Dat is gewoon een dranghek. Man man man.quote:
Dat lijkt me geen spiermassa ...quote:
Daar kun je wel een kratje op kwijt.quote:
jij kan iedereen krijgen met je vamp looksquote:
Misschien wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een excuus, zou je het anders wel doen?
Mijn vamp looks? Daar was ik mij nog niet van bewust. Moet ik straks in de spiegel mijn hoektanden nader gaan bestuderen?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij kan iedereen krijgen met je vamp looks
ik heb nog steeds een plek bij mijn lies van jou van de vorige keerquote:Op maandag 5 maart 2012 23:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mijn vamp looks? Daar was ik mij nog niet van bewust. Moet ik straks in de spiegel mijn hoektanden nader gaan bestuderen?
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds een plek bij mijn lies van jou van de vorige keer
Ik laat morgen wel mijn ballen aan je zien schatquote:
Op dit tijdstip nog koffie drinken tsk tsk. Maar bedankt voor het vriendelijke gebaarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:03 schreef BabyB het volgende:
[..]
Dankje, dat had ik ff nodig. Hier een magnetronkoffie voor jou
Nou, nou, nouquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op dit tijdstip nog koffie drinken tsk tsk. Maar bedankt voor het vriendelijke gebaar
Owja lekker, doe mij maar een bak caffeïne vrije koffie danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:08 schreef BabyB het volgende:
[..]
Nou, nou, nouHet is nog wel magnetronkoffie met humor! Dat hoort erin he. Je mag hem ook ruilen voor een cafeïne vrije als je wil, geen probleem. En.. Graag gedaan
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja lekker, doe mij maar een bak caffeïne vrije koffie dan
Geldt dan ook het tegenovergestelde, dat mannen die squatten extra mannelijk zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:32 schreef Pharkus het volgende:
Ik hou meer van vrouwen, die zeg maar, vrouwelijk zijn.
Niet zo over nagedacht, tot op zekere hoogte misschien, als de anabolen je testikels aantasten dan is er iets misgegaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:37 schreef Kroc het volgende:
[..]
Geldt dan ook het tegenovergestelde, dat mannen die squatten extra mannelijk zijn?
Men is gewend dat jij altijd pics postquote:
Ja, maar dat mag niet meer in normale topics. Men werd gepikeerd dat ik steeds pics zat te posten in topics die er weinig mee te maken hadden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:30 schreef classpc het volgende:
[..]
Men is gewend dat jij altijd pics post.
Ligt het aan mij of zitten er allemaal oude mensen in het publiek?quote:
Dat kun je op twee manieren opvattenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Sjesus, elk topic gaat over dit onderwerp heb ik het idee
Ik hoef niet zo'n opgepompte vrouw.
Ik bedoel als in een bonk spieren, zodat het hele vrouwzijn vervaltquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat kun je op twee manieren opvatten.
Je mag het beestje best bij zijn naam noemen hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:32 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die denken dat vrouwen die aan krachttraining doen er meteen kkgespierd/niet vrouwelijk uitzien
Je voelt je aangesproken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je mag het beestje best bij zijn naam noemen hoor.
Niet zo gek als je dit vlak na mij postquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken?
Dan kan ik het halve topic hier wel gaan opnoemen zowat
Dat dacht ik al, en dan ben ik het met je eens. Vrouwen horen er vrouwelijk uit te zien.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik bedoel als in een bonk spieren, zodat het hele vrouwzijn vervalt
Met andere woorden, je maakt het makkelijker. Nee mevrouw, die grapjes doe je thuis maar. Hier is het een normale low-bar parallel squat, betere glutes activation ga je niet krijgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:43 schreef snakelady het volgende:
Squatten op hoge hakken maakt het alleen maar makkelijker, hoef je niet zo ver door te zakken, het staat alleen erg vreemd...
Vrouwen hebben niet eens genoeg testosteron om dat te bereiken, ookal zouden ze het nog zo graag willen, dus waar maak je je druk over. Laat je beeld niet zo vertroebelen door het feit dat er vrouwelijke bodybuilders zijn die zoveel testosteron in hun lijf spuiten dat jij er drie keer puberteit mee had kunnen doorlopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, en dan ben ik het met je eens. Vrouwen horen er vrouwelijk uit te zien.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met andere woorden, je maakt het makkelijker. Nee mevrouw, die grapjes doe je thuis maar. Hier is het een normale low-bar parallel squat, betere glutes activation ga je niet krijgen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, en dan ben ik het met je eens. Vrouwen horen er vrouwelijk uit te zien.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:32 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die denken dat vrouwen die aan krachttraining doen er meteen kkgespierd/niet vrouwelijk uitzien
Lelijke bovenarmenquote:
Terechte klacht.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Omdat in mijn sportschool de hoek met de losse gewichten wordt bewoond door gemuteerde anabolenkabouters die denken goed te kunnen maken dat ze 1.65 zijn door met spieren rond te lopen die ze op eigen kracht niet hadden kunnen opbouwen.
Er lopen er ook die wel lang zijn, maar die verdenk ik van een kleine piemelot.
Sommige van de anabolenkabouters trouwens ook.
Dit kan ik mij moeilijk voor mogelijk houdenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:11 schreef classpc het volgende:
Misschien willen vrouwen wel helemaal niet een prettyboy van TS z'n kaliber.
Denken dat vrouwen direct gespierd worden. Iets met weinig testosteron...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik bedoel als in een bonk spieren, zodat het hele vrouwzijn vervalt
Vandaagquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:13 schreef Jahr00n het volgende:
vrouwen die niet minimaal 150 kg squattenblijf maar lekker dik te wezen in de afvaltopics op fok
Arrogantie is een van de weinige karaktereigenschappen van je.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:14 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dit kan ik mij moeilijk voor mogelijk houden
[..]
Denken dat vrouwen direct gespierd worden. Iets met weinig testosteron... [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:23 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Vandaag
ontbijt: 35 ml yoghurt met drie stukjes walnoot + appel + slimmingshot
lunch: bagel met hutenkase
tussendoortje: mandarijn en bueno
diner: gevulde eekhoornlever met selderij
tussendoortje: zakje chips
En onder 'vrouwelijk' versta jij kontloos? lolzquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:24 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Arrogantie is een van de weinige karaktereigenschappen van je.
Je onderdrukt je gevoelens een beetje denk ik...
Kom uit die kast.
Vrouwen (en dan spreek ik voor mezelf) behoren en vrouwelijk uit te zien.
Dus niet eerst in een sportschool zweten om aan het ideaal beeld te voldoen als TS graag wilt.(de arrogantie...)
Heb je misschien een voorbeeldfoto van wat jij vrouwelijk vindt?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:24 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Kom uit die kast.
Dus niet eerst in een sportschool zweten om aan het ideaal beeld te voldoen als TS graag wilt.(de arrogantie...)
Mooie billen zijn natuurlijk niet voorbehouden aan vrouwen die squatten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En onder 'vrouwelijk' versta jij kontloos? lolz
Ik sport regelmatig maar doe dat voor mezelf, niet om een ideaalbeeld ik toch nooit aan kan voldoen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:24 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Kom uit die kast.
Je hebt gelijk natuurlijk. Maar je post heeft wel een hoog 'Nederland-in-beweging' gehalte.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ik sport regelmatig maar doe dat voor mezelf, niet om een ideaalbeeld ik toch nooit aan kan voldoen.
Maar sporten is ook gewoon gezond en kan erg leuk zijn, wat voor sport dat dan is maakt weinig uit, als je maar in beweging bent en dan kan je nog steeds gewoon heel erg vrouwelijk zijn.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:27 schreef Piye het volgende:
[..]
Mooie billen zijn natuurlijk niet voorbehouden aan vrouwen die squatten.
Dude, doe normaal, daar zat toch die dwergpedo bij ofzo?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:30 schreef Cracka-ass het volgende:
[..]
Je hebt gelijk natuurlijk. Maar je post heeft wel een hoog 'Nederland-in-beweging' gehalte.
[ afbeelding ]
![]()
Squat jij niet Silk?quote:
Jij blijkbaar...ik niet.lolzquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:27 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
En onder 'vrouwelijk' versta jij kontloos? lolz
Was dat niet die Karl Noten?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:31 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dude, doe normaal, daar zat toch die dwergpedo bij ofzo?
Nu ben ik wel heel benieuwd naar de billen van Silk.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Squat jij niet Silk?
Wow had ik ectht niet verwacht (srs).
Goeie genen
Nee. Zodoende is dit mijn favoriete onderwerp om Drommel mee te pestenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:32 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Squat jij niet Silk?
Wow had ik ectht niet verwacht (srs).
Goeie genen
Ironisch dat degene die hij het hardste zou willen geven niet squatquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:36 schreef SiIk het volgende:
[..]
Nee. Zodoende is dit mijn favoriete onderwerp om Drommel mee te pesten
GMTAquote:
Pertinent onwaarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ironisch dat degene die hij het hardste zou willen geven niet squat
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:44 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ironisch dat degene die hij het hardste zou willen geven niet squat
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 12:55 schreef Panzermaus het volgende:
[..]ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar ik squat in principe 3x per week
[..]ik weet niet waar je dat vandaan haalt maar ik squat in principe 3x per week
SQUAT-ass, niet LARD-ass!!quote:
Klopt maar dat lijkt me ook logisch.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:20 schreef Cher- het volgende:
Ik vind eigenlijk dat die vrouw een lelijke dikke kont heeft en vooral te dikke benen kan er nooit meer uitzien in een strakke broek of kort broekje
nee niks aan
Conclusie is dus dat de TS op dikke mannen valt met dikke kont en dikke benen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:22 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Klopt maar dat lijkt me ook logisch.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Conclusie is dus dat de TS op dikke mannen valt met dikke kont en dikke benen.
Dit is andersquote:
Je bent gewoon jaloers. Smerige vetzak.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:24 schreef Cher- het volgende:
[..]
Conclusie is dus dat de TS op dikke mannen valt met dikke kont en dikke benen.
Lijkt me van niet. Anders heb je nogal een slecht zelfbeeldquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:26 schreef Cher- het volgende:
[..]
Wie weet heb ik zelf ook wel zulke afschuwelijke benen en ass. Je weet het niet
Ja maar die squat ookquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef Cher- het volgende:
[..]
Dit is weer anders dan die in het filmpje
Ik post veel op FOK! een slecht zelfbeeld heb ik dus sowiesoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:27 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Lijkt me van niet. Anders heb je nogal een slecht zelfbeeld
Kan me niks schelen uit het filmpje kan ik concluderen dat je gay bentquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:28 schreef Drommeldaris het volgende:
[ afbeelding ]
[..]
Ja maar die squat ook
Die reet is fucking lekkerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Kan me niks schelen uit het filmpje kan ik concluderen dat je gay bent
die is te mannelijk en te dik
Dan ben ik volgens jou op zijn minst biseksueelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:28 schreef Cher- het volgende:
[..]
Kan me niks schelen uit het filmpje kan ik concluderen dat je gay bent
die is te mannelijk en te dik
Terechte subklachtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:30 schreef Sinosappel het volgende:
Goeie asspiration in dit topic
Oja en subklacht: mannen die niet squatten
Dit kan al helemaal nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:30 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan ben ik volgens jou op zijn minst biseksueel
[ afbeelding ]
Die vent in de achtergrond doet wel erg zijn best om niet te kijken...quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:30 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
[..]
Die reet is fucking lekkerDoe niet zo jaloers joh
[ afbeelding ]
Hij kijkt ook gewoon nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Knaller het volgende:
[..]
Die vent in de achtergrond doet wel erg zijn best om niet te kijken...
Maar je ziet haar alleen maar van de zijkant?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Als ik homo zou zijn zou zij echt mijn type zijn
Dat is goed genoeg om vast te stellen dat ze geefbaar isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maar je ziet haar alleen maar van de zijkant?
Ik zie genoeg?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Cher- het volgende:
[..]
Maar je ziet haar alleen maar van de zijkant?
Ik wilde ook niet meteen met vooroordelen strooien, je weet toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:33 schreef Cher- het volgende:
[..]
Hij kijkt ook gewoon niet
wss heeft hij vaker dat soort vrouwen gezien of is hij homo
Ja zeg ik: latente homo's geilen op zulke mannebenenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef SiIk het volgende:
Wat hebben al die vrouwen lelijke bovenbenen trouwens zeg.
Al mijn overwegingen om eventueel toch te gaan squatten zijn wel weg nu.
dat heet lordosisquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Cher- het volgende:
Oh
Dat heb ik nou nooit bij mensen
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:34 schreef SiIk het volgende:
Wat hebben al die vrouwen lelijke bovenbenen trouwens zeg.
Al mijn overwegingen om eventueel toch te gaan squatten zijn wel weg nu.
Type bouwvakkersbenen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit vind jij lelijke bovenbenen?
Zijn wel dik maar ik vind de benen wel mooi al zou ik ze zelf niet willen omdat strakke broekjes dan niet meer zo mooi staanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Pics van wat jij vrouwelijk vindt?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Type bouwvakkersbenen.
Wat is daar vrouwelijks aan?
Nee. Vind ik net zo'n dwergen lichaamquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:37 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Ik vermoed nog altijd dat dit een shop is maargoed
[ afbeelding ]
Jij hebt liever dit?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zijn wel dik maar ik vind de benen wel mooi al zou ik ze zelf niet willen omdat strakke broekjes dan niet meer zo mooi staan
SPOILER: hier zit een plaatje in met niet zulke mooie benen :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is niet echt vrouwelijk maar zij is ook een beetje mannelijk gebouwd (kijk naar de rug).quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:36 schreef Pallas-Athene het volgende:
[..]
Type bouwvakkersbenen.
Wat is daar vrouwelijks aan?
Als zij een strak outfitje aantrekt is dat weinig charmant ben ik bang.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:38 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hebt liever dit?Zoals ik al zei vind ik Kim Kardashian, nicki minaj een goed lichaam hebben die zijn vrouwelijk met rondingenSPOILER: hier zit een plaatje in met niet zulke mooie benen :(Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit zijn gewoon halve kerels
Best wel ja. Alleen heeft zij ook dikke kuiten waardoor het iets minder uit verhouding is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ga jij nou eerst maar eens sportenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Denken dat vrouwen buiten komen/sporten
Vrouwen
TS
Daar zou ik niet blij mee zijn, met zulke benen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:35 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Nog een paar dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sowieso zitten alle lekkere vrouwen ergens in een grot en komen pas tevoorschijn als het zonnig is.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:40 schreef Computerfluisteraar het volgende:
Denken dat vrouwen buiten komen/sporten
Vrouwen
TS
De rechter is de eerste vrouw hier met een goede kont en ook nog wel mooie benen.quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ga jij nou eerst maar eens sporten
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso zitten alle lekkere vrouwen ergens in een grot en komen pas tevoorschijn als het zonnig is.
Welke kont.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:43 schreef SiIk het volgende:
[..]
De rechter is de eerste vrouw hier met een goede kont en ook nog wel mooie benen.
nee, niet mooi....quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Nog een paar dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En op FOkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:43 schreef Piye het volgende:
[..]
Sowieso zitten alle lekkere vrouwen ergens in een grot en komen pas tevoorschijn als het zonnig is.
Die zijn wel prima jaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef snakelady het volgende:
[..]
Daar zou ik niet blij mee zijn, met zulke benen.
dit vind ik wel hele mooie benen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
2&4quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:41 schreef Kikkerpr1ns het volgende:
Nog een paar dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Haha je zou maar zo met je vriendin op de foto gaanquote:
Echt hequote:
Haha, dat is juist mn favorietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef Cher- het volgende:
deze is vies vind ik
weet niet waarom
misschien door de witheid
[ afbeelding ]
Niet helemaal waar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Echt he
Mee eens
Maar wanneer ik in t userfoto topic kijk zie ik wel iets anders
Mooie vrouwen maar lelijke mannen.
Pics van wat jij mooie mannen vindtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jawel heb alles doorgekeken maar geen mooie man gezien
Moet ik er even posten?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef Cher- het volgende:
[..]
Jawel heb alles doorgekeken maar geen mooie man gezien
nee man parallelquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef Kroc het volgende:
Ik neem aan dat jullie wel ATG gaan allemaal
Uiteraard.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:48 schreef Kroc het volgende:
Ik neem aan dat jullie wel ATG gaan allemaal
Ja dat is wel een beetje waar.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:46 schreef Cher- het volgende:
[..]
Echt he
Mee eens
Maar wanneer ik in t userfoto topic kijk zie ik wel iets anders
Mooie vrouwen maar lelijke mannen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:49 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Pics van wat jij mooie mannen vindt
Mwah ik ga er nog steeds vanuit dat de meerderheid van de vrouwen op FOK! kenserlelijk is.quote:
lol Robert Pattinsonquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:54 schreef Cher- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik kan eigenlijk geen geschikt voorbeeld geven nu
Nee
Maar ik vind de mannen daar niet mooi sorry
Daar moet je niet van uitgaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:53 schreef Piye het volgende:
[..]
Mwah ik ga er nog steeds vanuit dat de meerderheid van de vrouwen op FOK! kenserlelijk is.
Zacht? Ik vond hem vroeger altijd wel knap dus dacht doe hem maar maar zacht?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:55 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
lol Robert Pattinson
en lol de zachte tepels van Channing Tatum
Mijn smaak in konten is breder dan die van jouquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:53 schreef SiIk het volgende:
Drommel, ik ben eruit. We hebben gewoon een ander idee van wat een mooie kont is.
Ja hij heeft geen harde nipples op die foto tochquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:55 schreef Cher- het volgende:
[..]
Zacht? Ik vond hem vroeger altijd wel knap dus dacht doe hem maar maar zacht?
Ach, uiteindelijk heb ik toch alleen maar iets met mannenkonten.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn smaak in konten is breder dan die van jou
da's wel een mooie statementquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:56 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mijn smaak in konten is breder dan die van jou
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:03 schreef Drommeldaris het volgende:
Ja hup back on topic terug naar squattende vrouwen
wat een ectoquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:05 schreef Cher- het volgende:
Maar Sinos deze man is mooi toch
en harde tepels![]()
![]()
[ afbeelding ]
Wat the fuck is ditquote:Op dinsdag 6 maart 2012 13:57 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Ja hij heeft geen harde nipples op die foto toch
Echt, zachte tepels hoef ik niet te zienDat doen ze maar in hun eigen tijd
Haal de ijsklontjes maar uit de vriezer.quote:
Hij is niet lelijkquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:05 schreef Cher- het volgende:
Maar Sinos deze man is mooi toch
en harde tepels![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee man, serieus niet. Mannen met harde tepelsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:07 schreef Knaller het volgende:
[..]
Haal de ijsklontjes maar uit de vriezer.
Dit meen je toch niet manquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:09 schreef Drommeldaris het volgende:
Ik zou willen dat mijn tepels permanent hard waren
Mensen met zachte tepelsquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:09 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Nee man, serieus niet. Mannen met harde tepels
Nee totaal nietquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:08 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Hij is niet lelijk
Niet helemaal mijn type tho.
Beetje te jong en te gay
Ik weet niet wat ik hiervan moet maken. Of wat ik hierop moet antwoorden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:11 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Mensen met zachte tepels
Dat is meer zoiets voor als je nog je kleren aanhebt ofzo. Als je tepels gaat showen moeten die wel hard zijn![]()
Vieze slappe hap.
Dat is net zoiets als slappe piemels, die hoef ik ook echt niet te zien.
Een wat?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:18 schreef Kroc het volgende:
Trouwens ook, mannen die een pussypad gebruiken
Dikke billen met een smalle middel ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:18 schreef Cher- het volgende:
Alle mannen die hier posten vallen op dikkig.
Omg het is Romanaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:18 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dit door squatten komt, maar doe mij maar zoiets.
Liever dikkig dan ondergewichtquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:18 schreef Cher- het volgende:
Alle mannen die hier posten vallen op dikkig.
Ik heb ook geen idee wat een pussypad isquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
anders ga je ook eens naar de sportschool
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:18 schreef Piye het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dit door squatten komt, maar doe mij maar zoiets.
Oh, zo'n ding.quote:
Moet ik die daar dan gaan gebruiken voor mijn kutje?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:19 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
anders ga je ook eens naar de sportschool
kussentje om de barbell tijdens het squattenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:20 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik heb ook geen idee wat een pussypad is
Nee, dat kan niet want mannen hebben daar doorgaans geen last van.quote:
Ik kreeg dit:quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:22 schreef Knaller het volgende:
[..]
Nee, dat kan niet want mannen hebben daar doorgaans geen last van.![]()
Geen idee wat het dan moet zijn, durft iemand het te googlelen misschien?
je moet dat ding ook niet in je nek leggen want dan voelt het nooit lekkerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:26 schreef Drommeldaris het volgende:
Draai gewoon je handdoek eromheen als het niet lekker voelt, pussypads
Dit ja, ik snap het nooit zo mensen die er doekjes om windenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:29 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
je moet dat ding ook niet in je nek leggen want dan voelt het nooit lekker
gewoon goede techniek en zonder handdoek of pussypad
Pics van je kontquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:30 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Haat aan vrouwen die ongewenst in konten knijpen.
De objectivering van mensen als seksobjecten moet puur en enkel en alleen aan vrouwen worden toegeschreven als recht.quote:
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De objectivering van mensen als seksobjecten moet puur en enkel en alleen aan vrouwen worden toegeschreven als recht.
Wantquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
De objectivering van mensen als seksobjecten moet puur en enkel en alleen aan vrouwen worden toegeschreven als recht.
Je bent gewoon lelijk en droomt ervan om aandacht te krijgen van vrouwen maar krijgt het niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:35 schreef Arcadia het volgende:
[..]
quote:
Excuseer, vervang "recht" maar door "plicht"quote:
Hoi stalkerquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:40 schreef Cher- het volgende:
[..]
Je bent gewoon lelijk en droomt ervan om aandacht te krijgen van vrouwen maar krijgt het niet.
Klaaaaar.
Dan wederom; Want?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Excuseer, vervang "recht" maar door "plicht"
[..]
Hoi stalker
Hoezo?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
not my cup of teaquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:43 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
[..]
Hoi stalker
Huh wat bedoel je met "cup of tea"?quote:
quote:
Bij mannen is het optioneel, bij vrouwen niet.quote:
quote:
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:46 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Huh wat bedoel je met "cup of tea"?
Zeker omdat hij Turks is he!
Want?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:47 schreef Arcadia het volgende:
[..]
[..]
Bij mannen is het optioneel, bij vrouwen niet.
Foutquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ik ben een reactionair. Mannen zijn geen lustobjecten, vrouwen wel.
Hehe, voor mannen zijn ze dat niet nee.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
O dat van die plicht enzo was allemaal slechts jouw mening?quote:
Niet alles wat ik zeg is absoluut hè, alleen de meeste dingen wel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:51 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
O dat van die plicht enzo was allemaal slechts jouw mening?
My bad.
Vrouwen hebben niet zo veel zaad helaasquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:53 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Vrouwen zijn er om broodjes zaad te geven.
Broodje zaad?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:53 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Vrouwen zijn er om broodjes zaad te geven.
Ik wil die dingetje wel hebben anders van die dikke kankerstriemen in m'n nek. Maarja ik squat dan ook kenserveel.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:22 schreef Kroc het volgende:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=pussy%20pad
[ afbeelding ]
Daarom moet men het in hun broodjes doenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:53 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vrouwen hebben niet zo veel zaad helaas
Pics.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:06 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Ik heb trouwens een smatje bij me op de sportschool die ook squat (al is het dan maar 20 kilo ofzo) , echt zoen petite meisje. Iets van 1,65 meter schat ik en fucking dikke tieten en een lekker strak bipsje. Ik kom al emmers als ik eraan denk yo
PICS GVDquote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:06 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Ik heb trouwens een smatje bij me op de sportschool die ook squat (al is het dan maar 20 kilo ofzo) , echt zoen petite meisje. Iets van 1,65 meter schat ik en fucking dikke tieten en een lekker strak bipsje. Ik kom al emmers als ik eraan denk yo
Volgens mij gaat zij het hele land door.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:06 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Is goed man, ik houd je aan die belofte.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 15:10 schreef Broodje_Zaad het volgende:
VOlgens mij is ze iets van 16 - 18, ze kijkt wel rof uit haar ogen
Ik zal kijken of ik daar een picca van kan maken maar dat duurt nog wel een poosje want ze is er niet altijden ik ga morgen weer sporteng jullie weten yo
Ik ben gewoon een lustobject hoorquote:Op dinsdag 6 maart 2012 14:49 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Alleen even wachten op de pics van Broodje_Zaad, dan kan hij dicht.quote:Op woensdag 7 maart 2012 09:46 schreef Knaller het volgende:
Snel even posten dan is dit kuttopic ook snel voorbij en we hoeven geen deel 2.
Deze man weetquote:
Mensen die vinden dat dit topic geen deel 2 verdiendquote:Op woensdag 7 maart 2012 09:46 schreef Knaller het volgende:
Snel even posten dan is dit kuttopic ook snel voorbij en we hoeven geen deel 2.
Helaas, geen deel 2. Al zijn die foto's verdomd lekker though, dus een topic in B&H ofzo kan prima.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:59 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Deze man weet
[..]
Mensen die vinden dat dit topic geen deel 2 verdiend
Mannen die dat denken_!!!!
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op woensdag 7 maart 2012 16:03 schreef 2NutZ het volgende:
Ja damn ik was 2 weken geleden ook 1 tegen gekomen bij het fitnessen.
Zo'n (denk) 30 jarige spaanse/braziliaanse ofso.
Jezus wat een bil, echt sicken dan ook nog squatten in een zaal vol mannen. Wat een held
Is er nog geen gruwelijke kontjestopic in B&H? Verdien ik ook niet mijn eigen topic in B&H?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:02 schreef Lithia het volgende:
[..]
Helaas, geen deel 2. Al zijn die foto's verdomd lekker though, dus een topic in B&H ofzo kan prima.
Heb even moeten zoeken:quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:04 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
[..]
Is er nog geen gruwelijke kontjestopic in B&H? Verdien ik ook niet mijn eigen topic in B&H?
Die onderstequote:
Meeste vrouwen zijn niet te pruimen zonder makeup?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:23 schreef Arcadia het volgende:
Mmm ik heb de foto's gezien zonder make-up, meeste vrouwen zijn dan niet te pruimen, maar bij haar is het wel beetje belachelijk, neemt niet weg dat ze echt een phat ass heeft.
Ehm, veel van die modepopjes dan, er zijn vast veel vrouwen die naturel ook mooi zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Meeste vrouwen zijn niet te pruimen zonder makeup?
Toch zou ik voor een keer coco wel willen doenquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:27 schreef Arcadia het volgende:
[..]
Ehm, veel van die modepopjes dan, er zijn vast veel vrouwen die naturel ook mooi zijn.
Al is het maar voor de bil.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:29 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Toch zou ik voor een keer coco wel willen doen
Juist, en dat is heel veel bil. Denk dat je niks verder meer ziet als je achter haar hurktquote:
Dikke zonsverduistering dan.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:31 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Juist, en dat is heel veel bil. Denk dat je niks verder meer ziet als je achter haar hurkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |