Suarez was wel lekker bezig die wedstrijd het is dat Van Persie beide kansen voor Arsenal erin schoot.quote:
Aanvallende middenvelders, dat zijn ze met fm wel iigquote:Op maandag 5 maart 2012 00:01 schreef Doublepain het volgende:
Waarom staat Robben en Ribery bij het mittenfeld?
http://www.fcbayern.telek(...)ec1e445a005aded6baef
Zijn tog angriffers of wa?
FIFA ookquote:Op maandag 5 maart 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelders, dat zijn ze met fm wel iig
Ja dus?quote:
Wel veel mensen buiten en op straat ja en mensen die met pistolen in de lucht schieten verder niet zo meer nu. iedereen is vrolijk en je voelt de onrust maar verder wel oke.quote:
Nee, welke training gebruik jij dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus?
Ze zijn amr of amc of amcr
Zelf gemaakte natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, welke training gebruik jij dan?
Suarez faalde in afronding waar Van Persie dat niet deed inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Suarez was wel lekker bezig die wedstrijd het is dat Van Persie beide kansen voor Arsenal erin schoot.
Oquote:
Suarez ging zoals gewoonlijk gras happenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Suarez faalde in afronding waar Van Persie dat niet deed inderdaad.
Hmm vreemd, bij mij zijn het serieus altijd am spelers, al jaren is dat zoquote:Op maandag 5 maart 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O
Daar snap ik zelf geen bal van, in het tacktiekscherm zet ik ze ook op 'vleugelspits', geen amr of wat dan ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |