er waren nog kaartjes over las ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:27 schreef Saffier het volgende:
Gaaf BE! Voorįl de kleur!!
600 fokkers naar de film! Wat gaaf
F. gaat, samen met een andere af en toe FOK!kende vriend, het is niet mijn type film, maar het idee vind ik wel echt supertof! Als er ooit zoiets komt met een chick-flick dan sta ik vooraan hoor!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:31 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
er waren nog kaartjes over las ik![]()
t lijkt me echt niets he
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Oh, en het behang van de woonkamer was toch te erg, dat is mijn wederhelft er weer af aan het trekken.
mijnes ook! Alleen wat minder felquote:
Beter was het geen behang van 240 eu per rol?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:16 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ik heb geen foto, en het ook niet gezien. Maar het klonk vreselijk.
Ja daarom. Nu ff snel nieuw behang zoeken zonder levertijdquote:
Nee, als we dat nou gelijk gekocht hadden was het in een keer goed geweestquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beter was het geen behang van 240 eu per rol?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, als we dat nou gelijk gekocht hadden was het in een keer goed geweest.
Zulke mensen heb je ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beter was het geen behang van 240 eu per rol?
Haha, komt eraan. Ligt bij een vriendin. In de tijd van mijn blauwe haar bestonden er namelijk nog geen digitale camera's.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
jij bent echt niet zo stoer, eerst zien dan geloven![]()
Het is wel mooi behang.quote:
gelukkig maar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Oh, en het behang van de woonkamer was toch te erg, dat is mijn wederhelft er weer af aan het trekken.
Dat wel , maar noway dat ik voor een muurtje met 3,5 rol behang ff een meiertje of 6 ga neerleggenquote:
Ook al hadden we dat gewild, dan nog hebben we er nu geen geld meer voorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat wel , maar noway dat ik voor een muurtje met 3,5 rol behang ff een meiertje of 6 ga neerleggen
Ik vind behang van pip studio zo mooi... Als ik echt een eigen huisje heb, gaat dat op de meisjes kamer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:46 schreef trui het volgende:
dit was ook behoorlijk duur behang. maar ik vond 't wel ontzettend leuk, voor cato's slaapkamer.toch is het uiteindelijk net iets anders (en iets beter betaalbaar) geworden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |