Ook die klopt nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
En 't zuiden van Scandinavië is ook nat:
[ afbeelding ]
En die ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2012 18:58 schreef Isdatzo het volgende:
[ afbeelding ]
En 't zuiden van Scandinavië is ook nat:
[ afbeelding ]
Ben bezig!quote:
Zonder tussenkomst van een Apple-store? Natuurlijk niet! Wat was jij denkende?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef freud het volgende:
Serieus, je kan op een mac dus niet even een netwerkshare mappen. Kut OS.
Naast het display, wat is er vernieuwend? Vind het een beetje lauwtjes, maar door de vele leaks, had ik nou niet echt hogere verwachtingen. Apple is zijn voortrekkersrol kwijt imo. Niets vernieuwends helaas. 4G, is leuk. Over 2 jaar.quote:
Ik had eigenlijk best even dag kunnen komen zeggen. Maar lekekr de camera ontlopen was ook wel aanlokkelijkquote:Op woensdag 7 maart 2012 21:30 schreef kanovinnie het volgende:
Op FB staat een heel zwikke foto's van mij en MR manuel
Het wordt anders toch mijn eerste iPad heb ik besloten.quote:Op woensdag 7 maart 2012 22:16 schreef freud het volgende:
[..]
Naast het display, wat is er vernieuwend? Vind het een beetje lauwtjes, maar door de vele leaks, had ik nou niet echt hogere verwachtingen. Apple is zijn voortrekkersrol kwijt imo. Niets vernieuwends helaas. 4G, is leuk. Over 2 jaar.
Ja, een padje blijft tof ding. Heb hier heel decadent beide ouwe versies liggen, dus de 3 is beetje te overkillquote:Op woensdag 7 maart 2012 22:31 schreef Treces het volgende:
[..]
Het wordt anders toch mijn eerste iPad heb ik besloten.
appeltje-K?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef freud het volgende:
Gewoon met airdrop toch?quote:Op woensdag 7 maart 2012 20:23 schreef freud het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |