http://g.co/maps/rv2rvquote:Op dinsdag 6 maart 2012 18:52 schreef Bitlord het volgende:
Greavy, ben wel eens benieuwd naar jouw Foursquaremap van alle locaties waar je geweest bent. Met al je reisjes (net was je nog in Roosendaal) moet Nederland toch wel zo'n beetje vol zijn..
Foursquare.com/feeds, KML-URL kopiëren en plakken in Google Maps, na achter het KML bestand de parameter "?count=x" (x = totaal aantal checkins).
Ben benieuwd..
quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Door Deventer ja. Stoppen doet het niet
Daar heb ik het vele delen terug al eens over gehad. Komt initieel in twee uitvoeringen: 7 en 10 bakken. Flexibiliteit is wel mogelijk tot max 15 bakken als ik me niet vergis. 12 stellen van 7 bakken lang gaan uitgerust worden voor Nederland.quote:
Waar nog wel?quote:Op dinsdag 6 maart 2012 19:05 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Door Deventer ja. Stoppen doet het niet
Apeldoornquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waar nog wel?
Amsterdam, Amersfoort en Hengelo?
Ik heb bijna medelijden met je, dat je PSM zomaar op z'n blauwe ogen gelooftquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:40 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Waar nog wel?
Amsterdam, Amersfoort en Hengelo?
Het is de Deutsche Bahn, niet NS Hispeed.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:24 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou nog hopen dat hij in NL toeslagvrij blijft. Zal wel niet
Nou, de IC Berlijn wordt alweer losgekoppeld van de binnenlandse treindienst waar hij nu nog in verweven zit. Ik zou er niet versteld van staan te kijken als er een paar stops komen te sneuvelen.quote:
Je moet me op mijn blauwe kleur gelovenquote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:45 schreef Scarlet_Dragonfly het volgende:
[..]
Ik heb bijna medelijden met je, dat je PSM zomaar op z'n blauwe ogen gelooft
O ja, dat lijkt mij ook. Maar dan zal Deventer er toch wel in blijven lijkt mequote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:47 schreef James1988 het volgende:
Nou, de IC Berlijn wordt alweer losgekoppeld van de binnenlandse treindienst waar hij nu nog in verweven zit. Ik zou er niet versteld van staan te kijken als er een paar stops komen te sneuvelen.
'Eindredactie Sport' *proest*quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:48 schreef Peterselieman het volgende:
Je moet me op mijn blauwe kleur geloven
Voorlopig nog niet, maar ik kan me voorstellen dat het wel gaat gebeuren wanneer ICX instroomt.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:47 schreef James1988 het volgende:
Nou, de IC Berlijn wordt alweer losgekoppeld van de binnenlandse treindienst waar hij nu nog in verweven zit. Ik zou er niet versteld van staan te kijken als er een paar stops komen te sneuvelen.
is een heerlijk relaxte taakquote:
Stops die op nominatie staan voor te sneuvelen zijn, zijn oa Amsterdam Zuid, Duivendrecht, Hilversum, Apeldoorn en Almelo.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:53 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Voorlopig nog niet, maar ik kan me voorstellen dat het wel gaat gebeuren wanneer ICX instroomt.
[..]
is een heerlijk relaxte taak
Amsterdam zuid lijkt me niet, maar duivendrecht en Almelo geloof ik graag.quote:Op dinsdag 6 maart 2012 20:56 schreef greavy het volgende:
[..]
Stops die op nominatie staan voor te sneuvelen zijn, zijn oa Amsterdam Zuid, Duivendrecht, Hilversum, Apeldoorn en Almelo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |