Bummer!quote:
Ze schijnt in Ohe en laak te hebben gezetenquote:
Ben benieuwd naar het resultaatquote:Op dinsdag 27 maart 2012 00:06 schreef grazz het volgende:
[..]
Ze schijnt in Ohe en laak te hebben gezeten
Wat een goed idee!!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:53 schreef Takaiki het volgende:
Ik zeg: weg met die huppeldingetjes en vervangen door een paar lekkere mannen waar ze voor zingt
Me too. Van wat ik heb gezien via google ziet Ohé en Laak er nou niet echt spectaculair uit hequote:
Een lekkere vent met Engelenvleugels, die wordt weggecatapulteerd als ze volgens de teks to the sky kijkt!quote:Op maandag 26 maart 2012 13:53 schreef Takaiki het volgende:
Ik zeg: weg met die huppeldingetjes en vervangen door een paar lekkere mannen waar ze voor zingt
quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een lekkere vent met Engelenvleugels, die wordt weggecatapulteerd als ze volgens de teks to the sky kijkt!
Nie Ohé en Laak dissen nie.quote:Op dinsdag 27 maart 2012 15:04 schreef grazz het volgende:
[..]
Me too. Van wat ik heb gezien via google ziet Ohé en Laak er nou niet echt spectaculair uit he![]()
nu moet ik weer denken aan Paul Turner en nu ruikt het hier naar poep.quote:Op donderdag 29 maart 2012 09:10 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Een lekkere vent met Engelenvleugels, die wordt weggecatapulteerd als ze volgens de teks to the sky kijkt!
Sorry modquote:Op donderdag 29 maart 2012 10:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nie Ohé en Laak dissen nie.Het is een gat in the middle of nowhere waar ik nooit zou willen wonen maar in het zonnetje aan de boorden van de Maas, bij zo'n oud kasteeltje, is het daar best prettig toeven.
Nu niet meer, nu is het precies andersom:quote:Op zaterdag 24 maart 2012 00:17 schreef Arcee het volgende:
To qualify for the Final - Netherlands
1,72 Ja
2,00 Nee
Unibet geeft Joan meer kans om de finale te halen dan om te falen.
Nu nog op de 19e.quote:En van alle 42 landen staat ze op de 15e plaats als het gaat om kansen om het festival te winnen.
twitter:songfestival twitterde op maandag 02-04-2012 om 00:00:05Het is 0.00 uur en dat betekent dat @JoanFranka jarig is! Gefeliciteerd namens Songfestival.nl!! #songfestival
reageer retweet
twitter:songfestival twitterde op maandag 02-04-2012 om 00:01:18Laat je felicitatie voor @JoanFranka achter: bit.ly/H9hNdz #songfestival #jarig reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |