Dat is gewoon een dranghek. Man man man.quote:
Dat lijkt me geen spiermassa ...quote:
Daar kun je wel een kratje op kwijt.quote:
jij kan iedereen krijgen met je vamp looksquote:
Misschien wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een excuus, zou je het anders wel doen?
Mijn vamp looks? Daar was ik mij nog niet van bewust. Moet ik straks in de spiegel mijn hoektanden nader gaan bestuderen?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij kan iedereen krijgen met je vamp looks
ik heb nog steeds een plek bij mijn lies van jou van de vorige keerquote:Op maandag 5 maart 2012 23:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mijn vamp looks? Daar was ik mij nog niet van bewust. Moet ik straks in de spiegel mijn hoektanden nader gaan bestuderen?
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds een plek bij mijn lies van jou van de vorige keer
Ik laat morgen wel mijn ballen aan je zien schatquote:
Op dit tijdstip nog koffie drinken tsk tsk. Maar bedankt voor het vriendelijke gebaarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:03 schreef BabyB het volgende:
[..]
Dankje, dat had ik ff nodig. Hier een magnetronkoffie voor jou
Nou, nou, nouquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op dit tijdstip nog koffie drinken tsk tsk. Maar bedankt voor het vriendelijke gebaar
Owja lekker, doe mij maar een bak caffeïne vrije koffie danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:08 schreef BabyB het volgende:
[..]
Nou, nou, nouHet is nog wel magnetronkoffie met humor! Dat hoort erin he. Je mag hem ook ruilen voor een cafeïne vrije als je wil, geen probleem. En.. Graag gedaan
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja lekker, doe mij maar een bak caffeïne vrije koffie dan
Geldt dan ook het tegenovergestelde, dat mannen die squatten extra mannelijk zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:32 schreef Pharkus het volgende:
Ik hou meer van vrouwen, die zeg maar, vrouwelijk zijn.
Niet zo over nagedacht, tot op zekere hoogte misschien, als de anabolen je testikels aantasten dan is er iets misgegaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:37 schreef Kroc het volgende:
[..]
Geldt dan ook het tegenovergestelde, dat mannen die squatten extra mannelijk zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |