Sirenes??quote:
Totaal 260 of zoquote:Op zondag 4 maart 2012 22:40 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Oh, oke![]()
Niet zo slim dan.
Hoeveel kon je winnen Stok?
nopequote:Op zondag 4 maart 2012 22:42 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Sirenes??
Dat hoor ik hier ook de hele tijd
hij heef gegokt, en verlorenquote:
Laatste seconden nog een enorme kans voor Forlan. Echt 2 meter en dan recht op de keeper schieten.quote:
misschien kun je wat ghb voor me maken zodat ik kan slapen straks? straatdealer stevenquote:
Ja was wel jammer, had het je geguntquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laatste seconden nog een enorme kans voor Forlan. Echt 2 meter en dan recht op de keeper schieten.
Vorige week had ik ze wel goed (verlies tegen Napoli)
wat jij wilquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
misschien kun je wat ghb voor me maken zodat ik kan slapen straks? straatdealer steven
thx man, eigen schuld. Zoals je al zegt:quote:Op zondag 4 maart 2012 22:45 schreef Roffamannetje het volgende:
[..]
Ja was wel jammer, had het je gegunt
quote:
Ik mag niet meerquote:Op zondag 4 maart 2012 22:47 schreef Stokstaart het volgende:
steven kom we gaan patje nog meer testen.
Ja manquote:
Die van Pazzini was nog ergerquote:Op zondag 4 maart 2012 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laatste seconden nog een enorme kans voor Forlan. Echt 2 meter en dan recht op de keeper schieten.
Vorige week had ik ze wel goed (verlies tegen Napoli)
Echt hequote:
hm, voor inter wedden is sowieso een faalquote:Op zondag 4 maart 2012 22:49 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ja man
en psv.
gelukkig heeft Feyenoord gewonnen anders was het echt een kutdag
Werd wel beter jaquote:Op zondag 4 maart 2012 22:51 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Echt he
Sowieso ging het pas lopen toen Sneijder er in kwam.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |