Het is goed dat je dat zegt, want daar had ik zelf niet bij stilgestaan. En onze buren hebben een gazon. Ik zal erop letten. Als ik zie dat er veel blad in hun tuin terecht komt zal ik het wel regelmatig weghalen. Hoelang kunnen bladeren op een gazon blijven liggen zonder dat het schadelijk wordt?quote:Op woensdag 4 april 2012 22:31 schreef Teslynd het volgende:
Buren kunnen veel last van je boom hebben door schaduw en herfstbladeren. Er kan errug veel blad omlaag komen. Blad mag ook niet op het gazon blijven liggen, zonder licht gaat dat namelijk dood.
Welke applicatie gebruik je daarvoor? Ik ben zelf ookmet mijn tuin bezig, maar zoek nog een applicatie waar je tekeningen mee kunt maken.quote:Op woensdag 4 april 2012 20:42 schreef No_Promises het volgende:
[..]
Ik heb wel een soort plattegrond gemaakt maar daar staat alleen het huisje in![]()
[ afbeelding ]
Wensen:
- een stukje gras
- een terras voor het huis. Hier komt een tafel waar we aan kunnen eten.
- waarschijnlijk geen vaste planten, of iemand van hier moet me overtuigen
- eventueel nog een hoekje waar we kunnen loungen.
Nouja, het kan dus nog alle kanten op. Misschien hebben we wel te weinig wensen...
Edit: Ik heb het huisje nu rechts staan, maar dat kan ook nog ergens anders komen. We kunnen ook nog kiezen waar de poort naar buiten komt. (die moet wel bovenin de tekening komen, we hebben aan beide kanten buren)
Wij hebben vorige week een witte laminaatvloer in onze woonkamer gelegd. Ik had in de OUD SC nog foto's geplaats voor je.. gemist?quote:Op maandag 9 april 2012 19:58 schreef Brighteyes het volgende:
Heb je een naam van een bedrijf oid?
Ik had helemaal in mijn hoofd dat we voor een witte laminaatvloer zouden gaan, zoals in Oscar zijn kamer, heeft de gamma het assortiment aangepast...Dus nu ben ik op zok naar 'iets heel anders'.
Dit heb ik in met floorplanner.nl gemaakt. (de afmetingen heb ik er met photoshop bij gezet).quote:Op zondag 15 april 2012 09:45 schreef Bisamrat het volgende:
[..]
Welke applicatie gebruik je daarvoor? Ik ben zelf ookmet mijn tuin bezig, maar zoek nog een applicatie waar je tekeningen mee kunt maken.
quote:Op maandag 16 april 2012 17:41 schreef Vlindur het volgende:
Ik vroeg me af hoe je het nu hebt opgelost met de 'rondslingerende' laptops!
Of heb ik daar overheen gelezen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |