haiquote:
true, ik zou spontaan in m'n broek schijtenquote:
Ik weet het nietquote:Op maandag 5 maart 2012 13:44 schreef twi het volgende:
Faxie, waar zat dat versierknopje nou? Ik ben aan het zoeken, maar ik vind maar niks.
vooruit, omdat jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Lekker geslapen?quote:
Niet bij mij in een groepje willenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een meisje wilde bij mij ingedeeld worden voor de groepjes voor de rest van het jaar, maar is bij de Joysa gekomen en toen ging ze tegen mij zeuren daar over.
[..]
Lekker geslapen?
Was het een leuk meisje? Lust ze er wel pap van?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een meisje wilde bij mij ingedeeld worden voor de groepjes voor de rest van het jaar, maar is bij de Joysa gekomen en toen ging ze tegen mij zeuren daar over.
zeuren omdat je in joysa's groepje zitquote:Op maandag 5 maart 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
ja, ze doet nu een sappiequote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Was het een leuk meisje? Lust ze er wel pap van?
In joysa zitten.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeuren omdat je in joysa zit!!! TOZZZ
mijn frambozenzoet moet t vandaag zonder stellenquote:
HAH!!quote:
Ik trek echt te vaak dit gezicht.quote:
Ze is wel aardig en niet onknap. Maar ze komt uit het zuiden des lands en heeft carnaval gevierd in Tilburg. Sja...quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Was het een leuk meisje? Lust ze er wel pap van?
Mensen vinden haar niet zo aardig omdat ze erg direct en bot is. Ik vind dat juist chill. Maar het heeft ook wel voordelen voor mij, want zo ben ik niet de boosdoener.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeuren omdat je in joysa's groepje zit!!! TOZZZZ
en ja, zonder dromen, lekker vast.. alleen nog steeds superloom, jij?
Oh, komt dat van je eisenlijstje? Niet uit het zuiden des lands en geen carnaval vieren in Tilburg?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze is wel aardig en niet onknap. Maar ze komt uit het zuiden des lands en heeft carnaval gevierd in Tilburg. Sja...
da's waar..quote:Op maandag 5 maart 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trek echt te vaak dit gezicht.![]()
Alleen snapt niemand het in mijn omgeving.
[..]
Ze is wel aardig en niet onknap. Maar ze komt uit het zuiden des lands en heeft carnaval gevierd in Tilburg. Sja...
[..]
Mensen vinden haar niet zo aardig omdat ze erg direct en bot is. Ik vind dat juist chill. Maar het heeft ook wel voordelen voor mij, want zo ben ik niet de boosdoener.![]()
Hele nacht liggen woelen. Ik lag de hele nacht op allemaal dingen ofzo. Kei last van mijn rug nu.
Terechte eisen.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, komt dat van je eisenlijstje? Niet uit het zuiden des lands en geen carnaval vieren in Tilburg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Joy wist me te vertellen dat carnaval in Brabant maar nep carnaval is. Ik vertrouw haar wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, komt dat van je eisenlijstje? Niet uit het zuiden des lands en geen carnaval vieren in Tilburg?
Vanavond is het heel spannend en vraag me af of ik kan slapen. Morgen ga ik Twi zien en ik ben enorm gespannen.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's waar..
en dat is niet chillhopelijk slaap je vannacht beter
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
![]()
dat is zeker spannond!quote:Op maandag 5 maart 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joy wist me te vertellen dat carnaval in Brabant maar nep carnaval is. Ik vertrouw haar wel.
[..]
Vanavond is het heel spannend en vraag me af of ik kan slapen. Morgen ga ik Twi zien en ik ben enorm gespannen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Bazenreactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
amen.. zou het zelf niet durven tho, geen frambozenzoet voor mij meer danquote:
A real gentleman doesn't kiss and tell.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat is zeker spannond!
ga je me wel uitgebreid vertellen hoe je date was dan?
kom wel kijken dan :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik maar eens aan de slaglaterrrrrrrrrr
![]()
![]()
one luv ditdat
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |