Koudachtig... er ligt sneeuw in Morioka. Maar ik zit warm bij de Starbucks en er is WiFi... wat wil een mens nog meer.quote:
Nog niet echt, loop met een koffer en een veel te zware schoudertas en twee plastic zakken van de Duty Free... morgen begint het feest pas echtquote:
Yup! Koningsweg..quote:Op donderdag 8 maart 2012 10:23 schreef Doodkapje het volgende:
Dat ligt praktisch toch naast Deelen? Daar heeft mijn pa nog gewerkt.
Ik denk dat je er nog wel opstaat. Maar je had je wel even kunnen voorstellen ja. Deed Andy ookquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:16 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Ik had eigenlijk best even dag kunnen komen zeggen. Maar lekekr de camera ontlopen was ook wel aanlokkelijk
Gaaf! Succes! Bij een leuk bedrijf?quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:53 schreef taxibabe het volgende:
Woei, klein lichtpuntje hier. Ik ben eindelijk uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek! ben dat werkloos zijn ook wel zat al. Volgende week vrijdag mag ik komen!
En een geigerteller?quote:Op donderdag 8 maart 2012 09:36 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Nog niet echt, loop met een koffer en een veel te zware schoudertas en twee plastic zakken van de Duty Free... morgen begint het feest pas echt
Ik denk dat ik een aantal mensen hier tegen de schenen schop als ik het zeg..quote:Op donderdag 8 maart 2012 17:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gaaf! Succes! Bij een leuk bedrijf?
Dude?!quote:Op zaterdag 3 maart 2012 09:09 schreef Doodkapje het volgende:
[..]
Ik heb de scheve schaats geredenGisteren een Canon gekocht. Mijn handen branden nog een beetje...
Rellennnnnnnnnn!!!!!!!!!!!!!!quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:00 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een aantal mensen hier tegen de schenen schop als ik het zeg..![]()
Bij de politie, secretariële ondersteuning bij crisis-en calamiteitenbureau, waaronder inzet politie bij voetbalwedstrijden.
Schaamteloos.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:00 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een aantal mensen hier tegen de schenen schop als ik het zeg..![]()
Bij de politie, secretariële ondersteuning bij crisis-en calamiteitenbureau, waaronder inzet politie bij voetbalwedstrijden.
Nee gelukkig niet, gewoon secretaressewerk en administratieve werkzaamheden volgens de vacature.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:36 schreef Isdatzo het volgende:
Je doet geen boetedingen of wel? Ze zijn er iig snel bij tegenwoordig.. vorige week woensdag geflitst blijkbaar, nu al binnen.
10 km/h te snel om 8u 's avonds op de Bayeuxlaan, levensgevaarlijk.
Hoor je het eens van een ander IDZ.quote:Op donderdag 8 maart 2012 18:43 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Nee gelukkig niet, gewoon secretaressewerk en administratieve werkzaamheden volgens de vacature.
Tja, t'is een lullige boete, maarja je kunt je ook gewoon aan de snelheid houden om zulke boetes te voorkomen. T'is toch zonde geld, en zo heel veel moeite is het nou ook weer niet om je gewoon aan de maximum snelheid te houden.
Ik hoor 't vaak zatquote:Op donderdag 8 maart 2012 20:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Hoor je het eens van een ander IDZ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |