quote:
Zoveel waarheden in deze 2 postsquote:
Tja haast etc.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:13 schreef Schanulleke het volgende:
Bergroeten? Is dat een racistische grap?
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:49 schreef ClapClapYourHands het volgende:
RKC zou ik niet makkelijk noemen...Die gasten spelen een topseizoen voor hun doen.
't zou best kunnen, ze spelen er goed zat voor. En RKC is een van de weinige ploegen die wel echt gemotiveerd is omdat ze pas net in de eredivisie spelen, dan gaan ze er nog elke wedstrijd vol voor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:06 schreef Tarado het volgende:
[..]Lijkt me niet dat het RKC nu voor de eerste keer gaat lukken ook maar een punt te pakken
Als je thuis punten laat liggen tegen RKC dan weet ik t ook niet meerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:35 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
[..]
't zou best kunnen, ze spelen er goed zat voor. En RKC is een van de weinige ploegen die wel echt gemotiveerd is omdat ze pas net in de eredivisie spelen, dan gaan ze er nog elke wedstrijd vol voor.
mister beursgang Oldenhof... ach ja met vriendje Henrichs moet het goedkomen toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 10:28 schreef Tarado het volgende:
Verder met Oldenhof en Pieloor (mits goedgekeurd 20 maart as) is het pro Cruijff kamp in de bestuursraad in ieder geval in de meerderheid
Nee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef dimmak het volgende:
In Castillion zie ik trouwens geen spits voor de toekomst. Jullie wel?
Normaal gesproken is die zelfs bankzitter bij RKC , dat zegt al genoeg denk ikquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef dimmak het volgende:
In Castillion zie ik trouwens geen spits voor de toekomst. Jullie wel?
Oldenhof is pro Cruijff, Henrichs is pro Henrichs dus dat komt wel goedquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:06 schreef vincerusso het volgende:
[..]
mister beursgang Oldenhof... ach ja met vriendje Henrichs moet het goedkomen toch?
Dit dusquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:27 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Als je thuis punten laat liggen tegen RKC dan weet ik t ook niet meer
Je kan ook zeggen dat ie maatjes is met van Praag en zijn kliekjequote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Oldenhof is pro Cruijff, Henrichs is pro Henrichs dus dat komt wel goed
Utrechtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:27 schreef da_unfuckwithable het volgende:
[..]
Als je thuis punten laat liggen tegen RKC dan weet ik t ook niet meer
Utrecht heeft Ajax het altijd moeilijk mee, RKC heeft naar mijn weten nog nooit een punt gehaald in Amsterdam, eens moet de eerste keer zijn, dat is wel zo maar ik verwacht niet deze zondag, zeker zonder midweeks Europees voetbalquote:
http://www.beijen.net/frank/wedst/1999/991205ar.htmquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:04 schreef Tarado het volgende:
[..]
Utrecht heeft Ajax het altijd moeilijk mee, RKC heeft naar mijn weten nog nooit een punt gehaald in Amsterdam, eens moet de eerste keer zijn, dat is wel zo maar ik verwacht niet deze zondag, zeker zonder midweeks Europees voetbal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |