En ik maar denken dat ik een lekker ding was met mijn 8.5 fotoscorequote:Op maandag 12 maart 2012 11:49 schreef =HellFire= het volgende:
Dus eigenlijk is de zeven een cijfer tussen de 4- en de 5, een acht tussen de 6 en de 7 en een negen tussen de 8 en hoger?
helaas, alleen maar gradaties in lelijkheidquote:Op maandag 12 maart 2012 12:53 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
En ik maar denken dat ik een lekker ding was met mijn 8.5 fotoscore![]()
![]()
vast een hele lieve meid.quote:Op maandag 12 maart 2012 18:35 schreef muhahaha het volgende:
Haha profieltje:
Kleine stukje daarvan: Ook schijn ik een nogal grote mond te hebben. Als in vloeken.
I'm not vulgar. I just happen to have a very colorful vocabulary. F*ck you very much.
Grote woordenschat hebben en dan met fuck you komenx 100. Zeg dan niks.
Uhm.. alternatiefdaten.nl ?quote:Op maandag 12 maart 2012 18:35 schreef muhahaha het volgende:
Haha profieltje:
Kleine stukje daarvan: Ook schijn ik een nogal grote mond te hebben. Als in vloeken.
I'm not vulgar. I just happen to have a very colorful vocabulary. F*ck you very much.
Grote woordenschat hebben en dan met fuck you komenx 100. Zeg dan niks.
Ik kreeg deze week plotseling ook een one-liner via Paiq en wel op mijn foto met de laagste waarde (voor zover dat iets waard is).quote:Op maandag 12 maart 2012 02:38 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Een one-liner krijgen als man!?? Hoe hoog wordt de betreffende foto dan wel niet beoordeeld!?? Een 12 ofzo!??
Mijn twee foto's die, voor zover ik weet, meedraaien in die beoordelingsroulette hebben een 8.1 en 8.9 als cijfer, maar ik heb echt nog nooit een one-liner mogen ontvangen... En ik sta echt al heel lang ingeschreven op Paiq.
Mehehehe, revenge, REVENGE! Mwohahaha.quote:Op maandag 12 maart 2012 20:23 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik kreeg deze week plotseling ook een one-liner via Paiq en wel op mijn foto met de laagste waarde (voor zover dat iets waard is).
Bleek het een dame te zijn die ik ooit in mijn RP tijd tot twee keer toe benaderd had, maar binnen nog geen 5 seconden een geen interesse bericht wist te fabriceren. Helaas voor haar is ze nu te laat.
Of een reactie of vrouwen die zogenaamd online zijnquote:Op zondag 11 maart 2012 13:33 schreef Michel2GRFE het volgende:
[..]
Vrijwel nooit. Schijnt normaal te zijn.
Ja hoor. Dat werkt ik wel. Ik doe dat wel eens bij het foto's beoordelen. Er zijn altijd een paar typjes waarvan de foto's goed in de smaak vallen natuurlijk. Dat zijn soms hele knappe meiden (niet aan beginnen) en meiden waar ik gewoon op val. Ik kijk een beetje naar de Paiqscores en stuur een berichtje naar die met de beste match. Dat kost a) minder credits (daar is het natuurlijk niet om te doen) en b) de hoogste kans op een match op persoonlijkheidsvlak. Dit moet je vaker dan 1 keer doen. Soms wordt het geaccepteerd. Soms niet.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:40 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Kan me nauwelijks voorstellen dat oneliners succesvol zijn
Je pikt de foto eruit (je kunt de paiqscores van de betreffende persoon zien) en kunt dan een berichtje sturen van 150 letters. De ander krijgt dan het bericht samen met een foto van jezelf die je zelf kunt uitpikken. De ander kan je dan niet of wel accepteren als match.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:55 schreef muhahaha het volgende:
Wat zijn die zogenaamde one-liners? 1 zins berichten ofzo?
Tja, in principe weet je helemaal niks van die persoon. Het is alleen de foto die je aanspreekt. Het heeft dus geen zin om allemaal "ingewikkelde" dingen te gaan verzinnen. Ik ga gewoon af op die foto en vertel meteen de reden waarom ik die zo leuk vond dat ik een bericht stuurde. Dat kan vanalles zijn: of het waren wel hele mooie ogen die je daar aankeken, of je ziet op de achtergrond dat ze een zeldzaam oort bezocht heeft waar jij ook bent geweest of graag naar toe zou willen.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef Starman89 het volgende:
Ik heb best wel een leuke foto-bewonderaarster nu op Paiq, maar als ik ergens niet goed in ben, dan zijn het wel one-liners![]()
Iemand inspiratie? (en nee, we zitten hier niet in ONZ)
Ik keek meestal (ben nu geen lid van paiq meer) of er een aanknopingspunt op de foto was.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:37 schreef Starman89 het volgende:
Ik heb best wel een leuke foto-bewonderaarster nu op Paiq, maar als ik ergens niet goed in ben, dan zijn het wel one-liners![]()
Iemand inspiratie? (en nee, we zitten hier niet in ONZ)
quote:Op maandag 12 maart 2012 23:23 schreef muhahaha het volgende:
Niet meer de bekende: ken ik jou niet ergens van?
"Hey, je lijkt op Doutzen Kroes! Of ben je het ook?"quote:Op maandag 12 maart 2012 23:29 schreef muhahaha het volgende:
Ok of: heb je een vuurtje?
Nah die werkt waarschijnlijk niet
quote:
Zoals anderen ook al opmerkten krijgt zeer waarschijnlijk niemand een onvoldoende voor zijn foto's op Paiq. Echter dat je (ik iig) zelfs met een 8.9 vrijwel nooit een fotobewonderaarster hebt verbaast me toch wel een beetje.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:36 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dit is volgens mij ook wel erg belangrijk. Ik weet niet of ik hier mensen mee kwets maar er moeten aardig wat quasimodos op Paiq staan als ik naar mijn cijfers kijk (9,5, 9,2 en 8,9) en ik in het "echte" leven echt niks klaarspeel bij het vrouwelijke geslacht..
Dat klinkt behoorlijk desperate.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef Puntenjager het volgende:
Tevens zou ik toch graag weer eens een keer iets hebben met een vrouw (sex, relatie, whatever)
ja, als je iets wil bereiken op zo'n site moet je er echt op momenten veel energie in stoppen. Ik heb ook weinig zin om een avond bij mijn pc te gaan zitten om te wachten tot ik kan gaan chatten op Paiq. Daarom houd ik het op offline berichtjes. Niet zo gek dus dat ik nog niet erg succesvol ben op die site. Maar wat je zegt, dat laat mij ook wel een beetje koud..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Iets totaal anders wat betreft online dating (ik ben alleen actief op Paiq) is dat ik het moeilijk vind om enthousiast te worden/blijven voor een vrouw. Aan de ene kant is dat wel positief omdat een afwijzing dan minder pijn doet. Aan de andere kant is het een groot probleem omdat het me ook niet uitmaakt of er wel iets uitkomtl. Het laat me koud, terwijl ik irl toch echt wel warm kan worden voor een vrouw. Tevens zou ik toch graag weer eens een keer iets hebben met een vrouw (sex, relatie, whatever)
Bittere bal, waarom tik je dan niet gewoon een tientje af voor RP? Scheelt zeeen van tijd en is veel efficienter. Je bent dan ook geen tijd meer kwijt aan kansloze figuren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:33 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
ja, als je iets wil bereiken op zo'n site moet je er echt op momenten veel energie in stoppen. Ik heb ook weinig zin om een avond bij mijn pc te gaan zitten om te wachten tot ik kan gaan chatten op Paiq. Daarom houd ik het op offline berichtjes. Niet zo gek dus dat ik nog niet erg succesvol ben op die site. Maar wat je zegt, dat laat mij ook wel een beetje koud..
staat al in de planning, eens kijken of dat wat beter gaatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Bittere bal, waarom tik je dan niet gewoon een tientje af voor RP? Scheelt zeeen van tijd en is veel efficienter. Je bent dan ook geen tijd meer kwijt aan kansloze figuren.
Ik heb drie maanden lidmaatschap gekocht, en heb er één date uit gesleept. Dat was wel op de eerste dag van die drie maanden. En ze is een half jaar later nog steeds mijn vriendin.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat tientje de moeite waard? Stel dat je een maand redelijk intensief zoekt, hoeveel dates kan je dan regelen? Zeg maar, wat drinken, film, wandeling, etc
Is het makkelijk om na een maand op te zeggen?
Good for youquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb drie maanden lidmaatschap gekocht, en heb er één date uit gesleept. Dat was wel op de eerste dag van die drie maanden. En ze is een half jaar later nog steeds mijn vriendin.
Niet, het verloopt, betaald is dus betaald.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Good for you
Daarna niet meer actief geweest?
Hoe zeg je op?
Precies. Overigens heb ik wel eerder drie maanden op RP gezeten, en daar kwamen naast wat scharrels ook twee korte relaties uit voort (na het beeindigen van de eerste, weer contact opgenomen met een destijds afgezegde date - en dat werd de tweede).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:43 schreef jdel het volgende:
Ik zou er vanuit gaan dat als het nog steeds zijn vriendin is hij niet meer actief is op datingsites.
Over hoeveel scharrels heb je het dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. Overigens heb ik wel eerder drie maanden op RP gezeten, en daar kwamen naast wat scharrels ook twee korte relaties uit voort (na het beeindigen van de eerste, weer contact opgenomen met een destijds afgezegde date - en dat werd de tweede).
Baas, die moet ik opschrijvenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:15 schreef RichardHammond het volgende:
Ik met mijn domme openingszin: Ben je linkshandig?
Maar het werkte wel.
Dat vind ik altijd zo wonderlijk. Niet wat geld willen betalen voor een datingsite, maar wél het halve land af willen reizen voor een date. Dat doe ik liever andersom.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Over hoeveel scharrels heb je het dan?
Welke provincies zocht je?
Lease-auto zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo wonderlijk. Niet wat geld willen betalen voor een datingsite, maar wél het halve land af willen reizen voor een date. Dat doe ik liever andersom.
Ik hou het in de buurt, maar vroeg me gewoon af waar je zocht, kan me voorstellen dat het bij een aantal plaatsen makkelijker dates vinden isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo wonderlijk. Niet wat geld willen betalen voor een datingsite, maar wél het halve land af willen reizen voor een date. Dat doe ik liever andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |