Really? Dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja klopt. Nogal veel bespreken/gespeeld binnen Singles
Wat dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:17 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. date heeft een irritante werkweek deze week
Ik mis veel in de wereld.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je vaker komen
[..]
Geen vrije avond echt om af te spreken.
Geen idee, maar ik heb zaterdag bedrijfsfeestje, misschien vrijdag. Maar gewoon jammer, meer niet .quote:Op maandag 5 maart 2012 13:22 schreef vencodark het volgende:
Ik mis veel in de wereld.Ook nog nooit Wordfeud gedaan.
Oh, maar dat is dan maar voor een weekje.Weekend vrij?
Dat is ook jammerquote:Op maandag 5 maart 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb zaterdag bedrijfsfeestje, misschien vrijdag. Maar gewoon jammer, meer niet .
2 films die ik echt niet hoef te zien.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet al janken van de trailer van Extremely Loud
Woensdag naar Hugo
Tegeltje: Tijd heb je niet, tijd maaaaaaaaaak jequote:
Goedquote:Op maandag 5 maart 2012 13:27 schreef vencodark het volgende:
Dat is ook jammerHoe was je weekend trouwens verder?
gohquote:Op maandag 5 maart 2012 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Tegeltje: Tijd heb je niet, tijd maaaaaaaaaak je
Net zo'n dooddoener als 'kinderen neem je niet, die krijg je'quote:Op maandag 5 maart 2012 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegeltje: Tijd heb je niet, tijd maaaaaaaaaak je
True!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
goh
Iets met idee van leuk avondje, maarja elke avond werken is lastig maken
Gaatjes zijn er wel te vinden.
Hugo was echt prachtigquote:
Kinderenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zo'n dooddoener als 'kinderen neem je niet, die krijg je'
Ik heb de laatste tijd echt geen geduld voor films. Ik moet ze eigenlijk wel in de bios zien, want thuis grijp ik veel te snel weer naar m'n telefoonquote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef vencodark het volgende:
Gister zag ik o.a. Rango en Black Swan op tv. Beide vielen enorm tegen. Hoewel ik van Rango geen hoge verwachtingen had, hoopte ik dat het misschien wel leuk zou zijn. Maar eigenlijk was het afgrijselijk.Ik keek het af omdat ik zelfs te lui was om te zappen.
Ooh nice. Je hebt je dus lekker vermaakt en laat gemaakt.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed
Vrijdag cafe, was erg gezellig, maar door de drank om half 4 al naar huis gegaan.
Zaterdag rustig aan gedaan en savonds met K de stad in. Tot half vier is zij gebleven en toen ben ik nog naar cafe van date geweest. Daar gezeten tot na sluitingstijd, was erg gezlelig. Om 8 uur sliep ik een keer. Zondag niets gedaan
Het zwanger worden krijg je zo af en toe. Het geboren worden, is een bewuste keuze.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zo'n dooddoener als 'kinderen neem je niet, die krijg je'
Rango viel mij ook erg tegen. Toch de oscar gewonnen. Vond hem mooi geanimeerd maar verder slap.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef vencodark het volgende:
Gister zag ik o.a. Rango en Black Swan op tv. Beide vielen enorm tegen. Hoewel ik van Rango geen hoge verwachtingen had, hoopte ik dat het misschien wel leuk zou zijn. Maar eigenlijk was het afgrijselijk.Ik keek het af omdat ik zelfs te lui was om te zappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |