vind ik ookquote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Naja, best wel een leuke premier. Alleen jammer dat het samen moet met de PVV.
Wel realistisch blijven hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 00:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik vind het wel best als ze vanaf nu alles met 1-0 winnen.
Nouuuu beter??quote:Op maandag 5 maart 2012 00:42 schreef Grifte het volgende:
[..]
"Kampioenswedstrijd gespeeld", met z'n kutgrijns vorige week, terwijl Feyenoord gewoon beter was. En nu thuis vernederd door een grotere concurrent, lekker voor ze
Alles winnen met 1-2 / 2-1 dan.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel realistisch blijven hoorAjax en de 0 meerdere male achter elkaar houden is verder gezocht dan mijn EL > CL > WK theorie.
Met Guidetti en een fitte Clasie hadden we daar 1-6 gewonnen.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouuuu beter??
Gelijkspel was verdiend geweest
Fernandez mocht die 2 goals niet eens maken, lucky feyenoordquote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouuuu beter??
Clasie kon de Stroot niet aanquote:Op maandag 5 maart 2012 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Guidetti en een fitte Clasie hadden we daar 1-6 gewonnen.
Hmm vond Feyenoord delen van eerste helft beter, en 2e helft PSV niet gezien behalve bij de goals, al ben ik lichtelijk subjectiefquote:Op maandag 5 maart 2012 00:44 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Nouuuu beter??
Cocu doet toch ook niet alleen pionnetjes neerzetten? Hij is hier net zo debet aan lijkt me, lekker makkelijk om alles af te schuiven op Rutten.quote:
Ja en zonder blessures was ajax nu al kampioen geweestquote:Op maandag 5 maart 2012 00:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Met Guidetti en een fitte Clasie hadden we daar 1-6 gewonnen.
Meer Rutten's fuck buddy Ten Hagquote:Op maandag 5 maart 2012 00:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Cocu doet toch ook niet alleen pionnetjes neerzetten? Hij is hier net zo debet aan lijkt me, lekker makkelijk om alles af te schuiven op Rutten.
Sowieso altijd al een kleurloos persoon gevonden, die Cocu. Met z'n speedogen.
Mwa de 2-0 was niet geheel onlogisch toen begon Marcello en kantelde de wedstrijd.quote:Op maandag 5 maart 2012 00:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en zonder blessures was ajax nu al kampioen geweest
2-2 was gewoon een terechte uitslag geweest
Fernandez moest rood krijgen, niet terechtquote:Op maandag 5 maart 2012 00:46 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en zonder blessures was ajax nu al kampioen geweest
2-2 was gewoon een terechte uitslag geweest
Het kon beide kanten opquote:Op maandag 5 maart 2012 00:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Hmm vond Feyenoord delen van eerste helft beter, en 2e helft PSV niet gezien behalve bij de goals, al ben ik lichtelijk subjectief
Cocu is meer op trainingen, vaak met Zakaria..quote:Op maandag 5 maart 2012 00:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Hangt die Cocu er een beetje part time bij dan?
Ja maar psv was echt niet beter hoorquote:Op maandag 5 maart 2012 00:48 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Fernandez moest rood krijgen, niet terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |