abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_109036160
Als jij geen interesse hebt, heb je dan eventueel vriendinnen waar je me aan kunt koppelen?

Echt dit is goud kerel, probeer het maar eens.
pi_109036756
Een simpele "Hoi!" volstaat ook nog. ;)
  dinsdag 13 maart 2012 @ 00:20:42 #228
18676 Puntenjager
Experto crede
pi_109037255
quote:
0s.gif Op maandag 12 maart 2012 11:36 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

dit is volgens mij ook wel erg belangrijk. Ik weet niet of ik hier mensen mee kwets maar er moeten aardig wat quasimodos op Paiq staan als ik naar mijn cijfers kijk (9,5, 9,2 en 8,9) en ik in het "echte" leven echt niks klaarspeel bij het vrouwelijke geslacht..
Zoals anderen ook al opmerkten krijgt zeer waarschijnlijk niemand een onvoldoende voor zijn foto's op Paiq. Echter dat je (ik iig) zelfs met een 8.9 vrijwel nooit een fotobewonderaarster hebt verbaast me toch wel een beetje.

Om een fotobewonderaar te hebben moet je, als ik het goed begrijp, dus bij de beste 6 van een serie van 50 eindigen (top 12% dus).
Ik wil niet veel zeggen, maar irl zit je met een 8.9 echt wel bij de 12% aantrekkelijkste mannen. Daar komt nog bij dat ik niet verwacht dat veel (een groot deel van) echt aantrekkelijke mannen op een dating site gaan staan.

Hoe dan ook, een 8.9 is op Paiq niet genoeg om fotobewonderaars te krijgen als man, laat staan one-liners.

Iets totaal anders wat betreft online dating (ik ben alleen actief op Paiq) is dat ik het moeilijk vind om enthousiast te worden/blijven voor een vrouw. Aan de ene kant is dat wel positief omdat een afwijzing dan minder pijn doet. Aan de andere kant is het een groot probleem omdat het me ook niet uitmaakt of er wel iets uitkomtl. Het laat me koud, terwijl ik irl toch echt wel warm kan worden voor een vrouw. Tevens zou ik toch graag weer eens een keer iets hebben met een vrouw (sex, relatie, whatever :+ )
I've got 99 problems, but a bitch ain't one.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 11:33:13 #229
57047 macondo
Macondo weet wel beter, heus
pi_109043727
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef Puntenjager het volgende:

Tevens zou ik toch graag weer eens een keer iets hebben met een vrouw (sex, relatie, whatever :+ )
Dat klinkt behoorlijk desperate.
Overal verstand van.
pi_109043745
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef Puntenjager het volgende:

[..]
Iets totaal anders wat betreft online dating (ik ben alleen actief op Paiq) is dat ik het moeilijk vind om enthousiast te worden/blijven voor een vrouw. Aan de ene kant is dat wel positief omdat een afwijzing dan minder pijn doet. Aan de andere kant is het een groot probleem omdat het me ook niet uitmaakt of er wel iets uitkomtl. Het laat me koud, terwijl ik irl toch echt wel warm kan worden voor een vrouw. Tevens zou ik toch graag weer eens een keer iets hebben met een vrouw (sex, relatie, whatever :+ )
ja, als je iets wil bereiken op zo'n site moet je er echt op momenten veel energie in stoppen. Ik heb ook weinig zin om een avond bij mijn pc te gaan zitten om te wachten tot ik kan gaan chatten op Paiq. Daarom houd ik het op offline berichtjes. Niet zo gek dus dat ik nog niet erg succesvol ben op die site. Maar wat je zegt, dat laat mij ook wel een beetje koud..
Hope is the first step on the road to dissapointment
  dinsdag 13 maart 2012 @ 11:40:07 #231
57047 macondo
pi_109043900
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:33 schreef Bittere_Bal het volgende:

[..]

ja, als je iets wil bereiken op zo'n site moet je er echt op momenten veel energie in stoppen. Ik heb ook weinig zin om een avond bij mijn pc te gaan zitten om te wachten tot ik kan gaan chatten op Paiq. Daarom houd ik het op offline berichtjes. Niet zo gek dus dat ik nog niet erg succesvol ben op die site. Maar wat je zegt, dat laat mij ook wel een beetje koud..
Bittere bal, waarom tik je dan niet gewoon een tientje af voor RP? Scheelt zeeen van tijd en is veel efficienter. Je bent dan ook geen tijd meer kwijt aan kansloze figuren.
Overal verstand van.
pi_109044072
Is dat tientje de moeite waard? Stel dat je een maand redelijk intensief zoekt, hoeveel dates kan je dan regelen? Zeg maar, wat drinken, film, wandeling, etc

Is het makkelijk om na een maand op te zeggen?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
pi_109044108
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:40 schreef macondo het volgende:

[..]

Bittere bal, waarom tik je dan niet gewoon een tientje af voor RP? Scheelt zeeen van tijd en is veel efficienter. Je bent dan ook geen tijd meer kwijt aan kansloze figuren.
staat al in de planning, eens kijken of dat wat beter gaat
Hope is the first step on the road to dissapointment
pi_109044112
Gisteren weer een date gehad, en besloten toch maar niet over het hoe en wat het nu zit te beginnen.

Natuurlijk wil ik erg graag weten hoe het zit, maar iets in de omgang en in wat ze zegt zegt me ook dat ik het maar even zijn gangetje moet laten gaan. Ze is geen type die vaak complimentjes geeft, houdt ook niet van complimentjes en zei dat ze niet van onzekere mannen houdt.
Dus moet ik maar even zekerder zijn van mijn zaak en even niet die bevestiging zoeken, we hebben het leuk met elkaar... en misschien is dat zow el even prima.
pi_109044614
Onzekerheid is vrijwel nooit een pré, zeker niet in de beginfase.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:07:43 #236
57047 macondo
pi_109044674
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat tientje de moeite waard? Stel dat je een maand redelijk intensief zoekt, hoeveel dates kan je dan regelen? Zeg maar, wat drinken, film, wandeling, etc

Is het makkelijk om na een maand op te zeggen?
Ik heb drie maanden lidmaatschap gekocht, en heb er één date uit gesleept. Dat was wel op de eerste dag van die drie maanden. En ze is een half jaar later nog steeds mijn vriendin.
Overal verstand van.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:15:12 #237
293744 RichardHammond
Tante van Jan en Monique
pi_109044877
Ik met mijn domme openingszin: Ben je linkshandig? :')

Maar het werkte wel.
pi_109044990
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:07 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik heb drie maanden lidmaatschap gekocht, en heb er één date uit gesleept. Dat was wel op de eerste dag van die drie maanden. En ze is een half jaar later nog steeds mijn vriendin.
Good for you

Daarna niet meer actief geweest?

Hoe zeg je op?
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  dinsdag 13 maart 2012 @ 12:34:55 #239
277515 Illiberal
Clever tagline here
pi_109045344
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Good for you

Daarna niet meer actief geweest?

Hoe zeg je op?
Niet, het verloopt, betaald is dus betaald.
pi_109045564
Ik zou er vanuit gaan dat als het nog steeds zijn vriendin is hij niet meer actief is op datingsites. ;)
pi_109045573
Dat maakt het al interessanter, heb een keer een aantal maanden meer betaald omdat opzeggen nauwelijks ging
pi_109045623
Zijn er nog meer mensen met een betaald Abbo Voor rp?
  dinsdag 13 maart 2012 @ 13:33:57 #243
57047 macondo
pi_109046861
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:43 schreef jdel het volgende:
Ik zou er vanuit gaan dat als het nog steeds zijn vriendin is hij niet meer actief is op datingsites. ;)
Precies. Overigens heb ik wel eerder drie maanden op RP gezeten, en daar kwamen naast wat scharrels ook twee korte relaties uit voort (na het beeindigen van de eerste, weer contact opgenomen met een destijds afgezegde date - en dat werd de tweede).
Overal verstand van.
pi_109047511
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:33 schreef macondo het volgende:

[..]

Precies. Overigens heb ik wel eerder drie maanden op RP gezeten, en daar kwamen naast wat scharrels ook twee korte relaties uit voort (na het beeindigen van de eerste, weer contact opgenomen met een destijds afgezegde date - en dat werd de tweede).
Over hoeveel scharrels heb je het dan?

Welke provincies zocht je?
pi_109048132
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 12:15 schreef RichardHammond het volgende:
Ik met mijn domme openingszin: Ben je linkshandig? :')

Maar het werkte wel.
Baas, die moet ik opschrijven
  dinsdag 13 maart 2012 @ 14:52:31 #246
57047 macondo
pi_109049167
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 13:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:

[..]

Over hoeveel scharrels heb je het dan?

Welke provincies zocht je?
Dat vind ik altijd zo wonderlijk. Niet wat geld willen betalen voor een datingsite, maar wél het halve land af willen reizen voor een date. Dat doe ik liever andersom.
Overal verstand van.
  dinsdag 13 maart 2012 @ 15:04:44 #247
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_109049527
Precies, het is goedkoper om voor 30 euro een vijver aan te boren van honderden vrouwen uit je eigen plaats dan ergens op een billige site zitten en met moeite een date regelen met Anja uit Emmer-Compascuum.
Gourmetten of steengrillen?
pi_109049571
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef macondo het volgende:

[..]

Dat vind ik altijd zo wonderlijk. Niet wat geld willen betalen voor een datingsite, maar wél het halve land af willen reizen voor een date. Dat doe ik liever andersom.
Lease-auto zeker :')
pi_109049796
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef macondo het volgende:

[..]

Ik hou het in de buurt, maar vroeg me gewoon af waar je zocht, kan me voorstellen dat het bij een aantal plaatsen makkelijker dates vinden is
pi_109050787
Gekeken op 18 tot 36, date, nu online en foto uit Noord Brabant

Krijg ik op RP 14 profielen en vooral steeds de zelfde

Zijn dat normale aantallen?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')