Ik zit nog te twijfelen of ik als molen of wortel ga deze zomer.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik erger me gewoon dood aan al die dorpsidioten op straat. Met hun oranje klompen en indianenpakken aan. En dan vrouwen die met hun rosétje voor het groot scherm hysterisch staan te doen terwijl ze niet eens weten wat buitenspel is..Ik hou van voetbal, carnaval sla ik liever over
Inderdaad ja maar wat ik bij Bert ook storend vind is dat sommige spelers gewoon niet onder zijn radar verschijnen lijkt het wel neem een Roel Brouwers die een paar jaar terug steenvast tot speler van de Maand werd gekozen in Duitsland en maar niet blijven oproepen kijk als ik bondscoach zou zijn zou ik elke keer bij elke selectie opnieuw kijken welke speler op dat moment het beste is voor welke positie.. Bij Bert heb ik het idee dat hij te lang vasthoudt aan spelers die nog teren op het verleden. (Boula , Ellia , in mindere maten Kuijt )quote:Op maandag 5 maart 2012 15:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Blij dat BvM geen Ajax achtergrond heeft......
Soms erger ik me wel eens dood aan dat, En dan vooral hysterisch in paniek raken als ze achterkomen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Ik erger me gewoon dood aan al die dorpsidioten op straat. Met hun oranje klompen en indianenpakken aan. En dan vrouwen die met hun rosétje voor het groot scherm hysterisch staan te doen terwijl ze niet eens weten wat buitenspel is..Ik hou van voetbal, carnaval sla ik liever over
Ik ga gewoon zoals al jaren als Indiaan en neem mijn trom ook weer mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zit nog te twijfelen of ik als molen of wortel ga deze zomer.
Bahquote:
Daar heb ik ook een hekel aan, is een beetje overgewaaid van het schaatsen heb ik het idee van o o wat is het toch gezellig, zie je trouwens in het clubvoetbal ook steeds meerquote:Op maandag 5 maart 2012 15:38 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar een vliegtuig durft hij niet in.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
BahGuerrero doet wel vaker domme dingen.
Nep.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik verkleed me nooit zo bij wedstrijden van Oranje hoor.
Ik ga niet als wortel, pompoen of anders verkleed hoor.
De speler die een half jaar in Peru bleef wegens vliegangstquote:Op maandag 5 maart 2012 15:41 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
BahGuerrero doet wel vaker domme dingen.
Ik heb geeneens een Oranje shirt aanquote:Op maandag 5 maart 2012 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik ook niet. Wel een gastoetertje erbij. Niets mis mee man.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een Oranje shirt aan
Serieus?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:42 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Maar een vliegtuig durft hij niet in.
Oranje shirtje, meer niet.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:42 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik hoop gewoon op mooi voetbal en niet zo saai zoals het wk behoorlijk wasquote:Op maandag 5 maart 2012 15:44 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk geen vuvuzela's het komende EK.
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:44 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/opmerkel(...)ero-weg-bij-hsv.html
quote:Hij stapte al drie keer in het vliegtuig om er op het allerlaatste moment weer uit te stappen. Zijn vierde poging mislukte omdat zijn visa niet meer in orde was.
was waardeloos inderdaadquote:Op maandag 5 maart 2012 15:45 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik hoop gewoon op mooi voetbal en niet zo saai zoals het wk behoorlijk was
De Duitse bond zou hem ook gewoon als straf een verplichte vliegreis van 12 uur moeten geven zonder kalmeringsmiddelen.quote:
En dan wint boven alles ook nog eens Spanje die met enkel 1 - 0 won/verloor en dat met extreem veel geluk door scheidsrechters.quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
De Duitse bond zou hem ook gewoon als straf een verplichte vliegreis van 12 uur moeten geven zonder kalmeringsmiddelen.
Je komt te laat met deze alternatieve straf.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:47 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]![]()
Gewoon laten kiezen. Vliegreis van 12 uur of een schorsing van 15 wedstrijden.
quote:HSV-spits Guerrero acht duels langs de kant na aanslag
05/03/2012 15:38
Hamburger SV moet de strijd om lijfsbehoud dit seizoen grotendeels vervolgen zonder Paolo Guerrero. De Peruviaanse aanvaller is voor de komende acht (!) wedstrijden geschorst, nadat hij zaterdag tijdens het competitieduel met VfB Stuttgart (0-4 verlies) een schandalige overtreding beging op keeper Sven UIreich.
Bij de tackle van achteren op de keeper, nota bene bij een cornervlag, had Guerrero geen enkele intentie om de bal te spelen. De schorsing van de Peruviaan, die in april 2010 al eens vijf duels uitsluiting kreeg voor het gooien van een waterfles richting een supporter en ook als international de nodige misstappen beging, is nóg zwaarder dan die van Jermaine Jones.
De middenvelder van Schalke 04 werd onlangs voor zes wedstrijden uitgesloten voor het opzettelijk op de (lichtgeblesseerde) voet te trappen van zijn tegenstander, Borussia Mönchengladbach-aanvaller Marco Reus.
Zowel Guerrero als Hamburger SV noemt de straf buitenproportioneel hoog. 'Ik was gefrustreerd', zegt de aanvaller. 'Maar deze overtredingen komen vaker voor. En die keeper is toch opgestaan? Hij kon verder spelen...'
Pas tijdens de 33ste en voorlaatste speelronde in de Bundesliga is de Zuid-Amerikaan weer inzetbaar. Met zes goals is Guerrero medetopscorer van HSV, dat uit de laatste drie duels slechts één punt behaalde.
Chili liet nog wat aardigs zien, Spanje was geen schim van het EK2008 teamquote:Op maandag 5 maart 2012 15:46 schreef stevenmac26 het volgende:
Heb wel tot op een zekere hoogte van de duitsers genoten en hun voetbal tijdens het wk, maar daar bleef het ook wel bij want de rest was waardeloos
Chili was inderdaad het leukst, ook veel goede talenten daar. Verder was het WKquote:Op maandag 5 maart 2012 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Chili liet nog wat aardigs zien, Spanje was geen schim van het EK2008 team
Chili is erdoor Torres en opnieuw een partijdige scheidsrechter uit genaaid.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:48 schreef Tarado het volgende:
[..]
Chili liet nog wat aardigs zien, Spanje was geen schim van het EK2008 team
Ik ben voor Ierland dus Nederland boeit mij verder weinigquote:Op maandag 5 maart 2012 15:49 schreef inZanity het volgende:
Dat snap ik dan ook weer niet. Als je dan voor Nederland bent kan het je toch geen fuck schelen hoe ze spelen? Als ze maar winnen toch. Sowieso 'mooi voetbal'
Ik vond de groepswedstrijden van Oranje op het Ek in 2008 toch een stuk leuker dan die van het afgelopen wk.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:49 schreef inZanity het volgende:
Dat snap ik dan ook weer niet. Als je dan voor Nederland bent kan het je toch geen fuck schelen hoe ze spelen? Als ze maar winnen toch. Sowieso 'mooi voetbal'
Ik kijk niet alleen Nederland, neutraal wil je toch wel aardig voetbal zienquote:Op maandag 5 maart 2012 15:49 schreef inZanity het volgende:
8 wedstrijden is wel realistisch ja.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:48 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Je komt te laat met deze alternatieve straf.
[..]
Sowieso de potten tegen Italie en Frankrijkquote:Op maandag 5 maart 2012 15:50 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Ik vond de groepswedstrijden van Oranje op het Ek in 2008 toch een stuk leuker dan die van het afgelopen wk.
Vooral het hysterische commentaar van Sjek.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso de potten tegen Italie en Frankrijk
Maar wat heb je eraan als je de volgende ronde uitgeschakeld word? Dan maar met ontiegelijk baggervoetbal het toernooi winnen.quote:Op maandag 5 maart 2012 15:53 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sowieso de potten tegen Italie en Frankrijk
achja nogmaals nederland boeit mij verder niet, ik wil gewoon mooi voetbal zienquote:Op maandag 5 maart 2012 15:55 schreef inZanity het volgende:
[..]
Maar wat heb je eraan als je de volgende ronde uitgeschakeld word? Dan maar met ontiegelijk baggervoetbal het toernooi winnen.
Succes. Werk je vandaag op de kraan of bij de containers?quote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 15:57 schreef Muto het volgende:
[..]
Succes. Werk je vandaag op de kraan of bij de containers?
Kralingse Zoom.quote:Op maandag 5 maart 2012 16:00 schreef Stokstaart het volgende:
Havenslaaf represent vanaf een kantoortje bij Kralingse Zoom
Ik vind het een van de treurigste stukjes van de stad. Sowieso heel Oost is sfeerloos.quote:
24/7 casual, toch?quote:Op maandag 5 maart 2012 15:43 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ik heb geeneens een Oranje shirt aan
Daar staan toch de dure huizen?quote:Op maandag 5 maart 2012 16:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ik vind het een van de treurigste stukjes van de stad. Sowieso heel Oost is sfeerloos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |