Dat is gewoon een dranghek. Man man man.quote:
Dat lijkt me geen spiermassa ...quote:
Daar kun je wel een kratje op kwijt.quote:
jij kan iedereen krijgen met je vamp looksquote:
Misschien wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:41 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Jij hebt tenminste een excuus, zou je het anders wel doen?
Mijn vamp looks? Daar was ik mij nog niet van bewust. Moet ik straks in de spiegel mijn hoektanden nader gaan bestuderen?quote:Op maandag 5 maart 2012 23:38 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
jij kan iedereen krijgen met je vamp looks
ik heb nog steeds een plek bij mijn lies van jou van de vorige keerquote:Op maandag 5 maart 2012 23:46 schreef SiIk het volgende:
[..]
Mijn vamp looks? Daar was ik mij nog niet van bewust. Moet ik straks in de spiegel mijn hoektanden nader gaan bestuderen?
Pics or it didn't happen.quote:Op maandag 5 maart 2012 23:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
ik heb nog steeds een plek bij mijn lies van jou van de vorige keer
Ik laat morgen wel mijn ballen aan je zien schatquote:
Op dit tijdstip nog koffie drinken tsk tsk. Maar bedankt voor het vriendelijke gebaarquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:03 schreef BabyB het volgende:
[..]
Dankje, dat had ik ff nodig. Hier een magnetronkoffie voor jou
Nou, nou, nouquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Op dit tijdstip nog koffie drinken tsk tsk. Maar bedankt voor het vriendelijke gebaar
Owja lekker, doe mij maar een bak caffeïne vrije koffie danquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:08 schreef BabyB het volgende:
[..]
Nou, nou, nouHet is nog wel magnetronkoffie met humor! Dat hoort erin he. Je mag hem ook ruilen voor een cafeïne vrije als je wil, geen probleem. En.. Graag gedaan
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:13 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Owja lekker, doe mij maar een bak caffeïne vrije koffie dan
Geldt dan ook het tegenovergestelde, dat mannen die squatten extra mannelijk zijn?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:32 schreef Pharkus het volgende:
Ik hou meer van vrouwen, die zeg maar, vrouwelijk zijn.
Niet zo over nagedacht, tot op zekere hoogte misschien, als de anabolen je testikels aantasten dan is er iets misgegaanquote:Op dinsdag 6 maart 2012 07:37 schreef Kroc het volgende:
[..]
Geldt dan ook het tegenovergestelde, dat mannen die squatten extra mannelijk zijn?
Men is gewend dat jij altijd pics postquote:
Ja, maar dat mag niet meer in normale topics. Men werd gepikeerd dat ik steeds pics zat te posten in topics die er weinig mee te maken hadden.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 09:30 schreef classpc het volgende:
[..]
Men is gewend dat jij altijd pics post.
Ligt het aan mij of zitten er allemaal oude mensen in het publiek?quote:
Dat kun je op twee manieren opvattenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:15 schreef SonicVolcano het volgende:
Sjesus, elk topic gaat over dit onderwerp heb ik het idee
Ik hoef niet zo'n opgepompte vrouw.
Ik bedoel als in een bonk spieren, zodat het hele vrouwzijn vervaltquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:25 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat kun je op twee manieren opvatten.
Je mag het beestje best bij zijn naam noemen hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:32 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die denken dat vrouwen die aan krachttraining doen er meteen kkgespierd/niet vrouwelijk uitzien
Je voelt je aangesproken?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:34 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Je mag het beestje best bij zijn naam noemen hoor.
Niet zo gek als je dit vlak na mij postquote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:35 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Je voelt je aangesproken?
Dan kan ik het halve topic hier wel gaan opnoemen zowat
Dat dacht ik al, en dan ben ik het met je eens. Vrouwen horen er vrouwelijk uit te zien.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:30 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Ik bedoel als in een bonk spieren, zodat het hele vrouwzijn vervalt
Met andere woorden, je maakt het makkelijker. Nee mevrouw, die grapjes doe je thuis maar. Hier is het een normale low-bar parallel squat, betere glutes activation ga je niet krijgen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:43 schreef snakelady het volgende:
Squatten op hoge hakken maakt het alleen maar makkelijker, hoef je niet zo ver door te zakken, het staat alleen erg vreemd...
Vrouwen hebben niet eens genoeg testosteron om dat te bereiken, ookal zouden ze het nog zo graag willen, dus waar maak je je druk over. Laat je beeld niet zo vertroebelen door het feit dat er vrouwelijke bodybuilders zijn die zoveel testosteron in hun lijf spuiten dat jij er drie keer puberteit mee had kunnen doorlopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, en dan ben ik het met je eens. Vrouwen horen er vrouwelijk uit te zien.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:56 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Met andere woorden, je maakt het makkelijker. Nee mevrouw, die grapjes doe je thuis maar. Hier is het een normale low-bar parallel squat, betere glutes activation ga je niet krijgen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:54 schreef classpc het volgende:
[..]
Dat dacht ik al, en dan ben ik het met je eens. Vrouwen horen er vrouwelijk uit te zien.
Ja, dat.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 11:32 schreef Sinosappel het volgende:
Mensen die denken dat vrouwen die aan krachttraining doen er meteen kkgespierd/niet vrouwelijk uitzien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |