abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator / Redactie Sport donderdag 8 maart 2012 @ 00:40:13 #51
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_108850040
Ze werd gedraaid in het OOG vanavond :)
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 maart 2012 @ 09:21:22 #52
163650 Greys
pi_108854003
quote:
0s.gif Op woensdag 7 maart 2012 23:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:

[..]

^O^ Bedankt! Dan kan ik het meenemen in de overweging of ik naar Rotterdam zal afreizen :)
Jaaaaaaaa doen doen doen!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108863011
Ugh dacht iik dat we er van af waren..heeft er iemand dit liedje (de zogenaamde plagiaat versie) online gegooid. Nu maar hopen dat andere landen dit niet alsnog oppikken :X

All we got is this moment - Joost Klein, 9 mei 2024
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 maart 2012 @ 14:25:50 #54
163650 Greys
pi_108863057
quote:
10s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:24 schreef grazz het volgende:
Ugh dacht iik dat we er van af waren..heeft er iemand dit liedje (de zogenaamde plagiaat versie) online gegooid. Nu maar hopen dat andere landen dit niet alsnog oppikken :X

Kunnen we dat niet aanmelden als spam of fake oid?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108863110
Ik zit te kijken maar kan em alleen marken als ongepast..maar dat zal dan wel alleen voor mij te zien zijn neem ik aan. Wat een idioot ook
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 maart 2012 @ 14:27:42 #56
163650 Greys
pi_108863123
Oh de uitleg staat er onder :+
Nou ja, zal wel meevallen. En als je het ziet op het esctoday forum gewoon ff uitleg geven dat het fake is, want die buitenlanders kunnen de uitleg niet lezen natuurlijk :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2012 @ 14:30:06 #57
43556 miss_dynastie
pi_108863198
Ik ben benieuwd wie het heeft ingezongen eigenlijk.
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 maart 2012 @ 14:31:10 #58
163650 Greys
pi_108863232
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:30 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik ben benieuwd wie het heeft ingezongen eigenlijk.
Dat staat er onder :P

quote:
Prachtige ballad van Zoran Drazic, pseudoniem van Niels van der Laan voor het televisieprogramma RamBam, 5 maart 2012. Het nummer is geïnspireerd op 'You and Me' van Joan Franka, maar volgens SBS Shownieuws was het andersom!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2012 @ 14:33:43 #59
43556 miss_dynastie
pi_108863324
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:31 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat staat er onder :P

[..]

Ah, dat had ik niet gelezen, ik heb het filmpje niet aangezet, heb 'Party for everybody DANCE!!!!' nog steeds aanstaan hier :P
Maar het is dus inderdaad door een Nederlander gedaan.
pi_108863336
En toch vertrouw ik die kleuters niet die het leuk vinden om Joan te beschuldigen van plagiaat en dit alsnog naar buitenlandse media mailen of iets dergelijks...Maar, zal zeker de buitenlandse sites in de gaten houden!!
  Eurovisie Songfestival Queen donderdag 8 maart 2012 @ 14:39:02 #61
163650 Greys
pi_108863477
quote:
0s.gif Op donderdag 8 maart 2012 14:33 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ah, dat had ik niet gelezen, ik heb het filmpje niet aangezet, heb 'Party for everybody DANCE!!!!' nog steeds aanstaan hier :P
Maar het is dus inderdaad door een Nederlander gedaan.
Ja, je zag in Rambam zelf (afgelopen maandagavond) dat een van die Rambam jongens het ging inzingen ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_108880473
interviewtje bij coen en sander show (BNN/3FM)
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  † In Memoriam † donderdag 8 maart 2012 @ 21:39:38 #63
368283 ato
pi_108881169
Leuk interview..
Life can be a bitch, so like it..
pi_108907567
Joan in het Turkse nieuws (beeld en geluid lopen helaas niet synchroon):

pi_108908123
Wat een karikatuur is dit zeg met die soepjurk en tooi. Ongelofelijk dat kazerig Nederland weer zo'n trien afvaardigd.

Wordt helemaal niets, oog wil ook wat.
pi_108908744
Ik moet zelf trouwens nog even een recensie van het NSF schrijven:

Tim Douwsma: wel een aardig nummer, maar ontzettend dertien-in-een-dozijn. Als het op het songfestival zou komen, zou het niemand opvallen.
Pearl Jozefzoon: echt een prachtige ballad à la Glennis Grace, en met een betere aankleding dan destijds heeft dit een goede kans op de finale. Ik vond het nummer zelf het beste en leukste nummer, en het zou ook de veiligste keuze geweest zijn.
Joan Franka: die tooi :D Toen Joan en Raffaëlla opkwamen, werd er toch wel "ieeeeeeh" geroepen in de huiskamer. Beide outfits waren in mijn ogen niks. Treffend commentaar van Stacey Rookhuizen btw :D Als Joan naar Baku gaat, moet ze de indianenact ontzettend overdrijven (nog erger dan nu) om goed op te vallen, of die helemaal weglaten en op een krukje met een gitaar zonder LED-scherm het liedje zingen. En dan nu over het liedje: wel grappig, al vond ik het de eerste keer nog wel een beetje saai. Het was mijn tweede keuze van de avond. Het is dan geen veilige keuze, maar je hebt wel meer potentieel denk ik.
Raffaëlla: goedkope hoer :r Ontzettend saai liedje, ik verveelde me vanaf het begin. Alleen Ivan Peroti vond ik nog minder.
Kim de Boer: ietwat saai, de ballad pakte niet uit zoals die van Pearl, al was het vocaal gezien best goed. Geen winnaar wat mij betreft, al vond ik het ook niet heel slecht. Mijn vierde keuze.
Ivan Peroti: zelden zo'n saai nummer gehoord. Echt zo'n nummer dat mensen gelijk vergeten. Dit zou het nog slechter doen dan de 3Js denk ik. Ontzettend onterecht dat het nog zo ver kwam.
pi_108911611
Was het al bekend dat Joan op 14 is binnengekomen in de top 40?
Valt mij wat tegen eerlijk gezegd.

Edit:
3J's kwamen vorig jaar op 24 binnen en stegen in week 2 naar 14. Dus als Joan nu ff volgende week naar 4 stijgt zal ik niet verder klagen. :)
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_108912081
De Single Top 100 en de Top 40 schelen altijd wel behoorlijk veel van elkaar. Dat viel me ook vaak op bij talentenjacht-winnaars: ze komen zo goed als altijd op 1 in de Single Top 100, maar in de Top 40 blijven ze meestal ergens rond de top 10 haken. Er gelden blijkbaar andere criteria voor beide lijsten.

Ik hoop wel dat Joan nog gaat stijgen :Y Dat verdient ze! ^O^
Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 9 maart 2012 @ 19:24:34 #69
862 Arcee
Look closer
pi_108914545
quote:
10s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 15:43 schreef grazz het volgende:
Joan in het Turkse nieuws (beeld en geluid lopen helaas niet synchroon):

Ze is best stevig, hè? :9
Never in the entire history of calming down did anyone ever calm down after being told to calm down.
pi_108915112
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 18:06 schreef Aoibhin het volgende:
De Single Top 100 en de Top 40 schelen altijd wel behoorlijk veel van elkaar. Dat viel me ook vaak op bij talentenjacht-winnaars: ze komen zo goed als altijd op 1 in de Single Top 100, maar in de Top 40 blijven ze meestal ergens rond de top 10 haken. Er gelden blijkbaar andere criteria voor beide lijsten.

Ik hoop wel dat Joan nog gaat stijgen :Y Dat verdient ze! ^O^
natuurlijk
bij de top40 gaat het om de verkoop bij Free Records Shop + airplay op 538
bij de megatop50 gaat het om de gehele verkoop + airplay op 3FM
bij De Single Top 100 gaat het om de gehele verkoop
Boot lickin, piss drinkin, fingerfriggin, tit tweakin, love bitin, arse lickin, shit stabbin, mother fuckin, spunk lovin, ball bustin, cock suckin, fist fuckin, lipsmackin, thirst quenchin, cool livin, ever givin USELESS MAN
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:06:34 #71
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108916341
quote:
2s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 19:38 schreef hole1988 het volgende:

[..]

natuurlijk
bij de top40 gaat het om de verkoop bij Free Records Shop + airplay op 538
bij de megatop50 gaat het om de gehele verkoop + airplay op 3FM
bij De Single Top 100 gaat het om de gehele verkoop
Sinds 2008 is de top 40 samengesteld uit airplay van alle grote radiozenders, verkopen van de free record shop en music store, en een panel van 500 wisselende personen dat doorgeeft wat hun muziekvoorkeur van die week is.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_108917266
De Top 40 hangt tegenwoordig toch ook maar van willekeur aan elkaar, dus dat kun je eigenlijk ook niet beschouwen als de ideale graadmeter. In elk geval heeft de lijst zeker niet meer het toonaangevende niveau van 20 jaar terug.
De Sahara is zonder meer erg droog.
  vrijdag 9 maart 2012 @ 20:37:16 #73
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_108918070
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:22 schreef Fred_B het volgende:
De Top 40 hangt tegenwoordig toch ook maar van willekeur aan elkaar, dus dat kun je eigenlijk ook niet beschouwen als de ideale graadmeter. In elk geval heeft de lijst zeker niet meer het toonaangevende niveau van 20 jaar terug.
De Top 40 is weldegelijk het meest betrouwbaar. 20 jaar geleden bracht elke artiest nog een single uit van elk liedje dat ze wilden verkopen. Tegenwoordig is dat niet meer zo. Bovendien is het zo dat singleverkopen erg laag liggen dus het is erg makkelijk om een 1e plaats in de single top 100 te 'cheaten'. Bijv. door CD's gratis weg te geven bij een pak wasmiddel.
Dus moeten er andere methodes bedacht worden om te bepalen wat het populairste deuntje van dat moment is. En de Top 40 doet dat naar mijn mening het nauwkeurigst.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_108932455
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

De Top 40 is weldegelijk het meest betrouwbaar. 20 jaar geleden bracht elke artiest nog een single uit van elk liedje dat ze wilden verkopen. Tegenwoordig is dat niet meer zo. Bovendien is het zo dat singleverkopen erg laag liggen dus het is erg makkelijk om een 1e plaats in de single top 100 te 'cheaten'. Bijv. door CD's gratis weg te geven bij een pak wasmiddel.
Dus moeten er andere methodes bedacht worden om te bepalen wat het populairste deuntje van dat moment is. En de Top 40 doet dat naar mijn mening het nauwkeurigst.
Dat is op zich waar, maar ik vind het lang niet meer het echte overzicht van de populairste platen, wat het in het verleden wel was. Zo komt er bijvoorbeeld nauwelijks Nederlandstalige muziek in de Top 40. Dat zal Radio 538, die het uitzendt, niet zo erg vinden, maar het lijkt me onwaarschijnlijk dat die muziek tegenwoordig compleet impopulair is geworden. Ook vind ik airplay niet echt een maatstaf voor populariteit.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_108932800
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 maart 2012 20:37 schreef Maanvis het volgende:

[..]

cd's die gratis worden weg gegeven tellen niet mee. 1 Nummer moet voor minimaal 99 cent worden verkocht.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')