er waren nog kaartjes over las ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:27 schreef Saffier het volgende:
Gaaf BE! Voorįl de kleur!!
600 fokkers naar de film! Wat gaaf
F. gaat, samen met een andere af en toe FOK!kende vriend, het is niet mijn type film, maar het idee vind ik wel echt supertof! Als er ooit zoiets komt met een chick-flick dan sta ik vooraan hoor!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:31 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
er waren nog kaartjes over las ik![]()
t lijkt me echt niets he
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Oh, en het behang van de woonkamer was toch te erg, dat is mijn wederhelft er weer af aan het trekken.
mijnes ook! Alleen wat minder felquote:
Beter was het geen behang van 240 eu per rol?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:16 schreef k_i_m het volgende:
Nee, ik heb geen foto, en het ook niet gezien. Maar het klonk vreselijk.
Ja daarom. Nu ff snel nieuw behang zoeken zonder levertijdquote:
Nee, als we dat nou gelijk gekocht hadden was het in een keer goed geweestquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beter was het geen behang van 240 eu per rol?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:22 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Nee, als we dat nou gelijk gekocht hadden was het in een keer goed geweest.
Zulke mensen heb je ook.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:20 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Beter was het geen behang van 240 eu per rol?
Haha, komt eraan. Ligt bij een vriendin. In de tijd van mijn blauwe haar bestonden er namelijk nog geen digitale camera's.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:13 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
jij bent echt niet zo stoer, eerst zien dan geloven![]()
Het is wel mooi behang.quote:
gelukkig maar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:13 schreef k_i_m het volgende:
Oh, en het behang van de woonkamer was toch te erg, dat is mijn wederhelft er weer af aan het trekken.
Dat wel , maar noway dat ik voor een muurtje met 3,5 rol behang ff een meiertje of 6 ga neerleggenquote:
Ook al hadden we dat gewild, dan nog hebben we er nu geen geld meer voorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:43 schreef Joene het volgende:
[..]
Dat wel , maar noway dat ik voor een muurtje met 3,5 rol behang ff een meiertje of 6 ga neerleggen
Ik vind behang van pip studio zo mooi... Als ik echt een eigen huisje heb, gaat dat op de meisjes kamer.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:46 schreef trui het volgende:
dit was ook behoorlijk duur behang. maar ik vond 't wel ontzettend leuk, voor cato's slaapkamer.toch is het uiteindelijk net iets anders (en iets beter betaalbaar) geworden.
Dat heeft mn Bro dus , stof op de murenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:47 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Ook al hadden we dat gewild, dan nog hebben we er nu geen geld meer voor. Leuk man, behang met velours
.
Ik heb geen idee wat het nu dan moet worden, totale paniek heerst hier, want de kleur van de kozijnen is het toch ook net niet. toen we de pot verf openmaakten was het al niet helemaal wat we ervan verwachtten, maar ansich wel mooi, dus toch maar gebruikt om te kijken hoe het op zou drogen.
dat hebben wij dus ook gekozen uiteindelijk ♥ heel schattig inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik vind behang van pip studio zo mooi... Als ik echt een eigen huisje heb, gaat dat op de meisjes kamer.
mooizo!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:50 schreef k_i_m het volgende:
Bep d'r kamer is trouwens wel naar volle tevredenheid behangen
Jawel, want straks staat de keuken voor het keukenraam, dus dan kan je daar niet meer goed bij. En als we nu willen witten moet het idd eerst gestuct worden. Maar het gaat goedkomen, ik weet het zeker. Kost me alleen 4 jaar van mijn levenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:50 schreef trui het volgende:
ach ja, dan hou je iets te wensen over kim. het hoeft toch ook niet allemaal meteen perfect? en kun je de muur niet alsnog verven ipv behangen? tot je het juiste behangetje gevonden hebt? of zou hij dan eerst nog gestuct moeten worden oid.
Oh die is echt heel mooi! dat is het volgende wat ik in de woonkamer, hal, keuken wil heb ik net besloten.quote:
Oh ik heb mn haar blauw met paars gehad... Ook leuk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:11 schreef Vicky het volgende:
Gave kleur auto BE!!
Ik heb ook baluw haar gehad.. Althans, blauwe plukken maar de kapper had niet goed opgelet met uitspoelen. De plukken waren mooi blauw maar de rest van mijn haar was groen!
mooi behangetje voor Bep!
Amber school.staakt ook niet.
Dat is mn eigen kleur.quote:
Is eigenlijk ook raar. Een bos bloemen in je huis zetten om toe te kunnen kijken hoe ze langzaam de pijp uitgaan.quote:
Die worden altijd zo stoffig.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:49 schreef SacreCoeur het volgende:
ik heb eigenlijk wel 5 bloemen op mn tvmeubel, maar die zijn nep & van Ikea :'D
Die is te mooi om niet even te quotenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:55 schreef Ssserpente het volgende:
Mag ik even kotsen? Onze hont vreet kattenstront.
Kaartje voor concert van Radiohead in Antwerpen of Köln. Zie alleen net dat diezelfde week we naar Doe Maar gaan. Hoe gaan we dat doen met oppas?? Grmbl.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:36 schreef debuurvrouw het volgende:
oeh, klinkt spannend diaan! What's the plan?
Jij komt nooit buiten oud, hč?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:55 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Die is te mooi om niet even te quoten![]()
De hond van mijn ex deed dat ook
Wel degelijkquote:
Ja. Maar intussen is de lol er wel een beetje vanaf.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wel degelijk![]()
Mis ik een grap van buiten OUD?
O, echt?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:01 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Wel degelijkIk denk dat mijn eerste eigen topic op Fok! zelfs ging over die hond die kattenstront eet
![]()
Mis ik een grap van buiten OUD?
Jaquote:
Nou meer over nooit buiten OUD komen, want dat kom ik juist echt welquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:10 schreef Pvoesss het volgende:
Ik zit al ruim 10 jaar op fok, en ik weet ook niet alle grappige topics hoor DML
Nou, zo makkelijk kom je er niet mee weg, hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:05 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja die ken ik wel.
Phoe, image gered hoop ik
Die hond was toen 12 en dat lukte dus ook niet inderdaad.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:12 schreef Ssserpente het volgende:
[..]
Nou, zo makkelijk kom je er niet mee weg, hoor.![]()
En onze hond is 15, dus afleren wordt lastig. Maar mss kan ik de kat wel leren om bij de buren in de tuin de scheiten ipv bij ons.
en tulpen(bollen) in zo'n waterzak dan?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:44 schreef Brighteyes het volgende:
Ik kan geen bloemen hebben in huis.De kat flikkert de vaas onherroepelijk om.
En om de vaas op een hoge kast te zetten vind ik stom. Zit ik tegen de onderkant aan te kijken.
Dat is dus een van de dingen waar ik echt naar uit kijk als de kat er niet meer is, bloemen in huis!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |