Really? Dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja klopt. Nogal veel bespreken/gespeeld binnen Singles
Wat dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:17 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. date heeft een irritante werkweek deze week
Ik mis veel in de wereld.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je vaker komen
[..]
Geen vrije avond echt om af te spreken.
Geen idee, maar ik heb zaterdag bedrijfsfeestje, misschien vrijdag. Maar gewoon jammer, meer niet .quote:Op maandag 5 maart 2012 13:22 schreef vencodark het volgende:
Ik mis veel in de wereld.Ook nog nooit Wordfeud gedaan.
Oh, maar dat is dan maar voor een weekje.Weekend vrij?
Dat is ook jammerquote:Op maandag 5 maart 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb zaterdag bedrijfsfeestje, misschien vrijdag. Maar gewoon jammer, meer niet .
2 films die ik echt niet hoef te zien.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet al janken van de trailer van Extremely Loud
Woensdag naar Hugo
Tegeltje: Tijd heb je niet, tijd maaaaaaaaaak jequote:
Goedquote:Op maandag 5 maart 2012 13:27 schreef vencodark het volgende:
Dat is ook jammerHoe was je weekend trouwens verder?
gohquote:Op maandag 5 maart 2012 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Tegeltje: Tijd heb je niet, tijd maaaaaaaaaak je
Net zo'n dooddoener als 'kinderen neem je niet, die krijg je'quote:Op maandag 5 maart 2012 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegeltje: Tijd heb je niet, tijd maaaaaaaaaak je
True!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
goh
Iets met idee van leuk avondje, maarja elke avond werken is lastig maken
Gaatjes zijn er wel te vinden.
Hugo was echt prachtigquote:
Kinderenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zo'n dooddoener als 'kinderen neem je niet, die krijg je'
Ik heb de laatste tijd echt geen geduld voor films. Ik moet ze eigenlijk wel in de bios zien, want thuis grijp ik veel te snel weer naar m'n telefoonquote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef vencodark het volgende:
Gister zag ik o.a. Rango en Black Swan op tv. Beide vielen enorm tegen. Hoewel ik van Rango geen hoge verwachtingen had, hoopte ik dat het misschien wel leuk zou zijn. Maar eigenlijk was het afgrijselijk.Ik keek het af omdat ik zelfs te lui was om te zappen.
Ooh nice. Je hebt je dus lekker vermaakt en laat gemaakt.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed
Vrijdag cafe, was erg gezellig, maar door de drank om half 4 al naar huis gegaan.
Zaterdag rustig aan gedaan en savonds met K de stad in. Tot half vier is zij gebleven en toen ben ik nog naar cafe van date geweest. Daar gezeten tot na sluitingstijd, was erg gezlelig. Om 8 uur sliep ik een keer. Zondag niets gedaan
Het zwanger worden krijg je zo af en toe. Het geboren worden, is een bewuste keuze.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zo'n dooddoener als 'kinderen neem je niet, die krijg je'
Rango viel mij ook erg tegen. Toch de oscar gewonnen. Vond hem mooi geanimeerd maar verder slap.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef vencodark het volgende:
Gister zag ik o.a. Rango en Black Swan op tv. Beide vielen enorm tegen. Hoewel ik van Rango geen hoge verwachtingen had, hoopte ik dat het misschien wel leuk zou zijn. Maar eigenlijk was het afgrijselijk.Ik keek het af omdat ik zelfs te lui was om te zappen.
Nuuuuut! Is een keuze van God!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zwanger worden krijg je zo af en toe. Het geboren worden, is een bewuste keuze.
Black Swan voldeed totaal niet aan de verwachtingenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rango viel mij ook erg tegen. Toch de oscar gewonnen. Vond hem mooi geanimeerd maar verder slap.
Black Swan daarentegen
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Black Swan voldeed totaal niet aan de verwachtingen(die erg hoog waren door alle mediaaandacht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem verder wel goed
Tap tap tap
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Dat soort stukjes zijn niet aan mij besteedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem verder wel goed![]()
Ik word regelmatig gestoord als ik net een film zit te kijken. Vriend belt me meestal een keer of 2 per dag op en soms is dat net tijdens een film. Maar gister was ik bij hem dus we hebben samen letterlijk een hele dag films zitten kijken op Film Premiere 1 ofzo. Zo'n digitale zender.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd echt geen geduld voor films. Ik moet ze eigenlijk wel in de bios zien, want thuis grijp ik veel te snel weer naar m'n telefoon
Wat je zegt, het zag er verder mooi uit hoor maar het verhaal vond ik niks.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rango viel mij ook erg tegen. Toch de oscar gewonnen. Vond hem mooi geanimeerd maar verder slap.
Black Swan daarentegen
Net zoals die nagel in Stir of Echoes. Dat stukje laten ze ook altijd in reclames zien als die film op tv komt. Daar krijg ik zo de zenuwen van, nu weer nu ik eraan denkquote:Op maandag 5 maart 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat soort stukjes zijn niet aan mij besteed
Die ken ik niet en ben ik blij vanquote:Op maandag 5 maart 2012 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals die nagel in Stir of Echoes. Dat stukje laten ze ook altijd in reclames zien als die film op tv komt. Daar krijg ik zo de zenuwen van, nu weer nu ik eraan denk
Ja, ik ben tussendoor gaan douchen omdat ik vreselijk stonk en het om half 8 's avonds weleens tijd werd voor een frisse douche.quote:
Ik keek ook even weg.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat soort stukjes zijn niet aan mij besteed
owquote:Op maandag 5 maart 2012 13:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik ben tussendoor gaan douchen omdat ik vreselijk stonk en het om half 8 's avonds weleens tijd werd voor een frisse douche.
Ik zit op m'n werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een keer of 2 per dagquote:Op maandag 5 maart 2012 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik word regelmatig gestoord als ik net een film zit te kijken. Vriend belt me meestal een keer of 2 per dag op en soms is dat net tijdens een film. Maar gister was ik bij hem dus we hebben samen letterlijk een hele dag films zitten kijken op Film Premiere 1 ofzo. Zo'n digitale zender.
Chronicles of Narnia 3 vanaf half 9, Mega Mind, Switched, Ice Age, Toy Story 3, Rango en daarna Black Swan gedeeltelijk.
Hij zou het geweldig doen. God heeft diepe gronden.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
God can suck my motherfucking cock!
Venco!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij zou het geweldig doen. God heeft diepe gronden.
Maar dan voel je helemaal niks, ook niet leukquote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij zou het geweldig doen. God heeft diepe gronden.
Yup, elke dag. Soms 1 keer per dag. Maar goed, verder smsen we niet veel en we zien elkaar niet dagelijks. Dus dagelijks contact vind ik dan niet zo gek. Maar soms vind ik het net zo prettig als ie alleen 's avonds zou bellen maar ach.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
een keer of 2 per dagElke dag?
Ik zou GEK worden
Exorcist, ook leuke film.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
God can suck my motherfucking cock!
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werkBewaren voor vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vlak voor het slapen gaan.
Tap tap tap
Ja sorry, ik kopte alleen maar in.quote:
Dan heeft ie het niet te doen ook.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dan voel je helemaal niks, ook niet leuk
Lijkt me niet echt iets voor mij.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hugo was echt prachtig
En extremely.... is mijn favoriete boek. Alleen de film ben ik dus wat bang voor.
Dat idd.. of nouja gek.. dat weet ik niet. maar zou het wel raar vindenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
een keer of 2 per dagElke dag?
Ik zou GEK worden
Ik heb het sowieso niet zo op bellen. En dan zeker als het van die 'he hoe is het' belletjes zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 13:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, elke dag. Soms 1 keer per dag. Maar goed, verder smsen we niet veel en we zien elkaar niet dagelijks. Dus dagelijks contact vind ik dan niet zo gek. Maar soms vind ik het net zo prettig als ie alleen 's avonds zou bellen maar ach.
Maar het KAN welquote:Op maandag 5 maart 2012 13:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kopte alleen maar in.
[..]
Dan heeft ie het niet te doen ook.
Ik klets vrij veel via gtalk, maar dat kan er mooi tussendoor. Bellen is iets wat je vrijwel niet kan combineren met andere dingen.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:40 schreef Ripley het volgende:
Ach, wij mailen elke dag een paar keer en dan bel ik nog als ik onderweg ben en wij wonen notabene samen
Raar?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd.. of nouja gek.. dat weet ik niet. maar zou het wel raar vinden
Labiele fase?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Een vriendin van me heeft weleens zo'n labiele fase dat ze twee, drie keer per dag belt. Dan word ik ook gek.
Maar dat is iets anders dan je vriend natuurlijk
Nah, het zijn meestal dagelijkse dingen die je bespreekt. Stukje overleg of plannen die we hebben. Of gewoon gezellig. En als we na 10 minuten klaar zijn, is het klaar. Als ik met iemand afgesproken heb, dan belt ie nooit om me niet te storen enzo.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso niet zo op bellen. En dan zeker als het van die 'he hoe is het' belletjes zijn
Op het puntje van je stoel zitten bij een psychologische thriller werkt dan ook niet zo goed als je maar delen ziet hequote:Op maandag 5 maart 2012 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat je zegt, het zag er verder mooi uit hoor maar het verhaal vond ik niks.
Black Swan heb ik delen van gezien en op zich is het prima maar het deed me ook niet zoveel. Ik dacht dat ik op het puntje van mijn stoel zou zitten maar ik vond het beetje...weet niet.
ja.. te lang niet gedaanquote:
Wat is het verhaal dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt iets voor mij.
Dat boek is me ooit aangeraden, maar nooit gelezen. En toen ik gister voorstukjes van de film zag was ik blij dat ik het nooit gelezen heb. Wat een kazig verhaal zeg.
En: Tom Hanks.![]()
Ja, alleen de trailer laat heel veel gejank zien en een hoop Tom Hanks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nou ja, ik ben gaan douchen omdat ik het niet zo boeiend vind.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op het puntje van je stoel zitten bij een psychologische thriller werkt dan ook niet zo goed als je maar delen ziet he
Het is maar hoe je allebei bent. Ik heb ook niet altijd van alles en ik zou best minder kunnen bellen vanuit mijn kant maar K. heeft altijd wel iets te vertellen, dus ja. Ik vind het best. En we praten ook gewoon uren over minder belangrijke dingen. Dat is zo standaard geworden.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja.. te lang niet gedaanEn zou niet weten wat te bespreken.
Date en ik whatsappen vaak een paar keer per dag. Maar soms ook een dagje niet.
Iets over een zielig joch wiens pa dood is en die dan nu de halve stad door moet om te vinden waar de sleutel van zijn pa op past. Alles gehuld in pathetisch en patriottistisch 9-11 gezemel.quote:
Ik hoop dat dat joch een beetje kan acteren, ik hou niet zo van kinderen in filmsquote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alleen de trailer laat heel veel gejank zien en een hoop Tom Hanks.
En dat klopt niet bepaald met het boek.
Er is ook niets fouts aan hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef vencodark het volgende:
Het is maar hoe je allebei bent. Ik heb ook niet altijd van alles en ik zou best minder kunnen bellen vanuit mijn kant maar K. heeft altijd wel iets te vertellen, dus ja. Ik vind het best. En we praten ook gewoon uren over minder belangrijke dingen. Dat is zo standaard geworden.
Genoeg stellen die het totaal niet zo doen en andere doen het nog vaker.
En dan nog, dat sleuteltje is in de vorm van een hart, ze kunnen ALLES maken, maar een hartvormig sleuteltje maken was nog niet in ze opgekomenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iets over een zielig joch wiens pa dood is en die dan nu de halve stad door moet om te vinden waar de sleutel van zijn pa op past. Alles gehuld in pathetisch en patriottistisch 9-11 gezemel.
M'n zus belde eerst ook elke avond minstens een uur met haar vriendquote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben gaan douchen omdat ik het niet zo boeiend vind.En tussendoor ook maar gaan eten wan top den duur heb je gewoon honger.
[..]
Het is maar hoe je allebei bent. Ik heb ook niet altijd van alles en ik zou best minder kunnen bellen vanuit mijn kant maar K. heeft altijd wel iets te vertellen, dus ja. Ik vind het best. En we praten ook gewoon uren over minder belangrijke dingen. Dat is zo standaard geworden.
Genoeg stellen die het totaal niet zo doen en andere doen het nog vaker.
911 speelt echt amper een rol in dat boek. Het is de aanleiding maar verder niks.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iets over een zielig joch wiens pa dood is en die dan nu de halve stad door moet om te vinden waar de sleutel van zijn pa op past. Alles gehuld in pathetisch en patriottistisch 9-11 gezemel.
Trust me, ik heb gister dus een voorstuk ervan gezien en het was zum kotsen.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
911 speelt echt amper een rol in dat boek. Het is de aanleiding maar verder niks.
Ben dus bang dat de verfiling heel erg 911-gericht wordt en patriotistisch en daar heb ik een hekel aan
Als ik met iemand ben en hij belt, dan hou ik het gewoon kort. Maar meestal laat ie me dan met rust. Dat is dan weer wel prettig.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus belde eerst ook elke avond minstens een uur met haar vriendOok op vakantie, dat was wel minder
Ja, die wil ik ook nog zien!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:53 schreef Kluts het volgende:
Wat films die ik nog wil zien betreft, Shame
Ja ik ben er ook geen fan van. Zo zemelig.quote:
We waren een paar dagen in Parijs en dan moest zij om klokslag acht uur met hem bellen. Dan wil je dus meer dingen zien of gewoon rondlopen voor het donker wordt, maar nee, dan hing ze tot negen uur aan de telefoon. Toen werd ik wel een beetje verdrietig. Was ook de laatste keer dat we samen op vakantie zijn geweest trouwens. Vergroeide mensenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik met iemand ben en hij belt, dan hou ik het gewoon kort. Maar meestal laat ie me dan met rust. Dat is dan weer wel prettig.
Da's Hugoquote:Op maandag 5 maart 2012 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan nog, dat sleuteltje is in de vorm van een hart, ze kunnen ALLES maken, maar een hartvormig sleuteltje maken was nog niet in ze opgekomen.
Ja, kloptquote:
Mooier meestal niet (heel soms), maar ze kunnen OOK mooi zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef Kluts het volgende:
Verfilmingen zijn zelden mooier dan het boek zelf.
De relatie van jouw zus is dan ook een prima voorbeeld van een ongezonde relatie.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus belde eerst ook elke avond minstens een uur met haar vriendOok op vakantie, dat was wel minder
Ja, dat is ook zeker niet prettig. Ik snap best dat je even met elkaar belt als je op vakantie bent maar hou het gewoon op een fatsoenlijke tijd dan. Kwartiertje 's avonds op de hotelkamer ofzo. Ik zeg maar wat. Of je houdt iemand via smsjes op de hoogte ofzo.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We waren een paar dagen in Parijs en dan moest zij om klokslag acht uur met hem bellen. Dan wil je dus meer dingen zien of gewoon rondlopen voor het donker wordt, maar nee, dan hing ze tot negen uur aan de telefoon. Toen werd ik wel een beetje verdrietig. Was ook de laatste keer dat we samen op vakantie zijn geweest trouwens. Vergroeide mensen
The Green Mile vond ik anders wel heel geslaagd.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef Kluts het volgende:
Verfilmingen zijn zelden mooier dan het boek zelf.
Ja dat welquote:Op maandag 5 maart 2012 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De relatie van jouw zus is dan ook een prima voorbeeld van een ongezonde relatie.
In welk opzicht dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De relatie van jouw zus is dan ook een prima voorbeeld van een ongezonde relatie.
Ik ben altijd een beetje huiverig voor verfilmingen. Ik lees iig wanneer ik de kans heb wel eerst het boek.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooier meestal niet (heel soms), maar ze kunnen OOK mooi zijn.
De verfilming van een ander boek van die schrijver (Alles is verlicht.... everything is illuminated) is wel erg mooi.
Een jaar later ging ik met m'n nicht op vakantie, die net een nieuwe vriend had. Ze had het op zich wel vaak over hem, maar ze had zichzelf opgelegd dat ze maar twee sms'jes per dag mocht versturen en ze alleen halverwege de week met hem mocht bellen en dat deed ze toen ik 's ochtends toen ik onder de douche stond. Dat was stukken gezelligerquote:Op maandag 5 maart 2012 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zeker niet prettig. Ik snap best dat je even met elkaar belt als je op vakantie bent maar hou het gewoon op een fatsoenlijke tijd dan. Kwartiertje 's avonds op de hotelkamer ofzo. Ik zeg maar wat. Of je houdt iemand via smsjes op de hoogte ofzo.
Zo hou ik mijn telefoon wanneer ik uit eten ga ook altijd op stil.
[..]
The Green Mile vond ik anders wel heel geslaagd.
Voordeel daarvan is dat je voorbeeld gelukkig niet representatief is voor de meeste relaties.quote:
Ik heb er wel een vertekend beeld door gekregen he. Gelukkig is m'n broer wel normaal.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voordeel daarvan is dat je voorbeeld gelukkig niet representatief is voor de meeste relaties.
Batman mist nog.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Project X
The Hunger Games
Iron Sky
Avengers
Battleship
MiB 3
Prometheus
Total Recall
The Expendables 2
Resident Evil: Retribution
World War Z
The Hobbit
Dat is het voorlopig wel voor dit jaar. Kan nog wel meer bijkomen, maar deze wil ik sowieso eigenlijk in de bios zien.
Oh, en Plan C en Quiz ook wel eigenlijk
Ja, die later verneukt kan worden door de film.quote:
Ik ben niet de aangewezen persoon om die details met anderen te delen.quote:
Iron Sky?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Project X
The Hunger Games
Iron Sky
Avengers
Battleship
MiB 3
Prometheus
Total Recall
The Expendables 2
Resident Evil: Retribution
World War Z
The Hobbit
Dat is het voorlopig wel voor dit jaar. Kan nog wel meer bijkomen, maar deze wil ik sowieso eigenlijk in de bios zien.
Oh, en Plan C en Quiz ook wel eigenlijk
Mwah, rare dingenquote:
Volgende keer met hem op vakantie dus.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb er wel een vertekend beeld door gekregen he. Gelukkig is m'n broer wel normaal.
Och, die hoef ik niet in de bios te zien. Kan best zijn dat het wel gebeurt, maar hoeft niet persequote:
Lijkt me een hele sterke film.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:01 schreef Ang3l het volgende:
Quiz wil ik zien, want Pierre Bokma.
Al is ie wel weer met Narry we gooien je er dood mee Atsma.
Oh, ik dacht dat je je opmerking baseerde op het gedrag van haar zus tijdens die vakantie. Maar blijkbaar ken je meer achtergronden. Dus ik begrijp dat je er niet op in kan gaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:00 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik ben niet de aangewezen persoon om die details met anderen te delen.
Oh, dat is een van de weinigen die ik wel in de bios wil zien.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:02 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Och, die hoef ik niet in de bios te zien. Kan best zijn dat het wel gebeurt, maar hoeft niet perse
Als de line-up dit jaar leuk is ga ik mensen van Lowlands slaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:02 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Volgende keer met hem op vakantie dus.Je had ook mij als voorbeeld kunnen nemen op basis van onze Lowlandservaringen.
"Nee, hij heeft een gat in zijn geheugen"quote:Op maandag 5 maart 2012 14:05 schreef HeatWave het volgende:
Dat heb ik sowieso met Nederlandse film, elke keer diezelfde kutkoppen.
Al vond ik Black Out nog wel ok.
Heb je geen kaartjequote:Op maandag 5 maart 2012 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de line-up dit jaar leuk is ga ik mensen van Lowlands slaan.
Toen ik de trailer zag dacht ik "Hebben ze nog een script van Theo van Gogh gevonden?".quote:
Nee, maar als het net zo gaat als vorig jaar kan ik die vast wel op het laatste moment regelen, indien nodig.quote:
Ja, het was eigenlijk allemaal jatwerk en wannabe Tarentino, maar wel met een leuke knipoog gedaan.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:07 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Nee, hij heeft een gat in zijn geheugen"
Ramvol clichees, maar ik heb dubbel gelegen
Er staan nu al namen tussen waar ik enthousiast van wordtquote:Op maandag 5 maart 2012 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Jan Tarentino zeg maar. Of Guy Jansen, kan ookquote:Op maandag 5 maart 2012 14:08 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, het was eigenlijk allemaal jatwerk en wannabe Tarentino, maar wel met een leuke knipoog gedaan.
The Cure staat op Pinkpopquote:Op maandag 5 maart 2012 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er staan nu al namen tussen waar ik enthousiast van wordt
Zoals The Black keys.
The Black Keys gaan er denk ik voor zorgen dat het bij de andere podia's tenminste een beetje rustig isquote:Op maandag 5 maart 2012 14:08 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Er staan nu al namen tussen waar ik enthousiast van wordt
Zoals The Black keys.
Een kennis van ons is ooit over het hek gesprongen en heeft het bandje nagemaakt. Dat was 2010, toen was het bandje zwart wit,. Dus een zwart koordje beplakt met witte kauwgom heeft 3 dagen lang dienst gedaan als LL-bandjequote:Op maandag 5 maart 2012 14:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar als het net zo gaat als vorig jaar kan ik die vast wel op het laatste moment regelen, indien nodig.
Ik weet niet welk jaar dat was, maar toen trokken ze echt aan je bandje ter controlequote:Op maandag 5 maart 2012 14:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Een kennis van ons is ooit over het hek gesprongen en heeft het bandje nagemaakt. Dat was 2010, toen was het bandje zwart wit,. Dus een zwart koordje beplakt met witte kauwgom heeft 3 dagen lang dienst gedaan als LL-bandje
Echt debiel.
Hier had je mij een compliment moeten geven, muts.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik word amper gecontroleerd. Zelfs op Schiphol niet. EN ik wilde gvd door die full bodyscan heen. Welneeee.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:10 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik weet niet welk jaar dat was, maar toen trokken ze echt aan je bandje ter controle. En m'n tas werd binnenstebuiten gekeerd.
Bij PP maakten ze zelfs m'n aangebroken zak M&M's open om te controlerenEn m'n vriendin mocht zo doorlopen met dat scheermesje in d'r tas.
Ja ik was al aan het zoeken.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:14 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Hier had je mij een compliment moeten geven, muts.
Ik zie er blijkbaar supercrimineel uit.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik word amper gecontroleerd. Zelfs op Schiphol niet. EN ik wilde gvd door die full bodyscan heen. Welneeee.
Dus ik daarna met m;'n armen wijd stana.... welneeeee. Niks!
En toen de quarantaine in Sydney, heel streng. Maar ik? Welneeeee!
ZEG IK KAN OOK GEVAARLIJK ZIJN HOOR!!!!!!!!!!!!! *stampvoet*
Dank!quote:Op maandag 5 maart 2012 14:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik was al aan het zoeken.
Nee, jij bent zo'n vent die het niet de hele tijd over thuis heeft. Bij jou moet je het er bijna uit sleuren.
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dank!
Ben altijd weer blij met elke mogelijkheid die ik heb om thuis te ontvluchten.
Ik hopte op Sydney airport ontzettend inwendig gefouilleerd te worden door zo'n Ozzie hunk van de border patrolquote:Op maandag 5 maart 2012 14:23 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zie er blijkbaar supercrimineel uit.
Maar ik ben in de VS ook niet gecontroleerd. Alleen m'n tas weer, maar daar zat een Rough Guide en een dik boek in en die zagen ze aan voor een bom, dat was wel jammer.
Geen vieze zaadjes meegesmokkeld?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hopte op Sydney airport ontzettend inwendig gefouilleerd te worden door zo'n Ozzie hunk van de border patrolMaar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Jouw leven is toch ook 1 grote aanschakeling van tragedie op Griekse tragedie he?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hopte op Sydney airport ontzettend inwendig gefouilleerd te worden door zo'n Ozzie hunk van de border patrolMaar neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw leven is toch ook 1 grote aanschakeling van tragedie op Griekse tragedie he?
quote:Op maandag 5 maart 2012 14:43 schreef Ang3l het volgende:
En ik dacht: Ik ga hetero2 niet mailen vandaag. Ik lijk wel een stalker zo af en toe!
Krijg ik zelf al mail
In dit voorbeeld was de tragedie vooral dat er niks op zijn Grieks gebeurde.quote:Op maandag 5 maart 2012 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Jouw leven is toch ook 1 grote aanschakeling van tragedie op Griekse tragedie he?
Reden te meer voor een extraquote:Op maandag 5 maart 2012 14:47 schreef AirwiN het volgende:
[..]
In dit voorbeeld was de tragedie vooral dat er niks op zijn Grieks gebeurde.
Op de terugweg misschien in een holle kies.quote:
Vanwege het niet gefouilleerd worden?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denk je uberhaupt dat ze Egeische zee overstaken met z'n allen? Toch zeker niet voor 1 vrouw?quote:Op maandag 5 maart 2012 14:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vanwege het niet gefouilleerd worden?
Was daar ook al een soort Odyssee douane tragedie van?
De eGayissche zeequote:Op maandag 5 maart 2012 14:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom denk je uberhaupt dat ze Egeische zee overstaken met z'n allen? Toch zeker niet voor 1 vrouw?
nee, niet echtquote:Op maandag 5 maart 2012 15:06 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die werkt niet zo lekker geschreven he
Vooral het gebrekke engels/nederlands in mails is om te lachenquote:Op maandag 5 maart 2012 15:11 schreef Barbusse het volgende:
Telefoontjes en emails voor eventuele andere banen zijn soms best leuk.
Ach, mijn Engels is ook zeker niet perfect, en een accent heb ik ook. Vooral dat laatste is niks om je voor te schamen vind ik, als je werkt in een internationale omgeving.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:18 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vooral het gebrekke engels/nederlands in mails is om te lachen
Ik had het over die slechte .. totaal niet interessante mailjesquote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
Ach, mijn Engels is ook zeker niet perfect, en een accent heb ik ook. Vooral dat laatste is niks om je voor te schamen vind ik, als je werkt in een internationale omgeving.
Heb ik me toen echt een keer overheen moeten zetten voor een baan die ik super vond, maar ondertussen wel faalangst om engels te spreken. Had ik het gesprek ook in het engels, ik ben nog nooit zo nerveus geweest.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ach, mijn Engels is ook zeker niet perfect, en een accent heb ik ook. Vooral dat laatste is niks om je voor te schamen vind ik, als je werkt in een internationale omgeving.
Mijn engels is vrrij goed, alleen ik merk altijd dat ik me aanpas aan mensen om me heen. Met die italiaanse scharrel van mij ook. Dan gaat m'n vloeiend engels ineens naar gebrekkig engels met een italiaans accentquote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef Barbusse het volgende:
[..]
In dat geval heb ik er nog wel een paarquote:Op maandag 5 maart 2012 15:21 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik had het over die slechte .. totaal niet interessante mailjes
Daar heb ik dus ook last van, met dat half Italiaanse/Afrikaanse accent hierquote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn engels is vrrij goed, alleen ik merk altijd dat ik me aanpas aan mensen om me heen. Met die italiaanse scharrel van mij ook. Dan gaat m'n vloeiend engels ineens naar gebrekkig engels met een italiaans accentAlsof ie t dan beter kan volgen
En zo hoort het ookquote:Op maandag 5 maart 2012 15:21 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb ik me toen echt een keer overheen moeten zetten voor een baan die ik super vond, maar ondertussen wel faalangst om engels te spreken. Had ik het gesprek ook in het engels, ik ben nog nooit zo nerveus geweest.
Baan wel gekregen en uiteindelijk megaveel geleerd op het gebied van zakelijk engels, daar vergis je je namelijk ook nog wel eens in.
Mijn engels is best oke, maar het feit dat ik het perfect wil spreken zonder accent ( slaat nergens op, maar ben nogal perfectionistischquote:Op maandag 5 maart 2012 15:23 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn engels is vrrij goed, alleen ik merk altijd dat ik me aanpas aan mensen om me heen. Met die italiaanse scharrel van mij ook. Dan gaat m'n vloeiend engels ineens naar gebrekkig engels met een italiaans accentAlsof ie t dan beter kan volgen
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Beste Henk en weet ik veel wie die andere gast op je foto is.
Als ik op 06-02-2012 niet reageer op "Mmmmmmmmm" en op 26-02-2012 ook niet op je "Hoi", dan zal ik op 05-03-2012 ook echt niet gaan reageren op je "Mmmmmm hoi".
Arme Henkquote:
Zit je op partyflock ofzo?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Als ik op 06-02-2012 niet reageer op "Mmmmmmmmm" en op 26-02-2012 ook niet op je "Hoi", dan zal ik op 05-03-2012 ook echt niet gaan reageren op je "Mmmmmm hoi".
Er is een groot verschil tussen goed een taal spreken, en klinken alsof het je moedertaal is. Dat laatste lijkt me een beetje overbodig. Alhoewel ik een collega heb die klinkt alsof hij rechtstreeks uit een Guy Ritchie film is weg gelopen, dat lijkt me dan wel weer humorquote:Op maandag 5 maart 2012 15:26 schreef Kluts het volgende:
[..]
Mijn engels is best oke, maar het feit dat ik het perfect wil spreken zonder accent ( slaat nergens op, maar ben nogal perfectionistisch) dat nekt me wel vaak. Heb er wel een gebrek aan zelfvertrouwen in, terwijl dat eigenlijk helemaal niet nodig is.
Mot ie niet bij Ingrid wezen?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:26 schreef Ang3l het volgende:
Nu gaat'ie anderen hmmmmmmhoi-enquote:
quote:
arme anderenquote:
quote:
Hmmmmmmmhoi?quote:
Dat is ook overbodig. Ik ben gewoon een perfectionist en wil het dan zo graag goed doen, dat het juist lastiger gaat. Maar het is ook een kwestie van gewenning, bij die baan was de voertaal engels en denk je ook in het engels op een gegeven moment, maar ik had hier vorige week 1 engels telefoontje en moest echt ff denken hoe en wat.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Er is een groot verschil tussen goed een taal spreken, en klinken alsof het je moedertaal is. Dat laatste lijkt me een beetje overbodig. Alhoewel ik een collega heb die klinkt alsof hij rechtstreeks uit een Guy Ritchie film is weg gelopen, dat lijkt me dan wel weer humor
jij heet geen henkquote:
Kutjequote:
Mijn engels is prima, maar omdat ik een heul klein beetje slis met mijn s'en, voel ik me daar met een andere taal nog onzekerder in.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:31 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat is ook overbodig. Ik ben gewoon een perfectionist en wil het dan zo graag goed doen, dat het juist lastiger gaat. Maar het is ook een kwestie van gewenning, bij die baan was de voertaal engels en denk je ook in het engels op een gegeven moment, maar ik had hier vorige week 1 engels telefoontje en moest echt ff denken hoe en wat.![]()
Overigens zijn zakelijk engels en gewoon engels ook echt twee verschillende dingen.
krijg henk.quote:
Slis jij?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:32 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Mijn engels is prima, maar omdat ik een heul klein beetje slis met mijn s'en, voel ik me daar met een andere taal nog onzekerder in.Best stom eigenlijk.
Ja, ik heb ook logopedie gehad voor die kutletterquote:Op maandag 5 maart 2012 15:34 schreef Kluts het volgende:
[..]
Slis jij?
Dat deed ik vroeger als kind altijd, moest er ook voor op logopedie, maar heb het mezelf aangeleerd.
Leuk hoor, slissen, met zo'n naam als ik heb.
Nee, is me niet opgevallen, terwijl het mij juist vaak wel opvalt omdat ik het vroeger zelf deed.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja, ik heb ook logopedie gehad voor die kutletter
And I feel your pain, met mijn achternaam
Maar wel tof dat jij het blijkbaar niet hebt gehoord
Maar helemaal weg gaan doet het nietquote:
spreken is het probleem niet, op de woorden komen welquote:
Ik zou me er niet druk om maken als ik jou wasquote:Op maandag 5 maart 2012 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar helemaal weg gaan doet het niet
Ik kan wel op de woorden komen, maar m'n uitspraak is ruk.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:37 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
spreken is het probleem niet, op de woorden komen wel
Ach joh, niemand is perfect.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Maar helemaal weg gaan doet het niet
Doe ik ook niet hoor, maar bij Engels valt het me dus wel op bij mezelf.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik zou me er niet druk om maken als ik jou was.
Vaak kan ik alleen op de Nederlandse woorden komen als ik Engels spreek, en op de Engelse woorden als ik Nederlands spreekquote:Op maandag 5 maart 2012 15:38 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kan wel op de woorden komen, maar m'n uitspraak is ruk.
In het engels heb je veel meer nuances, dan kom ik vaak niet op het NL woord maar wel het engelse.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:42 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Vaak kan ik alleen op de Nederlandse woorden komen als ik Engels spreek, en op de Engelse woorden als ik Nederlands spreek
Too easyquote:Op maandag 5 maart 2012 15:44 schreef Cue_ het volgende:
Ik kan me wel redden in het engels, maar het is zeker niet goed genoeg. Wel jammer, maar heb het gewoon te weinig nodig momenteel om het lekker op te krikken.
Ik ook. Ik heb weer zin in de spareribs van afgelopen weekendquote:
Ik hou alleen van vlees wat al geslacht is als ik het op mijn bord krijg.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:56 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ik ook. Ik heb weer zin in de spareribs van afgelopen weekend
oh bahhh dat is wel heeel tokkie hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 15:58 schreef missbehavin het volgende:
Zondag aan het eind van de ochtend de overgebleven ribs nog in bed verorberd.
Tja, varken als huisdier, grote tattoo.... hoe tokkie wil je het hebben?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh bahhh dat is wel heeel tokkie hoor
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:59 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
oh bahhh dat is wel heeel tokkie hoor
Nou dat niet, maar spareribs in bed.....quote:Op maandag 5 maart 2012 16:01 schreef missbehavin het volgende:
Sinds wanneer is in bed eten nou weer tokkie?
Wat maakt dat nou uit?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:01 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nou dat niet, maar spareribs in bed.....
Mja, dan zie ik eerder zo'n dikke vatsige redneck yank voor me.....quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:02 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mja, dan zie ik eerder zo'n dikke vatsige redneck yank voor me.....
je ken de ribben tellen, om een slechte woordgrap te makenquote:
Nou, met die ribs van je, spreken we je hierover over een paar weken wel weer.quote:
Het is gelukkig vooralsnog bij de 3 kg extra geblevenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:03 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou, met die ribs van je, spreken we je hierover over een paar weken wel weer.
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:03 schreef HeatWave het volgende:
[..]
je ken de ribben tellen, om een slechte woordgrap te maken.
Dat is pas het begin!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Het is gelukkig vooralsnog bij de 3 kg extra gebleven
Hahaha daarin zie je helemaal geen vormenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
bewijs dat eens met een foto in je LaLapakje dan he?
quote:
Het is niet voor niks dat ik vandaag begonnen ben met sort of lijnen.quote:
Maar ik woon niet samen hequote:Op maandag 5 maart 2012 16:05 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het is niet voor niks dat ik vandaag begonnen ben met sort of lijnen.
Die samenwoonkilo's moeten er wel weer vanaf.
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Speel ik gisteren Killzone3 uit, zie de aftiteling, hey die gast ken ik uit de kroeg.
Nee, maar je hebt al een joggingpak, dus je bent dan sowieso al tig stappen verder dan ik.quote:
Bevalt goed! Nu ff een rustig dagje en niet zoveel zin want maandag.quote:
wie wasdaquote:Op maandag 5 maart 2012 16:07 schreef HeatWave het volgende:
Speel ik gisteren Killzone3 uit, zie de aftiteling, hey die gast ken ik uit de kroeg.
quote:
niets echt boeiends, maar schoot me opeens te binnen, mag ik ook eens een dagboekpost maken?quote:
M'n vraag was serieusquote:Op maandag 5 maart 2012 16:13 schreef HeatWave het volgende:
[..]
niets echt boeiends, maar schoot me opeens te binnen, mag ik ook eens een dagboekpost maken?.
Oh, nou ja, het is een spel, voor de Playstation3 en dat had ik uitgespeeld, en een van de makers schijn ik IRL te kennen.quote:
Namen willen we!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nou ja, het is een spel, voor de Playstation3 en dat had ik uitgespeeld, en een van de makers schijn ik IRL te kennen.
Daswashet, bedankt voor de aandacht en tot ziens.
Leugens, het boeit jullie geen ene sodeflikkerquote:
Moet je ff killzone uitspelen, dan de aftiteling checken.quote:
En langs mijn FB-lijst leggenquote:Op maandag 5 maart 2012 16:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Moet je ff killzone uitspelen, dan de aftiteling checken.
moet je het ff uitspelen en op de aftiteling kijken.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:19 schreef Kluts het volgende:
Als ik erachter kom wie de soundtrack + geluidseffecten van SSX heeft bedacht, zoek ik hem op en sla ik hem op zijn gezicht.
Ach, voorlopig houdt het singles bezigquote:
Daar kom ik niet eens aan toe omdat Beetman het speelt!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:20 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
moet je het ff uitspelen en op de aftiteling kijken.
Wel! Now I'm hurtquote:Op maandag 5 maart 2012 16:17 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Leugens, het boeit jullie geen ene sodeflikker.
Ja duhquote:Op maandag 5 maart 2012 16:15 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Oh, nou ja, het is een spel, voor de Playstation3 en dat had ik uitgespeeld, en een van de makers schijn ik IRL te kennen.
Daswashet, bedankt voor de aandacht en tot ziens.
Ik heb ook nergens beweerd dat het wereldnieuws isquote:Op maandag 5 maart 2012 16:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja duh![]()
Ik sta ook ergens op een aftiteling geloof ik. Of in de handleiding.
Leuke smoes jaquote:Op maandag 5 maart 2012 16:26 schreef Memento-Mori het volgende:
dat je ergens iets wint, je rustig wacht na een week of 2 denkt, laat ik eens wat sturen waar t blijft. Ze reageren met: nog niet alle gegevens van alle winnaars ziijn binnen, je hoort van ons wanneer het verstuurd wordt. Vervolgens nog 2 weken later denk je, duurt wel heel lang dus nog een keer een bericht op twitter en dan wordt het opeens "toevallig" vandaag verstuurd
webcare aanspreken werkt wel vaak, tis nog nieuwquote:Op maandag 5 maart 2012 16:29 schreef Kluts het volgende:
Misschien moet ik dat eens proberen met mijn OV-chipkaart, die ik 3 maanden na het aanvragen nog niet heb.
nog beter is gewoon in het algeheel negatief je uitlaten op twitter maar de webcare er in mentionen, dan heb je ze heeeeeeeeeeeeel snel aan je broekquote:Op maandag 5 maart 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
webcare aanspreken werkt wel vaak, tis nog nieuw.
Joh, ik ben helemaal klaar met die gasten. Ik heb inmiddels een fiets aangeschaft om van het gezeik af te zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:31 schreef HeatWave het volgende:
[..]
webcare aanspreken werkt wel vaak, tis nog nieuw.
Ik ook, ik vind het fantastisch!quote:Op maandag 5 maart 2012 16:32 schreef stbabylon het volgende:
Missb, ik vind het gewoon kunnen hoor, eten in bed met series op een luie zondag.
Dat werkt wel ja, al zal het ook wel minder en minder worden...quote:Op maandag 5 maart 2012 16:32 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
nog beter is gewoon in het algeheel negatief je uitlaten op twitter maar de webcare er in mentionen, dan heb je ze heeeeeeeeeeeeel snel aan je broek
dat zal best ja maar ze willen gewoon geen negatieve dingen over zichzelf zien natuurlijk dus dan kan er opeens best veel, behalve bij hi en vodafonequote:Op maandag 5 maart 2012 16:33 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat werkt wel ja, al zal het ook wel minder en minder worden...
quote:Op maandag 5 maart 2012 16:32 schreef stbabylon het volgende:
Missb, ik vind het gewoon kunnen hoor, eten in bed met series op een luie zondag.
Dank jullie lieverdsquote:
jij eet zeker liever iets anders in bed?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal de voor de hand liggende grappen over eten en bed achterwege laten.
Het is echt zo'n dag he HW...quote:Op maandag 5 maart 2012 16:36 schreef HeatWave het volgende:
Ik zal de voor de hand liggende grappen over eten en bed achterwege laten.
Ah... Ik dacht dat het aan mij lag (HI)quote:Op maandag 5 maart 2012 16:34 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dat zal best ja maar ze willen gewoon geen negatieve dingen over zichzelf zien natuurlijk dus dan kan er opeens best veel, behalve bij hi en vodafone
neuh als je overweegt ooit over te stappen naar welke provider dan ook, doe het nietquote:Op maandag 5 maart 2012 16:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ah... Ik dacht dat het aan mij lag (HI).
Hahahaquote:Op maandag 5 maart 2012 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh als je overweegt ooit over te stappen naar welke provider dan ook, doe het nietik dacht dat dat anno 2012 fgeen hogere wiskunde meer zou zijn, maar helaas
Tmobile > KPN smooth sailingquote:Op maandag 5 maart 2012 16:41 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
neuh als je overweegt ooit over te stappen naar welke provider dan ook, doe het nietik dacht dat dat anno 2012 fgeen hogere wiskunde meer zou zijn, maar helaas
korte samenvatting. levering telefoon+tab was al een drama (in weekend besteld, we nemen zsm contact op. geen vertraging ofzo) Hoorde pas na 2 weken ietsquote:Op maandag 5 maart 2012 16:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hahaha. Mijn pa zei ook al zoiets... Die is van KPN naar t-mobile gegaan. Het was niet makkelijk
.
das fijnquote:Op maandag 5 maart 2012 16:48 schreef Godtje het volgende:
[..]
Tmobile > KPN smooth sailing
Geen centje pijn. KPN heeft alles voor me afgehandeld.
Klinkt leukquote:Op maandag 5 maart 2012 16:49 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
korte samenvatting. levering telefoon+tab was al een drama (in weekend besteld, we nemen zsm contact op. geen vertraging ofzo) Hoorde pas na 2 weken iets
nouja op 8-1 aangevraagd en meteen hi opgezegd
21-1 werd ik gebeld wanneer t nummerbehoud moest, dus ik geef aan dat mn nr de 8e (feb) vrij komt. ok zegt de muts. dag later je behoud gaat 21-2 in (huh?) Vodafone; hi heeft 8-2 geweigerd, hi: nee hoor per 8-1 is je nr vrij. Heel gedoe, ik wilde gewoon per 8-1 over met nummerbehoud, kon uiteindelijk niet. Nou vooruit dan 21-2 maar als t vlekkeloos gaat die dag. Belofte op 6-2 van hi: nee hoor de 21e stopt je abo bij ons. Op 8-2 geen signaal niet bij hi, niet bij vodafoneHi mn nummer TOCH opgezegd
ik bij vodafone, hoop gedoe, uiteindelijk zei winkelgast ik geef je nu n nieuwe sim met nieuw nr en t abo per 21-2 annuleren we. Nouja ok dan maar n ander nummer maar dan zou t wel klaar zijn. Hoop achteraf geregel of dat abo dat dde 21e in zou gaan wel echt geannuleerd was, ja dat was zo zeiden ze in de winkel 18-2 en op 21-2 heb ik n abo actief (op de sim die ik ooit ontving) met mn oude nummer naast het huidige abo. Weer n hoop gedoe om dat abo te annuleren (had nooit in moeten gaan) en uiteindelijk (20 mensen later) begreep iemand het
en is dat oude nummer meteen afgesloten
echt hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 16:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Klinkt leuk. Mijn pa had zo'n zelfde verhaal ook door 't nummerbehoud. Ergens is dat lastig. Ik had van T-Mobile naar HI geen enkel probleem, gelukkig
.
Je Gay porn channels.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb volgens mij allerlei abbo's (tv, telefoon, kabel, weet ik veel) waar ike cht dik op zou kunnen bezuinigenik zoek 't alleen nooit uit.....
Ik heb een 'kaal' tv-abonnement, dus geen extra zenders, maar wel een beetje rappe internetverbinding. En een vaste telefoonlijn maar ik denk dat ik die eruit gooi, maar nu heb ik een pakket en volgens mij is alles los bijna net zo duurquote:Op maandag 5 maart 2012 17:02 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb volgens mij allerlei abbo's (tv, telefoon, kabel, weet ik veel) waar ike cht dik op zou kunnen bezuinigenik zoek 't alleen nooit uit.....
Schat. Ik BEN gayporn.quote:
1 van de drie krijg je gratis zo een beetje ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een 'kaal' tv-abonnement, dus geen extra zenders, maar wel een beetje rappe internetverbinding. En een vaste telefoonlijn maar ik denk dat ik die eruit gooi, maar nu heb ik een pakket en volgens mij is alles los bijna net zo duur
Het lijkt me dat je ook wel eens een stoere kerel wil zien en niet zo een mager blond scharminkel.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:04 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Schat. Ik BEN gayporn.
Daar ga ik toch niet voor betalen?!
Ik heb even gekeken, en die vaste lijn is 5 euro extra. Ik word alleen gebeld door m´n ouders want die kunnen me gratis bellen met UPC, maar andersom niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
1 van de drie krijg je gratis zo een beetje ja.
Ik heb het er ook bij en gebruik het nooit. Alleen mobiel.
jup los kan t niet eensquote:Op maandag 5 maart 2012 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een 'kaal' tv-abonnement, dus geen extra zenders, maar wel een beetje rappe internetverbinding. En een vaste telefoonlijn maar ik denk dat ik die eruit gooi, maar nu heb ik een pakket en volgens mij is alles los bijna net zo duur
Mja ik heb UPC, zo'n pakket met kabel, tv en telefoon.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Waarom digitenne er dan niet uit trappen? Rampen systeem.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja ik heb UPC, zo'n pakket met kabel, tv en telefoon.
Maar ik heb geeen vaste lijn. En Ik heb KPN digitenne6.- p/mnd en ik kijk tich amper tv, dus goed genoeg.
Alleen toen wilde ik dus die TV opzeggen maar dat ging dan niet want dat was 1 pakket.
Dus eigenlijk heb ik dubbel tv .... en een telefoon aansluiting die ik niet gebruik
Ja, dat is wel enorm zondequote:Op maandag 5 maart 2012 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ik heb geeen vaste lijn. En Ik heb KPN digitenne6.- p/mnd en ik kijk tich amper tv, dus goed genoeg.
Alleen toen wilde ik dus die TV opzeggen maar dat ging dan niet want dat was 1 pakket.
Dus eigenlijk heb ik dubbel tv .... en een telefoon aansluiting die ik niet gebruik
tegenwoordig wel, je moet alleen dan een ontvanger hebbenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is wel enorm zonde
Bij Ziggo was digitale tv ook even duur als gewoon kabel volgens mij, dus ik heb digitale tv op m'n bakbeest
Ja, dat is ook het handigst, die HDD recorderquote:Op maandag 5 maart 2012 17:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
tegenwoordig wel, je moet alleen dan een ontvanger hebbenanders krijg je t alsnog in analoge kwaliteit binnen uiteraard
Ik was laatst bij iemand met digitenne en die moest bij bepaalde zenders de antenne/ontvanger/whatever half uit het raam hangenquote:Op maandag 5 maart 2012 17:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik moet hem alleen niet ACHTER mijn flatscreen zetten, maar 20cm ernaast is al voldoende.quote:Op maandag 5 maart 2012 17:15 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik was laatst bij iemand met digitenne en die moest bij bepaalde zenders de antenne/ontvanger/whatever half uit het raam hangen
Zijn er dingen op tv die je wil terug zien?quote:Op maandag 5 maart 2012 17:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, dat is ook het handigst, die HDD recorder
Oh ja, dit klopt niet echt iddquote:
Talk about overkillquote:
Niet zo overdrijven he HW..quote:
Zeg me dat jij tenminste tetters hebtquote:
quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 17:30 schreef Barbusse het volgende:
Alhoewel ik moet zeggen dat grote jetsers soms best sexy zijn![]()
Gelukkig wel jaquote:Op maandag 5 maart 2012 17:29 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zeg me dat jij tenminste tetters hebt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |