Zodat jij het nu doorlinkt.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dit topless moet?
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_protesteren__.html
Ajo aaitje over de bol, niets mis mee, daartegen verliezen we onterecht van AZ door een onterechte rode maart van Leerdam, weegt bijna altijd wel tegen elkaar opquote:Op maandag 5 maart 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het kon beide kanten op
en fernandez had niet eens meer in het veld mogen staan
Dat blijft wel het zuurst van dit seizoen. Jat je een punt in Eindhoven weg wordt er de week erop net zo hard 2 punten weg gestolen in een andere topperquote:Op maandag 5 maart 2012 00:48 schreef Smoofie het volgende:
En Vertonghen stond niet buitenspel toen Ajax 2-0 scoorde tegen FCT>
Ja, en de 3-2 had afgekeurd moeten worden, Vlaar had een penalty moeten krijgen, en zo kan je nog wel even doorgaan waarschijnlijk. Het is nogal naïef om te denken dat een scheids in nederland foutloos fluit.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:48 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Het kon beide kanten op
en fernandez had niet eens meer in het veld mogen staan
feyenoord plus 19quote:Op maandag 5 maart 2012 00:49 schreef Tarado het volgende:
Difference in points from this stage last year: AZ (+9); Twente (-2); PSV (-5); Ajax (-2); Heerenveen (+11) and Feyenoord (+19). #Eredivisie
Bij wet verboden idd.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:45 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fernandez mocht die 2 goals niet eens maken, lucky feyenoord
In de PL ookquote:Op maandag 5 maart 2012 00:51 schreef stevenmac26 het volgende:
Arbitrage is dit seizoen sowieso een drama
Op zich is een willekeurig persoon op straat/veld een kopstoot geven wel wettelijk verboden hoor.quote:
Geeft maar weer aan hoe kut het vorig jaar was, want zoveel punten hebben we ook weer niet vind ik, meer dat we nog sichtbij staan omdat de rest ook zo zwijntquote:
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich is een willekeurig persoon op straat/veld een kopstoot geven wel wettelijk verboden hoor.
Het feit dat je er nu aandacht aan besteedt is direct het antwoord op je vraag.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:49 schreef ajacied4lf het volgende:
Kan iemand mij uitleggen waarom dit topless moet?
http://www.telegraaf.nl/b(...)n_protesteren__.html
Jol zou het een liefdesstootje hebben genoemd.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Op zich is een willekeurig persoon op straat/veld een kopstoot geven wel wettelijk verboden hoor.
Met nog 10 wedstrijden te gaan hetzelfde puntenaantal als vorig seizoenquote:Op maandag 5 maart 2012 00:52 schreef Grifte het volgende:
[..]
Geeft maar weer aan hoe kut het vorig jaar was, want zoveel punten hebben we ook weer niet vind ik, meer dat we nog sichtbij staan omdat de rest ook zo zwijnt
Doelde op het doelpunten maken natuurlijk sjoko.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
quote:Op maandag 5 maart 2012 00:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Jol zou het een liefdesstootje hebben genoemd.
Vond hem altijd wel sympathiek ergens, totdat hij trainer van Ajax werd. Maar dat virus krijgen werkelijk alle trainers last van daar. Zelfde had ik met De Boer in het begin.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]Nooit meegedaan aan de Jol haat op de persoon. Aan het einde was hij de weg volkomen kwijt maar het blijft wel een bijzonder figuur
Al vind ik de Boer nog steeds niet echt irritant ofzo. Hij is daar te nuchter voor volgens mij. Jol metz'n slagtanden begon wel een beetje tegen te staan op een gegeven moment idd.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond hem altijd wel sympathiek ergens, totdat hij trainer van Ajax werd. Maar dat virus krijgen werkelijk alle trainers last van daar. Zelfde had ik met De Boer in het begin.
Die zat ook niet lekker in zijn vel. Uiteindelijk kon hij amper meer normaal praten en alleen nog maar een beetje brommen. Als trainer moet je je ook wel veracht voelen als je volledig afhankelijk bent van 1 spelerquote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Vond hem altijd wel sympathiek ergens, totdat hij trainer van Ajax werd. Maar dat virus krijgen werkelijk alle trainers last van daar. Zelfde had ik met De Boer in het begin.
De Boer is bijna niet veranderd....quote:Op maandag 5 maart 2012 00:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ehhhh nouuuuquote:Op maandag 5 maart 2012 00:56 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
De Boer is bijna niet veranderd....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |