Ajax is dan ook geen voetbal ...quote:Op maandag 5 maart 2012 15:03 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
eens
ik weet ook nooit tegen wie ajax allemaal speel.
waarom zou je je daarmee bezig houden
Dit.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:04 schreef Stokstaart het volgende:
kapiteintje slijmt echt om mod te worden bah
Huh? Als er iets een zuivere rode kaart is is dat het wel..quote:Op maandag 5 maart 2012 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een tjappies wonen toch in Enschede winnen ze zo dik gaat het hier alleen maar om die kaart voor die achterlijke Douglas sprak er gister zelfs een die wou de scheidsrechter vermoorden.
Ze vinden het ook echt onterechtheerlijk als mensen zo dom praten omdat ze het alleen maar door de club kleuren bril kunnen zien.
Dat doen wij natuurlijk nooit hequote:Op maandag 5 maart 2012 15:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
Wat een tjappies wonen toch in Enschede winnen ze zo dik gaat het hier alleen maar om die kaart voor die achterlijke Douglas sprak er gister zelfs een die wou de scheidsrechter vermoorden.
Ze vinden het ook echt onterechtheerlijk als mensen zo dom praten omdat ze het alleen maar door de club kleuren bril kunnen zien.
Nee maar iedereen wil hier ook honderd keer dezelfde discussie met je aangaan en maar blijven volhouden. Is een beetje hetzelfde als met een pisvee's de Wijnaldum is een vuile rat discussie aangaan. vroeger vond ik het wel leuk maar begin er echt moe van te worden die lange discussies met achterlijke mensen.quote:
In Enschede zijn de mensen sowieso erg vol van zichzelf. Snap ook niet dat je daar vrijwillig gaat wonen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar iedereen wil hier ook honderd keer dezelfde discussie met je aangaan en maar blijven volhouden. Is een beetje hetzelfde als met een pisvee's de Wijnaldum is een vuile rat discussie aangaan. vroeger vond ik het wel leuk maar begin er echt moe van te worden die lange discussies met achterlijke mensen.
Ja zelfs de trainer gaf het min of meer toe.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:12 schreef inZanity het volgende:
[..]
Huh? Als er iets een zuivere rode kaart is is dat het wel..Snap dat het zuur is om een van je beste spelers te missen in zo'n belangrijke fase maar dat is toch echt de schuld van Douglas zelf.
Sterke en leuke ploeg, samen Spanje de topfavoriet, daarachter Oranje,Portugal,Frankrijk,Italië als outsiders.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:08 schreef inZanity het volgende:
Ik vind Van Bommel wel een baas eigenlijk.En wat is er mis met Duitsland? Gun ze het EK wel komende zomer
PSV'ers zijn gewoon hypocriet. Zelf zogenaamd het braafste jongetje van de klas pretenderen te zijn. Maar ondertussen.. Er schande van spreken hoe Wijnaldum werd behandeld, maar had je ze eens bij Reis of Labyad moeten horen. Rellen doen ze alleen in de randstad.. Ze verliezen een keer dik en ze gaan gelijk met schuim in hun mond Rutten lopen uitschelden enz. en de ingang bestormen..quote:Op maandag 5 maart 2012 15:14 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee maar iedereen wil hier ook honderd keer dezelfde discussie met je aangaan en maar blijven volhouden. Is een beetje hetzelfde als met een pisvee's de Wijnaldum is een vuile rat discussie aangaan. vroeger vond ik het wel leuk maar begin er echt moe van te worden die lange discussies met achterlijke mensen.
Denk ook dat dat al moeilijk genoeg is, in ieder geval eerder van Portugal dan van Duitsland.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zie Oranje nog niet winnen van Portugal en/of Duitsland.
Nee, allemaal gedroogd spul.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou Cup a Soup overdatum kunnen raken? Ik heb hier nog paar zakjes liggen die de datum 2 jaar hebben overschreden.
Is net astronautenvoer man, kun je over 10 jaar nog eten.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Littlerabbit het volgende:
Zou Cup a Soup overdatum kunnen raken? Ik heb hier nog paar zakjes liggen die de datum 2 jaar hebben overschreden.
Buiten Ronaldo is die ploeg toch niet zo heel sterk? Duitsland is wel pure klasse.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Denk ook dat dat al moeilijk genoeg is, in ieder geval eerder van Portugal dan van Duitsland.
Greg op Ronaldo.
Enige wedstrijd waarom je Boularouz moet meenemen. Ik heb het verheerlijken van die actie nooit begrepen maar zeker dat Ronaldo er nog af en toe van wakker schiet.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Denk ook dat dat al moeilijk genoeg is, in ieder geval eerder van Portugal dan van Duitsland.
Greg op Ronaldo.
Dacht ik ook al. Tijd voor Champion Cup o Soupquote:
Het is geen absolute top maar ik zie ze wel als een outsider maar ook die moeten het hebben van de vorm van Ronaldo/Nani net als bij ons Sneijder/Robben.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Buiten Ronaldo is die ploeg toch niet zo heel sterk? Duitsland is wel pure klasse.
Voor mij is Duitsland dé favoriet. Die hebben zo'n heerlijke mentaliteit en spelen gewoon geweldig. Zowel Nederland als Spanje zie ik eigenlijk alleen maar keihard falen. Gek genoeg vind ik van de outsiders Portugal het gevaarlijkst, de kwaliteiten zijn gewoon aanwezig maar het komt er nog niet uit als dat eenmaal gaat lopen kunnen die echt ver komen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Sterke en leuke ploeg, samen Spanje de topfavoriet, daarachter Oranje,Portugal,Frankrijk,Italië als outsiders.
Duitsland sowieso niet. En Portugal als het erom gaat ook niet. Portugal - Nederland is de laatste wedstrijd toch? Heeft Nederland uberhaupt al een keer van Portugal gewonnen wanneer het er om ging?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:19 schreef Stokstaart het volgende:
Ik zie Oranje nog niet winnen van Portugal en/of Duitsland.
Ik vind Portugal kwalitatief sterker dan Nederland eigenlijk. Nederland word vooral behoorlijk overschat als je het mij vraagt..quote:Op maandag 5 maart 2012 15:21 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Buiten Ronaldo is die ploeg toch niet zo heel sterk? Duitsland is wel pure klasse.
Ik hoop ook half dat Oranje er in de eerste rond al uit pleurt.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:20 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Greg op Ronaldo.
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik hoop ook half dat Oranje er in de eerste rond al uit pleurt.
Al is het alleen maar om de boel wakker te schudden en dan in de hoop dat een Boularouz een Pieter of een Anita nooit meer wordt opgeroepen.
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enige wedstrijd waarom je Boularouz moet meenemen. Ik heb het verheerlijken van die actie nooit begrepen maar zeker dat Ronaldo er nog af en toe van wakker schiet.
[..]
quote:
Dat weet ik niet, ik heb Portugal daar te kort voor zien spelen, de resultaten zijn niet super, Duitsland schat ik wel hoger in, maar Spanje is echt de absolute favorietquote:Op maandag 5 maart 2012 15:26 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik vind Portugal kwalitatief sterker dan Nederland eigenlijk. Nederland word vooral behoorlijk overschat als je het mij vraagt..
Ik hoop toch altijd dat Oranje wint, het is lang niet zo intens als bij een wedstrijd van Feyenoord maar ik heb wel gejuicht hoor voor de goals van Sneijdertje tegen Brazil. En bij die pegel van Gio.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Al is het alleen maar om de boel wakker te schudden en dan in de hoop dat een Boularouz een Pieter of een Anita nooit meer wordt opgeroepen.
Ik heb het ook puur over kwaliteit. Nederland is kwalitatief helemaal niet zo heel geweldig. Sowieso in de verdediging en de breedte niet. Ik blijf ook zeggen dat de finaleplek van vorig jaar voor het grootste gedeelte de verdienste van Van Marwijk is, terwijl ik hem helemaal geen geweldige trainer vind is het wel op een of andere manier een perfecte toernooitrainer.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:28 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, ik heb Portugal daar te kort voor zien spelen, de resultaten zijn niet super, Duitsland schat ik wel hoger in, maar Spanje is echt de absolute favoriet
Wakkergeschud voor het feit dat we helemaal niet zo goed zijn en dat spelers als Pieters Anita en Boularouz niets in oranje te zoeken hebben en een Heitinga Matijssen en een VDVaart zwaar overschat zijn.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:27 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Wakkergeschud voor wat, de eerste oefenwedstrijd na het EK?
Ik hoop sowieso altijd dat Nederland er meteen uitligt. Oranjequote:Op maandag 5 maart 2012 15:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik vind het ook leuk als je eigen land zolang mogelijk meedoet, over het voetbal was ik niet zo te spreken (behalve 2e helft tegen Brazilië), verder was het klote en met dat klote voetbal kan je zo weer heel ver komenquote:Op maandag 5 maart 2012 15:30 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik hoop toch altijd dat Oranje wint, het is lang niet zo intens als bij een wedstrijd van Feyenoord maar ik heb wel gejuicht hoor voor de goals van Sneijdertje tegen Brazil. En bij die pegel van Gio.
Hoezo dat dan weerquote:Op maandag 5 maart 2012 15:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso altijd dat Nederland er meteen uitligt. OranjeWK 2002 was een verademing wat dat betreft
Jij bent geen Nederlander ?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:32 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik hoop sowieso altijd dat Nederland er meteen uitligt. OranjeWK 2002 was een verademing wat dat betreft
Ik heb het ook over kwaliteit en dat laat je zien door wedstrijden overtuigend te winnen en dat heeft Portugal toch niet gedaan?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:31 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik heb het ook puur over kwaliteit. Nederland is kwalitatief helemaal niet zo heel geweldig. Sowieso in de verdediging en de breedte niet. Ik blijf ook zeggen dat de finaleplek van vorig jaar voor het grootste gedeelte de verdienste van Van Marwijk is, terwijl ik hem helemaal geen geweldige trainer vind is het wel op een of andere manier een perfecte toernooitrainer.
Blij dat BvM geen Ajax achtergrond heeft......quote:Op maandag 5 maart 2012 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar een bondscoach die faalhazen als een Boularouz of een Anita en Pieters die niet eens goed genoeg zijn voor de top in de eredivise maar blijft oproepen daar kan ik met mijn gezond verstand gewoon niet bij.
Anita is weldegelijk een goede speler voor de top i nde eredivisiequote:Op maandag 5 maart 2012 15:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar een bondscoach die faalhazen als een Boularouz of een Anita en Pieters die niet eens goed genoeg zijn voor de top in de eredivise maar blijft oproepen daar kan ik met mijn gezond verstand gewoon niet bij.
Nee maar de spelers in de selectie wel stuk voor stuk. Als je ziet wat daar rondloopt presteren ze echt bagger de laatste tijd. Komop Ronaldo is in z'n eentje beter dan het hele Ned. elftal bij elkaar. En met name in de verdediging heeft Portugal gewoon op elke positie een betere speler rondlopen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik heb het ook over kwaliteit en dat laat je zien door wedstrijden overtuigend te winnen en dat heeft Portugal toch niet gedaan?
Ronaldo laat bij Portugal ook niet gek veel zien.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee maar de spelers in de selectie wel stuk voor stuk. Als je ziet wat daar rondloopt presteren ze echt bagger de laatste tijd. Komop Ronaldo is in z'n eentje beter dan het hele Ned. elftal bij elkaar. En met name in de verdediging heeft Portugal gewoon op elke positie een betere speler rondlopen.
Ik erger me gewoon dood aan al die dorpsidioten op straat. Met hun oranje klompen en indianenpakken aan. En dan vrouwen die met hun rosétje voor het groot scherm hysterisch staan te doen terwijl ze niet eens weten wat buitenspel is..quote:Op maandag 5 maart 2012 15:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
goeie redenering. Nu even serieus graag.
Dat zeg ik toch ook?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:38 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ronaldo laat bij Portugal ook niet gek veel zien.
trollquote:Op maandag 5 maart 2012 15:35 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Anita is weldegelijk een goede speler voor de top i nde eredivisie
Blijkbaar is het geen team maar over de spelers individueel kan je wel gelijk hebben hoewel ik eerlijk gezegd niet verder kom dan een man of 4 die ik ervan ken. Ronaldo is absolute top maar kan het in zijn eentje ook nietquote:Op maandag 5 maart 2012 15:36 schreef inZanity het volgende:
[..]
Nee maar de spelers in de selectie wel stuk voor stuk. Als je ziet wat daar rondloopt presteren ze echt bagger de laatste tijd. Komop Ronaldo is in z'n eentje beter dan het hele Ned. elftal bij elkaar. En met name in de verdediging heeft Portugal gewoon op elke positie een betere speler rondlopen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |