Really? Dat heb ik dan gemist.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja klopt. Nogal veel bespreken/gespeeld binnen Singles
Wat dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:17 schreef Cue_ het volgende:
grumbl.. date heeft een irritante werkweek deze week
Ik mis veel in de wereld.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:20 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Moet je vaker komen
[..]
Geen vrije avond echt om af te spreken.
Geen idee, maar ik heb zaterdag bedrijfsfeestje, misschien vrijdag. Maar gewoon jammer, meer niet .quote:Op maandag 5 maart 2012 13:22 schreef vencodark het volgende:
Ik mis veel in de wereld.Ook nog nooit Wordfeud gedaan.
Oh, maar dat is dan maar voor een weekje.Weekend vrij?
Dat is ook jammerquote:Op maandag 5 maart 2012 13:23 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik heb zaterdag bedrijfsfeestje, misschien vrijdag. Maar gewoon jammer, meer niet .
2 films die ik echt niet hoef te zien.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:15 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet al janken van de trailer van Extremely Loud
Woensdag naar Hugo
Tegeltje: Tijd heb je niet, tijd maaaaaaaaaak jequote:
Goedquote:Op maandag 5 maart 2012 13:27 schreef vencodark het volgende:
Dat is ook jammerHoe was je weekend trouwens verder?
gohquote:Op maandag 5 maart 2012 13:27 schreef Ang3l het volgende:
Tegeltje: Tijd heb je niet, tijd maaaaaaaaaak je
Net zo'n dooddoener als 'kinderen neem je niet, die krijg je'quote:Op maandag 5 maart 2012 13:27 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Tegeltje: Tijd heb je niet, tijd maaaaaaaaaak je
True!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
goh
Iets met idee van leuk avondje, maarja elke avond werken is lastig maken
Gaatjes zijn er wel te vinden.
Hugo was echt prachtigquote:
Kinderenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zo'n dooddoener als 'kinderen neem je niet, die krijg je'
Ik heb de laatste tijd echt geen geduld voor films. Ik moet ze eigenlijk wel in de bios zien, want thuis grijp ik veel te snel weer naar m'n telefoonquote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef vencodark het volgende:
Gister zag ik o.a. Rango en Black Swan op tv. Beide vielen enorm tegen. Hoewel ik van Rango geen hoge verwachtingen had, hoopte ik dat het misschien wel leuk zou zijn. Maar eigenlijk was het afgrijselijk.Ik keek het af omdat ik zelfs te lui was om te zappen.
Ooh nice. Je hebt je dus lekker vermaakt en laat gemaakt.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Goed
Vrijdag cafe, was erg gezellig, maar door de drank om half 4 al naar huis gegaan.
Zaterdag rustig aan gedaan en savonds met K de stad in. Tot half vier is zij gebleven en toen ben ik nog naar cafe van date geweest. Daar gezeten tot na sluitingstijd, was erg gezlelig. Om 8 uur sliep ik een keer. Zondag niets gedaan
Het zwanger worden krijg je zo af en toe. Het geboren worden, is een bewuste keuze.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zo'n dooddoener als 'kinderen neem je niet, die krijg je'
Rango viel mij ook erg tegen. Toch de oscar gewonnen. Vond hem mooi geanimeerd maar verder slap.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef vencodark het volgende:
Gister zag ik o.a. Rango en Black Swan op tv. Beide vielen enorm tegen. Hoewel ik van Rango geen hoge verwachtingen had, hoopte ik dat het misschien wel leuk zou zijn. Maar eigenlijk was het afgrijselijk.Ik keek het af omdat ik zelfs te lui was om te zappen.
Nuuuuut! Is een keuze van God!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:30 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Het zwanger worden krijg je zo af en toe. Het geboren worden, is een bewuste keuze.
Black Swan voldeed totaal niet aan de verwachtingenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rango viel mij ook erg tegen. Toch de oscar gewonnen. Vond hem mooi geanimeerd maar verder slap.
Black Swan daarentegen
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:31 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Black Swan voldeed totaal niet aan de verwachtingen(die erg hoog waren door alle mediaaandacht)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem verder wel goed
Tap tap tap
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:31 schreef CherryLips het volgende:
Dat soort stukjes zijn niet aan mij besteedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vond hem verder wel goed![]()
Ik word regelmatig gestoord als ik net een film zit te kijken. Vriend belt me meestal een keer of 2 per dag op en soms is dat net tijdens een film. Maar gister was ik bij hem dus we hebben samen letterlijk een hele dag films zitten kijken op Film Premiere 1 ofzo. Zo'n digitale zender.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb de laatste tijd echt geen geduld voor films. Ik moet ze eigenlijk wel in de bios zien, want thuis grijp ik veel te snel weer naar m'n telefoon
Wat je zegt, het zag er verder mooi uit hoor maar het verhaal vond ik niks.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Rango viel mij ook erg tegen. Toch de oscar gewonnen. Vond hem mooi geanimeerd maar verder slap.
Black Swan daarentegen
Net zoals die nagel in Stir of Echoes. Dat stukje laten ze ook altijd in reclames zien als die film op tv komt. Daar krijg ik zo de zenuwen van, nu weer nu ik eraan denkquote:Op maandag 5 maart 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat soort stukjes zijn niet aan mij besteed
Die ken ik niet en ben ik blij vanquote:Op maandag 5 maart 2012 13:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Net zoals die nagel in Stir of Echoes. Dat stukje laten ze ook altijd in reclames zien als die film op tv komt. Daar krijg ik zo de zenuwen van, nu weer nu ik eraan denk
Ja, ik ben tussendoor gaan douchen omdat ik vreselijk stonk en het om half 8 's avonds weleens tijd werd voor een frisse douche.quote:
Ik keek ook even weg.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:32 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat soort stukjes zijn niet aan mij besteed
owquote:Op maandag 5 maart 2012 13:36 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, ik ben tussendoor gaan douchen omdat ik vreselijk stonk en het om half 8 's avonds weleens tijd werd voor een frisse douche.
Ik zit op m'n werkquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
een keer of 2 per dagquote:Op maandag 5 maart 2012 13:33 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik word regelmatig gestoord als ik net een film zit te kijken. Vriend belt me meestal een keer of 2 per dag op en soms is dat net tijdens een film. Maar gister was ik bij hem dus we hebben samen letterlijk een hele dag films zitten kijken op Film Premiere 1 ofzo. Zo'n digitale zender.
Chronicles of Narnia 3 vanaf half 9, Mega Mind, Switched, Ice Age, Toy Story 3, Rango en daarna Black Swan gedeeltelijk.
Hij zou het geweldig doen. God heeft diepe gronden.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
God can suck my motherfucking cock!
Venco!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij zou het geweldig doen. God heeft diepe gronden.
Maar dan voel je helemaal niks, ook niet leukquote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef vencodark het volgende:
[..]
Hij zou het geweldig doen. God heeft diepe gronden.
Yup, elke dag. Soms 1 keer per dag. Maar goed, verder smsen we niet veel en we zien elkaar niet dagelijks. Dus dagelijks contact vind ik dan niet zo gek. Maar soms vind ik het net zo prettig als ie alleen 's avonds zou bellen maar ach.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
een keer of 2 per dagElke dag?
Ik zou GEK worden
Exorcist, ook leuke film.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:37 schreef stbabylon het volgende:
[..]
God can suck my motherfucking cock!
quote:Op maandag 5 maart 2012 13:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik zit op m'n werkBewaren voor vanavondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vlak voor het slapen gaan.
Tap tap tap
Ja sorry, ik kopte alleen maar in.quote:
Dan heeft ie het niet te doen ook.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:39 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Maar dan voel je helemaal niks, ook niet leuk
Lijkt me niet echt iets voor mij.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hugo was echt prachtig
En extremely.... is mijn favoriete boek. Alleen de film ben ik dus wat bang voor.
Dat idd.. of nouja gek.. dat weet ik niet. maar zou het wel raar vindenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
een keer of 2 per dagElke dag?
Ik zou GEK worden
Ik heb het sowieso niet zo op bellen. En dan zeker als het van die 'he hoe is het' belletjes zijnquote:Op maandag 5 maart 2012 13:39 schreef vencodark het volgende:
[..]
Yup, elke dag. Soms 1 keer per dag. Maar goed, verder smsen we niet veel en we zien elkaar niet dagelijks. Dus dagelijks contact vind ik dan niet zo gek. Maar soms vind ik het net zo prettig als ie alleen 's avonds zou bellen maar ach.
Maar het KAN welquote:Op maandag 5 maart 2012 13:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja sorry, ik kopte alleen maar in.
[..]
Dan heeft ie het niet te doen ook.
Ik klets vrij veel via gtalk, maar dat kan er mooi tussendoor. Bellen is iets wat je vrijwel niet kan combineren met andere dingen.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:40 schreef Ripley het volgende:
Ach, wij mailen elke dag een paar keer en dan bel ik nog als ik onderweg ben en wij wonen notabene samen
Raar?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:40 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd.. of nouja gek.. dat weet ik niet. maar zou het wel raar vinden
Labiele fase?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:41 schreef CherryLips het volgende:
Een vriendin van me heeft weleens zo'n labiele fase dat ze twee, drie keer per dag belt. Dan word ik ook gek.
Maar dat is iets anders dan je vriend natuurlijk
Nah, het zijn meestal dagelijkse dingen die je bespreekt. Stukje overleg of plannen die we hebben. Of gewoon gezellig. En als we na 10 minuten klaar zijn, is het klaar. Als ik met iemand afgesproken heb, dan belt ie nooit om me niet te storen enzo.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:41 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso niet zo op bellen. En dan zeker als het van die 'he hoe is het' belletjes zijn
Op het puntje van je stoel zitten bij een psychologische thriller werkt dan ook niet zo goed als je maar delen ziet hequote:Op maandag 5 maart 2012 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat je zegt, het zag er verder mooi uit hoor maar het verhaal vond ik niks.
Black Swan heb ik delen van gezien en op zich is het prima maar het deed me ook niet zoveel. Ik dacht dat ik op het puntje van mijn stoel zou zitten maar ik vond het beetje...weet niet.
ja.. te lang niet gedaanquote:
Wat is het verhaal dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:40 schreef Kluts het volgende:
[..]
Lijkt me niet echt iets voor mij.
Dat boek is me ooit aangeraden, maar nooit gelezen. En toen ik gister voorstukjes van de film zag was ik blij dat ik het nooit gelezen heb. Wat een kazig verhaal zeg.
En: Tom Hanks.![]()
Ja, alleen de trailer laat heel veel gejank zien en een hoop Tom Hanks.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Nou ja, ik ben gaan douchen omdat ik het niet zo boeiend vind.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Op het puntje van je stoel zitten bij een psychologische thriller werkt dan ook niet zo goed als je maar delen ziet he
Het is maar hoe je allebei bent. Ik heb ook niet altijd van alles en ik zou best minder kunnen bellen vanuit mijn kant maar K. heeft altijd wel iets te vertellen, dus ja. Ik vind het best. En we praten ook gewoon uren over minder belangrijke dingen. Dat is zo standaard geworden.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:44 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ja.. te lang niet gedaanEn zou niet weten wat te bespreken.
Date en ik whatsappen vaak een paar keer per dag. Maar soms ook een dagje niet.
Iets over een zielig joch wiens pa dood is en die dan nu de halve stad door moet om te vinden waar de sleutel van zijn pa op past. Alles gehuld in pathetisch en patriottistisch 9-11 gezemel.quote:
Ik hoop dat dat joch een beetje kan acteren, ik hou niet zo van kinderen in filmsquote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja, alleen de trailer laat heel veel gejank zien en een hoop Tom Hanks.
En dat klopt niet bepaald met het boek.
Er is ook niets fouts aan hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef vencodark het volgende:
Het is maar hoe je allebei bent. Ik heb ook niet altijd van alles en ik zou best minder kunnen bellen vanuit mijn kant maar K. heeft altijd wel iets te vertellen, dus ja. Ik vind het best. En we praten ook gewoon uren over minder belangrijke dingen. Dat is zo standaard geworden.
Genoeg stellen die het totaal niet zo doen en andere doen het nog vaker.
En dan nog, dat sleuteltje is in de vorm van een hart, ze kunnen ALLES maken, maar een hartvormig sleuteltje maken was nog niet in ze opgekomenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iets over een zielig joch wiens pa dood is en die dan nu de halve stad door moet om te vinden waar de sleutel van zijn pa op past. Alles gehuld in pathetisch en patriottistisch 9-11 gezemel.
M'n zus belde eerst ook elke avond minstens een uur met haar vriendquote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Nou ja, ik ben gaan douchen omdat ik het niet zo boeiend vind.En tussendoor ook maar gaan eten wan top den duur heb je gewoon honger.
[..]
Het is maar hoe je allebei bent. Ik heb ook niet altijd van alles en ik zou best minder kunnen bellen vanuit mijn kant maar K. heeft altijd wel iets te vertellen, dus ja. Ik vind het best. En we praten ook gewoon uren over minder belangrijke dingen. Dat is zo standaard geworden.
Genoeg stellen die het totaal niet zo doen en andere doen het nog vaker.
911 speelt echt amper een rol in dat boek. Het is de aanleiding maar verder niks.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:47 schreef Kluts het volgende:
[..]
Iets over een zielig joch wiens pa dood is en die dan nu de halve stad door moet om te vinden waar de sleutel van zijn pa op past. Alles gehuld in pathetisch en patriottistisch 9-11 gezemel.
Trust me, ik heb gister dus een voorstuk ervan gezien en het was zum kotsen.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
911 speelt echt amper een rol in dat boek. Het is de aanleiding maar verder niks.
Ben dus bang dat de verfiling heel erg 911-gericht wordt en patriotistisch en daar heb ik een hekel aan
Als ik met iemand ben en hij belt, dan hou ik het gewoon kort. Maar meestal laat ie me dan met rust. Dat is dan weer wel prettig.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus belde eerst ook elke avond minstens een uur met haar vriendOok op vakantie, dat was wel minder
Ja, die wil ik ook nog zien!quote:Op maandag 5 maart 2012 13:53 schreef Kluts het volgende:
Wat films die ik nog wil zien betreft, Shame
Ja ik ben er ook geen fan van. Zo zemelig.quote:
We waren een paar dagen in Parijs en dan moest zij om klokslag acht uur met hem bellen. Dan wil je dus meer dingen zien of gewoon rondlopen voor het donker wordt, maar nee, dan hing ze tot negen uur aan de telefoon. Toen werd ik wel een beetje verdrietig. Was ook de laatste keer dat we samen op vakantie zijn geweest trouwens. Vergroeide mensenquote:Op maandag 5 maart 2012 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Als ik met iemand ben en hij belt, dan hou ik het gewoon kort. Maar meestal laat ie me dan met rust. Dat is dan weer wel prettig.
Da's Hugoquote:Op maandag 5 maart 2012 13:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
En dan nog, dat sleuteltje is in de vorm van een hart, ze kunnen ALLES maken, maar een hartvormig sleuteltje maken was nog niet in ze opgekomen.
Ja, kloptquote:
Mooier meestal niet (heel soms), maar ze kunnen OOK mooi zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef Kluts het volgende:
Verfilmingen zijn zelden mooier dan het boek zelf.
De relatie van jouw zus is dan ook een prima voorbeeld van een ongezonde relatie.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
M'n zus belde eerst ook elke avond minstens een uur met haar vriendOok op vakantie, dat was wel minder
Ja, dat is ook zeker niet prettig. Ik snap best dat je even met elkaar belt als je op vakantie bent maar hou het gewoon op een fatsoenlijke tijd dan. Kwartiertje 's avonds op de hotelkamer ofzo. Ik zeg maar wat. Of je houdt iemand via smsjes op de hoogte ofzo.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
We waren een paar dagen in Parijs en dan moest zij om klokslag acht uur met hem bellen. Dan wil je dus meer dingen zien of gewoon rondlopen voor het donker wordt, maar nee, dan hing ze tot negen uur aan de telefoon. Toen werd ik wel een beetje verdrietig. Was ook de laatste keer dat we samen op vakantie zijn geweest trouwens. Vergroeide mensen
The Green Mile vond ik anders wel heel geslaagd.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:54 schreef Kluts het volgende:
Verfilmingen zijn zelden mooier dan het boek zelf.
Ja dat welquote:Op maandag 5 maart 2012 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De relatie van jouw zus is dan ook een prima voorbeeld van een ongezonde relatie.
In welk opzicht dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
De relatie van jouw zus is dan ook een prima voorbeeld van een ongezonde relatie.
Ik ben altijd een beetje huiverig voor verfilmingen. Ik lees iig wanneer ik de kans heb wel eerst het boek.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mooier meestal niet (heel soms), maar ze kunnen OOK mooi zijn.
De verfilming van een ander boek van die schrijver (Alles is verlicht.... everything is illuminated) is wel erg mooi.
Een jaar later ging ik met m'n nicht op vakantie, die net een nieuwe vriend had. Ze had het op zich wel vaak over hem, maar ze had zichzelf opgelegd dat ze maar twee sms'jes per dag mocht versturen en ze alleen halverwege de week met hem mocht bellen en dat deed ze toen ik 's ochtends toen ik onder de douche stond. Dat was stukken gezelligerquote:Op maandag 5 maart 2012 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ja, dat is ook zeker niet prettig. Ik snap best dat je even met elkaar belt als je op vakantie bent maar hou het gewoon op een fatsoenlijke tijd dan. Kwartiertje 's avonds op de hotelkamer ofzo. Ik zeg maar wat. Of je houdt iemand via smsjes op de hoogte ofzo.
Zo hou ik mijn telefoon wanneer ik uit eten ga ook altijd op stil.
[..]
The Green Mile vond ik anders wel heel geslaagd.
Voordeel daarvan is dat je voorbeeld gelukkig niet representatief is voor de meeste relaties.quote:
Ik heb er wel een vertekend beeld door gekregen he. Gelukkig is m'n broer wel normaal.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Voordeel daarvan is dat je voorbeeld gelukkig niet representatief is voor de meeste relaties.
Batman mist nog.quote:Op maandag 5 maart 2012 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Project X
The Hunger Games
Iron Sky
Avengers
Battleship
MiB 3
Prometheus
Total Recall
The Expendables 2
Resident Evil: Retribution
World War Z
The Hobbit
Dat is het voorlopig wel voor dit jaar. Kan nog wel meer bijkomen, maar deze wil ik sowieso eigenlijk in de bios zien.
Oh, en Plan C en Quiz ook wel eigenlijk
Ja, die later verneukt kan worden door de film.quote:
Ik ben niet de aangewezen persoon om die details met anderen te delen.quote:
Iron Sky?quote:Op maandag 5 maart 2012 13:58 schreef stbabylon het volgende:
Project X
The Hunger Games
Iron Sky
Avengers
Battleship
MiB 3
Prometheus
Total Recall
The Expendables 2
Resident Evil: Retribution
World War Z
The Hobbit
Dat is het voorlopig wel voor dit jaar. Kan nog wel meer bijkomen, maar deze wil ik sowieso eigenlijk in de bios zien.
Oh, en Plan C en Quiz ook wel eigenlijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |