haiquote:
true, ik zou spontaan in m'n broek schijtenquote:
Ik weet het nietquote:Op maandag 5 maart 2012 13:44 schreef twi het volgende:
Faxie, waar zat dat versierknopje nou? Ik ben aan het zoeken, maar ik vind maar niks.
vooruit, omdat jijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Lekker geslapen?quote:
Niet bij mij in een groepje willenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een meisje wilde bij mij ingedeeld worden voor de groepjes voor de rest van het jaar, maar is bij de Joysa gekomen en toen ging ze tegen mij zeuren daar over.
[..]
Lekker geslapen?
Was het een leuk meisje? Lust ze er wel pap van?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
Een meisje wilde bij mij ingedeeld worden voor de groepjes voor de rest van het jaar, maar is bij de Joysa gekomen en toen ging ze tegen mij zeuren daar over.
zeuren omdat je in joysa's groepje zitquote:Op maandag 5 maart 2012 13:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Lekker geslapen?
ja, ze doet nu een sappiequote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Was het een leuk meisje? Lust ze er wel pap van?
In joysa zitten.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeuren omdat je in joysa zit!!! TOZZZ
mijn frambozenzoet moet t vandaag zonder stellenquote:
HAH!!quote:
Ik trek echt te vaak dit gezicht.quote:
Ze is wel aardig en niet onknap. Maar ze komt uit het zuiden des lands en heeft carnaval gevierd in Tilburg. Sja...quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef twi het volgende:
[..]
Was het een leuk meisje? Lust ze er wel pap van?
Mensen vinden haar niet zo aardig omdat ze erg direct en bot is. Ik vind dat juist chill. Maar het heeft ook wel voordelen voor mij, want zo ben ik niet de boosdoener.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
zeuren omdat je in joysa's groepje zit!!! TOZZZZ
en ja, zonder dromen, lekker vast.. alleen nog steeds superloom, jij?
Oh, komt dat van je eisenlijstje? Niet uit het zuiden des lands en geen carnaval vieren in Tilburg?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ze is wel aardig en niet onknap. Maar ze komt uit het zuiden des lands en heeft carnaval gevierd in Tilburg. Sja...
da's waar..quote:Op maandag 5 maart 2012 13:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik trek echt te vaak dit gezicht.![]()
Alleen snapt niemand het in mijn omgeving.
[..]
Ze is wel aardig en niet onknap. Maar ze komt uit het zuiden des lands en heeft carnaval gevierd in Tilburg. Sja...
[..]
Mensen vinden haar niet zo aardig omdat ze erg direct en bot is. Ik vind dat juist chill. Maar het heeft ook wel voordelen voor mij, want zo ben ik niet de boosdoener.![]()
Hele nacht liggen woelen. Ik lag de hele nacht op allemaal dingen ofzo. Kei last van mijn rug nu.
Terechte eisen.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, komt dat van je eisenlijstje? Niet uit het zuiden des lands en geen carnaval vieren in Tilburg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Joy wist me te vertellen dat carnaval in Brabant maar nep carnaval is. Ik vertrouw haar wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:59 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, komt dat van je eisenlijstje? Niet uit het zuiden des lands en geen carnaval vieren in Tilburg?
Vanavond is het heel spannend en vraag me af of ik kan slapen. Morgen ga ik Twi zien en ik ben enorm gespannen.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:00 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
da's waar..
en dat is niet chillhopelijk slaap je vannacht beter
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
![]()
dat is zeker spannond!quote:Op maandag 5 maart 2012 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Joy wist me te vertellen dat carnaval in Brabant maar nep carnaval is. Ik vertrouw haar wel.
[..]
Vanavond is het heel spannend en vraag me af of ik kan slapen. Morgen ga ik Twi zien en ik ben enorm gespannen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Bazenreactie.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!!!
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
amen.. zou het zelf niet durven tho, geen frambozenzoet voor mij meer danquote:
A real gentleman doesn't kiss and tell.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
dat is zeker spannond!
ga je me wel uitgebreid vertellen hoe je date was dan?
kom wel kijken dan :$quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en nu ga ik maar eens aan de slaglaterrrrrrrrrr
![]()
![]()
one luv ditdat
What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is zeker spannond!
ga je me wel uitgebreid vertellen hoe je date was dan?
Gelukkig gaan we alleen maar batsen.quote:
Frambozenzoet, is dat een bijnaam van een persoon, een actie of een afscheiding?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
amen.. zou het zelf niet durven tho, geen frambozenzoet voor mij meer dan
Afscheiding, ze maakt me helemaal wildquote:Op maandag 5 maart 2012 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Frambozenzoet, is dat een bijnaam van een persoon, een actie of een afscheiding?
Nee alleen maar concurrentie van vrouwenquote:Op maandag 5 maart 2012 14:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Shit, heb ik concurrentie van jou?
Ik verwacht niet anders van mezelf.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:13 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee alleen maar concurrentie van vrouwen
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:25 schreef twi het volgende:
Dat is nog een eis van Kaneel, ze moet lesbisch of asexueel zijn.
Wacht even 36 uur, dan stuur ik wat naar je toe.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
Weet iemand even een leuke film, ik verveel me.
Old School of The Big Lebowski.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
Big Lebowski is een bazenfilm.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
The Big Lebowski.
Maar die ken ik dus al.
Even Old school googlen.
en inderdaad. Wat een baas is dat.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Big Lebowski is een bazenfilm.![]()
That rug really tied the room together man.
Oh brother where art thou.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:31 schreef Myraela het volgende:
[..]
The Big Lebowski.
Maar die ken ik dus al.
Even Old school googlen.
Je hebt 'm blijkbaar al gezien, dus je was gewaarschuwd. Ja, Anakin moet echt afgeschoten worden in die film, wat een irritant kutjochie.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:36 schreef ValHallen het volgende:
Gisteren The Phantom Menace zitten kijken, blijft een waardeloze knakenfilm.
Ik wilde de delen I, II en III achter elkaar gaan kijken, maar ben dus afgehaakt na deel I. Die nieuwe trilogie heeft echt niks van de charme die de oude trilogie heeftquote:Op maandag 5 maart 2012 14:40 schreef twi het volgende:
[..]
Je hebt 'm blijkbaar al gezien, dus je was gewaarschuwd. Ja, Anakin moet echt afgeschoten worden in die film, wat een irritant kutjochie.
Tucker & Dale Vs. Evilquote:Op maandag 5 maart 2012 14:30 schreef Myraela het volgende:
Die oude zijn stiekem ook gewoon zaaddodend saai, maar dat mag ik als nerd eigenlijk niet zeggen.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:41 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik wilde de delen I, II en III achter elkaar gaan kijken, maar ben dus afgehaakt na deel I. Die nieuwe trilogie heeft echt niks van de charme die de oude trilogie heeft
Japannersquote:Op maandag 5 maart 2012 14:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
But when i watch a movie, they're weird as fuck.
Ik vond de oude films wel een leuke feel hebben, een beetje koddig. Die nieuwe zijn zo saai en klinisch.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:42 schreef twi het volgende:
[..]
Die oude zijn stiekem ook gewoon zaaddodend saai, maar dat mag ik als nerd eigenlijk niet zeggen.
Altijd maar die internethumor..quote:Op maandag 5 maart 2012 14:43 schreef ValHallen het volgende:
[..]
But when i watch a movie, they're weird as fuck.
Bazenfilm.quote:
Oeh die wil ik zienquote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bazenfilm.
Ik heb onlangs nog de documentaire gekeken waarin alle artiesten die aan de film hebben meegewerkt een concert hebben gehouden.
Titel: Down From The Mountain
Ik hoop dat ik dat kan onthouden tot 7 uur wanneer ik weer thuis ben.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:55 schreef Crutch het volgende:
[..]
Bazenfilm.
Ik heb onlangs nog de documentaire gekeken waarin alle artiesten die aan de film hebben meegewerkt een concert hebben gehouden.
Titel: Down From The Mountain
De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft deze video niet beschikbaar gemaakt in jouw landquote:Op maandag 5 maart 2012 14:56 schreef Crutch het volgende:
[..]
Deze: Maar die moet je kijken via hidemyass.com
Hidemyass.comquote:Op maandag 5 maart 2012 14:57 schreef Joysa het volgende:
[..]
De gebruiker die de video heeft geüpload, heeft deze video niet beschikbaar gemaakt in jouw land
Ja maar die werkt niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:57 schreef Murdera het volgende:
[..]
Hidemyass.com
Zoals Critch Crutch al zegt.
The Hudsucker Proxyquote:Op maandag 5 maart 2012 14:57 schreef ValHallen het volgende:
Fargo blijft toch wel de allerbeste Coen
quote:You know.. For kids!
Als ik een top 5 moet maken:quote:
2 en 3 ken ikquote:Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik een top 5 moet maken:
1. Fargo
2. No Country For Old Men
3. Big Lebowski
4. Miller's Crossing
5. Barton Fink.
The Ladykillers niet?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Als ik een top 5 moet maken:
1. Fargo
2. No Country For Old Men
3. Big Lebowski
4. Miller's Crossing
5. Barton Fink.
Nah, niet echt. Ik vind de Coen broertjes echt van die regisseurs die alleen toppers of flops kunnen makenquote:
Kan ik inkomen, alleen vind ik The Ladykillers bij de 1e horen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nah, niet echt. Ik vind de Coen broertjes echt van die regisseurs die alleen toppers of flops kunnen maken. En ik vind The Ladykillers bij die laatste horen
Je moet mijn gezicht op het gezicht van Rob laten tatoeëren. Dan kun je altijd doen alsof je mij zoent.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ideetjes voor tattoo besproken, en ze is nu aan het tekenen
A Serious man toch? Inderdaad twee hele matige.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
Kan ik inkomen, alleen vind ik The Ladykillers bij de 1e horen.
Burn after reading.En hoe heet die laatste over dat joodse gezin?
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je moet mijn gezicht op het gezicht van Rob laten tatoeëren. Dan kun je altijd doen alsof je mij zoent.
misschien kan ze mij binnenkort ook helpen =Dquote:Op maandag 5 maart 2012 15:10 schreef charmed_angel het volgende:
Zo ideetjes voor tattoo besproken, en ze is nu aan het tekenen
Ja ze is echt goed in tekenen! Binnenkort samen hierheen? Kan je je ideetje vertellen?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
misschien kan ze mij binnenkort ook helpen =D
denk dat t zoiezo een vooruitgang is... mijn geklieder is niet om aan te zien hahaquote:Op maandag 5 maart 2012 15:35 schreef Joysa het volgende:
Dan kun je je ideetje bij een mannetje laten uitwerken naar een echt tattootje op je armpje of beentje!
kan ze ook tekenen en dak t ontwerp mee naar huis neem (of foto ervan) om dan even te overdenken of moet je direct beslissen....?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:26 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja ze is echt goed in tekenen! Binnenkort samen hierheen? Kan je je ideetje vertellen?
En dan afspraakje maken
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat t zoiezo een vooruitgang is... mijn geklieder is niet om aan te zien haha
snap je 'm echt niet?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:45 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
denk dat t zoiezo een vooruitgang is... mijn geklieder is niet om aan te zien haha
Ja alles kan hierquote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
kan ze ook tekenen en dak t ontwerp mee naar huis neem (of foto ervan) om dan even te overdenken of moet je direct beslissen....?
en mag je ook vragen of ze 2 ontwerpjes maakt en dak daaruit kies..?
alles is ene verkleinwoord... sorry... ben beetje moe... kan niet verder nadenken dan dat hahaquote:
Goed zoquote:Op maandag 5 maart 2012 15:48 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
alles is ene verkleinwoord... sorry... ben beetje moe... kan niet verder nadenken dan dat haha
en zo een gesprek met nieuwe klant, dus wordt wat ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |