quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:42 schreef debeterebob het volgende:
Hater. Facking 2e keer achter elkaar...
en denk je dan dat het versieren dan makkelijker gaat, of wat... ?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je gaat toch wel weer weg, dus komt wel goed
Mag ik meedoen met jou en de andere dame?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]nou, mooi, da's geregeld dan, dan voldoe ik alsnog aan lynthy's theorie
Heeft dat er ook maar iets mee te maken of ben ik de enige die de link mist?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:43 schreef Lynthy het volgende:
[..]
en denk je dan dat het versieren dan makkelijker gaat, of wat... ?
uiteraard, wij vrouwen hebben altijd gelijk immersquote:Op maandag 5 maart 2012 01:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]nou, mooi, da's geregeld dan, dan voldoe ik alsnog aan lynthy's theorie
jij bent de enige, wen er maar aanquote:Op maandag 5 maart 2012 01:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heeft dat er ook maar iets mee te maken of ben ik de enige die de link mist?
Ik werk dan ook niet in de horeca.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zyzz is dood. leve Zyzz' broertje
Webcamsex met je toyboy?quote:
Klopt.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
krioro, jij was ooit blauw toch? right? RIGHT??!!!
Dacht dat dat voor de meeste mensen inmiddels wel duidelijk was, maar goed: ik ben geen maagd.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ben jij maagd of ben je aan het trollen?
quote:
Jijquote:
sorry, maar die linkjes en adviezen van jou heeft men niets aan...quote:Op maandag 5 maart 2012 01:44 schreef richard_prf het volgende:
Voor de maagden onder ons ver in de 20 of boven de 30.. .valt maybe wat te leren van gasten die pogingen ondernemen hier.
http://tonystonies.hubpages.com/hub/The-30-year-old-Virgin
Oh ok... ik heb je nog nooit eerder gezien... ik check dit topic nauwelijks... ok nvm dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Dacht dat dat voor de meeste mensen inmiddels wel duidelijk was, maar goed: ik ben geen maagd.
Nee hoor. Omdat ik jouw argumentatiestijl kut vind, vraag jij aan mij of het versieren dan makkelijker gaat. Klinkt logisch, niet?quote:
ik zet jou aan de andere kant van de kamerquote:Op maandag 5 maart 2012 01:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik meedoen met jou en de andere dame?
ja maar.. ik liet ook een mooie vrouw liggen vanmiddagquote:Op maandag 5 maart 2012 01:44 schreef Lynthy het volgende:
[..]
uiteraard, wij vrouwen hebben altijd gelijk immers
Waarquote:Op maandag 5 maart 2012 01:47 schreef Lynthy het volgende:
[..]
sorry, maar die linkjes en adviezen van jou heeft men niets aan...
mag ik vragen wrom nie meer?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Dacht dat dat voor de meeste mensen inmiddels wel duidelijk was, maar goed: ik ben geen maagd.
Ik heb deze nu zo vaak voorbij horen komen op TC dat ik 'm leuk begin te vinden. Ernstig.quote:
Oh, nee, jij las net niet mee, dan is het niet gek dat je het niet doorhad. Dit is ook mijn eerste avond in deze reeks.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh ok... ik heb je nog nooit eerder gezien... ik check dit topic nauwelijks... ok nvm dan.
dat vroeg ik helemaal niet schatquote:Op maandag 5 maart 2012 01:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee hoor. Omdat ik jouw argumentatiestijl kut vind, vraag jij aan mij of het versieren dan makkelijker gaat. Klinkt logisch, niet?
Neen.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zet jou aan de andere kant van de kamer
Hoezo ernstig?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb deze nu zo vaak voorbij horen komen op TC dat ik 'm leuk begin te vinden. Ernstig.
in het vorige topic postte je anders dat je nog maagd was in de ware zin van het woordquote:Op maandag 5 maart 2012 01:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, nee, jij las net niet mee, dan is het niet gek dat je het niet doorhad. Dit is ook mijn eerste avond in deze reeks.
En just to be clear: mijn verjaardag is begin september, dus mijn sterrenbeeld is wel maagd!!!!11111
Minder tijd voor FOK! omdat ik meer tijd nodig had voor dingen in het echte leven, da's al.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag ik vragen wrom nie meer?
Braaf schatje.quote:
Het is de muzikale versie van DigitalGirl. Erg vermakelijk, maar als je even nadenkt dan zie je hoe belachelijk het eigenlijk is.quote:
Hoezo? Ken jij mij? Ik jou niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:47 schreef Lynthy het volgende:
[..]
sorry, maar die linkjes en adviezen van jou heeft men niets aan...
Klopt. Dat was dus niet serieus en/of waarheidsgetrouw.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:51 schreef Lynthy het volgende:
[..]
in het vorige topic postte je anders dat je nog maagd was in de ware zin van het woord
dat is begrijpelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 01:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Minder tijd voor FOK! omdat ik meer tijd nodig had voor dingen in het echte leven, da's al.
MUZ.
Dat dacht jij.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan stuur je Heloef maar weg, ik intimideer hem met mijn immense penis zeker
dan eis ik nu wel een bak ben & jerry's als wederdienstquote:
nee, ook ik heb geen ik-foto's in m'n fobo.. DON'T SAY I'M UGLY PLEASEquote:
oh god, heteromeisjes-dramaquote:Op maandag 5 maart 2012 01:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan stuur je Heloef maar weg, ik intimideer hem met mijn immense penis zeker
omdat je nu niet bepaald bekent staat als een womanizer hier... eerder als een freak/creep?quote:
quote:
Whehe ja ik weet wat je bedoelt, dat topic vond ik altijd leuk.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is begrijpelijk
ja, daarvan wist ik het ook.. met ehmmmm.. een rij van 8 of 12 liedjes ofzo en dan moest je er steeds 1 veranderen.. ofzoiets.. lekker duidelijk
Omdat we lui zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:55 schreef Senor__Chang het volgende:
Waarom heeft de sc dezelfde op als de gewone reeks?
Ik wil jou wel bedekken met Ben en Jerry's hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan eis ik nu wel een bak ben & jerry's als wederdienst
same herequote:Op maandag 5 maart 2012 01:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe ja ik weet wat je bedoelt, dat topic vond ik altijd leuk.Beetje erg doodgebloed nu.
Geen idee... vind jij dat?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:55 schreef Lynthy het volgende:
[..]
omdat je nu niet bepaald bekent staat als een womanizer hier... eerder als een freak/creep?
[..]
Dat hij vrouwen kan versieren geloof ik nog wel hoor. Maar zijn uitspraken helpen verder niet echt nee.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:55 schreef Lynthy het volgende:
[..]
omdat je nu niet bepaald bekent staat als een womanizer hier... eerder als een freak/creep?
[..]
jij zat vast eh meneertje, voyeurism galore voor jouquote:Op maandag 5 maart 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil jou wel bedekken met Ben en Jerry's hoor.
Ik ben de verpersoonlijking van potentie.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heloef heeft een onontdekte potentie van episch mythische proporties.
Kan je dan nog eenmaal je vraag herhalen. Dan zal ik er eens serieus op ingaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:49 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dat vroeg ik helemaal niet schatverwar jouw "wishful thinking" niet met wat ik hier post
ik zeg niets, maar je mag best een foto pm'en hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 01:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, ook ik heb geen ik-foto's in m'n fobo.. DON'T SAY I'M UGLY PLEASE
Dat andere meisje mag het ook doen anders.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij zat vast eh meneertje, voyeurism galore voor jou
Dat valt nog maar te bezien.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de verpersoonlijking van potentie.
doen we dat, ok?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat andere meisje mag het ook doen anders.
hij mag in z'n handjes knijpen idd eh? ware het niet voor het feit dat ie vastgeknoopt zit u_uquote:Op maandag 5 maart 2012 01:58 schreef Tchock het volgende:
Heloef heeft hier veel meer swag dan in andere topics lijkt hetWat schattig
Destijds kickte ik het ook wel eens na heel lange tijd, kunnen we nu ook doen ja. Als de huidige mods het OK vinden.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
same here
da's wel jammer, wellicht nog eens naar kijken binnenkort
pfff, mods u_u /insert killing in the name of - RATMquote:Op maandag 5 maart 2012 02:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Destijds kickte ik het ook wel eens na heel lange tijd, kunnen we nu ook doen ja. Als de huidige mods het OK vinden.
Ik snap geen woord van deze postquote:Op maandag 5 maart 2012 02:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pfff, mods u_u /insert killing in the name of - RATM
mja, start kicking
nee, maar ik zit hier al lang genoeg om te weten wat de gemiddelde opinie is...quote:Op maandag 5 maart 2012 02:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dus jij spreekt voor heel Fok? Ok mooi om te weten.
als in "kan mij het schelen of die mods dat leuk vinden of niet dat wij een topic kicken, schijt aan de overheid JA JONGGGGGGGGGGquote:
Ah. Terecht wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als in "kan mij het schelen of die mods dat leuk vinden of niet dat wij een topic kicken, schijt aan de overheid JA JONGGGGGGGGGG"
Van wie ben jij een kloon dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:02 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee, maar ik zit hier al lang genoeg om te weten wat de gemiddelde opinie is...
moest jij geen meisjes flashen bij de weg?
ik mis en ik hou vooral van heloef gedeelte.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ken richard_prf niet
en nu ga ik mijn slaappil nemen.. dusse.. als er over een half uurtje ofzo onleesbaar gebrabbel staat, dan staat er: "ik ga naar bed oh geweldig lieve leuke fantastische mooie lieve leuke fantastische toffe r&p-sc'ers, welterusten en ik hou van jullie, kusjeknuffff muah muahh ntb wjnmk one luv![]()
![]()
" ok? u_u
Is geen kloon, was hier in de lente ook al.quote:
jij krijgt een speciaal brabbel afscheid in je dm waarin dan eigenlijk staat van: "heloef, morgen gaan we trouwen dus koop een net pak en je mag elke dag kijken naar mij en eventuele meisjes sgatjuh bgoj kroeliewoelie"quote:Op maandag 5 maart 2012 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
ik mis en ik hou vooral van heloef gedeelte.
Hou je niet meer van me?
En hoe sta jij bekend hier dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:02 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee, maar ik zit hier al lang genoeg om te weten wat de gemiddelde opinie is...
moest jij geen meisjes flashen bij de weg?
Als ze hier al zo lang zit, en deze account pas in 2011 geregistreerd is...quote:Op maandag 5 maart 2012 02:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb dr wel vaker zien posten. Met dezelfde arrogantie ook.
wees maar blij danquote:Op maandag 5 maart 2012 02:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ken richard_prf niet
en nu ga ik mijn slaappil nemen.. dusse.. als er over een half uurtje ofzo onleesbaar gebrabbel staat, dan staat er: "ik ga naar bed oh geweldig lieve leuke fantastische mooie lieve leuke fantastische toffe r&p-sc'ers, welterusten en ik hou van jullie, kusjeknuffff muah muahh ntb wjnmk one luv![]()
![]()
" ok? u_u
nee, nu nog niet, straks, als er gebrabbel staat.. maar dank je wel alvastquote:
Elke dag?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij krijgt een speciaal brabbel afscheid in je dm waarin dan eigenlijk staat van: "heloef, morgen gaan we trouwen dus koop een net pak en je mag elke dag kijken naar mij en eventuele meisjes sgatjuh bgoj kroeliewoelie"
Bijna een jaar. Dan kan je prima inlezen...quote:Op maandag 5 maart 2012 02:05 schreef twi het volgende:
[..]
Als ze hier al zo lang zit, en deze account pas in 2011 geregistreerd is...
Hé ik ben ook bijna een jaar oud.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bijna een jaar. Dan kan je prima inlezen...
ik heb geen ui?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, twi, kun je mij vertellen waar je UI vandaan komt? Het komt me zo bekend voor...
Ja sinds mei 2011, rond die tijd kwam ze ook binnen.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:05 schreef twi het volgende:
[..]
ik ben al 4, wat doe ik nog hier, verloren FOK!bier en een drukke stierquote:
The brabbelen has commencedquote:Op maandag 5 maart 2012 02:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben al 4, wat doe ik nog hier, verloren FOK!bier en een drukke stier
Tuurlijk wel. Anders zorg ik er wel voor.quote:
moet je nagaan, dat terwijl ik m nog maar NET heb gesliktquote:
denk je dat ik nog genoeg swag heb ja? en dat is tof, dan komt t goedquote:Op maandag 5 maart 2012 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Anders zorg ik er wel voor.
als een dame die geen blad voor haar mond neemt, en dat heeft me al meerdere (langdurige) bans gekostquote:Op maandag 5 maart 2012 02:05 schreef richard_prf het volgende:
[..]
En hoe sta jij bekend hier dan?
Hoezo flashen?
mesnen die zelfverzekerdheid verwarren met arrogantie... schattigquote:Op maandag 5 maart 2012 02:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb dr wel vaker zien posten. Met dezelfde arrogantie ook.
In het oude AVNZMG kreeg je voor SC of snedige opmerking al een ban... Zegt ook weer niet zoveel. En je bent echt niet de enige die zegt wat ie denkt. Je hoeft je dus niet zo uniek te voelen, wat dat betreft.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:10 schreef Lynthy het volgende:
[..]
als een dame die geen blad voor haar mond neemt, en dat heeft me al meerdere (langdurige) bans gekost
jij hebt een psycholoog of psychiater nodig, fok gaat je niet helpen
Moet je trots op zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:10 schreef Lynthy het volgende:
[..]
als een dame die geen blad voor haar mond neemt, en dat heeft me al meerdere (langdurige) bans gekost
jij hebt een psycholoog of psychiater nodig, fok gaat je niet helpen
Je bent wel heel erg zeker dat je de waarheid in pacht heb en dat noem ik misplaatste arrogantie ja. Je bent nogal blind voor opvattingen van anderen.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:11 schreef Lynthy het volgende:
[..]
mesnen die zelfverzekerdheid verwarren met arrogantie... schattig
Het komt op mij als toevallige passant meer over als agressie om zwakte te verbergen dan als zelfverzekerdheid, eigenlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:11 schreef Lynthy het volgende:
[..]
mesnen die zelfverzekerdheid verwarren met arrogantie... schattig
René Magritte - Son of Manquote:Op maandag 5 maart 2012 02:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, twi, kun je mij vertellen waar je UI vandaan komt? Het komt me zo bekend voor...
is niet mijn eerste account ofzo, was wachtwoord van mijn vorige vergeten...quote:Op maandag 5 maart 2012 02:05 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaar, benieuwd naar de naam van je vorige account. Als je al tien jaar hier rond hangt, dan moet die me toch bekend in de oren klinken, als je al zo lang ook posts plaatst.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:14 schreef Lynthy het volgende:
[..]
is niet mijn eerste account ofzo, was wachtwoord van mijn vorige vergeten...
Ik denk dat hij op de middelbare school in mijn Nederlandsboek stond als voorbeeld van Surrealisme, samen met Dalíquote:Op maandag 5 maart 2012 02:14 schreef twi het volgende:
[..]
René Magritte - Son of Man
Werd gebruikt in de moderne Thomas Crown Affair
Ze zegt langdurige bans... dan zou ze wel vaak te ver gaan. Dus zegt wel wat.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In het oude AVNZMG kreeg je voor SC of snedige opmerking al een ban... Zegt ook weer niet zoveel. En je bent echt niet de enige die zegt wat ie denkt. Je hoeft je dus niet zo uniek te voelen, wat dat betreft.
hoe kom je daar nu bij?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:13 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je bent wel heel erg zeker dat je de waarheid in pacht heb en dat noem ik misplaatste arrogantie ja. Je bent nogal blind voor opvattingen van anderen.
ik voel me verre van uniek, feit is echter wel dat ik om het minste of geringste al een ban krijg/kreeg hier.. just ask the modsquote:Op maandag 5 maart 2012 02:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
In het oude AVNZMG kreeg je voor SC of snedige opmerking al een ban... Zegt ook weer niet zoveel. En je bent echt niet de enige die zegt wat ie denkt. Je hoeft je dus niet zo uniek te voelen, wat dat betreft.
jouw nickname ken ik wel, wat is je punt preciesquote:Op maandag 5 maart 2012 02:15 schreef twi het volgende:
[..]
Vandaar, benieuwd naar de naam van je vorige account. Als je al tien jaar hier rond hangt, dan moet die me toch bekend in de oren klinken, als je al zo lang ook posts plaatst.
je bent een teer zieltje dat zich snel aangesproken voeltquote:Op maandag 5 maart 2012 02:20 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Mijn volledig subjectieve mening op basis van jouw posts.
Ik heb geen punt, ik ben nieuwsgierig naar je vorige accounts. Volgens mij staat dat er vrij duidelijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:20 schreef Lynthy het volgende:
[..]
jouw nickname ken ik wel, wat is je punt precies
Ik hou toch van je schatje.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat een drama hier, waar is de liefde, ik kan nier niet mee omgaan
mja soms hebben/hadden ze ook wel gelijk, maar soms ook niet... tja als je mij gaat uitschelden voor 20$ hoer en me love you long time enzo.. en dat ik daar dan boos reageer... tja...quote:Op maandag 5 maart 2012 02:21 schreef richard_prf het volgende:
Tja je hebt ook gelijk Lynthy... de bans zijn nooit terecht.. het ligt aan de mods niet aan jou.
ik kruip even veilig achter je brede mannenrug, ben bangquote:
Is de sfeer altijd zo hier?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat een drama hier, waar is de liefde, ik kan hier niet mee omgaan
Nee. Voor mijzelf maakt het minder uit. Maar ik vind je manier van discussie voeren maar matig. Daarnaast vind ik dat je weinig respect en empathie hebt voor mensen. (en nee ik bedoel niet dat je maar moet kusjekroelen) Dat uit zich er in dat je snel overgaat op al dan niet verkapt bashen en ik vind dat je erg selectief leest..quote:Op maandag 5 maart 2012 02:21 schreef Lynthy het volgende:
[..]
je bent een teer zieltje dat zich snel aangesproken voelt
Neem meer slaappillen.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:22 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
wat een drama hier, waar is de liefde, ik kan hier niet mee omgaan
volgens mij niet, k vond t meestal teder, zacht en lief op momenten dat ik posttequote:
Tja dan heb je de schijn tegen je en wordt je steeds sneller geband om weinigquote:Op maandag 5 maart 2012 02:23 schreef Lynthy het volgende:
[..]
mja soms hebben/hadden ze ook wel gelijk, maar soms ook niet... tja als je mij gaat uitschelden voor 20$ hoer en me love you long time enzo.. en dat ik daar dan boos reageer... tja...
Ja, ik heb nu mijn periode, daardoor ben ik nu zoquote:Op maandag 5 maart 2012 02:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
volgens mij niet, k vond t meestal teder, zacht en lief op momenten dat ik postte
mja, zit hier dan ook nog niet zo heul lang
Kom maar lieverd.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:23 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik kruip even veilig achter je brede mannenrug, ben bang
Ik heb meestal een kalmerende werking op iedereen, maar ik heb Lynthy nog niet onder de duim gekregen. Komt wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:25 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
volgens mij niet, k vond t meestal teder, zacht en lief op momenten dat ik postte
mja, zit hier dan ook nog niet zo heul lang
nee man, dan lig ik een een 3-daagse coma ofzo.. dat gun je me niet toe hoop ik, met mijn tere zieltjequote:
in DIE periode ben ik vaak ietwat sadistischerquote:Op maandag 5 maart 2012 02:26 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ja, ik heb nu mijn periode, daardoor ben ik nu zo
bescherm me ehquote:
idd, het zweeft in m'n hoofd en het is twi, niet het pilletjequote:Op maandag 5 maart 2012 02:26 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb meestal een kalmerende werking op iedereen, maar ik heb Lynthy nog niet onder de duim gekregen. Komt wel.
dat is dan jouw probleem en niet het mijne.. grow some balls... ofzoquote:Op maandag 5 maart 2012 02:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee. Voor mijzelf maakt het minder uit. Maar ik vind je manier van discussie voeren maar matig. Daarnaast vind ik dat je weinig respect en empathie hebt voor mensen. (en nee ik bedoel niet dat je maar moet kusjekroelen) Dat uit zich er in dat je snel overgaat op al dan niet verkapt bashen en ik vind dat je erg selectief leest..
Hij staat al bekend als debeterebal.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:28 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dat is dan jouw probleem en niet het mijne.. grow some balls... ofzo
pff daar hebben we twi heul niet voor nodigquote:Op maandag 5 maart 2012 02:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
bescherm me eh
[..]
idd, het zweeft in m'n hoofd en het is twi, niet het pilletje
oh? hoe dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:31 schreef Lynthy het volgende:
[..]
pff daar hebben we twi heul niet voor nodig
mja, maar blijkbaar wil dat niet zeggen dat dat ook echt beter is.. maar nu echt wegquote:
quote:
I approve this message.quote:
Anders ik wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:36 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
k begin het wel interessant te vinden nu
ik kijk het nog even aan.. desnoods met typfysus EN cross-eyes.. maar ik KIJK het aanquote:
Ik troost je wel met mijn piemel.quote:Op maandag 5 maart 2012 03:04 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
gewoon vet hard een blauwtje gelopen
ga maar even dat meisje doen, die er nog ligt, ik kijk even toe met tranon in m'n ogonquote:
Komt goed.quote:Op maandag 5 maart 2012 03:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ga maar even dat meisje doen, die er nog ligt, ik kijk even toe met tranon in m'n ogon
quote:Op maandag 5 maart 2012 02:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pfff, mods u_u /insert killing in the name of - RATM
mja, start kicking
Oh, ik was even weg.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:09 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
krioro, doe es dat topicje zoeken dan
Ik ook.quote:
En lukte dat wel?quote:Op maandag 5 maart 2012 08:17 schreef Myraela het volgende:
Ik was zo wanhopig met in slaap vallen wat maar niet lukte, dat is uiteindelijk maar andersom in bed ben gaan liggen om te proberen of het dan wel lukte.
Ja, toen was ik best snel weg eigenlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 09:18 schreef benzin het volgende:
[..]
En lukte dat wel?Dan moet ik het onthouden
![]()
Wat vet dat dat werktequote:Op maandag 5 maart 2012 09:26 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ja, toen was ik best snel weg eigenlijk.
Hoezo?quote:Op maandag 5 maart 2012 09:42 schreef Faxie het volgende:
Mogguh
Vrije dag voor niks opgenomen waarschijnlijk
fixedquote:Op maandag 5 maart 2012 10:37 schreef Murdera het volgende:
Baas heeft net bekend gemaakt dat ik waarschijnlijk na volgende maand een contract krijg.![]()
To do:
-Contract krijgen.
-Woning zoeken.
-Meubilair vinden.
-Boompje
-Beestje
-???
-PROFIT!
Station wagen.quote:Op maandag 5 maart 2012 10:37 schreef Murdera het volgende:
Baas heeft net bekend gemaakt dat ik waarschijnlijk na volgende maand een contract krijg.![]()
To do:
-Contract krijgen.
-Woning zoeken.
-Meubilair vinden.
-Boompje
-Beestje
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doe maar deze
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
quote:Op maandag 5 maart 2012 11:08 schreef Joysa het volgende:
[..]Vergeet het maar. Die koop je zelf maar.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. doe maar deze![]()
Hij is wel geil hequote:Op maandag 5 maart 2012 11:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
Vergeet het maar. Die koop je zelf maar.
Maar niet van mijn auto.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is wel geil he
Die wint wel van fax zn auto
Ik vind 'm voor een Ferrari nogal tegenvallen eigenlijk...quote:Op maandag 5 maart 2012 11:11 schreef Joysa het volgende:
[..]
Hij is wel geil he
Die wint wel van fax zn auto
Pure porno die wagenquote:Op maandag 5 maart 2012 11:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind 'm voor een Ferrari nogal tegenvallen eigenlijk...
* Joysa haakt afquote:Op maandag 5 maart 2012 11:34 schreef Faxie het volgende:
Ik vind de achterkant niet echt mooi...
Doe mij maar een F50, 599 of een California. F430 hoeft ook niet, daar rijdt half NL al in. Beetje de Golf van Ferrari.
Lolquote:
F430 valt wel mee, 308, 328 zijn er veel meer van. Net als de 360.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:34 schreef Faxie het volgende:
Ik vind de achterkant niet echt mooi...
Doe mij maar een F50, 599 of een California. F430 hoeft ook niet, daar rijdt half NL al in. Beetje de Golf van Ferrari.
Kunnen d'r best meer van zijn, maar dat zijn klassieke modellen. Ik had het meer over 95+ modellen eigenlijk. Die klassiekers staan toch voor een groter deel in de garage mooi te wezen.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:48 schreef ook_gek het volgende:
[..]
F430 valt wel mee, 308, 328 zijn er veel meer van. Net als de 360.
Geweldige achterkant van een Ferrari vind ik de 250GTO, F50, 348 308.
Zelf ben ik gek op de 308GTSI. Daar heb ik ooit in mogen rijden, en dat was 1 groot feest en avontuur. Ik heb ook het geluk dat ik meerdere eigenaren met verschillende modellen ken. En 1 daar van is een 348 met tubi uitlaat. Het geluid wat daar uit komt is met geen pen te beschrijven. En zeker de rit door een tunnel is kippenvel.
En 1 ding staat vast, ooit zal ik een Ferrari 308 bezitten. Dat is zeker!
Je hebt toch ook een date binnenkort?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:05 schreef Faxie het volgende:
Ow en gisteren op een toernooi nog een soort van hosselpoging gedaan bij iemand die ik vaker tegenkom maar die me al een keer soort van had afgewezen met 'je bent leuk maar niet op die manier'.
't Heeft niet geholpen denk ik, ze hapt ook niet zo snel, maar die knipoogjes doen me toch vermoeden dat de aanhouder wint... Ik blijf gewoon lekker doorgaan met plagen en we zien wel
Sowieso had ik totaal geen moeite met versieren gisteren.... ergens begin vorige week is er een knop omgegaan lijkt het wel... hopelijk blijft die knop zo staan.
en zo hoort hetquote:Op maandag 5 maart 2012 12:05 schreef Faxie het volgende:
Ow en gisteren op een toernooi nog een soort van hosselpoging gedaan bij iemand die ik vaker tegenkom maar die me al een keer soort van had afgewezen met 'je bent leuk maar niet op die manier'.
't Heeft niet geholpen denk ik, ze hapt ook niet zo snel, maar die knipoogjes doen me toch vermoeden dat de aanhouder wint... Ik blijf gewoon lekker doorgaan met plagen en we zien wel
Sowieso had ik totaal geen moeite met versieren gisteren.... ergens begin vorige week is er een knop omgegaan lijkt het wel... hopelijk blijft die knop zo staan.
quote:
het moet helaas gebeuren blehquote:
De 24e ja. Kreeg afgelopen vrijdag zomaar uit het niets een SMS of ik mee wilde naar een of andere bandquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
De 24e ja. Kreeg afgelopen vrijdag zomaar uit het niets een SMS of ik mee wilde naar een of andere bandEn ik kon daar blijven slapen, dan kon ik ook eens drinken enzo...
Klinkt te mooi om waar te zijn eigenlijk, maar ik ga d'r gewoon een leuke avond van maken.
Vroeger zou zo'n SMS betekend hebben dat we blijkbaar met een groep gingen, ik bij mensen van die groep kon slapen, en de meid in kwestie versierd zou worden door iemand anders die vervolgens met haar naar huis ging.
Echt I kid you not, zo'n iemand heb ik gekend....zat zwaar in de friendzone.
Laat dat nou eens weg en doe eens positief! Is toch goed teken!quote:Op maandag 5 maart 2012 12:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
De 24e ja. Kreeg afgelopen vrijdag zomaar uit het niets een SMS of ik mee wilde naar een of andere bandEn ik kon daar blijven slapen, dan kon ik ook eens drinken enzo...
Klinkt te mooi om waar te zijn eigenlijk, maar ik ga d'r gewoon een leuke avond van maken.
Vroeger zou zo'n SMS betekend hebben dat we blijkbaar met een groep gingen, ik bij mensen van die groep kon slapen, en de meid in kwestie versierd zou worden door iemand anders die vervolgens met haar naar huis ging.
Hai Rokjequote:Op maandag 5 maart 2012 12:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
het moet helaas gebeuren bleh
t wil nog niet helemaal lukken ook
hey loefje (see what i did tharrr)quote:
Nou gezien de rest van mij post ben ik toch nog een heeeeel klein beetje voorzichtig hoor. Slechte ervaringen enzoquote:Op maandag 5 maart 2012 12:12 schreef Joysa het volgende:
[..]
Laat dat nou eens weg en doe eens positief! Is toch goed teken!
Herkenbaar probleem.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Moet jij zo laat werken dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 12:14 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
hey loefje (see what i did tharrr)
sjeuzus ik ben finaal van de planeet, zo kan ik toch nie werken straks
Voorzichtig is wat anders dan alles zo negatief bekijkenquote:Op maandag 5 maart 2012 12:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou gezien de rest van mij post ben ik toch nog een heeeeel klein beetje voorzichtig hoor. Slechte ervaringen enzo
Ook een van de redenen van m'n jarenlange verminderd zelfbeeld...quote:
Een optimist krijgt tegenslagen, een pessimist wordt blij verrast.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
Voorzichtig is wat anders dan alles zo negatief bekijken
hehehequote:Op maandag 5 maart 2012 12:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een optimist krijgt tegenslagen, een pessimist wordt blij verrast.
ook leuk om te wetenquote:Op maandag 5 maart 2012 12:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Een optimist krijgt tegenslagen, een pessimist realist wordt blij verrast.
Een heel klein beetje voorzichtigheid mag ook wel faxiequote:Op maandag 5 maart 2012 12:14 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou gezien de rest van mij post ben ik toch nog een heeeeel klein beetje voorzichtig hoor. Slechte ervaringen enzo
ik ben een pessimist met een grote fantasie, dan kan ik toch geen realist zijn?quote:
Nouja gezien dat ik haar verder nog niet echt ken (2 keer gezien), en ze volgens m'n maat er wel pap van lust, en ze blijkbaar geinteresseerd is, zie ik het allemaal op zich wel goedkomen hoor...quote:Op maandag 5 maart 2012 12:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een heel klein beetje voorzichtigheid mag ook wel faxie
Ergens klopt het wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:17 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mja zo zie ik mezelf ook wel hoor. Alleen ervaringen uit het verleden, verwachtingen voor de toekomst en m'n bui van het moment beinvloeden een beetje de uiteindelijke richting.quote:
F40 en de F50 zie je inderdaad zelden.quote:Op maandag 5 maart 2012 11:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kunnen d'r best meer van zijn, maar dat zijn klassieke modellen. Ik had het meer over 95+ modellen eigenlijk. Die klassiekers staan toch voor een groter deel in de garage mooi te wezen.
Ik vind dat sonore geluid van Maserati's wel mooi klinken. Ferrari's ook wel op zich. En rotatiemotors uiteraard![]()
M5's, AMG's en RS6'en vind ik totaal niet boeiend klinken. Ik vind dat ook geen echte sportwagens persoonlijk.
Nouja het klopt niet helemaal....quote:Op maandag 5 maart 2012 12:22 schreef heloef het volgende:
[..]
Ergens klopt het wel.
Mijn nieuwe levensmotto.
nee, maar ik hou dan ook niet van papquote:Op maandag 5 maart 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ben ik de enige die dit altijd een fucking smerige uitdurkkin vind?
Mannenpapquote:Op maandag 5 maart 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
Een keer gefriendzoned. En zij is juist de reden dat ik enigzins een zelfbeeld heb.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:16 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ook een van de redenen van m'n jarenlange verminderd zelfbeeld...
Ach 't is helemaal verwaterd uiteindelijk, en mis d'r totaal niet.
Stiekem zou ik d'r nog wel eens tegen willen komen, en dan gaat ze zwaar spijt krijgen dat ze bij mij een kans heeft laten liggen
Nou ik weet niet waar jij allemaal komt, maar ik zie die echt zeer zelden.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:23 schreef ook_gek het volgende:
[..]
F40 en de F50 zie je inderdaad zelden.
De 308, 328, 348, 360 zie je zeer veel juist op de openbare weg.
Zelf vind ik de 355 nig het echte Ferrari geluid hebben. Echter het hoge toeren gejank van de 360 is ook heerlijk!
Ik heb zelf in een 308 gereden met test pips, daar zit geen enkele vorm van demping meer in. Het gevoel, en het geluid samen is bizar. Je breekt je enkel op de koppeling, je versnelling hoor je klikken op zijn plaats. Sturen gaat zwaar.
Maar als hij in beweging komt gaat alles soepel. Je versnellingsbak hoor je klikken, de motor achter je hoor je schreeuwen en janken van genot. Elk tikje op het gaspedaal drikt je in je stoel gevolgt door een enorm gejank achter je van genot. Gedurende de hele tijd voel je de auto vragen om 1 ding. Gas geven. Het is als of de motor achter je smeekt om meer en meer.
En als je dan even dat gas indrukt voel je gewoon in je stoel gedrukt worden. Je ziet je toerentellen in rap tempo naar de 7000+ toeren, koppeling in, *klik* versnelling hoger. Motor achter je janken, km teller vliegt door naar een getal dat niet goed is voor je rijbenwijs. Je moet remmen voor een links rijder, terug schakelen. *klik* in een versnelling lager. Motor jankt zweer hoog. Auto voor je gaat opzij jij gaat vol op het gas. Je voelt de auto even wiebelen met z'n kont zoekende naar grip. Bij 100+ In je ooghoek zie je de linksrijden met een grote glimlach kijken naar je en soms zelfs een duimpje. Binnen een paar seconde is die zelfde auto een stipje in je spiegels geworden.
Heerlijk, voor mij blijft dat pure porno
Ik vind het vooral een achterlijke uitdrukking, net als 'sappie doen' als iemand bier/ietsmetalcohol gaat drinken. Ohnee die laatste vind ik nog veul erger.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
kende iemand die het woord "sappie" nog ergens anders voor gebruikte.......... dat was niet fantastischquote:Op maandag 5 maart 2012 12:25 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik vind het vooral een achterlijke uitdrukking, net als 'sappie doen' als iemand bier/ietsmetalcohol gaat drinken. Ohnee die laatste vind ik nog veul erger.
Vertelquote:Op maandag 5 maart 2012 12:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kende iemand die het woord "sappie" nog ergens anders voor gebruikte.......... dat was niet fantastisch
Inderdaad dat wel natuurlijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nouja het klopt niet helemaal....
Een optimist creeert betere kansen dan een pessimist.... self fulfilling prophecy enzo.
Gelukkig maar, want dan kan ik je nog tof blijven vinden.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:26 schreef Faxie het volgende:
Nouja ik gebruik die uitdrukking zelf normaal niet hoor, maar zo bracht mijn maat het
Buhh, ook zoiets matigs ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:26 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kende iemand die het woord "sappie" nog ergens anders voor gebruikte.......... dat was niet fantastisch
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Dankjequote:Op maandag 5 maart 2012 12:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu vind ik de 'een sappie doen' uitspraak nog erger dan voorheen.
Oef gelukkigquote:Op maandag 5 maart 2012 12:27 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Gelukkig maar, want dan kan ik je nog tof blijven vinden.
zo zie je maar, het kan altijd NOG ergerquote:Op maandag 5 maart 2012 12:30 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Nu vind ik de 'een sappie doen' uitspraak nog erger dan voorheen.
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 12:28 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mmm sap omnomnomSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Framboos was het he?![]()
Ik zeg meestal "wat een lekkerah tijgah is chimeid toch, grrrrr"quote:Op maandag 5 maart 2012 12:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oef gelukkig
Ik zeg zelf meestal 'die lust 'm wel' ..... mag dat wel?
Zolang je die uitspraak niet tegen mij of over mij doet, jawel.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Oef gelukkig
Ik zeg zelf meestal 'die lust 'm wel' ..... mag dat wel?
"imma spank that monkey"quote:Op maandag 5 maart 2012 12:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik zeg meestal "wat een lekkerah tijgah is chimeid toch, grrrrr"
Over jou zou ik alleen lieve schattige dingetjes zeggenquote:Op maandag 5 maart 2012 12:32 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Zolang je die uitspraak niet tegen mij of over mij doet, jawel.
Goedzo.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:33 schreef Faxie het volgende:
[..]
Over jou zou ik alleen lieve schattige dingetjes zeggen
De oudjes halen de 9500 toeten nietquote:Op maandag 5 maart 2012 12:25 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou ik weet niet waar jij allemaal komt, maar ik zie die echt zeer zelden.
Doe mij maar 9500 toeren overigens
Jij wilt helemaal geen boytoysquote:Op maandag 5 maart 2012 12:34 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
even een liedje voor de mannen hier terwijl ik ga eten, miss tot straks nog ff![]()
![]()
Nou hier rijdt echt helemaal niks hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:36 schreef ook_gek het volgende:
[..]
De oudjes halen de 9500 toeten niet
Alleen bij mij in de buurt rijden er al 2x een 348, 456gt en een 308gt4
En in woon in een toeristen plaats he. Dus daar komen veel dagjes mensen. Er rijd in de zomer heel wat leuks rond.
Maar mijn passie is echt Ferrari. Het gaat zo ver dat ik zelfs omrij als ik weet dat er 1 ergens staat
En als ik er 1 hoor rijden zit ik met een grijns van oor tot oor.
Er rijd hier ook een Maserati quattroporte rond met een open uitlaat systeem. En hij trekt hem altijd door in de versnelling. Oh man dat geluid heerlijk, endsn terug schakelen met een dotje tussengas.
Genot voor de oren!
Ik niet in ieder geval. Is mij wat te ver voor deze keer.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:53 schreef SiIk het volgende:
Wie van hier komen er nou eigenlijk allemaal naar de pre-meet en/of de film?
Jammerquote:Op maandag 5 maart 2012 12:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Is mij wat te ver voor deze keer.
In scheveningen kom ik vaak de ferrari 348 tegen. Zijn 2 vrienden van elkaar en 1 daar van ken ik.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nou hier rijdt echt helemaal niks hoor.
Van de sportwagens kom ik vooral Porsches tegen (tja waar niet) en soms een R8. Veelal uit Belgie ook. Grensdorp.
ja maar......... alleen kijken :$quote:Op maandag 5 maart 2012 12:38 schreef Faxie het volgende:
[..]
Jij wilt helemaal geen boytoys
Of val je misschien een beetje van je geloof af? In dat geval trek ik alvast een nummertje
Dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik niet in ieder geval. Is mij wat te ver voor deze keer.
Kijken is kussen.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar......... alleen kijken :$
Kijken? Wie, jij of ik?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:02 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja maar......... alleen kijken :$
kussen is te intiem.. je mag m'n teen aanrakenquote:
ja, jij natuurlijk, ik ga tot actie over met een spange chimeidquote:
Kamelenteen?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:07 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
kussen is te intiem.. je mag m'n teen aanraken
Ik ga niet aan je voeten zitten hoor.quote:
valt me van je tegen murquote:Op maandag 5 maart 2012 13:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik ga niet aan je voeten zitten hoor.
In elk geval beter dan aan je voeten zitten.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:10 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
valt me van je tegen mur
ik dacht dat jij ook wel gewoon wou kijken![]()
![]()
zulks een gehaat op m'n voetenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:10 schreef Murdera het volgende:
[..]
In elk geval beter dan aan je voeten zitten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
Dan zou je me toch goed moeten vastbinden hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 13:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ja, jij natuurlijk, ik ga tot actie over met een spange chimeid
ik ga straks wel even bij iemand in de leer die knopen kan leggenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:12 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zou je me toch goed moeten vastbinden hoor
Nam je 'm in toen je ging slapen of eerder?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:15 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
echt, hoort zo'n pil nu niet uitgewerkt te zijn? ben nog steeds zo lam als de neten
half uurtje voor ik ging slapen ongeveer.. maar het is nu al kwart over 1 dus.. mja O.oquote:Op maandag 5 maart 2012 13:16 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nam je 'm in toen je ging slapen of eerder?
Ik weet het ook nietquote:Op maandag 5 maart 2012 13:17 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
half uurtje voor ik ging slapen ongeveer.. maar het is nu al kwart over 1 dus.. mja O.o
nja, lekker slingeren dan strakjes, rij ik die scholiertjes wel van de sokkenquote:
Ik wilde 't net posten. Maar bedankt. Ik ga weer verder met lezen vanaf deze post.quote:Op maandag 5 maart 2012 12:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
dank u, dan weet ik waar zijn moetquote:Op maandag 5 maart 2012 13:34 schreef twi het volgende:
En gewoon even voor de duidelijkheid, zodat mensen het weten:
In Scheveningen rijden een hoop mooie auto's, daar krijgt ik_ook een stijfje van. Vooral van een Ferrari 308. Dat geluid![]()
Vrouwen zijn verstandig, die geven geen godsvermogen uit aan een apparaat waar ze alleen maar deuken in rijden.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dank u, dan weet ik waar zijn moet
absoluut waarquote:Op maandag 5 maart 2012 13:37 schreef twi het volgende:
[..]
Vrouwen zijn verstandig, die geven geen godsvermogen uit aan een apparaat waar ze alleen maar deuken in rijden.
Je moet in Putte zijn, daar staat een hele mooie en in NL bijzondere RX8quote:Op maandag 5 maart 2012 13:35 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dank u, dan weet ik waar zijn moet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol, trueWhat I need is a good defense, 'cause I'm feeling like a criminal
oh jaquote:Op maandag 5 maart 2012 13:39 schreef Faxie het volgende:
[..]
Je moet in Putte zijn, daar staat een hele mooie en in NL bijzondere RX8
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Haha die bek ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol, true![]()
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:39 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
Dat soort mensen moeten ze afschieten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol, true![]()
ik vond m geniaalquote:
Ja! Heel veul auto's waarvan ik even moet gaan zitten daar!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:34 schreef twi het volgende:
En gewoon even voor de duidelijkheid, zodat mensen het weten:
In Scheveningen rijden een hoop mooie auto's, daar krijgt ik_ook een stijfje van. Vooral van een Ferrari 308. Dat geluid![]()
WHOOHOOOOOOOquote:
nah, zo valt er nog wat te lachen. pas abknall'n als t de spuigaten gaat uitlopen, daarvoor gewoon:quote:Op maandag 5 maart 2012 13:40 schreef Murdera het volgende:
[..]
Dat soort mensen moeten ze afschieten.
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:41 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ja! Heel veul auto's waarvan ik even moet gaan zitten daar!
probably notquote:
Op een kabel tussen de kerstboom en het stopcontact.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:44 schreef twi het volgende:
Faxie, waar zat dat versierknopje nou? Ik ben aan het zoeken, maar ik vind maar niks.
Bij mijn lampjes niet, die gaan aan wanneer je de stekker in het stopcontact steektquote:Op maandag 5 maart 2012 13:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Op een kabel tussen de kerstboom en het stopcontact.
Dat meen je niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:46 schreef twi het volgende:
[..]
Bij mijn lampjes niet, die gaan aan wanneer je de stekker in het stopcontact steekt
Pas op dat je baardharen dan niet rechtop gaan staanquote:
Jouw kloon werd weer gedisst vandaag.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:48 schreef Joysa het volgende:
[..]
Pas op dat je baardharen dan niet rechtop gaan staan
Dat durven ze niet bij de echte joy.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw kloon werd weer gedisst vandaag.
Dan is het geen kloon heurquote:Op maandag 5 maart 2012 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Jouw kloon werd weer gedisst vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |