Als het goed is komt er zo nog een nieuwsbericht.quote:Op woensdag 14 maart 2012 14:08 schreef SP22 het volgende:
Waar is Doodkapje ook alweer?
http://www.telegraaf.nl/b(...)ving_in_Japan__.html
Hier geen, in Chiba (>honderd kilometer verderop) zijn TV's omgevallen.quote:
Benro is wel cheap, maar best okee. Als je het voor op reis wilt meenemen kun je eens kijken naar carbon. Stevig en licht.quote:Op woensdag 14 maart 2012 00:11 schreef bakkerl het volgende:
Ik ben op zoek naar een goed statief.. iemand nog wat tips?
Ook publiekfoto's?quote:Op woensdag 14 maart 2012 11:12 schreef Treces het volgende:
Zaterdag sta ik op een van de grootste hardstyle feesten van Belgie foto's te maken, in de Lotto Arena en Sportpaleis. Ik ben verder niet zenuwachtig.
Ja, ziet er bekend uitquote:Op dinsdag 13 maart 2012 20:41 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Nachtwey heeft ook een aantal foto's uit Rikuzentakata: http://lightbox.time.com/(...)hs-by-james-nachtwey
Kan je er niet 6 liter cola doorheen jagen?quote:Op dinsdag 13 maart 2012 21:01 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Neuh dit is gewoon roest.. maar probeer 't er maar eens goed uit te krijgen. Binnenkort ff langs een maat op z'n werk (sleutelen aan vrachtwagens).. daar hebben ze spul om het koelsysteem schoon mee te krijgen.
Ja, ik hoor ook net dat ik backstage toegang heb.quote:
Hangt van de zaal af, kluisjes is een optie. Anders bij de beveiliging backstage of anders gewoon meenemen. Neem alleen de gear mee die je denkt te gebruiken. Of anders gewoon in de auto laten liggenquote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef Treces het volgende:
[..]
Ja, ik hoor ook net dat ik backstage toegang heb.
Waar laten de concert/partyfotografen van FOK! hun spullen eigenlijk? Ik heb vaker op feesten gestaan maar daar kon ik dan mijn spullen kwijt bij de gardarobe of gewoon achter bij de DJs. Zo'n feest als dit (>15.000 bezoekers) heb ik nog nooit gehad.![]()
Gezelligquote:Op woensdag 14 maart 2012 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ik heb binnenkort een housewarming bij jou D_A.
Op mijn werk ligt het altijd in het AV kantoor. Alleen body, lens en flitser bij me, de rest ligt mooi op kantoor.quote:Op woensdag 14 maart 2012 16:54 schreef Treces het volgende:
[..]
Ja, ik hoor ook net dat ik backstage toegang heb.
Waar laten de concert/partyfotografen van FOK! hun spullen eigenlijk? Ik heb vaker op feesten gestaan maar daar kon ik dan mijn spullen kwijt bij de gardarobe of gewoon achter bij de DJs. Zo'n feest als dit (>15.000 bezoekers) heb ik nog nooit gehad.![]()
Werk je nog steeds daar waar je woont?quote:Op woensdag 14 maart 2012 21:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Op mijn werk ligt het altijd in het AV kantoor. Alleen body, lens en flitser bij me, de rest ligt mooi op kantoor.
Op het feit dat het komkommertijd is na (dus weinig werkquote:Op woensdag 14 maart 2012 21:58 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Werk je nog steeds daar waar je woont?
Ik denk dat het een combinatie word van kluisje en auto inderdaad, is toch het veiligst. En de "zaal" word het Sportpaleis en Lotto Arena, ben benieuwd.quote:Op woensdag 14 maart 2012 19:23 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Hangt van de zaal af, kluisjes is een optie. Anders bij de beveiliging backstage of anders gewoon meenemen. Neem alleen de gear mee die je denkt te gebruiken. Of anders gewoon in de auto laten liggen
Ik wou dat ik een kantoor had op die locatiequote:Op woensdag 14 maart 2012 21:57 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Op mijn werk ligt het altijd in het AV kantoor. Alleen body, lens en flitser bij me, de rest ligt mooi op kantoor.
Dat is ook altijd de reden waarom ik 's nachts wakker lig in bed.quote:Op donderdag 15 maart 2012 00:35 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Damn, kan weer eens niet slapen...
Vind het trouwens wel jammer dat ze het AF-systeem van de 7D niet gewoon in de 5D Mark Ii hebben gegooid. Merkte zondag bij de volleybalwedstrijd dat de 5DII toch niet echt een snelle AF heeft helaas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |