quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:42 schreef debeterebob het volgende:
Hater. Facking 2e keer achter elkaar...
en denk je dan dat het versieren dan makkelijker gaat, of wat... ?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:40 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Je gaat toch wel weer weg, dus komt wel goed
Mag ik meedoen met jou en de andere dame?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]nou, mooi, da's geregeld dan, dan voldoe ik alsnog aan lynthy's theorie
Heeft dat er ook maar iets mee te maken of ben ik de enige die de link mist?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:43 schreef Lynthy het volgende:
[..]
en denk je dan dat het versieren dan makkelijker gaat, of wat... ?
uiteraard, wij vrouwen hebben altijd gelijk immersquote:Op maandag 5 maart 2012 01:42 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]nou, mooi, da's geregeld dan, dan voldoe ik alsnog aan lynthy's theorie
jij bent de enige, wen er maar aanquote:Op maandag 5 maart 2012 01:43 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heeft dat er ook maar iets mee te maken of ben ik de enige die de link mist?
Ik werk dan ook niet in de horeca.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 01:44 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Zyzz is dood. leve Zyzz' broertje
Webcamsex met je toyboy?quote:
Klopt.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:27 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
krioro, jij was ooit blauw toch? right? RIGHT??!!!
Dacht dat dat voor de meeste mensen inmiddels wel duidelijk was, maar goed: ik ben geen maagd.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:40 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Ben jij maagd of ben je aan het trollen?
quote:
Jijquote:
sorry, maar die linkjes en adviezen van jou heeft men niets aan...quote:Op maandag 5 maart 2012 01:44 schreef richard_prf het volgende:
Voor de maagden onder ons ver in de 20 of boven de 30.. .valt maybe wat te leren van gasten die pogingen ondernemen hier.
http://tonystonies.hubpages.com/hub/The-30-year-old-Virgin
Oh ok... ik heb je nog nooit eerder gezien... ik check dit topic nauwelijks... ok nvm dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Dacht dat dat voor de meeste mensen inmiddels wel duidelijk was, maar goed: ik ben geen maagd.
Nee hoor. Omdat ik jouw argumentatiestijl kut vind, vraag jij aan mij of het versieren dan makkelijker gaat. Klinkt logisch, niet?quote:
ik zet jou aan de andere kant van de kamerquote:Op maandag 5 maart 2012 01:43 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Mag ik meedoen met jou en de andere dame?
ja maar.. ik liet ook een mooie vrouw liggen vanmiddagquote:Op maandag 5 maart 2012 01:44 schreef Lynthy het volgende:
[..]
uiteraard, wij vrouwen hebben altijd gelijk immers
Waarquote:Op maandag 5 maart 2012 01:47 schreef Lynthy het volgende:
[..]
sorry, maar die linkjes en adviezen van jou heeft men niets aan...
mag ik vragen wrom nie meer?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:46 schreef krioro het volgende:
[..]
Klopt.
[..]
Dacht dat dat voor de meeste mensen inmiddels wel duidelijk was, maar goed: ik ben geen maagd.
Ik heb deze nu zo vaak voorbij horen komen op TC dat ik 'm leuk begin te vinden. Ernstig.quote:
Oh, nee, jij las net niet mee, dan is het niet gek dat je het niet doorhad. Dit is ook mijn eerste avond in deze reeks.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:47 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Oh ok... ik heb je nog nooit eerder gezien... ik check dit topic nauwelijks... ok nvm dan.
dat vroeg ik helemaal niet schatquote:Op maandag 5 maart 2012 01:48 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nee hoor. Omdat ik jouw argumentatiestijl kut vind, vraag jij aan mij of het versieren dan makkelijker gaat. Klinkt logisch, niet?
Neen.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik zet jou aan de andere kant van de kamer
Hoezo ernstig?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:49 schreef twi het volgende:
[..]
Ik heb deze nu zo vaak voorbij horen komen op TC dat ik 'm leuk begin te vinden. Ernstig.
in het vorige topic postte je anders dat je nog maagd was in de ware zin van het woordquote:Op maandag 5 maart 2012 01:49 schreef krioro het volgende:
[..]
Oh, nee, jij las net niet mee, dan is het niet gek dat je het niet doorhad. Dit is ook mijn eerste avond in deze reeks.
En just to be clear: mijn verjaardag is begin september, dus mijn sterrenbeeld is wel maagd!!!!11111
Minder tijd voor FOK! omdat ik meer tijd nodig had voor dingen in het echte leven, da's al.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:48 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
mag ik vragen wrom nie meer?
Braaf schatje.quote:
Het is de muzikale versie van DigitalGirl. Erg vermakelijk, maar als je even nadenkt dan zie je hoe belachelijk het eigenlijk is.quote:
Hoezo? Ken jij mij? Ik jou niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:47 schreef Lynthy het volgende:
[..]
sorry, maar die linkjes en adviezen van jou heeft men niets aan...
Klopt. Dat was dus niet serieus en/of waarheidsgetrouw.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:51 schreef Lynthy het volgende:
[..]
in het vorige topic postte je anders dat je nog maagd was in de ware zin van het woord
dat is begrijpelijkquote:Op maandag 5 maart 2012 01:51 schreef krioro het volgende:
[..]
Minder tijd voor FOK! omdat ik meer tijd nodig had voor dingen in het echte leven, da's al.
MUZ.
Dat dacht jij.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan stuur je Heloef maar weg, ik intimideer hem met mijn immense penis zeker
dan eis ik nu wel een bak ben & jerry's als wederdienstquote:
nee, ook ik heb geen ik-foto's in m'n fobo.. DON'T SAY I'M UGLY PLEASEquote:
oh god, heteromeisjes-dramaquote:Op maandag 5 maart 2012 01:52 schreef Drommeldaris het volgende:
[..]
Dan stuur je Heloef maar weg, ik intimideer hem met mijn immense penis zeker
omdat je nu niet bepaald bekent staat als een womanizer hier... eerder als een freak/creep?quote:
quote:
Whehe ja ik weet wat je bedoelt, dat topic vond ik altijd leuk.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:53 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dat is begrijpelijk
ja, daarvan wist ik het ook.. met ehmmmm.. een rij van 8 of 12 liedjes ofzo en dan moest je er steeds 1 veranderen.. ofzoiets.. lekker duidelijk
Omdat we lui zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:55 schreef Senor__Chang het volgende:
Waarom heeft de sc dezelfde op als de gewone reeks?
Ik wil jou wel bedekken met Ben en Jerry's hoor.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
dan eis ik nu wel een bak ben & jerry's als wederdienst
same herequote:Op maandag 5 maart 2012 01:55 schreef krioro het volgende:
[..]
Whehe ja ik weet wat je bedoelt, dat topic vond ik altijd leuk.Beetje erg doodgebloed nu.
Geen idee... vind jij dat?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:55 schreef Lynthy het volgende:
[..]
omdat je nu niet bepaald bekent staat als een womanizer hier... eerder als een freak/creep?
[..]
Dat hij vrouwen kan versieren geloof ik nog wel hoor. Maar zijn uitspraken helpen verder niet echt nee.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:55 schreef Lynthy het volgende:
[..]
omdat je nu niet bepaald bekent staat als een womanizer hier... eerder als een freak/creep?
[..]
jij zat vast eh meneertje, voyeurism galore voor jouquote:Op maandag 5 maart 2012 01:56 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik wil jou wel bedekken met Ben en Jerry's hoor.
Ik ben de verpersoonlijking van potentie.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:54 schreef Tchock het volgende:
[..]
Die heloef heeft een onontdekte potentie van episch mythische proporties.
Kan je dan nog eenmaal je vraag herhalen. Dan zal ik er eens serieus op ingaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:49 schreef Lynthy het volgende:
[..]
dat vroeg ik helemaal niet schatverwar jouw "wishful thinking" niet met wat ik hier post
ik zeg niets, maar je mag best een foto pm'en hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 01:54 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
nee, ook ik heb geen ik-foto's in m'n fobo.. DON'T SAY I'M UGLY PLEASE
Dat andere meisje mag het ook doen anders.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:57 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij zat vast eh meneertje, voyeurism galore voor jou
Dat valt nog maar te bezien.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben de verpersoonlijking van potentie.
doen we dat, ok?quote:Op maandag 5 maart 2012 01:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat andere meisje mag het ook doen anders.
hij mag in z'n handjes knijpen idd eh? ware het niet voor het feit dat ie vastgeknoopt zit u_uquote:Op maandag 5 maart 2012 01:58 schreef Tchock het volgende:
Heloef heeft hier veel meer swag dan in andere topics lijkt hetWat schattig
Destijds kickte ik het ook wel eens na heel lange tijd, kunnen we nu ook doen ja. Als de huidige mods het OK vinden.quote:Op maandag 5 maart 2012 01:56 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
same here
da's wel jammer, wellicht nog eens naar kijken binnenkort
pfff, mods u_u /insert killing in the name of - RATMquote:Op maandag 5 maart 2012 02:00 schreef krioro het volgende:
[..]
Destijds kickte ik het ook wel eens na heel lange tijd, kunnen we nu ook doen ja. Als de huidige mods het OK vinden.
Ik snap geen woord van deze postquote:Op maandag 5 maart 2012 02:01 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
pfff, mods u_u /insert killing in the name of - RATM
mja, start kicking
nee, maar ik zit hier al lang genoeg om te weten wat de gemiddelde opinie is...quote:Op maandag 5 maart 2012 02:00 schreef richard_prf het volgende:
[..]
Dus jij spreekt voor heel Fok? Ok mooi om te weten.
als in "kan mij het schelen of die mods dat leuk vinden of niet dat wij een topic kicken, schijt aan de overheid JA JONGGGGGGGGGGquote:
Ah. Terecht wel.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
als in "kan mij het schelen of die mods dat leuk vinden of niet dat wij een topic kicken, schijt aan de overheid JA JONGGGGGGGGGG"
Van wie ben jij een kloon dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:02 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee, maar ik zit hier al lang genoeg om te weten wat de gemiddelde opinie is...
moest jij geen meisjes flashen bij de weg?
ik mis en ik hou vooral van heloef gedeelte.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ken richard_prf niet
en nu ga ik mijn slaappil nemen.. dusse.. als er over een half uurtje ofzo onleesbaar gebrabbel staat, dan staat er: "ik ga naar bed oh geweldig lieve leuke fantastische mooie lieve leuke fantastische toffe r&p-sc'ers, welterusten en ik hou van jullie, kusjeknuffff muah muahh ntb wjnmk one luv![]()
![]()
" ok? u_u
Is geen kloon, was hier in de lente ook al.quote:
jij krijgt een speciaal brabbel afscheid in je dm waarin dan eigenlijk staat van: "heloef, morgen gaan we trouwen dus koop een net pak en je mag elke dag kijken naar mij en eventuele meisjes sgatjuh bgoj kroeliewoelie"quote:Op maandag 5 maart 2012 02:04 schreef heloef het volgende:
[..]
ik mis en ik hou vooral van heloef gedeelte.
Hou je niet meer van me?
En hoe sta jij bekend hier dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:02 schreef Lynthy het volgende:
[..]
nee, maar ik zit hier al lang genoeg om te weten wat de gemiddelde opinie is...
moest jij geen meisjes flashen bij de weg?
Als ze hier al zo lang zit, en deze account pas in 2011 geregistreerd is...quote:Op maandag 5 maart 2012 02:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik heb dr wel vaker zien posten. Met dezelfde arrogantie ook.
wees maar blij danquote:Op maandag 5 maart 2012 02:03 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
ik ken richard_prf niet
en nu ga ik mijn slaappil nemen.. dusse.. als er over een half uurtje ofzo onleesbaar gebrabbel staat, dan staat er: "ik ga naar bed oh geweldig lieve leuke fantastische mooie lieve leuke fantastische toffe r&p-sc'ers, welterusten en ik hou van jullie, kusjeknuffff muah muahh ntb wjnmk one luv![]()
![]()
" ok? u_u
nee, nu nog niet, straks, als er gebrabbel staat.. maar dank je wel alvastquote:
Elke dag?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:05 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
jij krijgt een speciaal brabbel afscheid in je dm waarin dan eigenlijk staat van: "heloef, morgen gaan we trouwen dus koop een net pak en je mag elke dag kijken naar mij en eventuele meisjes sgatjuh bgoj kroeliewoelie"
Bijna een jaar. Dan kan je prima inlezen...quote:Op maandag 5 maart 2012 02:05 schreef twi het volgende:
[..]
Als ze hier al zo lang zit, en deze account pas in 2011 geregistreerd is...
Hé ik ben ook bijna een jaar oud.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:07 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Bijna een jaar. Dan kan je prima inlezen...
ik heb geen ui?quote:Op maandag 5 maart 2012 02:06 schreef Tchock het volgende:
[..]
Trouwens, twi, kun je mij vertellen waar je UI vandaan komt? Het komt me zo bekend voor...
Ja sinds mei 2011, rond die tijd kwam ze ook binnen.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:05 schreef twi het volgende:
[..]
Als ze hier al zo lang zit, en deze account pas in 2011 geregistreerd is...
ik ben al 4, wat doe ik nog hier, verloren FOK!bier en een drukke stierquote:
The brabbelen has commencedquote:Op maandag 5 maart 2012 02:08 schreef JijHebtGeenRokje het volgende:
[..]
ik ben al 4, wat doe ik nog hier, verloren FOK!bier en een drukke stier
Tuurlijk wel. Anders zorg ik er wel voor.quote:
moet je nagaan, dat terwijl ik m nog maar NET heb gesliktquote:
denk je dat ik nog genoeg swag heb ja? en dat is tof, dan komt t goedquote:Op maandag 5 maart 2012 02:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Anders zorg ik er wel voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |