geweldig heh...voor mij ook hoogst waarschijnlijk de plaat van het jaarquote:Op zondag 3 juni 2012 11:50 schreef Keyos het volgende:
Ik heb nog niet heel veel albums geluisterd die dit jaar zijn uitgekomen, maar er is tot nu toe één plaat uitgekomen die hier al meerdere keren genoemd is die ik aardig wat keren heb geluisterd, en ik ga er niet vanuit dat die voor mij overtroffen gaat worden :
Anathema - Weather Systems, bizar goede plaat.
[ afbeelding ]
Dat zeg ik, Teen Daze met All of Usquote:Op zondag 3 juni 2012 22:52 schreef cafca het volgende:
Het beste album van het jaar komt overigens over 2 dagen uit.
Ik doelde eigenlijk op The Way We Move van Langhorne Slimquote:
nog niks gemist,hij komt vandaag uitquote:Op dinsdag 5 juni 2012 09:48 schreef Gala6183 het volgende:
Een nieuwe Langhorne Slim? Hoe kan ik die gemist hebben?!
Daarom houd ik van dit topic!
De nieuwe Blaudzun heb ik nog niet gehoord, maar Ornaments is inderdaad een mooi plaatje geworden!quote:Op dinsdag 24 april 2012 08:52 schreef MaJo het volgende:
Blaudzun en Moss nu al grijsgedraaidIk ga eens een aantal van de hierboven genoemde albums checken
Dat klinkt wel goedquote:Op dinsdag 26 juni 2012 19:09 schreef methodmich het volgende:
Nick Waterhouse - Time's All Gone
Ouderwetse jaren '50 / '60 rock in een nieuwer jasje
En deze is ook erg lekker:quote:Op zondag 24 juni 2012 22:29 schreef Aschkael het volgende:
fiona apple
gaat hoog eindigen...just sayin'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |