quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
Tja haast etc.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:13 schreef Schanulleke het volgende:
Bergroeten? Is dat een racistische grap?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
RKC zou ik niet makkelijk noemen...Die gasten spelen een topseizoen voor hun doen.
't zou best kunnen, ze spelen er goed zat voor. En RKC is een van de weinige ploegen die wel echt gemotiveerd is omdat ze pas net in de eredivisie spelen, dan gaan ze er nog elke wedstrijd vol voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]Lijkt me niet dat het RKC nu voor de eerste keer gaat lukken ook maar een punt te pakken
Als je thuis punten laat liggen tegen RKC dan weet ik t ook niet meerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
't zou best kunnen, ze spelen er goed zat voor. En RKC is een van de weinige ploegen die wel echt gemotiveerd is omdat ze pas net in de eredivisie spelen, dan gaan ze er nog elke wedstrijd vol voor.
mister beursgang Oldenhof... ach ja met vriendje Henrichs moet het goedkomen toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:28 schreef Tarado het volgende:
Verder met Oldenhof en Pieloor (mits goedgekeurd 20 maart as) is het pro Cruijff kamp in de bestuursraad in ieder geval in de meerderheid
Nee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef dimmak het volgende:
In Castillion zie ik trouwens geen spits voor de toekomst. Jullie wel?
Normaal gesproken is die zelfs bankzitter bij RKC , dat zegt al genoeg denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef dimmak het volgende:
In Castillion zie ik trouwens geen spits voor de toekomst. Jullie wel?
Oldenhof is pro Cruijff, Henrichs is pro Henrichs dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
mister beursgang Oldenhof... ach ja met vriendje Henrichs moet het goedkomen toch?
Dit dusquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:27 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Als je thuis punten laat liggen tegen RKC dan weet ik t ook niet meer
Je kan ook zeggen dat ie maatjes is met van Praag en zijn kliekjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oldenhof is pro Cruijff, Henrichs is pro Henrichs dus dat komt wel goed
Utrechtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:27 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Als je thuis punten laat liggen tegen RKC dan weet ik t ook niet meer
Utrecht heeft Ajax het altijd moeilijk mee, RKC heeft naar mijn weten nog nooit een punt gehaald in Amsterdam, eens moet de eerste keer zijn, dat is wel zo maar ik verwacht niet deze zondag, zeker zonder midweeks Europees voetbalquote:
http://www.beijen.net/frank/wedst/1999/991205ar.htmquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Utrecht heeft Ajax het altijd moeilijk mee, RKC heeft naar mijn weten nog nooit een punt gehaald in Amsterdam, eens moet de eerste keer zijn, dat is wel zo maar ik verwacht niet deze zondag, zeker zonder midweeks Europees voetbal
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
http://www.beijen.net/frank/wedst/1999/991205ar.htm
Nou nou 13 jaar geleden, het zal RKC vast hoop geven.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
http://www.beijen.net/frank/wedst/1999/991205ar.htm
uhm het ging erover dat hij dacht dat RKC nooit een punt in de Arena heeft gepakt?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Nou nou 13 jaar geleden, het zal RKC vast hoop geven.
Natuurlijk spelen ze goed, maar zoals veel van die promovendi is het voornamelijk de eerste seizoenshelft die goed wordt gespeeld.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
RKC zou ik niet makkelijk noemen...Die gasten spelen een topseizoen voor hun doen.
jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
Ik ga een banaan gooien naar vermeer, krijg ik dan een stadionverbod?
Dat is toch racistisch jonguhhh!quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
Zul je zien dat ie die wél klemvast heeftquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 17:46 schreef muzas het volgende:
[..]
Zul je zien dat ie die wél klemvast heeft
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:23 schreef Pedroso het volgende:
Hoe is het met Boerrigter en met andere blessureboys ?
Als ie PSV nog wil halen moet ie toch wel eerdaags vol met de training mee gaan doen, is ie daar al aan toe ?
quote:Derk Boerrigter is op de weg terug. Nadat Ajax voorzichtig deed met de aanvaller lijkt het erop dat de linksbuiten zijn kwalen achter zich heeft gelaten. Op de dinsdagtraining oogde Boerrigter volgens Ajax.nl scherp en blij.
Dit heb ik al 2x eerder gehoord en telkens viel hij weer met een rug blessure uit.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:35 schreef Smoofie het volgende:
nu heeft de vrije universiteit het medische gedeelte in handen, volgend seizoen hopelijk de Heer Verheijenquote:Op woensdag 7 maart 2012 01:24 schreef Willewa het volgende:
Die Verheijen dude kwam toch met een theorie dat dinsdag de vrije dag moet zijn na een zondagwedstrijd, omdat spelers dan het meest vermoeid zijn? Ik geloof daar wel in, maar Ajax blijkbaar niet ondanks alle blessures telkens? Nee, gewoon blijven trainen joh! Pff
twitter:MegaFeyenoord twitterde op woensdag 07-03-2012 om 06:52:03Douglas een maand geschorst, Sulejmani geblesseerd, Labyad waarschijnlijk even geschorst (op hand staan), de #Feyenoord kansen stijgen. reageer retweet
Ebecilio heeft een hattrick gemaakt in een wedstrijd waar hij ook een fout maakte waardoor de tegenstander op voorsprong kon komen en meteen is hij enthousiast. De rest van het seizoen stond hij erin door gebrek aan spelers en haalde hij niet eens het niveau van van de Jupiler League.quote:De Boer enthousiast over opmars Ebecilio en Özbiliz
geweldig hoe jij je met ajax bezig houdtquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:24 schreef Guidetti het volgende:
Geweldig hoe de Boer mee doet met het opportunistische gelul.
[..]
Ebecilio heeft een hattrick gemaakt in een wedstrijd waar hij ook een fout maakte waardoor de tegenstander op voorsprong kon komen en meteen is hij enthousiast. De rest van het seizoen stond hij erin door gebrek aan spelers en haalde hij niet eens het niveau van van de Jupiler League.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |