SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.SPOILER: Nieuwe reeks-stats.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
ik bedoelde eigenlijk het kokenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen gaan surfen, vrouwen gaan zonnen
Waar gaat je broertje heen?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ohja, dat is waarEn het ziet er natuurlijk bijzonder tof uit als ik dat kan. En broertje gaat van de zomer surfen, dan moet ik het natuurlijk ook wel kunnen. Oke. Ik wil het leren
Roeien kan dan toch niet..quote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk dat niemand gaat surfen met tsunami, en anders ga ik roeien
Frankrijk ergens...quote:Op maandag 5 maart 2012 19:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar gaat je broertje heen?En dat is inderdaad ook een goede reden om te leren surfen
[..]
Roeien kan dan toch niet..
Goeie, ik wil toch nog een bikini erbij, kan ik dan mooi doen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:14 schreef Angel-Joy het volgende:
Surftsunami?
Maakt niks uit Bloempje, dan gaan we wel leuk winkelen
Oké oke, ik ga wel surfenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:15 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Waar gaat je broertje heen?En dat is inderdaad ook een goede reden om te leren surfen
[..]
Roeien kan dan toch niet..
Als jij dan gaat koken, hoef ik helemaal niks meer te doenquote:
ik wil best eens met bloempje koken jaquote:Op maandag 5 maart 2012 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké oke, ik ga wel surfen
Krijg ik arg korting?
[..]
Als jij dan gaat koken, hoef ik helemaal niks meer te doen
Gisteren, kwam de boel centraal zetten dus denk ik zeg meteen even gedagquote:
Prima plekquote:
De les is gratis, maar met het surfboard/wetsuit kan ik je niet helpenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké oke, ik ga wel surfen
Krijg ik arg korting?
Wat leukquote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gisteren, kwam de boel centraal zetten dus denk ik zeg meteen even gedag
Wat gaan we maken?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil best eens met bloempje koken ja![]()
Oké, maar geen vieze dingen doen hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik wil best eens met bloempje koken ja![]()
Je was sloom met slotjes zetten hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Gisteren, kwam de boel centraal zetten dus denk ik zeg meteen even gedag
En ik dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mannen gaan surfen, vrouwen gaan zonnen
Uh, samen iets doen met Henkie?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
En ik dan?
En Patje die blauw is
Feli neger [ afbeelding ]
ik was met andere dingen bezig ookquote:Op maandag 5 maart 2012 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oké, maar geen vieze dingen doen hoor
[..]
Je was sloom met slotjes zetten hoor
Samen de bosjes struikjes in duikenquote:
Nee ik heb een vriendin.quote:
Mijn autistme speelt wel op toen ik zoveel topics zag hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
ik was met andere dingen bezig ook
Geen stress toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |