Cheaten die gasten nou?quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:33 schreef delano.888 het volgende:
Er bestaan hardcore servers, waarbij 1x doodgaan een 15 dagen ban oplevert.
Er bestaan hele goede griefers.
Het resultaat van die 2 :
****ing geniaal.
Dat je dat moet vragenquote:
Ja weet ik veel. Misschien gebruiken andere spelers ook die tools.quote:
Thanksquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:00 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja weet ik veel. Misschien gebruiken andere spelers ook die tools.
Trouwens vet kasteel heb jij
Baas.quote:Op woensdag 7 maart 2012 15:57 schreef Timwonnacott het volgende:
Paar plaatjes van mijn haven in progress, gister eindelijk de omtrek neergelegd.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Als het sinds de laatste update is dan ligt het aan MC zelf. Ik merk dat hij bij mij af en toe ook begint te stotteren en dan langere tijden blijft haken totdat die je er uitgooit.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef kilozout het volgende:
Minecraft loopt constant vast, ik zie dat hij soms heel traag aan het renderen is.
Aan de PC kan het niet liggen. SSD, i5 2500K en een GTX560i.
Iemand enig idee? Ik heb wat op google gezocht maar alle standaard dingen werken niet.
google onthoudt wat je zoekt!quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bij mij krijg ik sinds de laatste update allemaal spam over penisvergrotende middelen. Fucking kutnotch fix die shit
jou sigquote:
Same herequote:Op woensdag 7 maart 2012 15:14 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Ik niet, kreeg photoshop bij mn pc
Dat krijg ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 16:32 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Bij mij krijg ik sinds de laatste update allemaal spam over penisvergrotende middelen. Fucking kutnotch fix die shit
dat is een hint...quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:50 schreef Lorrelies het volgende:
[..]
Same here
[..]
Dat krijg ik ook![]()
Wat heb ik daar nou aan als meisje
Moet je even een (oudere) Java versie gebruiken. Of anders je render om medium in plaats van far zetten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef kilozout het volgende:
Minecraft loopt constant vast, ik zie dat hij soms heel traag aan het renderen is.
Iemand enig idee? Ik heb wat op google gezocht maar alle standaard dingen werken niet.
64bit java? meer geheugen aan MC toewijzen?quote:Op woensdag 7 maart 2012 16:24 schreef kilozout het volgende:
oeh, handigquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef delano.888 het volgende:
Oh tof!
Als je /cpublic doet kan je dubbele deuren maken die gewoon iedereen kan openen.
Waarschijnlijk wist iedereen dit al, maar ik pas sinds vandaag
Je kan hem ook gewoon niet locken danquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:27 schreef delano.888 het volgende:
Oh tof!
Als je /cpublic doet kan je dubbele deuren maken die gewoon iedereen kan openen.
Waarschijnlijk wist iedereen dit al, maar ik pas sinds vandaag
dan heb je 2 los van elkaar bewegende deurenquote:Op woensdag 7 maart 2012 17:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon niet locken dan
Nee, dan gaan ze niet samen open.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:28 schreef Timwonnacott het volgende:
[..]
Je kan hem ook gewoon niet locken dan
Staat wel een stuk mooier zeker bij grote gebouwen.quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:31 schreef Timwonnacott het volgende:
Ach aan 1 deur heb je ook genoeg, maar als je perse dubbele deuren wilt is het wel handig dan
Hoeveel huizen gemaakt van blokken van 1x1 meter ken jij eigenlijk irl?quote:Op woensdag 7 maart 2012 17:36 schreef AlDieWillenteKaaprenVaren het volgende:
Hoeveel tegelijk openende dubbele niet-automatische deuren kennen jullie eigenlijk irl?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |