SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kandidaten
RTL Gemist
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
Zitten er ook ruitenwissers op?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Frag_adder het volgende:
ik haat die vooruit blikken, dan weet je al wat er fout gaatdat ze daar ens mee kappen
Vorig jaar dan, met toen zag je arm van dat kindslaafje.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef Frag_adder het volgende:
ik haat die vooruit blikken, dan weet je al wat er fout gaatdat ze daar ens mee kappen
Dat is wel heel erg jaquote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Poedersuiker pakken ipv bloem. Ja ga dan maar naar huis.
Het was eigenlijk de bedoeling dat ik er zo nu en dan wat aan kan veranderen, gifjes moeten nog gemaakt worden etc. maar wie weet gaat dit topic alweer vol vanavond.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef franklop het volgende:
Paul, je kan ook nieuwe op naar me sturen, pas ik de huidige aan
Voor het extra zoetjequote:Op maandag 5 maart 2012 19:13 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
Poedersuiker pakken ipv bloem. Ja ga dan maar naar huis.
dat moet je toch zien? dat het zich heel anders gedraagt...quote:
Dat zie je, dat voel je, dat merk je. Als prof is dit gewoon oerdom.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:15 schreef Frag_adder het volgende:
[..]
dat moet je toch zien? dat het zich heel anders gedraagt...
Laat staan proeven
Je proeft toch voor je iets gebruikt wat ook iets anders kan zijn? Lijkt me..quote:Op maandag 5 maart 2012 19:15 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Dat zie je, dat voel je, dat merk je. Als prof is dit gewoon oerdom.
Geen ideequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |