Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds een plek bij mijn lies van jou van de vorige keer
Ik laat morgen wel mijn ballen aan je zien schatquote:
Op dit tijdstip nog koffie drinken tsk tsk. Maar bedankt voor het vriendelijke gebaarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:03 schreef BabyB het volgende:
[..]
Dankje, dat had ik ff nodig. Hier een magnetronkoffie voor jou
Nou, nou, nouquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op dit tijdstip nog koffie drinken tsk tsk. Maar bedankt voor het vriendelijke gebaar
Owja lekker, doe mij maar een bak caffeïne vrije koffie danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:08 schreef BabyB het volgende:
[..]
Nou, nou, nouHet is nog wel magnetronkoffie met humor! Dat hoort erin he. Je mag hem ook ruilen voor een cafeïne vrije als je wil, geen probleem. En.. Graag gedaan
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja lekker, doe mij maar een bak caffeïne vrije koffie dan
Geldt dan ook het tegenovergestelde, dat mannen die squatten extra mannelijk zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:32 schreef Pharkus het volgende:
Ik hou meer van vrouwen, die zeg maar, vrouwelijk zijn.
Niet zo over nagedacht, tot op zekere hoogte misschien, als de anabolen je testikels aantasten dan is er iets misgegaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:37 schreef Kroc het volgende:
[..]
Geldt dan ook het tegenovergestelde, dat mannen die squatten extra mannelijk zijn?
Men is gewend dat jij altijd pics postquote:
Ja, maar dat mag niet meer in normale topics. Men werd gepikeerd dat ik steeds pics zat te posten in topics die er weinig mee te maken hadden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:30 schreef classpc het volgende:
[..]
Men is gewend dat jij altijd pics post.
Ligt het aan mij of zitten er allemaal oude mensen in het publiek?quote:
Dat kun je op twee manieren opvattenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Sjesus, elk topic gaat over dit onderwerp heb ik het idee
Ik hoef niet zo'n opgepompte vrouw.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |