erg snel en hij snapt echt heel veel. Hij is gewoon een beetje lui volgens mij. ;)
Hij kent al kleuren (kan bijv blauw, groen, rood en geel onderscheiden) wat hij nog niet hoeft en hij kan emoties duiden (als je hem vraagt: kijk eens boos/verdrietig/blij) en dit ook op plaatjes aanwijzen.
Ik dacht dat dat heel normaal was, maar de cb-arts zei dat hij op dat gebied voorlag.

Enne klinkt als een lekker karweitje voor Nils :Y) (en de laborant die in de prut mag gaan roeren :|W )
  dinsdag 13 maart 2012 @ 22:47:19 #290
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_109071137
Twinkly, ik herken wel wat je schrijft, alleen minder extreem. Gelukkig is het een fase en komt het vast goed maar lastig is het zeker!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_109071632
Ssserpente, ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt. Ik zou ook schrikken van bloed in de ontlasting. Scheten van je (kleine) kind zijn ook hilarisch _O- boertjes ook _O-

Harry vandaag ook door de keuring heen geweest *O*

Wij zijn vandaag (eindelijk) ook naar de 2-jaars controle van het CB geweest. Hannah is nu 89 cm en 12 kilo. Haar lijntje buigt flink naar beneden af omdat ze zo veel ziek is geweest de laatste tijd (en daarbij heel slecht at/eet). -O-
De arts klapperde echt met haar oren toen ze Hannah hoorde praten. Hannah loopt dan bijvoorbeeld naar haar toe en zegt "Ik is Hannah, hoe jij?" en ze telde de 10 puzzelstukjes van een (veel te gemakkelijk) houten puzzeltje. Toen commandeerde ze me om met haar te gaan overgooien met de bal "kom mee, mama. Isse bal spelen". Ze is echt ver vooruit met communiceren.

Helaas ook een keerzijde wat er waarschijnlijk mee te maken heeft. Ze eet heel slecht, naar bed gaan is drama en ze heeft nachtangsten. Ze weigert groente en saus in alle toonaarden. Soms gaat er wat aardappel of vlees in en verder alleen maar kale pasta of rijst. Brood eet ze wel goed en fruit soms wel soms niet. De CB arts zei eerst dat we alleen maar eten moeten aanbieden wat de pot schaft en als ze dat niet wil, gewoon niets anders geven. Ze dacht dat Hannah een strijd met ons aangaat, maar zo ervaar ik dat helemaal niet. Ik maak bewust geen strijd van eten, maar ik wil wel graag dat ze iets binnenkrijgt.
Daarna vertelde ik dus over de beddrama's. Het onbedaarlijk huilen zodra we de kamer uitlopen, de nachtelijke driftbuien in haar slaap. Kennelijk veranderde dat de zaak. Er komt binnenkort een wijkverpleegkundige bij ons thuis om te kijken wat we er aan kunnen doen.

Ik weet dat deze problemen veel te maken hebben met het karakter van mijn meiske, maar ik voel me nu wel echt even flink falen als moeder :{
  dinsdag 13 maart 2012 @ 23:36:03 #292
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_109073741
Lieve Octo je faalt toch niet :*
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:09:01 #293
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109079280
octo, dat is toch geen falen?
Hebben ze wel in hun achterhoofd gehouden dat ze net een enorm grote verandering heeft doorgemaakt? Namelijk dat ze er een zusje bij heeft? Dat kan echt heel erg veel impact hebben hoor.
Als ze goed brood eet, zou ik me er verder niet teveel zorgen om maken.
Iemand had hier laatst toch gepost dat peuters kunnen overleven op een boterham en een halve beker melk per dag?
En wat gaaf dat ze zo lekker babbelt O+
pi_109079282
Octo: hulp vragen als je er zelf niet uitkomt, is geen falen, maar juist zoeken naar wat goed is voor je kind. Hoop dat ze je kunnen helpen!

Poeh, wat een dramanacht hier. We zitten sinds gisteren in t vakantiehuisje van mijn ouders, in Duitsland, en Peuter durfde eerst al niet te gaan slapen, dus uiteindelijk ben ik bij haar gaan liggen, en viel ze om 21 uur ofzo in slaap (en ik ook :D). Om half twee, toen ik Pietje aan t voeden was, werd ze huilend wakker, en wilde echt niet weer gaan slapen. Bij ons in bed geprobeerd, in haar eigen bed met manlief erbij, maar niets hielp. Zo lang ze rondliep, was ze heel vrolijk, maar in bed was t huilen. Uiteindelijk ben ik met Pietje weer in slaap gevallen, dus had t eind gemist, maar kwam er vanochtend achter dat zij en manlief op de banken in de woonkamer verder hebben geslapen. Gelukkig was ze wel pas om 8 uur wakker.

Hoop wel dat t vannacht beter gaat.
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:21:05 #295
35189 Troel
scherp en bot
pi_109079448
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 22:55 schreef octopussy het volgende:
Ssserpente, ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek komt. Ik zou ook schrikken van bloed in de ontlasting. Scheten van je (kleine) kind zijn ook hilarisch _O- boertjes ook _O-

Harry vandaag ook door de keuring heen geweest *O*

Wij zijn vandaag (eindelijk) ook naar de 2-jaars controle van het CB geweest. Hannah is nu 89 cm en 12 kilo. Haar lijntje buigt flink naar beneden af omdat ze zo veel ziek is geweest de laatste tijd (en daarbij heel slecht at/eet). -O-
De arts klapperde echt met haar oren toen ze Hannah hoorde praten. Hannah loopt dan bijvoorbeeld naar haar toe en zegt "Ik is Hannah, hoe jij?" en ze telde de 10 puzzelstukjes van een (veel te gemakkelijk) houten puzzeltje. Toen commandeerde ze me om met haar te gaan overgooien met de bal "kom mee, mama. Isse bal spelen". Ze is echt ver vooruit met communiceren.

Helaas ook een keerzijde wat er waarschijnlijk mee te maken heeft. Ze eet heel slecht, naar bed gaan is drama en ze heeft nachtangsten. Ze weigert groente en saus in alle toonaarden. Soms gaat er wat aardappel of vlees in en verder alleen maar kale pasta of rijst. Brood eet ze wel goed en fruit soms wel soms niet. De CB arts zei eerst dat we alleen maar eten moeten aanbieden wat de pot schaft en als ze dat niet wil, gewoon niets anders geven. Ze dacht dat Hannah een strijd met ons aangaat, maar zo ervaar ik dat helemaal niet. Ik maak bewust geen strijd van eten, maar ik wil wel graag dat ze iets binnenkrijgt.
Daarna vertelde ik dus over de beddrama's. Het onbedaarlijk huilen zodra we de kamer uitlopen, de nachtelijke driftbuien in haar slaap. Kennelijk veranderde dat de zaak. Er komt binnenkort een wijkverpleegkundige bij ons thuis om te kijken wat we er aan kunnen doen.

Ik weet dat deze problemen veel te maken hebben met het karakter van mijn meiske, maar ik voel me nu wel echt even flink falen als moeder :{
octo, het is geen falen :) En ik ga dit vrijdag even met je bespreken :)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:28:51 #296
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_109079609
Ow en hier ook een baggernacht achter de rug hoor!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 14 maart 2012 @ 09:33:43 #297
147316 crew  DJMO
#trut
pi_109079709
binnvalt zonder kloppen en bijlezen maar dit moest ik even delen met jullie :') mijn kinderen hebben me uit laten slapen. Geert heeft heel lief in de box zitten spelen, maar m'n peuter :X Jan lag in eerste instantie bij me op de bank, winnie the pooh te kijken. tot ik sliep en hij een stoel bij de kast had gezet en de tondeuse te pakken had. :') nu issie dus helemaal kaal. Waar haalt die snotaap het vandaan .. als ik 'm normaal wil scheren (stande 9mm) dan krijst ie de boel bij elkaar :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:34:18 #298
35189 Troel
scherp en bot
pi_109079725
quote:
7s.gif Op woensdag 14 maart 2012 09:33 schreef DJMO het volgende:
binnvalt zonder kloppen en bijlezen maar dit moest ik even delen met jullie :') mijn kinderen hebben me uit laten slapen. Geert heeft heel lief in de box zitten spelen, maar m'n peuter :X Jan lag in eerste instantie bij me op de bank, winnie the pooh te kijken. tot ik sliep en hij een stoel bij de kast had gezet en de tondeuse te pakken had. :') nu issie dus helemaal kaal. Waar haalt die snotaap het vandaan .. als ik 'm normaal wil scheren (stande 9mm) dan krijst ie de boel bij elkaar :')
Ah, dus zo moet ik dat bij Jochem proberen :o
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  woensdag 14 maart 2012 @ 09:38:20 #299
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 14 maart 2012 @ 09:40:14 #300
147316 crew  DJMO
#trut
pi_109079830
hij had in eerste instantie één kale haal over z'n koppie. toen heb ik het maar afgemaakt in de keuken. ik was zó boos dat hij van pure schrik stil bleef staan en niet protesteerde :')
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')