Met een cameraman he..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Aadje Afkoopsom schijnt dat wel leuk te vinden...
Te laat.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit wordt geniaal
Die filmpjes van vroeger met Jaap
De jury trekt zich terugquote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit wordt geniaal
Die filmpjes van vroeger met Jaap
Zijn penalty ook nietquote:Op maandag 5 maart 2012 22:05 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat hechtingsmoment op het EK 2000 zal ik nooit vergeten.
Heb niks met die artiest, maar Viva Hollandia is briljantquote:Op maandag 5 maart 2012 22:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Clubliedje met Wolter Kroes. Niets mis mee.
Nietquote:Op maandag 5 maart 2012 22:07 schreef muzas het volgende:
Wolter Kroes![]()
Heeft z'n zoon Tom genoemd...
Tom....
Tom Kroes!![]()
![]()
Slechte cover.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:07 schreef Piles het volgende:
[..]
Heb niks met die artiest, maar Viva Hollandia is briljant
Aids.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:07 schreef kapiteintje het volgende:
Wolter Kroes. Die kan handjes schudden met Paul de Leeuw. Over 15 jaar zijn die allebei gestorven aan een hartaanval.
Die is inmiddels wel aan het dalen denk ikquote:Op maandag 5 maart 2012 22:08 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Naar het schijnt zijn ze nog steeds op zoek naar die bal.
Wat een grap zou dat geweest zijn.quote:
Nou ja, bijna hetzelfde danquote:Op maandag 5 maart 2012 22:09 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heulemaal niet die van Clasie is donkerder en heeft witte randen
Doen die Ajacieden toch ook altijd in dat stadionnetje. Dat doen bikkels.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
MIdden op straat ook. Sneeuw ligt er nog.
Ik heb niets tegen tattoo's alleen tegen sommige lelijkequote:Op maandag 5 maart 2012 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
Laat die jongen lekker tattoo's hebben man. Hij loopt tochook niet te zeiken dat jullie er geen hebben.Die vooroordelen altijd gelijk.
Laat mij een mening hebben en over andere oordelen..quote:Op maandag 5 maart 2012 22:11 schreef kapiteintje het volgende:
Laat die jongen lekker tattoo's hebben man. Hij loopt toch ook niet te zeiken dat jullie er geen hebben.Die vooroordelen altijd gelijk.
Viel toch wel mee? Daarbij staan ze niet op jouw arm dus snap het probleem niet zo.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb niets tegen tattoo's alleen tegen sommige lelijke
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:10 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Het schijnt dat ze die stoel eruit gehaald hebben en dat hij staat.
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:09 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Stoel is eruit gehaald, hij staat.
Grgr Gijp.
Bij deze. Behalve over Clasie 't basie.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:12 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Laat mij een mening hebben en over andere oordelen..
Mag ik iets lelijk vinden? Als Harry een stom overhemd aan heeft zeg ik dat ook.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Viel toch wel mee? Daarbij staan ze niet op jouw arm dus snap het probleem niet zo.
Ik zal je nog een tips gevenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Bij deze. Behalve over Clasie 't basie.
Een gejatte hit welteverstaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef Akilla het volgende:
ach jesus wat heb ik een hekel aan die wolter kroes, 1 hit en voelt zich al heel wat...
Ja dat mag. Je hebt gelijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Mag ik iets lelijk vinden? Als Harry een stom overhemd aan heeft zeg ik dat ook.
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:16 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Leuk boodschappenwagentje inderdaad...
KAMERVRAGENquote:Op maandag 5 maart 2012 22:18 schreef ajacied4lf het volgende:
zal de PVDD leuk vinden... zo'n klein hokje.
Nee gek, de kleur van de ring om z'n pootquote:Op maandag 5 maart 2012 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
Keek hij die eend nu in z'n kloaka om te kijken hoe oud hij was?![]()
Oh. Dacht al.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Nee gek, de kleur van de ring om z'n poot
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wilde het wat langer laten duren.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:31 schreef Geo4kant het volgende:
Hey, de stuntman maakte deze keer geen fopduik
Dat hoort welquote:
Dit. Vreselijke winkel ook. Zou er nooit een pak halen.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:34 schreef Paul-89 het volgende:
Enge figuren altijd die 'mannelijke' verkopers.
Is toch leuk als je de ruimte ervoor hebt? Zou m'n hele achtertuin ook vol met beesten zetten hoor.quote:
Net als Puyol met de FIFA gala?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
Pak.. ik kom overal in mijn jogging broek, ze zeggen altijd dat je mensen moet accepteren zoals ze zijn dus.. casual everywhere.
Ben jij ook zo'n zigeuner ja die overal in z'n trainingsbroek komt?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
Pak.. ik kom overal in mijn jogging broek, ze zeggen altijd dat je mensen moet accepteren zoals ze zijn dus.. casual everywhere.
Nee, dat was een geintje.. ik zit wel vaak in een trainingsbroek thuis, maar buiten de deur echt niet.. ik vind dat zo fout. Ik zie altijd van die meiden fietsen in zo'n broek of die marokkanen komen er altijd mee naar school vroegahquote:Op maandag 5 maart 2012 22:37 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ben jij ook zo'n zigeuner ja die overal in z'n trainingsbroek komt?
hadquote:Op maandag 5 maart 2012 22:37 schreef Muto het volgende:
Als hij nou met Andy van der Meyde een dag meeging, kwam hij gewoon bij ezel- of giraffeverkopers terecht. Die heeft echt een dierentuin.
Dat soort meiden gaan vaak ook met die marokkanen. Kut horetjes.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Nee, dat was een geintje.. ik zit wel vaak in een trainingsbroek thuis, maar buiten de deur echt niet.. ik vind dat zo fout. Ik zie altijd van die meiden fietsen in zo'n broek of die marokkanen komen er altijd mee naar school vroegah![]()
Kloptquote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef Piles het volgende:
[..]
Dat was en is juist het geniale van Harry met voetballers
Inmiddels heeft hij er één opgegeten, met pindasaus.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:37 schreef Muto het volgende:
Als hij nou met Andy van der Meyde een dag meeging, kwam hij gewoon bij ezel- of giraffeverkopers terecht. Die heeft echt een dierentuin.
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Inmiddels heeft hij er één opgegeten, met pindasaus.
Jij zal het wel weten.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dat soort meiden gaan vaak ook met die marokkanen. Kut horetjes.
Boy ziet er een stuk jonger uit dan veertig...quote:Op maandag 5 maart 2012 22:38 schreef Karina het volgende:
Boy, ben je veertig heet je Boy van je voornaam
daarna ben je in elkaar geslagen door je ploeggenoten?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef Digi_Djeff het volgende:
Op dat veld moest ik een keer verplicht op keep staan. Vervolgens hebben we daar met 12-3 verloren
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Boy ziet er een stuk jonger uit dan veertig...
Neequote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zie het vaak zak in Noord ja, maar dat bedoelde je denk ik niet.
Dat zijn geen Egyptenaren hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:37 schreef Geo4kant het volgende:
Als je nou een gewone eend vangt uit het park en dan ringen om die nek doen zoals Egyptenaren.. dat wordt het vanzelf zo een met een lange nek.. en als je zorgt dat je een klein plasje hebt kunnen ze ook nie tzwemmen.. gratis, loopeend.
Ik mag dan wel een islamtische naam hebben, ik ben gwn nederlander nigga.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:40 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Neewas weer een slechte buitenlander grap. Ik wilde je zwart maken.
Bij Wisla.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oud AZ speler, ook nog in Oranje gespeeld.
Nu in Polen volgens mij..
Je was toch een Blacky?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een islamtische naam hebben, ik ben gwn nederlander nigga.
Dat nog net nietquote:Op maandag 5 maart 2012 22:39 schreef YazooW het volgende:
[..]
daarna ben je in elkaar geslagen door je ploeggenoten?
Bijnaquote:Op maandag 5 maart 2012 22:43 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Had bijna AZ naar de finale van de UEFA-cup geschopt...
Idd. Kut mensenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lekker bedreigde diersoort eten. Hmm..
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Jaliens niet kennen
Kijken dit jaar voor het eerst voetbal ofzo??
quote:Op maandag 5 maart 2012 22:42 schreef Smoofie het volgende:
Jaliens speelt bij ..... Warschau. Vroeger AZ en Willem II
Hij kon/kan best goed keepen... beter dan Isaksson en Vermeerquote:Op maandag 5 maart 2012 22:43 schreef Doublepain het volgende:
Jaliens niet kennen
Kijken jullie dit jaar voor het eerst voetbal ofzo??
Needas watermanquote:Op maandag 5 maart 2012 22:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Hij kon/kan best goed keepen... beter dan Isaksson en Vermeer
Eckt wel, net als fucking Opdam en van galenquote:Op maandag 5 maart 2012 22:45 schreef Geo4kant het volgende:
Jaliens is niet goed genoeg om onthouden te worden man
Nee, waterman was een neger die er niks van kon. Speelde ook nog voor ADO volgens mij.quote:
Barry van Galen toch.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:46 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Eckt wel, net als fucking Opdam en van galen
Knap dat je als 13-jarige een mening over Barry Van Galen hebt.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Goede speler tikkeltje agressief alleen
wat?quote:Op maandag 5 maart 2012 22:46 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Nee, waterman was een neger die er niks van kon. Speelde ook nog voor ADO volgens mij.
Jaliens keepte voor AZ, eventjes voor Oranje, en toen is hij richting Polen gegaan en heeft hij zijn carriere verneukt.
Mendes da Silva.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Juist, huysegums, landzaat en niet te vergeten arveladze
Mooi elftal toen
Eerlijk gezegd was het pure middelmaat. Co heeft ze 10 keer beter laten voetballen...quote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Juist, huysegums, landzaat en niet te vergeten arveladze
Mooi elftal toen
Stiekeme Az supporter dan kijk je de videobanden terug he. Het blijft een clubheldquote:Op maandag 5 maart 2012 22:50 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Knap dat je als 13-jarige een mening over Barry Van Galen hebt.
Was ook een goede speler man. Snap niet dat hij bij Feyenoord z'n niveau niet haalde.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:51 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Landzaat kon toen naar Real Madrid
Bij twente juist weer wel, makaay speelde ook slecht bij feyenoordquote:Op maandag 5 maart 2012 22:58 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Was ook een goede speler man. Snap niet dat hij bij Feyenoord z'n niveau niet haalde.
Kromkamp, Nelisse, Elkhattabi.quote:Op maandag 5 maart 2012 22:51 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd was het pure middelmaat. Co heeft ze 10 keer beter laten voetballen...
Everyting?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 16:12 schreef DennisDeBengel het volgende:
Die tattoo van Clasie![]()
[ afbeelding ]
Ik was ook al helemaal in de warquote:Op maandag 12 maart 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Nederlands Elftal speelt in Oekraïne...
Echt hè. Wat een mongool.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:06 schreef Van_Poppel het volgende:
Nederlands Elftal speelt in Oekraïne...
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:08 schreef Piles het volgende:
[..]
Ja, die Polen kunnen wel een badkamertje bouwen
[..]
[..]
Maakte een mooie goal op het WK U23 in 2005.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Was ooit een vrij groot talent dat ventje...
Utreg - de graafschap volgenmij, zoon scoort tegen vaderquote:Op maandag 12 maart 2012 22:12 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Was ooit een vrij groot talent dat ventje...
Zat ik ook al aan te denken. Ik heb op de EH genoeg mensen gehad die door een echte glasplaat gerend/gevallen zijn, en die hebben meestal wel wat hechtingen nodig.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ik weet waar hij dat "glas" afneemt. Is gewoon suikerachtige substantie.
Lastig is dat t smelt van studiolampen
Suikerglas, dat dacht ik al jaquote:Op maandag 12 maart 2012 22:17 schreef Helpmefok het volgende:
Ik weet waar hij dat "glas" afneemt. Is gewoon suikerachtige substantie.
Lastig is dat t smelt van studiolampen
Ik weet uit ervaring dat je daar niet zonder een beetje bloed doorheen komt...quote:Op maandag 12 maart 2012 22:19 schreef muzas het volgende:
[..]
Zat ik ook al aan te denken. Ik heb op de EH genoeg mensen gehad die door een echte glasplaat gerend/gevallen zijn, en die hebben meestal wel wat hechtingen nodig.
Als ik lekker wil lachen kijk ik liever naar grappige films.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn heerlijke films...niet nadenken en lekker lachen
quote:Op maandag 12 maart 2012 22:25 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Zijn heerlijke films...niet nadenken en lekker lachen
En je vond Mega Shark vs. Giant Octopus ook al goed. Gelukkig toch nog iemand die het leven inclusief de films niet altijd even serieus neemt op dit forumquote:Op maandag 12 maart 2012 22:28 schreef Karina het volgende:
Voor het Savoy vind ik het een beetje tegenvallen eigenlijk.
Vooral op dit forum nietquote:Op maandag 12 maart 2012 22:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
En je vond Mega Shark vs. Giant Octopus ook al goed. Gelukkig toch nog iemand die het leven inclusief de films niet altijd even serieus neemt op dit forum
Die vent schop ook nog geen deuk in een pakkie boter.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:36 schreef Karina het volgende:
En ja hoor, daar was hij weer, de schwalbe.
Nee, het was nog lastig voor die fietser, hij schoot steeds naast.quote:Op maandag 12 maart 2012 22:36 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Die vent schop ook nog geen deuk in een pakkie boter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |