quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:42 schreef debeterebob het volgende:
Hater. Facking 2e keer achter elkaar...
en denk je dan dat het versieren dan makkelijker gaat, of wat... ?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je gaat toch wel weer weg, dus komt wel goed
Mag ik meedoen met jou en de andere dame?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]nou, mooi, da's geregeld dan, dan voldoe ik alsnog aan lynthy's theorie
Heeft dat er ook maar iets mee te maken of ben ik de enige die de link mist?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:43 schreef Lynthy het volgende:
[..]
en denk je dan dat het versieren dan makkelijker gaat, of wat... ?
uiteraard, wij vrouwen hebben altijd gelijk immersquote:Op maandag 5 maart 2012 01:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]nou, mooi, da's geregeld dan, dan voldoe ik alsnog aan lynthy's theorie
jij bent de enige, wen er maar aanquote:Op maandag 5 maart 2012 01:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heeft dat er ook maar iets mee te maken of ben ik de enige die de link mist?
Ik werk dan ook niet in de horeca.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zyzz is dood. leve Zyzz' broertje
Webcamsex met je toyboy?quote:
Klopt.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
krioro, jij was ooit blauw toch? right? RIGHT??!!!
Dacht dat dat voor de meeste mensen inmiddels wel duidelijk was, maar goed: ik ben geen maagd.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ben jij maagd of ben je aan het trollen?
quote:
Jijquote:
sorry, maar die linkjes en adviezen van jou heeft men niets aan...quote:Op maandag 5 maart 2012 01:44 schreef richard_prf het volgende:
Voor de maagden onder ons ver in de 20 of boven de 30.. .valt maybe wat te leren van gasten die pogingen ondernemen hier.
http://tonystonies.hubpages.com/hub/The-30-year-old-Virgin
Oh ok... ik heb je nog nooit eerder gezien... ik check dit topic nauwelijks... ok nvm dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Dacht dat dat voor de meeste mensen inmiddels wel duidelijk was, maar goed: ik ben geen maagd.
Nee hoor. Omdat ik jouw argumentatiestijl kut vind, vraag jij aan mij of het versieren dan makkelijker gaat. Klinkt logisch, niet?quote:
ik zet jou aan de andere kant van de kamerquote:Op maandag 5 maart 2012 01:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik meedoen met jou en de andere dame?
ja maar.. ik liet ook een mooie vrouw liggen vanmiddagquote:Op maandag 5 maart 2012 01:44 schreef Lynthy het volgende:
[..]
uiteraard, wij vrouwen hebben altijd gelijk immers
Waarquote:Op maandag 5 maart 2012 01:47 schreef Lynthy het volgende:
[..]
sorry, maar die linkjes en adviezen van jou heeft men niets aan...
mag ik vragen wrom nie meer?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Dacht dat dat voor de meeste mensen inmiddels wel duidelijk was, maar goed: ik ben geen maagd.
Ik heb deze nu zo vaak voorbij horen komen op TC dat ik 'm leuk begin te vinden. Ernstig.quote:
Oh, nee, jij las net niet mee, dan is het niet gek dat je het niet doorhad. Dit is ook mijn eerste avond in deze reeks.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh ok... ik heb je nog nooit eerder gezien... ik check dit topic nauwelijks... ok nvm dan.
dat vroeg ik helemaal niet schatquote:Op maandag 5 maart 2012 01:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee hoor. Omdat ik jouw argumentatiestijl kut vind, vraag jij aan mij of het versieren dan makkelijker gaat. Klinkt logisch, niet?
Neen.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zet jou aan de andere kant van de kamer
Hoezo ernstig?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb deze nu zo vaak voorbij horen komen op TC dat ik 'm leuk begin te vinden. Ernstig.
in het vorige topic postte je anders dat je nog maagd was in de ware zin van het woordquote:Op maandag 5 maart 2012 01:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, nee, jij las net niet mee, dan is het niet gek dat je het niet doorhad. Dit is ook mijn eerste avond in deze reeks.
En just to be clear: mijn verjaardag is begin september, dus mijn sterrenbeeld is wel maagd!!!!11111
Minder tijd voor FOK! omdat ik meer tijd nodig had voor dingen in het echte leven, da's al.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag ik vragen wrom nie meer?
Braaf schatje.quote:
Het is de muzikale versie van DigitalGirl. Erg vermakelijk, maar als je even nadenkt dan zie je hoe belachelijk het eigenlijk is.quote:
Hoezo? Ken jij mij? Ik jou niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:47 schreef Lynthy het volgende:
[..]
sorry, maar die linkjes en adviezen van jou heeft men niets aan...
Klopt. Dat was dus niet serieus en/of waarheidsgetrouw.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:51 schreef Lynthy het volgende:
[..]
in het vorige topic postte je anders dat je nog maagd was in de ware zin van het woord
dat is begrijpelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 01:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Minder tijd voor FOK! omdat ik meer tijd nodig had voor dingen in het echte leven, da's al.
MUZ.
Dat dacht jij.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan stuur je Heloef maar weg, ik intimideer hem met mijn immense penis zeker
dan eis ik nu wel een bak ben & jerry's als wederdienstquote:
nee, ook ik heb geen ik-foto's in m'n fobo.. DON'T SAY I'M UGLY PLEASEquote:
oh god, heteromeisjes-dramaquote:Op maandag 5 maart 2012 01:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan stuur je Heloef maar weg, ik intimideer hem met mijn immense penis zeker
omdat je nu niet bepaald bekent staat als een womanizer hier... eerder als een freak/creep?quote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |