Zoals anderen ook al opmerkten krijgt zeer waarschijnlijk niemand een onvoldoende voor zijn foto's op Paiq. Echter dat je (ik iig) zelfs met een 8.9 vrijwel nooit een fotobewonderaarster hebt verbaast me toch wel een beetje.quote:Op maandag 12 maart 2012 11:36 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
dit is volgens mij ook wel erg belangrijk. Ik weet niet of ik hier mensen mee kwets maar er moeten aardig wat quasimodos op Paiq staan als ik naar mijn cijfers kijk (9,5, 9,2 en 8,9) en ik in het "echte" leven echt niks klaarspeel bij het vrouwelijke geslacht..
Dat klinkt behoorlijk desperate.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef Puntenjager het volgende:
Tevens zou ik toch graag weer eens een keer iets hebben met een vrouw (sex, relatie, whatever)
ja, als je iets wil bereiken op zo'n site moet je er echt op momenten veel energie in stoppen. Ik heb ook weinig zin om een avond bij mijn pc te gaan zitten om te wachten tot ik kan gaan chatten op Paiq. Daarom houd ik het op offline berichtjes. Niet zo gek dus dat ik nog niet erg succesvol ben op die site. Maar wat je zegt, dat laat mij ook wel een beetje koud..quote:Op dinsdag 13 maart 2012 00:20 schreef Puntenjager het volgende:
[..]
Iets totaal anders wat betreft online dating (ik ben alleen actief op Paiq) is dat ik het moeilijk vind om enthousiast te worden/blijven voor een vrouw. Aan de ene kant is dat wel positief omdat een afwijzing dan minder pijn doet. Aan de andere kant is het een groot probleem omdat het me ook niet uitmaakt of er wel iets uitkomtl. Het laat me koud, terwijl ik irl toch echt wel warm kan worden voor een vrouw. Tevens zou ik toch graag weer eens een keer iets hebben met een vrouw (sex, relatie, whatever)
Bittere bal, waarom tik je dan niet gewoon een tientje af voor RP? Scheelt zeeen van tijd en is veel efficienter. Je bent dan ook geen tijd meer kwijt aan kansloze figuren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:33 schreef Bittere_Bal het volgende:
[..]
ja, als je iets wil bereiken op zo'n site moet je er echt op momenten veel energie in stoppen. Ik heb ook weinig zin om een avond bij mijn pc te gaan zitten om te wachten tot ik kan gaan chatten op Paiq. Daarom houd ik het op offline berichtjes. Niet zo gek dus dat ik nog niet erg succesvol ben op die site. Maar wat je zegt, dat laat mij ook wel een beetje koud..
staat al in de planning, eens kijken of dat wat beter gaatquote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:40 schreef macondo het volgende:
[..]
Bittere bal, waarom tik je dan niet gewoon een tientje af voor RP? Scheelt zeeen van tijd en is veel efficienter. Je bent dan ook geen tijd meer kwijt aan kansloze figuren.
Ik heb drie maanden lidmaatschap gekocht, en heb er één date uit gesleept. Dat was wel op de eerste dag van die drie maanden. En ze is een half jaar later nog steeds mijn vriendin.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 11:45 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is dat tientje de moeite waard? Stel dat je een maand redelijk intensief zoekt, hoeveel dates kan je dan regelen? Zeg maar, wat drinken, film, wandeling, etc
Is het makkelijk om na een maand op te zeggen?
Good for youquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:07 schreef macondo het volgende:
[..]
Ik heb drie maanden lidmaatschap gekocht, en heb er één date uit gesleept. Dat was wel op de eerste dag van die drie maanden. En ze is een half jaar later nog steeds mijn vriendin.
Niet, het verloopt, betaald is dus betaald.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:20 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Good for you
Daarna niet meer actief geweest?
Hoe zeg je op?
Precies. Overigens heb ik wel eerder drie maanden op RP gezeten, en daar kwamen naast wat scharrels ook twee korte relaties uit voort (na het beeindigen van de eerste, weer contact opgenomen met een destijds afgezegde date - en dat werd de tweede).quote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:43 schreef jdel het volgende:
Ik zou er vanuit gaan dat als het nog steeds zijn vriendin is hij niet meer actief is op datingsites.
Over hoeveel scharrels heb je het dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:33 schreef macondo het volgende:
[..]
Precies. Overigens heb ik wel eerder drie maanden op RP gezeten, en daar kwamen naast wat scharrels ook twee korte relaties uit voort (na het beeindigen van de eerste, weer contact opgenomen met een destijds afgezegde date - en dat werd de tweede).
Baas, die moet ik opschrijvenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 12:15 schreef RichardHammond het volgende:
Ik met mijn domme openingszin: Ben je linkshandig?
Maar het werkte wel.
Dat vind ik altijd zo wonderlijk. Niet wat geld willen betalen voor een datingsite, maar wél het halve land af willen reizen voor een date. Dat doe ik liever andersom.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 13:56 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Over hoeveel scharrels heb je het dan?
Welke provincies zocht je?
Lease-auto zekerquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo wonderlijk. Niet wat geld willen betalen voor een datingsite, maar wél het halve land af willen reizen voor een date. Dat doe ik liever andersom.
Ik hou het in de buurt, maar vroeg me gewoon af waar je zocht, kan me voorstellen dat het bij een aantal plaatsen makkelijker dates vinden isquote:Op dinsdag 13 maart 2012 14:52 schreef macondo het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo wonderlijk. Niet wat geld willen betalen voor een datingsite, maar wél het halve land af willen reizen voor een date. Dat doe ik liever andersom.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |