Suarez was wel lekker bezig die wedstrijd het is dat Van Persie beide kansen voor Arsenal erin schoot.quote:
Aanvallende middenvelders, dat zijn ze met fm wel iigquote:Op maandag 5 maart 2012 00:01 schreef Doublepain het volgende:
Waarom staat Robben en Ribery bij het mittenfeld?
http://www.fcbayern.telek(...)ec1e445a005aded6baef
Zijn tog angriffers of wa?
FIFA ookquote:Op maandag 5 maart 2012 00:03 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Aanvallende middenvelders, dat zijn ze met fm wel iig
Ja dus?quote:
Wel veel mensen buiten en op straat ja en mensen die met pistolen in de lucht schieten verder niet zo meer nu. iedereen is vrolijk en je voelt de onrust maar verder wel oke.quote:
Nee, welke training gebruik jij dan?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:08 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja dus?
Ze zijn amr of amc of amcr
Zelf gemaakte natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 00:09 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nee, welke training gebruik jij dan?
Suarez faalde in afronding waar Van Persie dat niet deed inderdaad.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:59 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Suarez was wel lekker bezig die wedstrijd het is dat Van Persie beide kansen voor Arsenal erin schoot.
Oquote:
Suarez ging zoals gewoonlijk gras happenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Suarez faalde in afronding waar Van Persie dat niet deed inderdaad.
Hmm vreemd, bij mij zijn het serieus altijd am spelers, al jaren is dat zoquote:Op maandag 5 maart 2012 00:12 schreef Doublepain het volgende:
[..]
O
Daar snap ik zelf geen bal van, in het tacktiekscherm zet ik ze ook op 'vleugelspits', geen amr of wat dan ook
Mertens is wel AMC, dat vind ik dan wel vreemdquote:Op maandag 5 maart 2012 00:13 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Hmm vreemd, bij mij zijn het serieus altijd am spelers, al jaren is dat zo
Capello dan naar Madrid?quote:Op maandag 5 maart 2012 00:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zou het? Mourinho is deze week iig al "uit eten" geweest in London.
Nouja echt een spits is het niet natuurlijkquote:Op maandag 5 maart 2012 00:14 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Mertens is wel AMC, dat vind ik dan wel vreemd
Nee, lengte zit hem ook niet mee.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:16 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouja echt een spits is het niet natuurlijk
Die zet gelijk een jeugdelftal om Özil heen, de rest mag oprottenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Louis naar Madrid, Mourinho naar Chelsea, Boas naar Inter.....
Zal niet gebeuren.
Lijkt me niet, je gaat jezelf toch niet soortgelijke problemen op je hals halen met oudere over de top spelers die de dienst uitmaken, wat dat betreft lijken Cheslki en Inter wel op elkaarquote:
Niks mis mee..quote:Op maandag 5 maart 2012 00:18 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Die zet gelijk een jeugdelftal om Özil heen, de rest mag oprotten
Bij Inter is de helft van de selectie ouder dan hijzelf isquote:Op maandag 5 maart 2012 00:18 schreef Tarado het volgende:
[..]
Lijkt me niet, je gaat jezelf toch niet soortgelijke problemen op je hals halen met oudere over de top spelers die de dienst uitmaken, wat dat betreft lijken Cheslki en Inter wel op elkaar
Louis is wel goed om een nieuw elftal neer te zetten, 2 jarig contract geven en na 1 jaar wegsturenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Zal niet gebeuren.
eens en eensquote:Op maandag 5 maart 2012 00:17 schreef ajacied4lf het volgende:
Zal niet gebeuren.
Zal Zanneti leuk vindenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:19 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Bij Inter is de helft van de selectie ouder dan hijzelf is
quote:
Kloptquote:Op maandag 5 maart 2012 00:20 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Perez wel, dus dikke rellen na dag 1
Dat klopt ook.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Louis is wel goed om een nieuw elftal neer te zetten, 2 jarig contract geven en na 1 jaar wegsturen
maar ik heb geen idee wie boas isquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |