Ajax is dan ook geen voetbal ...quote:Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
eens
ik weet ook nooit tegen wie ajax allemaal speel.
waarom zou je je daarmee bezig houden
Dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:04 schreef Stokstaart het volgende:
kapiteintje slijmt echt om mod te worden bah
Huh? Als er iets een zuivere rode kaart is is dat het wel..quote:Op maandag 5 maart 2012 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een tjappies wonen toch in Enschede winnen ze zo dik gaat het hier alleen maar om die kaart voor die achterlijke Douglas sprak er gister zelfs een die wou de scheidsrechter vermoorden.
Ze vinden het ook echt onterechtheerlijk als mensen zo dom praten omdat ze het alleen maar door de club kleuren bril kunnen zien.
Dat doen wij natuurlijk nooit hequote:Op maandag 5 maart 2012 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een tjappies wonen toch in Enschede winnen ze zo dik gaat het hier alleen maar om die kaart voor die achterlijke Douglas sprak er gister zelfs een die wou de scheidsrechter vermoorden.
Ze vinden het ook echt onterechtheerlijk als mensen zo dom praten omdat ze het alleen maar door de club kleuren bril kunnen zien.
Nee maar iedereen wil hier ook honderd keer dezelfde discussie met je aangaan en maar blijven volhouden. Is een beetje hetzelfde als met een pisvee's de Wijnaldum is een vuile rat discussie aangaan. vroeger vond ik het wel leuk maar begin er echt moe van te worden die lange discussies met achterlijke mensen.quote:
In Enschede zijn de mensen sowieso erg vol van zichzelf. Snap ook niet dat je daar vrijwillig gaat wonen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar iedereen wil hier ook honderd keer dezelfde discussie met je aangaan en maar blijven volhouden. Is een beetje hetzelfde als met een pisvee's de Wijnaldum is een vuile rat discussie aangaan. vroeger vond ik het wel leuk maar begin er echt moe van te worden die lange discussies met achterlijke mensen.
Ja zelfs de trainer gaf het min of meer toe.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Als er iets een zuivere rode kaart is is dat het wel..Snap dat het zuur is om een van je beste spelers te missen in zo'n belangrijke fase maar dat is toch echt de schuld van Douglas zelf.
Sterke en leuke ploeg, samen Spanje de topfavoriet, daarachter Oranje,Portugal,Frankrijk,Italië als outsiders.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:08 schreef inZanity het volgende:
Ik vind Van Bommel wel een baas eigenlijk.En wat is er mis met Duitsland? Gun ze het EK wel komende zomer
PSV'ers zijn gewoon hypocriet. Zelf zogenaamd het braafste jongetje van de klas pretenderen te zijn. Maar ondertussen.. Er schande van spreken hoe Wijnaldum werd behandeld, maar had je ze eens bij Reis of Labyad moeten horen. Rellen doen ze alleen in de randstad.. Ze verliezen een keer dik en ze gaan gelijk met schuim in hun mond Rutten lopen uitschelden enz. en de ingang bestormen..quote:Op maandag 5 maart 2012 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar iedereen wil hier ook honderd keer dezelfde discussie met je aangaan en maar blijven volhouden. Is een beetje hetzelfde als met een pisvee's de Wijnaldum is een vuile rat discussie aangaan. vroeger vond ik het wel leuk maar begin er echt moe van te worden die lange discussies met achterlijke mensen.
Denk ook dat dat al moeilijk genoeg is, in ieder geval eerder van Portugal dan van Duitsland.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zie Oranje nog niet winnen van Portugal en/of Duitsland.
Nee, allemaal gedroogd spul.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou Cup a Soup overdatum kunnen raken? Ik heb hier nog paar zakjes liggen die de datum 2 jaar hebben overschreden.
Is net astronautenvoer man, kun je over 10 jaar nog eten.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou Cup a Soup overdatum kunnen raken? Ik heb hier nog paar zakjes liggen die de datum 2 jaar hebben overschreden.
Buiten Ronaldo is die ploeg toch niet zo heel sterk? Duitsland is wel pure klasse.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Denk ook dat dat al moeilijk genoeg is, in ieder geval eerder van Portugal dan van Duitsland.
Greg op Ronaldo.
Enige wedstrijd waarom je Boularouz moet meenemen. Ik heb het verheerlijken van die actie nooit begrepen maar zeker dat Ronaldo er nog af en toe van wakker schiet.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Denk ook dat dat al moeilijk genoeg is, in ieder geval eerder van Portugal dan van Duitsland.
Greg op Ronaldo.
Dacht ik ook al. Tijd voor Champion Cup o Soupquote:
Het is geen absolute top maar ik zie ze wel als een outsider maar ook die moeten het hebben van de vorm van Ronaldo/Nani net als bij ons Sneijder/Robben.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Buiten Ronaldo is die ploeg toch niet zo heel sterk? Duitsland is wel pure klasse.
Voor mij is Duitsland dé favoriet. Die hebben zo'n heerlijke mentaliteit en spelen gewoon geweldig. Zowel Nederland als Spanje zie ik eigenlijk alleen maar keihard falen. Gek genoeg vind ik van de outsiders Portugal het gevaarlijkst, de kwaliteiten zijn gewoon aanwezig maar het komt er nog niet uit als dat eenmaal gaat lopen kunnen die echt ver komen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sterke en leuke ploeg, samen Spanje de topfavoriet, daarachter Oranje,Portugal,Frankrijk,Italië als outsiders.
Duitsland sowieso niet. En Portugal als het erom gaat ook niet. Portugal - Nederland is de laatste wedstrijd toch? Heeft Nederland uberhaupt al een keer van Portugal gewonnen wanneer het er om ging?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zie Oranje nog niet winnen van Portugal en/of Duitsland.
Ik vind Portugal kwalitatief sterker dan Nederland eigenlijk. Nederland word vooral behoorlijk overschat als je het mij vraagt..quote:Op maandag 5 maart 2012 15:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Buiten Ronaldo is die ploeg toch niet zo heel sterk? Duitsland is wel pure klasse.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |