Wtf is dezequote:Op maandag 5 maart 2012 03:07 schreef Geralt het volgende:
Zet dit op:
mik nog wat bier in je gork en slaap lekker voor straks alvast:
ja dat heb ikook!!!! Minus de nachtdienst dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 03:16 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Mn hele ritme is zwaar verkankerd
Heb om de dag een nachtdienst waardoor ik dus telkens ee.n dag om 1500 uur wakker word waardoor ik daarna pas om 0400 uur ofzo weer in slAap kom
Epic sax guy. Hij staat hier al een uur opquote:
Jij paupert gewoon?quote:Op maandag 5 maart 2012 03:17 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
ja dat heb ikook!!!! Minus de nachtdienst dan.
Maandag de nacht in, dinsdag eruit, woensdag de nacht in, vrijdag de nacht in?quote:Op maandag 5 maart 2012 03:16 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Heb om de dag een nachtdienst waardoor ik dus telkens ee.n dag om 1500 uur wakker word waardoor ik daarna pas om 0400 uur ofzo weer in slAap kom
Maar wel funest voor je ritme.quote:Op maandag 5 maart 2012 03:25 schreef Geralt het volgende:
[..]
Maandag de nacht in, dinsdag eruit, woensdag de nacht in, vrijdag de nacht in?
Zo?
Klinkt niet slecht toch?
1 werken 1 vrij 1 werken 1 vrij etc
ja dat probleem heb ik ook zo ongeveerquote:Op maandag 5 maart 2012 03:16 schreef Broodje_Zaad het volgende:
Melatonine, klopt.quote:Op maandag 5 maart 2012 03:48 schreef superoperator het volgende:
[..]
ja dat probleem heb ik ook zo ongeveer
ik heb van de dokter melatomine gekregen ofzo
Ik zit nu met mn iphone te kutten in mn bed, omdat ik t zat ben om 3 uur te draaien etc terwijl ik niet in slaap komquote:Op maandag 5 maart 2012 03:55 schreef JohannesKozijn het volgende:
Als je 's nachts niet kan slapen moet je dat moment niet besluiten te gaan computeren.
200 mg Seroquel nemenquote:Op maandag 5 maart 2012 03:54 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Melatonine, klopt.
Werkt t bij jou?
Bij mij voor geen meter, hoeveel ik ook van die krengen vreet
Je kop moet wel in de rustmodus vriend. Dus soms zit je uren achter FOK!, spelletjes of andere dingen. En dan denk je "hey, maar ik ben niet moe!" , nee gek he. Als je met je kop vol in een bak met fel licht zit geven je ogen een signaal af aan de hersenen alsof je 's middags lekker in de zon zit.quote:Op maandag 5 maart 2012 04:02 schreef amenth het volgende:
dit had ik ook vaak maar het bleek dat ik gewoon niet meer nodig had of geen zin in ieder geval gewoon dit 3 weken lang doen, 2 tot maximaal 5 uur slapen en gewoon gaan chillen in de tijd dat je niet kan slapen niet proberen te gaan slapen heeft geen zin
4% 10-12 uurquote:Op maandag 5 maart 2012 04:11 schreef amenth het volgende:
ja snap ik maar ik ben ook overdag nie moe da zou je dan wel worde als je meer slaap nodig heb
Waar heb jij het nou weer over?! Ik heb dat echt nooit. Als het avond is, dan kan ik net zo goed moe worden als er wél licht van de computer monitor in mijn gezicht schijnt, of een lamp.quote:Op maandag 5 maart 2012 04:07 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Je kop moet wel in de rustmodus vriend. Dus soms zit je uren achter FOK!, spelletjes of andere dingen. En dan denk je "hey, maar ik ben niet moe!" , nee gek he. Als je met je kop vol in een bak met fel licht zit geven je ogen een signaal af aan de hersenen alsof je 's middags lekker in de zon zit.
Mensen die moeilijk slapen adviseer ik toch om donkere plekken op te zoeken. Desnoods een boek lezen of iets anders doen maar fel licht zoals schermen, iPods en telefoons vermijden.
Of je gaat juist eerder in je REM slaap. Zodra je in de REM fase zit rust je in feite uit. Het duurt bij veel mensen uren om in de REM slaap te komen. Als je dus na bijvoorbeeld 15 minuten al in je REM slaap bent, dan ben je ook veel eerder uitgerust en kun je dus veel eerder wakker worden.quote:Op maandag 5 maart 2012 04:16 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
4% 10-12 uur
90% 7-9 uur
3% 5-7 uur
2% 3-5 uur
1% 2-3 uur
Dan ben je er 1 uit de 100 als je zo weinig nodig hebt maar het kan. Al is het meestal zo voor een paar dagen of weken en daarna ga je weer meer slapen.
Mensen die standaard 3 uur slapen en toch perfect functioneren zijn uiterst zeldzaam. Je mist je hele Remslaap. Je verwerkt dingen ook niet meer normaal dan.
Als jijzelf als supernatural wilt beschouwen is dat prima. Dit is de algeheel geldende norm. Melatonine-piek qua aanmaak is niet voor niets 's nachts en niet overdag. De mens is geen nachtdier .quote:Op maandag 5 maart 2012 04:19 schreef WSquater het volgende:
[..]
Waar heb jij het nou weer over?! Ik heb dat echt nooit. Als het avond is, dan kan ik net zo goed moe worden als er wél licht van de computer monitor in mijn gezicht schijnt, of een lamp.
Dat doet er echt helemaal niet toe bij mij. Je valt wel makkelijker in slaap als het donker is, maar dat is simpelweg omdat er geen signalen van je ogen binnenkomen - niet omdat je dan opeens wel moe.
En oh, al wakker sinds vanochtend gisterochtend 8 uur.
[..]
Of je gaat juist eerder in je REM slaap. Zodra je in de REM fase zit rust je in feite uit. Het duurt bij veel mensen uren om in de REM slaap te komen. Als je dus na bijvoorbeeld 15 minuten al in je REM slaap bent, dan ben je ook veel eerder uitgerust en kun je dus veel eerder wakker worden.
Ik zeg nergens dat ik supernatural ben. De enige reden dat ik nu op ben is omdat ik met wat werk bezig ben wat ik absoluut voor morgenvroeg af wil hebben. Ik slaap het liefst circa 7-8 uur doordeweeks en in het weekend iets minder dan 9 uur - gewoon omdat het kan. Ik weet nu ook al van mezelf dat ik aan het eind van morgenmiddag kapot moe ben als ik niet ga slapen dadelijk.quote:Op maandag 5 maart 2012 04:23 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Als jijzelf als supernatural wilt beschouwen is dat prima. Dit is de algeheel geldende norm. Melatonine-piek qua aanmaak is niet voor niets 's nachts en niet overdag. De mens is geen nachtdier .
Zelfde geld over je stelling met de REM-slaap. Uitgaande van die cijfers zit je op de gemiddelden. Een hoop mensen vinden zichzelf bijzonder en denken minder slaap nodig te hebben, maar vallen uiteindelijk gewoon binnen de standaard-norm.
Well duh.quote:Op maandag 5 maart 2012 02:58 schreef Quickie_Brat het volgende:
misschien moet ik toch maar eens eerder op gaan staan
je hebt gewoon eens een goede beurt nodigquote:Op maandag 5 maart 2012 23:11 schreef Quickie_Brat het volgende:
Ik vrees weer voor aankomende nacht. Ik ben wel erg moe nu maar ik weet als ik straks in bed lig ik toch alleen maar weer naar t plafond lig te staren....
Kutslaap
Die heb ik eergisteren nog gehad, dank uquote:Op maandag 5 maart 2012 23:12 schreef Kroc het volgende:
[..]
je hebt gewoon eens een goede beurt nodig
Wat let je?quote:Op maandag 5 maart 2012 03:08 schreef Quickie_Brat het volgende:
Een goeie jonko zou ecgt de trick doen nu
Jij lust wel meer aan je fobo te zienquote:Op maandag 5 maart 2012 23:12 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
Boh ik lust ook wel een lekkere koude nu
ey swa toon eens wat respect noquote:Op dinsdag 6 maart 2012 00:54 schreef Miertje88 het volgende:
[..]
Jij lust wel meer aan je fobo te zien![]()
Wie verzint zo'n nutteloze loop van tien uur. Dit soort kinderachtige shit associeer ik echt met hollanders het kan ook niet andersquote:Op maandag 5 maart 2012 03:07 schreef Geralt het volgende:
Zet dit op:
mik nog wat bier in je gork en slaap lekker voor straks alvast:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |