quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoeveel huizen gemaakt van blokken van 1x1 meter ken jij eigenlijk irl?
piramidesquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:44 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Hoeveel huizen gemaakt van blokken van 1x1 meter ken jij eigenlijk irl?
Would be awesome thoughquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoeveel tegelijk openende dubbele niet-automatische deuren kennen jullie eigenlijk irl?
Serieus. Haha oke thnx.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:56 schreef SunTzu het volgende:
[..]
[..]
Het is eigenlijk ze komen in de Edi als in de Edison buurt Eindhoven.
Mijn tuindeuren..quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoeveel tegelijk openende dubbele niet-automatische deuren kennen jullie eigenlijk irl?
http://visiblechildren.tumblr.com/post/18890947431/we-got-troublequote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef Berend. het volgende:
Ff allemaal kijken jongens! Reageer maar niet op dit bericht, want dan gaan we offtopic. Wilde hem gewoon even posten
Dit dus.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:33 schreef Maisnon het volgende:
[..]
http://visiblechildren.tumblr.com/post/18890947431/we-got-trouble
The saga continues
Grappig dat je in 16 minuten een film van 30 minuten kan bekijken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 19:46 schreef Snorrenbaard het volgende:
Thx coor het verneuken van 30 minuten van mijn leven.
Kijk gewoonquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:02 schreef bobbernaut het volgende:
idd iedereen praat er echt OPEENS over -.- ben te lui om die fucking 30 minuten te kijken, samenvatting aub
kijk jij m voor mij en geef een samenvattingquote:
kony woont in afrika en is een grote motherfucker. vertel aan de rest van de wereld dat hij een grote motherfucker is.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kijk jij m voor mij en geef een samenvatting
dankequote:Op woensdag 7 maart 2012 20:28 schreef Maisnon het volgende:
Het gaat over Joseph Kony, een giga crimineel die in Uganda kinderen ontvoerde om ze te recruiten voor zn persoonlijke leger. De jongetjes werden getrained om te doden, de meisjes verkocht als seksslaven. Veel werden er ook verminkt, ook door het kinderleger.
Het filmpje vraagt aandacht voor deze zaak, en dat er een eind aan Kony's waanzin moet komen
Jij bent deze wereld niet waardig.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:22 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
kijk jij m voor mij en geef een samenvatting
want jij hebt m wel helemaal afgekeken. en ik had m net trouwens gekeken. en samenvatting gelezenquote:Op woensdag 7 maart 2012 20:32 schreef Yuri_Boyka het volgende:
[..]
Jij bent deze wereld niet waardig.
Ben net klaar met kijken.quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:41 schreef bobbernaut het volgende:
[..]
want jij hebt m wel helemaal afgekeken. en ik had m net trouwens gekeken. en samenvatting gelezen
onder enige info ga ik em niet kijkenquote:Op woensdag 7 maart 2012 19:30 schreef Berend. het volgende:
Ff allemaal kijken jongens! Reageer maar niet op dit bericht, want dan gaan we offtopic. Wilde hem gewoon even posten
We don't fucking care of je hem gaat kijken of niet. Wanneer kap je is met die onnozele negatieve berichten van je altijd?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:51 schreef mschol het volgende:
[..]
onder enige info ga ik em niet kijken
Is er een topic?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:59 schreef STING het volgende:
Sowieso, zet deze discussie graag liever voort in een ander topic, over dit onderwerp.
Thanks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |