Sirenes??quote:
Totaal 260 of zoquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, oke![]()
Niet zo slim dan.
Hoeveel kon je winnen Stok?
nopequote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sirenes??
Dat hoor ik hier ook de hele tijd
hij heef gegokt, en verlorenquote:
Laatste seconden nog een enorme kans voor Forlan. Echt 2 meter en dan recht op de keeper schieten.quote:
misschien kun je wat ghb voor me maken zodat ik kan slapen straks? straatdealer stevenquote:
Ja was wel jammer, had het je geguntquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laatste seconden nog een enorme kans voor Forlan. Echt 2 meter en dan recht op de keeper schieten.
Vorige week had ik ze wel goed (verlies tegen Napoli)
wat jij wilquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
misschien kun je wat ghb voor me maken zodat ik kan slapen straks? straatdealer steven
thx man, eigen schuld. Zoals je al zegt:quote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ja was wel jammer, had het je gegunt
quote:
Ik mag niet meerquote:Op zondag 4 maart 2012 22:47 schreef Stokstaart het volgende:
steven kom we gaan patje nog meer testen.
Ja manquote:
Die van Pazzini was nog ergerquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laatste seconden nog een enorme kans voor Forlan. Echt 2 meter en dan recht op de keeper schieten.
Vorige week had ik ze wel goed (verlies tegen Napoli)
Echt hequote:
hm, voor inter wedden is sowieso een faalquote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja man
en psv.
gelukkig heeft Feyenoord gewonnen anders was het echt een kutdag
Werd wel beter jaquote:Op zondag 4 maart 2012 22:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt he
Sowieso ging het pas lopen toen Sneijder er in kwam.
Catania thuis man, come onquote:Op zondag 4 maart 2012 22:51 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
hm, voor inter wedden is sowieso een faal
Leuk man, in eigen huis met 11 spelers op eigen helft.quote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
Het lek is boven, puike pot thuis tegen Heerenveen.
Avond.
Hij is terugquote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
Avond.
Dit dusquote:Op zondag 4 maart 2012 22:53 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Leuk man, in eigen huis met 11 spelers op eigen helft.
Gefeliciteerd.
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
Avond.
ach, wedden op Italiaans voetbal is alleen goed als je voor juve wedtquote:
Dat doen de officials daar ook bedoel jequote:Op zondag 4 maart 2012 22:54 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
ach, wedden op Italiaans voetbal is alleen goed als je voor juve wedt
quote:Op zondag 4 maart 2012 22:55 schreef PandaDrop het volgende:
FF Lorenzo inlijven en meenemen naar de stad met Nigeriaanse groen-wit-groen-vlag.
Hebben we ieder geval een vervanger voor de jonge Zweed.
zie de knipoogquote:Op zondag 4 maart 2012 22:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dat doen de officials daar ook bedoel je
Nééééééééééééééééééééééééééé het leeftquote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
Avond.
Zoek het nou niet meteen opquote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nééééééééééééééééééééééééééé het leeft
Irritant al die users die hun UI veranderen.. dan herken ik ze niet meer en moet ik naar de nicks kijkenquote:
En gedeeld op een nacompetitieplek staanquote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
Avond.
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:13 schreef Helpmefok het volgende:
[..]
Nééééééééééééééééééééééééééé het leeft
Deze zal niet snel meer verandereen hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Irritant al die users die hun UI veranderen.. dan herken ik ze niet meer en moet ik naar de nicks kijken
Echt he, fucking irritant.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:17 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Irritant al die users die hun UI veranderen.. dan herken ik ze niet meer en moet ik naar de nicks kijken
Vind ik ook ja.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:19 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Vind 't ook irritant hoor. UI changes kondig je dan ook aan.
ADO gaat Europa in (quote:Op zondag 4 maart 2012 23:18 schreef Caland het volgende:
[..]
En gedeeld op een nacompetitieplek staan
Antwerpenquote:Op zondag 4 maart 2012 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ze gaan een trainingskamp in Zuid-Spanje beleggen deze zomer?
Over de mogelijke degradatie van ADO?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:29 schreef kapiteintje het volgende:
De_Kromme...ga je ook nog reageren of ga je ons alleen een worteltje voorhouden door 1 reactie te plaatsen?
Nee, hoezo?quote:Op zondag 4 maart 2012 23:33 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Dankje. Je zal wel bijdraaien over een paar weken.
Omdat Anita baas is.quote:
Gebeurt heel veelquote:Op zondag 4 maart 2012 23:33 schreef Grifte het volgende:
Iemand ook Newcastle - Sunderland samenvatting aa het kijken op motd? Prachtige derby
Alleen mbt kampioenschap. Maar dat komt ook de de gekke uitslagen van andere clubs.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat Anita baas is.![]()
En jij draait snel bij.
[..]
Gebeurt heel veel
Nouquote:Op zondag 4 maart 2012 22:52 schreef De_kromme het volgende:
Avond.
en Ebecilio.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:35 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Alleen mbt kampioenschap. Maar dat komt ook de de gekke uitslagen van andere clubs.
Haha ja samenvatting nu net voorbij, moest het vanmiddag jammer genoeg missen omdat ik in Rotterdam was, maar de samenvatting alleen net al was genieten. Zalige tackles, vechtpartij, scrimmages, veel strijd, rode kaart, gelijkmaker laatste secondequote:Op zondag 4 maart 2012 23:34 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Omdat Anita baas is.![]()
En jij draait snel bij.
[..]
Gebeurt heel veel
Weinig voetbalquote:Op zondag 4 maart 2012 23:36 schreef Grifte het volgende:
[..]
Haha ja samenvatting nu net voorbij, moest het vanmiddag jammer genoeg missen omdat ik in Rotterdam was, maar de samenvatting alleen net al was genieten. Zalige tackles, vechtpartij, scrimmages, veel strijd, rode kaart, gelijkmaker laatste seconde
Anita is gewoon goed. Daar zal jij ook achter komen over een paar wekenquote:
Tja voor voetbal moet je derby's nie kijken, uberhaupt boeit mooi voetbal me niet zo, liever veel inzet, strijd en passie. Achja verschil moet er zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 23:37 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Weinig voetbal![]()
Maar was leuk om te zien.
[..]
Anita is gewoon goed. Daar zal jij ook achter komen over een paar weken
2e ring is onderwegquote:Op zondag 4 maart 2012 23:35 schreef eight het volgende:
[..]
NouADO staat slechts een +2 doelsaldo verwijderd van de 16de plaats
Ach Toivonen was de enige die de eerste helft nog enige weerstand bood. Ik zag hem zowaar af en toe meeverdedigen.quote:
Is natuurlijk leuk om te zienquote:Op zondag 4 maart 2012 23:39 schreef Grifte het volgende:
[..]
Tja voor voetbal moet je derby's nie kijken, uberhaupt boeit mooi voetbal me niet zo, liever veel inzet, strijd en passie. Achja verschil moet er zijn
Mwah, ik had meer moeite met die nederlaag tegen Utrecht hoorquote:Op zondag 4 maart 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Ola huilt ja
Aaaahw.
PSV
2-6 verliezen.
Lijkt me kutter dan 6-4.
Hij deed na de wedstrijd ook net of hij Van Gangelen zijn vragen niet begreepquote:Op zondag 4 maart 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Ola huilt ja
Aaaahw.
PSV
2-6 verliezen.
Lijkt me kutter dan 6-4.
Jip.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ach Toivonen was de enige die de eerste helft nog enige weerstand bood. Ik zag hem zowaar af en toe meeverdedigen.
Maar verliezen van Twente is minder erg dan van dat schrale Utrechtquote:Op zondag 4 maart 2012 23:41 schreef Smoofie het volgende:
Ola huilt ja
Aaaahw.
PSV
2-6 verliezen.
Lijkt me kutter dan 6-4.
Gelukkig maar... was niet best geweest als het andersom zou zijn.quote:Op zondag 4 maart 2012 23:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Mwah, ik had meer moeite met die nederlaag tegen Utrecht hoor
wacht ff hoorquote:
Nergens man, dit is van voor de wedstrijd nog toen ik nog buiten wasquote:
Mooie mutsquote:Op zondag 4 maart 2012 23:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik heb ook zo'n foto met mijn vrienden gemaakt.
[ afbeelding ]
op de spandoek bedoel jequote:
Nee iddquote:Op zondag 4 maart 2012 23:46 schreef Grifte het volgende:
[..]
Ja, had Rabbit z'n post nog niet gezien
quote:Op zondag 4 maart 2012 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vind de hooligans van PSV wel beter....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Blijft briljante foto, die linker kan zen tranen net inhouden, rechter heeft uitdrukking van 'nigga what?' en dan dat jochie ertussen met zen godverdomme-hoofdquote:Op zondag 4 maart 2012 23:48 schreef ajacied4lf het volgende:
[ afbeelding ]
vrouw rechtsonder die denkt dat ze aan het winnen zijnquote:Op zondag 4 maart 2012 23:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Blijft briljante foto, die linker kan zen tranen net inhouden, rechter heeft uitdrukking van 'nigga what?' en dan dat jochie ertussen met zen godverdomme-hoofd
vrouwen en voetbalquote:Op zondag 4 maart 2012 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
vrouw rechtsonder die denkt dat ze aan het winnen zijn
DIe lijkt wel gephotoshoppedquote:Op zondag 4 maart 2012 23:50 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
vrouw rechtsonder die denkt dat ze aan het winnen zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |