Wat is er gebeurd?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
Mijn eerste UV filter heeft trouwens gedaan waarvoor ik hem gekocht heb: Glaswerk beschermen. Hij is inmiddels aan gruzelementen, maar geen krasje op mijn frontelement.
Is dat geen structureel probleem dan?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:50 schreef Isdatzo het volgende:
Dat was na de 4e keer spoelen. Net modder. Uiteindelijk 6 keer gedaan (dus vullen, tijdje laten lopen zodat de waterpomp z'n werk doet en weer aftappen) en 't zag er nog steeds niet uit.
Ik blijf het belachelijk vinden dat iemand die dit soort cameras overweegt zelf niet weet waar z'n keuze op te baseren.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 08:55 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Hij vindt de Sony's niks omdat hij Full Frame wil gaan, net gevraagd
Dus vandaar D3, D700 of 5dII...
Nachtwey heeft ook een aantal foto's uit Rikuzentakata: http://lightbox.time.com/(...)hs-by-james-nachtweyquote:Op zondag 11 maart 2012 13:56 schreef Doodkapje het volgende:
Jeezus, 'ge-urbexed' in gebouwen die door de tsunami zijn geraakt. Echt creepy...
En buiten staan er ook nog gewoon auto's:
[ afbeelding ]
Neuh dit is gewoon roest.. maar probeer 't er maar eens goed uit te krijgenquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:28 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Is dat geen structureel probleem dan?
Gewoon volgieten met cola, dan is de roest zo wegquote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh dit is gewoon roest.. maar probeer 't er maar eens goed uit te krijgen. Binnenkort ff langs een maat op z'n werk (sleutelen aan vrachtwagens).. daar hebben ze spul om het koelsysteem schoon mee te krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar sowieso zou ik geen vloeistof met koolzuurgas door m'n koelsysteem willen pompen.. dat gaat niet goed komen.
Huilen dan.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
Toen ik de tank van m'n oude brik ging ontroesten (met oxaalzuur) kwam iemand daar al een keer mee. Toen had ik dit uitgetypt:Sowieso wil je al die suikerbende ook niet in je koelsysteem.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar sowieso zou ik geen vloeistof met koolzuurgas door m'n koelsysteem willen pompen.. dat gaat niet goed komen.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:40 schreef Isdatzo het volgende:
Toen ik de tank van m'n oude brik ging ontroesten (met oxaalzuur) kwam iemand daar al een keer mee. Toen had ik dit uitgetypt:Wat kanovinnie zegtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar sowieso zou ik geen vloeistof met koolzuurgas door m'n koelsysteem willen pompen.. dat gaat niet goed komen.
Life is what you make it.
Nja binnen een paar weken ongeveer. Hij wil sowieso overstappen, dat weet hij al zeker. Twijfelt gewoon nog tussen de D3, D700 en 5dII.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 19:41 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Moet het accuut of heeft hij nog even de tijd. In het eerste geval: Overstappen! In het tweede geval: Kijken naar een, als je wel wilt overstappen, tweede hands A700 en wachten op de A99 en dan je keuze maken.
Mijn eerste UV filter heeft trouwens gedaan waarvoor ik hem gekocht heb: Glaswerk beschermen. Hij is inmiddels aan gruzelementen, maar geen krasje op mijn frontelement.
In de trein zitten en tas niet goed dichtdoen na iets uit het hoofdvak gepakt te hebben en dit vervolgens niet in de gaten hebben. Dit gevolgd door een doffe *boenk* Hoop niet extra schade te hebben, leek het ook niet op, kan wat hebben, alleen het UV filter is in een paar honderd stukjes uiteen gegaan. Wss zal die net een klap op de zijkant van de ring gehad hebben.quote:
Ouch! Heb zelf wel eens zoiets gehad met mijn laptop tas, gelukkig toen met redelijk zachte ondergrond. Hoop voor je dat het bij de UV filter blijft.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
In de trein zitten en tas niet goed dichtdoen na iets uit het hoofdvak gepakt te hebben en dit vervolgens niet in de gaten hebben. Dit gevolgd door een doffe *boenk* Hoop niet extra schade te hebben, leek het ook niet op, kan wat hebben, alleen het UV filter is in een paar honderd stukjes uiteen gegaan. Wss zal die net een klap op de zijkant van de ring gehad hebben.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat mijn laptop in het voorvak zat, klapte die open. Was nogal zwaar en dus gaan wringen.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:46 schreef whitetiger300 het volgende:
[..]
Ouch! Heb zelf wel eens zoiets gehad met mijn laptop tas, gelukkig toen met redelijk zachte ondergrond. Hoop voor je dat het bij de UV filter blijft.
Geen UV filter of wel een UV filter maakt in zo'n geval dan weinig uit hoor. Zo'n UV filter is heel dun en zal snel breken, het front element van je lens is veel steviger.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 22:31 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
In de trein zitten en tas niet goed dichtdoen na iets uit het hoofdvak gepakt te hebben en dit vervolgens niet in de gaten hebben. Dit gevolgd door een doffe *boenk* Hoop niet extra schade te hebben, leek het ook niet op, kan wat hebben, alleen het UV filter is in een paar honderd stukjes uiteen gegaan. Wss zal die net een klap op de zijkant van de ring gehad hebben.
Begin eens met meer info. Wat voor camera moet erop, etc. Voor een kleine camera kan een camcorder statief ook prima voldoen.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:11 schreef bakkerl het volgende:
Ik ben op zoek naar een goed statief.. iemand nog wat tips?
Ik heb op het oog geen schade, dat is wat tot nu toe telt. Hij heeft al vaker klappen gehad trouwens.quote:Op dinsdag 13 maart 2012 23:42 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Geen UV filter of wel een UV filter maakt in zo'n geval dan weinig uit hoor. Zo'n UV filter is heel dun en zal snel breken, het front element van je lens is veel steviger.
Er moet een 60D op komen. Meestal met grip en dus ook een 2e accu er standaard in.. leuk voor het gewicht. Voorkeur gaat uit naar een 3pootje met een redelijke werkhoogte.. ben zelf vrij lang.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:25 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Begin eens met meer info. Wat voor camera moet erop, etc. Voor een kleine camera kan een camcorder statief ook prima voldoen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |