haiquote:
true, ik zou spontaan in m'n broek schijtenquote:
Ik weet het nietquote:Op maandag 5 maart 2012 13:44 schreef twi het volgende:
Faxie, waar zat dat versierknopje nou? Ik ben aan het zoeken, maar ik vind maar niks.
vooruit, omdat jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Lekker geslapen?quote:
Niet bij mij in een groepje willenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een meisje wilde bij mij ingedeeld worden voor de groepjes voor de rest van het jaar, maar is bij de Joysa gekomen en toen ging ze tegen mij zeuren daar over.
[..]
Lekker geslapen?
Was het een leuk meisje? Lust ze er wel pap van?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een meisje wilde bij mij ingedeeld worden voor de groepjes voor de rest van het jaar, maar is bij de Joysa gekomen en toen ging ze tegen mij zeuren daar over.
zeuren omdat je in joysa's groepje zitquote:Op maandag 5 maart 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
ja, ze doet nu een sappiequote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Was het een leuk meisje? Lust ze er wel pap van?
In joysa zitten.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeuren omdat je in joysa zit!!! TOZZZ
mijn frambozenzoet moet t vandaag zonder stellenquote:
HAH!!quote:
Ik trek echt te vaak dit gezicht.quote:
Ze is wel aardig en niet onknap. Maar ze komt uit het zuiden des lands en heeft carnaval gevierd in Tilburg. Sja...quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Was het een leuk meisje? Lust ze er wel pap van?
Mensen vinden haar niet zo aardig omdat ze erg direct en bot is. Ik vind dat juist chill. Maar het heeft ook wel voordelen voor mij, want zo ben ik niet de boosdoener.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeuren omdat je in joysa's groepje zit!!! TOZZZZ
en ja, zonder dromen, lekker vast.. alleen nog steeds superloom, jij?
Oh, komt dat van je eisenlijstje? Niet uit het zuiden des lands en geen carnaval vieren in Tilburg?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze is wel aardig en niet onknap. Maar ze komt uit het zuiden des lands en heeft carnaval gevierd in Tilburg. Sja...
da's waar..quote:Op maandag 5 maart 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trek echt te vaak dit gezicht.![]()
Alleen snapt niemand het in mijn omgeving.
[..]
Ze is wel aardig en niet onknap. Maar ze komt uit het zuiden des lands en heeft carnaval gevierd in Tilburg. Sja...
[..]
Mensen vinden haar niet zo aardig omdat ze erg direct en bot is. Ik vind dat juist chill. Maar het heeft ook wel voordelen voor mij, want zo ben ik niet de boosdoener.![]()
Hele nacht liggen woelen. Ik lag de hele nacht op allemaal dingen ofzo. Kei last van mijn rug nu.
Terechte eisen.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, komt dat van je eisenlijstje? Niet uit het zuiden des lands en geen carnaval vieren in Tilburg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Joy wist me te vertellen dat carnaval in Brabant maar nep carnaval is. Ik vertrouw haar wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, komt dat van je eisenlijstje? Niet uit het zuiden des lands en geen carnaval vieren in Tilburg?
Vanavond is het heel spannend en vraag me af of ik kan slapen. Morgen ga ik Twi zien en ik ben enorm gespannen.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's waar..
en dat is niet chillhopelijk slaap je vannacht beter
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
![]()
dat is zeker spannond!quote:Op maandag 5 maart 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joy wist me te vertellen dat carnaval in Brabant maar nep carnaval is. Ik vertrouw haar wel.
[..]
Vanavond is het heel spannend en vraag me af of ik kan slapen. Morgen ga ik Twi zien en ik ben enorm gespannen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Bazenreactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
amen.. zou het zelf niet durven tho, geen frambozenzoet voor mij meer danquote:
A real gentleman doesn't kiss and tell.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat is zeker spannond!
ga je me wel uitgebreid vertellen hoe je date was dan?
kom wel kijken dan :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik maar eens aan de slaglaterrrrrrrrrr
![]()
![]()
one luv ditdat
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is zeker spannond!
ga je me wel uitgebreid vertellen hoe je date was dan?
Gelukkig gaan we alleen maar batsen.quote:
Frambozenzoet, is dat een bijnaam van een persoon, een actie of een afscheiding?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amen.. zou het zelf niet durven tho, geen frambozenzoet voor mij meer dan
Afscheiding, ze maakt me helemaal wildquote:Op maandag 5 maart 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Frambozenzoet, is dat een bijnaam van een persoon, een actie of een afscheiding?
Nee alleen maar concurrentie van vrouwenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, heb ik concurrentie van jou?
Ik verwacht niet anders van mezelf.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee alleen maar concurrentie van vrouwen
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:25 schreef twi het volgende:
Dat is nog een eis van Kaneel, ze moet lesbisch of asexueel zijn.
Wacht even 36 uur, dan stuur ik wat naar je toe.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand even een leuke film, ik verveel me.
Old School of The Big Lebowski.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
Big Lebowski is een bazenfilm.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
The Big Lebowski.
Maar die ken ik dus al.
Even Old school googlen.
en inderdaad. Wat een baas is dat.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Big Lebowski is een bazenfilm.![]()
That rug really tied the room together man.
Oh brother where art thou.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
The Big Lebowski.
Maar die ken ik dus al.
Even Old school googlen.
Je hebt 'm blijkbaar al gezien, dus je was gewaarschuwd. Ja, Anakin moet echt afgeschoten worden in die film, wat een irritant kutjochie.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:36 schreef ValHallen het volgende:
Gisteren The Phantom Menace zitten kijken, blijft een waardeloze knakenfilm.
Ik wilde de delen I, II en III achter elkaar gaan kijken, maar ben dus afgehaakt na deel I. Die nieuwe trilogie heeft echt niks van de charme die de oude trilogie heeftquote:Op maandag 5 maart 2012 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt 'm blijkbaar al gezien, dus je was gewaarschuwd. Ja, Anakin moet echt afgeschoten worden in die film, wat een irritant kutjochie.
Tucker & Dale Vs. Evilquote:Op maandag 5 maart 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
Die oude zijn stiekem ook gewoon zaaddodend saai, maar dat mag ik als nerd eigenlijk niet zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wilde de delen I, II en III achter elkaar gaan kijken, maar ben dus afgehaakt na deel I. Die nieuwe trilogie heeft echt niks van de charme die de oude trilogie heeft
Japannersquote:Op maandag 5 maart 2012 14:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
But when i watch a movie, they're weird as fuck.
Ik vond de oude films wel een leuke feel hebben, een beetje koddig. Die nieuwe zijn zo saai en klinisch.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Die oude zijn stiekem ook gewoon zaaddodend saai, maar dat mag ik als nerd eigenlijk niet zeggen.
Altijd maar die internethumor..quote:Op maandag 5 maart 2012 14:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
But when i watch a movie, they're weird as fuck.
Bazenfilm.quote:
Oeh die wil ik zienquote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bazenfilm.
Ik heb onlangs nog de documentaire gekeken waarin alle artiesten die aan de film hebben meegewerkt een concert hebben gehouden.
Titel: Down From The Mountain
Ik hoop dat ik dat kan onthouden tot 7 uur wanneer ik weer thuis ben.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bazenfilm.
Ik heb onlangs nog de documentaire gekeken waarin alle artiesten die aan de film hebben meegewerkt een concert hebben gehouden.
Titel: Down From The Mountain
De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft deze video niet beschikbaar gemaakt in jouw landquote:Op maandag 5 maart 2012 14:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Deze: Maar die moet je kijken via hidemyass.com
Hidemyass.comquote:Op maandag 5 maart 2012 14:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft deze video niet beschikbaar gemaakt in jouw land
Ja maar die werkt niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hidemyass.com
Zoals Critch Crutch al zegt.
The Hudsucker Proxyquote:Op maandag 5 maart 2012 14:57 schreef ValHallen het volgende:
Fargo blijft toch wel de allerbeste Coen
quote:You know.. For kids!
Als ik een top 5 moet maken:quote:
2 en 3 ken ikquote:Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik een top 5 moet maken:
1. Fargo
2. No Country For Old Men
3. Big Lebowski
4. Miller's Crossing
5. Barton Fink.
The Ladykillers niet?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik een top 5 moet maken:
1. Fargo
2. No Country For Old Men
3. Big Lebowski
4. Miller's Crossing
5. Barton Fink.
Nah, niet echt. Ik vind de Coen broertjes echt van die regisseurs die alleen toppers of flops kunnen makenquote:
Kan ik inkomen, alleen vind ik The Ladykillers bij de 1e horen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Ik vind de Coen broertjes echt van die regisseurs die alleen toppers of flops kunnen maken. En ik vind The Ladykillers bij die laatste horen
Je moet mijn gezicht op het gezicht van Rob laten tatoeëren. Dan kun je altijd doen alsof je mij zoent.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ideetjes voor tattoo besproken, en ze is nu aan het tekenen
A Serious man toch? Inderdaad twee hele matige.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan ik inkomen, alleen vind ik The Ladykillers bij de 1e horen.
Burn after reading.En hoe heet die laatste over dat joodse gezin?
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet mijn gezicht op het gezicht van Rob laten tatoeëren. Dan kun je altijd doen alsof je mij zoent.
misschien kan ze mij binnenkort ook helpen =Dquote:Op maandag 5 maart 2012 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ideetjes voor tattoo besproken, en ze is nu aan het tekenen
Ja ze is echt goed in tekenen! Binnenkort samen hierheen? Kan je je ideetje vertellen?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien kan ze mij binnenkort ook helpen =D
denk dat t zoiezo een vooruitgang is... mijn geklieder is niet om aan te zien hahaquote:Op maandag 5 maart 2012 15:35 schreef Joysa het volgende:
Dan kun je je ideetje bij een mannetje laten uitwerken naar een echt tattootje op je armpje of beentje!
kan ze ook tekenen en dak t ontwerp mee naar huis neem (of foto ervan) om dan even te overdenken of moet je direct beslissen....?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ze is echt goed in tekenen! Binnenkort samen hierheen? Kan je je ideetje vertellen?
En dan afspraakje maken
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat t zoiezo een vooruitgang is... mijn geklieder is niet om aan te zien haha
snap je 'm echt niet?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat t zoiezo een vooruitgang is... mijn geklieder is niet om aan te zien haha
Ja alles kan hierquote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan ze ook tekenen en dak t ontwerp mee naar huis neem (of foto ervan) om dan even te overdenken of moet je direct beslissen....?
en mag je ook vragen of ze 2 ontwerpjes maakt en dak daaruit kies..?
alles is ene verkleinwoord... sorry... ben beetje moe... kan niet verder nadenken dan dat hahaquote:
Goed zoquote:Op maandag 5 maart 2012 15:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alles is ene verkleinwoord... sorry... ben beetje moe... kan niet verder nadenken dan dat haha
en zo een gesprek met nieuwe klant, dus wordt wat ..
Probeer eens frietjesquote:Op maandag 5 maart 2012 16:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb trek in patat en in kebab. Wat zal ik eens nemen.
Die ook.quote:
quote:
Deze vrouw leert haar plaats. Bier schenken voor mannen.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:36 schreef Myraela het volgende:
Yay ik mag op training om op evenementen te werken.Gaan ze me leren tappen enzo.
Het is een begin.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:41 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Deze vrouw leert haar plaats. Bier schenken voor mannen.
Ik ga gewoon bij iemand etenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:11 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook niet, daarom maaltijdsalade voor vanavond
Wat is het geworden en waar?quote:
Faith en een vlindertje op mijn armquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 25% gewijzigd door #ANONIEM op 05-03-2012 17:45:40 ]
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Faith en een vlindertje op mijn armMooi gezet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Staat het vlindertje nog ergens voor als ik vragen mag?The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Dank je.... nou ja eigenlijk Kristel bedanktquote:Op maandag 5 maart 2012 17:46 schreef Joysa het volgende:
[..]
Mooi gezet!
Staat het vlindertje nog ergens voor als ik vragen mag?
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:42 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Faith en een vlindertje op mijn armGaaf! Heb je een foto? En waarom een vlinder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Edit, zit opeens eens een foto bij
Ik heb namelijk iets speciaals met een vlinder
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Ik ookquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm okquote:Op maandag 5 maart 2012 17:48 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dank je.... nou ja eigenlijk Kristel bedankt
Vlindertje staat voor vrijheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
Het vlindertje staat voor vrijheidquote:Op maandag 5 maart 2012 17:49 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Gaaf! Heb je een foto? En waarom een vlinder?
Ik heb namelijk iets speciaals met een vlinder
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:50 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hmm ok
Ik associeer vlinders als tattoo altijd gelijk met kindjes die je verloren hebtJe bent gewoon jaloers dat ze geen tattoo voor jou heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft ze tochquote:Op maandag 5 maart 2012 17:51 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Je bent gewoon jaloers dat ze geen tattoo voor jou heeft
Ja ik zie opeens de fotoquote:Op maandag 5 maart 2012 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Het vlindertje staat voor vrijheid![]()
De foto staat onder de spoiler
Thx.... nee ik heb een Acerquote:Op maandag 5 maart 2012 17:53 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ja ik zie opeens de foto
Wow wel mooi hoor!!!!
en je hebt een hp pavilion laptop?![]()
Oeh twijfelde tussen een acer en hpquote:
hihiquote:Op maandag 5 maart 2012 18:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh twijfelde tussen een acer en hp
Daar gaat mijn product kennis
Moet je jezelf toch maar weer eens verbeteren. Dit kun je niet maken ten opzichte van je collega's.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh twijfelde tussen een acer en hp
Daar gaat mijn product kennis
Niet nodig, is niet belangrijk voor mijn functiequote:Op maandag 5 maart 2012 18:13 schreef twi het volgende:
[..]
Moet je jezelf toch maar weer eens verbeteren. Dit kun je niet maken ten opzichte van je collega's.
Ik merk dat het toch aan je knaagt.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:20 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Niet nodig, is niet belangrijk voor mijn functie
Kennelijk niet je sterkste kant he, mensen inschatten?quote:
De irritatie sijpelt wel door in je posts, anders.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kennelijk niet je sterkste kant he, mensen inschatten?
Want nee het boeit me namelijk niks. En knaagt al helemaal niet
Niks boeit je!quote:Op maandag 5 maart 2012 18:29 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Kennelijk niet je sterkste kant he, mensen inschatten?
Want nee het boeit me namelijk niks. En knaagt al helemaal niet
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks boeit je!zelfs de politie boeit vandaag niet... staking... hihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They would rather hate me for who I am, than love me for who I'm not.
De politie staakt?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
zelfs de politie boeit vandaag niet... staking... hihi
niet..?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De politie staakt?
Ohh, wist ik niet
Ik fiets in't donker altijd zonder licht zodat niemand me zietquote:Op maandag 5 maart 2012 18:37 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet..?
in utrecht en verder naar t noorden beboet de politie geen kleine vergrijpen (uiteraard bepaald de politie wat een klein vergrijp is en wat niet =P )
dus als je heeeeeeeeeel graag zonder licht wil fietsen, weet je wara je hene moet![]()
Eet smakelijk!!quote:
Nee toch niet, sorryquote:Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef twi het volgende:
[..]
De irritatie sijpelt wel door in je posts, anders.
quote:Op maandag 5 maart 2012 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks boeit je!Alleen als ik het belangrijk is boeit het meSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
Dan kun je altijd nog de metro pakkenquote:Op maandag 5 maart 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks nog even opzoeken welk station ik morgen uit moet stappen. Ik zie mezelf er wel weer voor aan een halte te vroeg uit te stappen en dan een eind te moeten lopen.
of bus of tramquote:Op maandag 5 maart 2012 18:42 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dan kun je altijd nog de metro pakken
Gewoon met de trein naar Bijlmer ArenAquote:Op maandag 5 maart 2012 18:40 schreef Kaneelstokje het volgende:
Straks nog even opzoeken welk station ik morgen uit moet stappen. Ik zie mezelf er wel weer voor aan een halte te vroeg uit te stappen en dan een eind te moeten lopen.
Wat vind jij wel belangrijk eigenlijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:40 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Eet smakelijk!!
[..]
Nee toch niet, sorry
[..]
Alleen als ik het belangrijk is boeit het me
Er gaat geen tram naar Zuidoost.quote:
Kan niet fout gaan dan toch? Moeilijk doen met bussen, metro's en trams is nergens voor nodigquote:Op maandag 5 maart 2012 18:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Er gaat geen tram naar Zuidoost.
En als je bij Muiderpoort uit stapt, kan je net zo goed met de trein weer terug.
OF door naar centraal en daar weer de metro pakken, maar beter doe je wat Silk zegt
Kom jij eigenlijk ook morgen?quote:
Ik ben niet met de trein gegaan vandaag.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:51 schreef Plastic_zak het volgende:
he myr, heb je nog de treinstelnummers voor me genoteerd?
Je gaat naar de film, niet naar Ajax. Tevens heb je dan gewoon omgelopen ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon Bijlmer Arena? Ik kan me herinneren dat ik altijd nog een tijdje moest lopen als ik naar Ajax ging.
Ik wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik ben niet met de trein gegaan vandaag.
Was 't niet zo dat ze het station zelf een stukje verplaatst hebben vlak nadat de Arena afgebouwd was?quote:Op maandag 5 maart 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Gewoon Bijlmer Arena? Ik kan me herinneren dat ik altijd nog een tijdje moest lopen als ik naar Ajax ging.
Volgens mij kan ik in 10 minuten de trein uitstappen, het station uit, een rondje om het stadion, station weer in en weer een nieuwe trein in. Het ligt er echt tegenaanquote:Op maandag 5 maart 2012 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was 't niet zo dat ze het station zelf een stukje verplaatst hebben vlak nadat de Arena afgebouwd was?
Gelukkig ligt de Arena aan de Arena boulevard om verwarring te voorkomen.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:53 schreef SiIk het volgende:
[..]
Je gaat naar de film, niet naar Ajax. Tevens heb je dan gewoon omgelopen ofzo
Dat wil ik timen.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik in 10 minuten de trein uitstappen, het station uit, een rondje om het stadion, station weer in en weer een nieuwe trein in. Het ligt er echt tegenaan
Ik ben daar vroeger veel langsgekomen op weg naar school. Ik dacht dat ze het hele treinstation een stukje richting Arena hadden verplaatst toen ze het gingen verbouwen. Het oude treinstation leek net zo'n metrostation, maar dan wat groterquote:Op maandag 5 maart 2012 18:55 schreef SiIk het volgende:
[..]
Volgens mij kan ik in 10 minuten de trein uitstappen, het station uit, een rondje om het stadion, station weer in en weer een nieuwe trein in. Het ligt er echt tegenaan
Geen idee, maar we liepen altijd met zo'n grote groep vanaf het station 10-15 minuten ofzo naar de Arena. Maar goed, het zal de vroegtijdige dementie zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Was 't niet zo dat ze het station zelf een stukje verplaatst hebben vlak nadat de Arena afgebouwd was?
Je komt ook morgen?quote:
Verwissel station Amsterdam Bijlmer ArenA (Asb) niet met halte Amsterdam ArenA (Asdar).quote:Op maandag 5 maart 2012 18:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben daar vroeger veel langsgekomen op weg naar school. Ik dacht dat ze het hele treinstation een stukje richting Arena hadden verplaatst toen ze het gingen verbouwen. Het oude treinstation leek net zo'n metrostation, maar dan wat groter
Station Bijlmer ArenA was toen nog in aanbouw, je liep via Duivendrecht.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zie ze heel soms nog.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:56 schreef Watertornado het volgende:
[..]
In 2012 rijdt er toch helemaal geen 2400 serie meer?
Hmm, misschien als ik toevallig een keer in de buurt ben dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:59 schreef Murdera het volgende:
[..]
Neen. Helaas.
Maar je maakt vast wel een dagje vrij voor jouw allerliefste Murdera.
Vroeger heette het gewoon nog station Bijlmerquote:Op maandag 5 maart 2012 18:58 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Verwissel station Amsterdam Bijlmer ArenA (Asb) niet met halte Amsterdam ArenA (Asdar).
Ga je morgen ook? Dan kunnen we wel samen gaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Klopt, toen het nog een pauperstation was. Tegenwoordig is het mooi opgeknapt.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger heette het gewoon nog station Bijlmer
Klopt, vanaf 2007 heet het pas Bijlmer ArenA.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:00 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Vroeger heette het gewoon nog station Bijlmer
We hoeven niet naar amsterdam hoor. We kunnen ook een keer gewoon op mijn zolderkamer onze nagels lakken en borsten vergelijken.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:00 schreef SiIk het volgende:
[..]
Hmm, misschien als ik toevallig een keer in de buurt ben dan.
de kenner aan het woord =pquote:Op maandag 5 maart 2012 19:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Klopt, vanaf 2007 heet het pas Bijlmer ArenA.
Vergeet niet doktertje spelenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
We hoeven niet naar amsterdam hoor. We kunnen ook een keer gewoon op mijn zolderkamer onze nagels lakken en borsten vergelijken.
veel mensen bij elkaar denk ik..?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Wat hebben stations nu weer met mierennesten te maken?
Zet die knop eens uit, hij begint me te irriteren.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je antwoord is goed!
Je hebt een date met Fax gewonnen
Hoe zou euhm een vriend van me daar ook in aanmerking voor kunnen komen?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je antwoord is goed!
whoeiii keb aandacht =pquote:
Die knop zit prima zoquote:Op maandag 5 maart 2012 19:04 schreef twi het volgende:
[..]
Zet die knop eens uit, hij begint me te irriteren.
Uh pardon?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hoe zou euhm een vriend van me daar ook in aanmerking voor kunnen komen?
Wat ben je aan het eten (en vindt Snarf dat ook lekker?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:05 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
whoeiii keb aandacht =p
ik zit te eten en van eten wordt ik blij =p
nog een...!?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je antwoord is goed!
ik eet kip-tandoori en vind dat lekker ja.. heb ik goed gedaan =pquote:Op maandag 5 maart 2012 19:05 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat ben je aan het eten (en vindt Snarf dat ook lekker?)
Jij ook?quote:
Héééééééé het is de N328a.quote:
Jij bent een ecto.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Yes, firefly gespot in het serieuze topic. Dat was toch een ultieme alfa?
Jij wilt niet tussen Snarf en mij inzittenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:07 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Niet naar de film denk ik maar hoe laat gaan we eten?
Hoe wil ik dat niet?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij wilt niet tussen Snarf en mij inzitten
Snarf en ik eten onderweg, en de pre-meet is half 7
Dat doe ik ook als ik over de N11 rijd. Altijd even controleren of de treinen wel op tijd rijden.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:07 schreef twi het volgende:
[..]
Héééééééé het is de N328a.
* twi kijkt naar horloge
En precies op tiiiiiiiiiiiijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjd!
Ik heb een vermoeden dat die 2 in combinatie met elkaar dodelijk zijnquote:
En even claxonneren naar de machinist natuurlijk!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als ik over de N11 rijd. Altijd even controleren of de treinen wel op tijd rijden.
mja valt me beetje tegenn... dacht dat we iets bijzonder hadden =pquote:Op maandag 5 maart 2012 19:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Jij wilt niet tussen Snarf en mij inzitten
Snarf en ik eten onderweg, en de pre-meet is half 7
Nee hoor, die zijn hartstikke leuk samen.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb een vermoeden dat die 2 in combinatie met elkaar dodelijk zijn
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:08 schreef xFriendx het volgende:
Krijg je tegenwoordig al een Faxie bij een kuipje boter?
Hou je je stoel dan wel droog? Treinen én snelwegcodes. Gooi er een verdwaald LEGO-blokje bij en het feest is compleet.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:09 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als ik over de N11 rijd. Altijd even controleren of de treinen wel op tijd rijden.
Ja de 3 musketiers....quote:Op maandag 5 maart 2012 19:09 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
mja valt me beetje tegenn... dacht dat we iets bijzonder hadden =p
ik wel... koop gewoon geen boter meer =pquote:Op maandag 5 maart 2012 19:08 schreef xFriendx het volgende:
Krijg je tegenwoordig al een Faxie bij een kuipje boter?
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ik wel... koop gewoon geen boter meer =p
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:10 schreef twi het volgende:
[..]
Hou je je stoel dan wel droog? Treinen én snelwegcodes. Gooi er een verdwaald LEGO-blokje bij en het feest is compleet.
Haha, nee eerder een PUA in ontkenningsfase.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:07 schreef Drommeldaris het volgende:
Yes, firefly gespot in het serieuze topic. Dat was toch een ultieme alfa?
Oh toch wel dus. Klopt dat dames?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:09 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Nee hoor, die zijn hartstikke leuk samen.
Ah, ik ben dus toch niet gek.quote:Op maandag 5 maart 2012 18:58 schreef twi het volgende:
[..]
Station Bijlmer ArenA was toen nog in aanbouw, je liep via Duivendrecht.
Ja, ik ga morgen ook. Maar ik vertrek niet vanuit Leiden, maar vanuit Heemstede. Ik ben tot 3 uur ofzo op stage en heb geen zin om dan weer terug naar Leiden te gaan en dan weer naar Amsterdam.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:01 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ga je morgen ook? Dan kunnen we wel samen gaan.
dat klopt als een eh.. bus/trein..?quote:
Ga ik er als een echte cockblocker tussen zitten. Haha!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, ik ga morgen ook. Maar ik vertrek niet vanuit Leiden, maar vanuit Heemstede. Ik ben tot 3 uur ofzo op stage en heb geen zin om dan weer terug naar Leiden te gaan en dan weer naar Amsterdam.
We kunnen wel saampjes terug.
Maar dan ga je toch ook via amsterdam sloterdijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ah, ik ben dus toch niet gek.
[..]
Ja, ik ga morgen ook. Maar ik vertrek niet vanuit Leiden, maar vanuit Heemstede. Ik ben tot 3 uur ofzo op stage en heb geen zin om dan weer terug naar Leiden te gaan en dan weer naar Amsterdam.
We kunnen wel saampjes terug.
Ik geloof je op je blauwe ogenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
dat klopt als een eh.. bus/trein..?
Óók al Amsterdam Sloterdijk?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch ook via amsterdam sloterdijk?
Ga jij ook vanaf leiden?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ga ik er als een echte cockblocker tussen zitten. Haha!
Ja, ik ga wel naar de pre-meet hè. Weet niet of je de knoop al doorgehakt hebt om daar ook naartoe te gaan?quote:
Ja, daar ga ik ook naartoe.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:17 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, ik ga wel naar de pre-meet hè. Weet niet of je de knoop al doorgehakt hebt om daar ook naartoe te gaan?
Ik denk dat er meer kans is dat er iets tussen jou en mij gebeurd dan tussen Captain en mij.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:12 schreef twi het volgende:
[..]
Ga ik er als een echte cockblocker tussen zitten. Haha!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Weet ik het.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:14 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Maar dan ga je toch ook via amsterdam sloterdijk?![]()
Ik dacht gewoon in de trein te gaan zitten en dan te zien waar we uitkomen.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Jij bent hete alfaboy jwz.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:18 schreef Drommeldaris het volgende:
Jongens ben ik ecto? P_z maakt me aan het twijfelen?
* schuift naar puntje van de stoel...* -- spanning --quote:
Ik wilde hem nog meekrijgen maar helaas.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
De meet is dalijk vol met echte bazen, maar zonder Faxie. Dat is wel een gemis.
Werken van 2 tot 10, nogal ver kost veel benzine, of er kaarten zijn weet ik niet...quote:Op maandag 5 maart 2012 19:21 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
je kan niet? Of zijn er geen kaarten meer?
Je zult nog even op me moeten wachtenquote:Op maandag 5 maart 2012 19:22 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
* schuift naar puntje van de stoel...* -- spanning --
Gezellig, ik heb alleen nog niet gekeken wanneer ik welke trein moet hebben. Volgens mij pas tegen zessen (17.52u, stiekem net gekeken), want je zit er binnen een half uurtje. En ik eet ook gewoon thuis voor die tijd.quote:
Via Schiphol is dan inderdaad het snelst.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Gezellig, ik heb alleen nog niet gekeken wanneer ik welke trein moet hebben. Volgens mij pas tegen zessen (17.52u, stiekem net gekeken), want je zit er binnen een half uurtje. En ik eet ook gewoon thuis voor die tijd.
quote:Op maandag 5 maart 2012 19:23 schreef xFriendx het volgende:
Ik wist niet eens van de meet en zit morgen sowieso al in A'dam. Maar goed, ik zwaai wel even ter hoogte van Buiksloterdijk dan.
Misschien zijn er nog kaarten???quote:
Het is zo verquote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Misschien zijn er nog kaarten???
http://fok.nl/johncarter/
Nee.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
[..]
Misschien zijn er nog kaarten???
http://fok.nl/johncarter/
Wie neem je mee?quote:
Ik heb minimaal twee mensen uit Venlo een plekje aan zien bieden in het carpooltopic. Misschien valt er nog iets te regelen.quote:
quote:
Serieus!? Linkje?quote:Op maandag 5 maart 2012 19:30 schreef SiIk het volgende:
[..]
Ik heb minimaal twee mensen uit Venlo een plekje aan zien bieden in het carpooltopic. Misschien valt er nog iets te regelen.
Mijn hosselkansen zijn met 10% kans omhoog gegaan nu.quote:
oh das idd zoooo irritant dat t beter is dat je niet komt =p mafkeees....!!quote:Op maandag 5 maart 2012 19:34 schreef Drommeldaris het volgende:
Sowieso zal ik nu ook de hele tijd door de film heen hoesten
Jij wil graag dat joy komt zodat ze mij mee neemt en jij wellicht aan mijn billetjes kan zitten he?quote:
Neuh.quote:Op maandag 5 maart 2012 19:38 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jij wil graag dat joy komt zodat ze mij mee neemt en jij wellicht aan mijn billetjes kan zitten he?
Ik overwoog het.quote:
quote:
Drilboren namens mij gaarnequote:Op maandag 5 maart 2012 19:34 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn hosselkansen zijn met 10% kans omhoog gegaan nu.
Wel jammer dat jij en je hete kontje er niet zijn, dat wel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |